Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / Bear routine odjetej, co dál?
Autor Zpráva
Botanik

Člen
# Zasláno: 23 Led 2011 18:37


Hezký den,
mám za sebou zhruba 7 týdnů Bera routine. Tenhle systém jsem si totálně zamiloval, kdyby bylo po mém, asi bych ho ani neměnil, ale co jsem se dočetl, měl by se po nějakých 6 týdnech trénink obměnit. Během prvních 4 týdnů tohoto tréninku jsem nabral 8kg, ze 70 na 78 kg, při 180cm výšky. Nyní už cca 2-3 týdny stagnuji ve váze, tak je asi čas na změnu. Chtěl bych se vás teda zeptat, co bych měl zařadit dál. Pokračovat v medvědovi? Nebo co by bylo dobrý zařadit místo něj? Nějaký tréninky jsem si procházel, ale netušim, který zařadit. Určitě nějaký objemový, jsem ektomorf jak z učebnice a tréninky z 15 a více opakování v sérii mě děsí Díky za rady. B.
Urba

Člen
# Zasláno: 23 Led 2011 21:37


Já jedu Beara tedka 6tej týden,,plánuju eště 1 týden .Trenink je to fakt dobrej hlavně pořádná makačka. Já nepřibral,naopak schodil 3 kila,,ale bude to tuk,protože jsem fakt na 100% zařadil pořádnou kulturistickou stravu.Ale silově jsem na tom furt zhruba stejně,takže bearem žádná síla nahoru nejde.Poté plánuji jet tenhle trenink,kterej se mi dost zalíbil. http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=2622&post
Tryggve

Člen
# Zasláno: 24 Led 2011 13:23


Muzes zkusit tohle: http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=129

Ten trenink, co postoval Urba je pro mnohem pokrocilejsiho cvicence
Botanik

Člen
# Zasláno: 24 Led 2011 15:14


Urba- tak u mě šla síla brutálně nahoru, ale byl to první objemovej trénink, kterej jsem jel. Před tim několik let trápení se v posilovně na bicáčkách a ramínkách a divil jsem se že nerostu. Možná že proto takovej nárust, bench se zvedl 1RM z cca 80kg na 116, dřep cca o 20kg, a mrtvola tak o 25kg, přesný maximálky zkusim asi ve středu na závěr cyklu.
Jinak díky za tipy projedu si to, ten od Tryggve se mi zamlouvá o trochu víc, hlavně kvůli střídání opakování z 5 na 10.
Kdyby měl ještě někdo radu co zařadit, sem s ní.
Botanik

Člen
# Zasláno: 24 Led 2011 21:52


Ještě otázka, je lepší zařadit před novym tréninkem deload, nebo strategický zhoršení? viz http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=401
Díky
Tryggve

Člen
# Zasláno: 25 Led 2011 06:59


deload, strategicky zhorseni tak po 3 mesicich soustavnyho trenovani
lukas95

Člen
# Zasláno: 31 Led 2011 22:20


Jedu Bear s tím, že jedu častěji paže. Hmotu jsem moc nenabral, ale za to síla po nějakým tuším že 3 týdnu ano, zvedám více na mrtvolu než předtím, znatelně více na bench atd. Když jsem zkoušel maximálky (necvičím s nimi)
tak oproti dřívějšímu tréninku znatelně šla síla na benchy, tricáku, zbytek jsem se moc nehnul nahoru. Uvidím kolik mě to dá na konci síly a hmoty, zatím docela dobrý, ale Korte mě kdysi dalo hmoty asi více, uvidím ještě mám dost před sebou.
Zkus GVT - také jej pak zkusím vypadá slibně.
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist