Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / TBT
Autor Zpráva
bentley

Člen
# Zasláno: 14 Lis 2010 17:57


sestavil jsem si trenink podle TBT vzoru (http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=362)

a chtel bych se zeptat jestli je dobre sestaveny ?
jestli ne tak proc ?

Trénink 1

Série: 3

Opakování: 5

Pauzy: 60 sekund mezi sériemi


1) Benchpress
2) DL
3) Dřepy
4) Shyby
5) Biceps
6) Lýtka
+Břicho


Trénink 2

Série: 3

Opakování: 8

Pauzy: 90 sekund mezi sériemi

1) Přítahy velké činky
2) Tlaky s jednoručkami šikmá lavice
3) Millitary press v sedě
4) Leg press
5) Skull cruhes
6) Biceps
+Břicho


Trénink 3

Série: 3

Opakování: 12

Pauzy: 90 sekund mezi sériemi

1) DL
2) Dřepy
3) Bench
4) Stahování kladky na prsa
5) Kliky na bradlech
6) Upažování v předklonu
+Břicho
tetsuo

Člen
# Zasláno: 14 Lis 2010 18:54


V jednom treninku nedelej za sebou klasicky drep a klasicky mrtvy tah.

Neni problem tohle.
- klasicky drep (cinka na zadech) + rumunsky mrtvy tah (pokrcena kolena, osu spoustet kousek pod kolena)

- celni drep + good mornings

- klasicky nebo sumo tah + legpress nebo vypady


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
bentley

Člen
# Zasláno: 14 Lis 2010 19:02 - Změnil/a: bentley


dekuju poupravim si to teda......jeste sem se chtel zeptat jestli je problem v zamene dnu ze bych jel v pondeli ten trenink 3x5 stredu 3x12 a pak v patek 3x8?

je to kvuli tomu ze chodim do ruznych posiloven a v jedny neni drepovaci klec a ty drepy bych chtel delat v te casti 3x8 a 3x5
tetsuo

Člen
# Zasláno: 14 Lis 2010 19:12


JAsne, ze exsituji i metody jako Korte, Fomin nebo Texas Method, kde se kombinuji klasicke drepy a mrtvoly, ale ma to taky specialni periodizaci.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
bentley

Člen
# Zasláno: 14 Lis 2010 19:27


jeste mam trochu dotaz mimo k pritahum velke cinky.......v posilce jsem to doposavad delal s osou z benchpressu a ta je hodne velka, tak jsem premejslel jestli se ma delat ty pritahy s velkou osou a nebo bych mel dyztak prejit na mensi (je tam ezeta s tim ze bych ji chytil za "nezahnute" konce a kotouce bych mel takrka vedle rukou hned)
trochu blba otazka asi ale chtel bych vedet jestli to ma nejaky vyznam jestli to ma nejaky vliv na efektivitu cviku nebo tak ?
Ph1L

Člen
# Zasláno: 14 Lis 2010 20:18


pro me je idelani normlani velka cinka na drepy a bench...nevidim duvod pouzivat nejakou mensi na jakekoliv cviky s v.č....s ez osou je to blbost, přece to nebudeš cvičit s tak širokým uchopem ne? to je dost přehnany
bentley

Člen
# Zasláno: 14 Lis 2010 20:30


nebudeš cvičit s tak širokým uchopem .......no naopak on ten uchop je stejnej ona ta ez je hodne mala.......ale tak me to tak zajimalo samozrejme ze jak to nahazu na ezetu tak dam mnohem vic nez na ty normalni ose ale to asi bude tim ze je tezsi no diky
Ph1L

Člen
# Zasláno: 14 Lis 2010 20:41 - Změnil/a: Ph1L


to asi bude ez osa ma 5-10kg...velka osa okolo 20ti kg
bentley

Člen
# Zasláno: 28 Lis 2010 19:58


Dobrý den, tak jsem si to minule popravil podle Vaš rady a rád bych abyste se kouknul jestli je toto správně.....teď ještě týden odjedu to samé v supersériích , a potom bych to pozměnil takto jestli by to slo
Týden 4

Série: 4

Opakování: 5

Pauzy: 60 sekund mezi sériemi

1) Dřepy čelní
2) Bench na šikmé lavici
3) Přítahy velké činky
4) Millitary press (za hlavu)
5) Kliky na bradlech
6) Biceps VČ
+Břicho



Trénink 2

Série: 3

Opakování: 15

Pauzy: 120 sekund mezi sériemi

1) Dřepy
2) Bench
3) Zakopávání
4) Stahování kladky za hlavu
5) Předpažování
6) Lýtka
+Břicho

Trénink 3

Série: 4

Opakování. 8

Pauzy: 90 sekund mezi sériemi


1) Tlaky s JČ, rovná lavice
2) DL
3) Legpress
4) Stahování kladky na prsa
5) Biceps JČ
6) Triceps (Francouzský tlaky)
+Břicho
tetsuo

Člen
# Zasláno: 28 Lis 2010 20:33


Nedelal bych zadne cviku "za hlavou", tlaky ani kladku. Jinak ok.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
bentley

Člen
# Zasláno: 29 Lis 2010 16:01 - Změnil/a: bentley


no chtel jsem udelat zmenu tak jsem myslel ze dam misto toho klasickyho millitary pressu za hlavu no......jakej je v tom vlastne rozdil ?vm akorat ze na ten za hlavu teda davam o neco min ale nevim jestli se s nim procvicuji jine partie svalu
jak u toho Millitary pressu tak u kladky....
tetsuo

Člen
# Zasláno: 29 Lis 2010 22:18


Vsechny pohyby za hlavou jsou extremne narocne pro ramenni klouby. Jen malokdo je umi vyuzivat rozumne a bezpecne.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
bentley

Člen
# Zasláno: 3 Pro 2010 18:11 - Změnil/a: bentley


Jeste sem se chtel zeptat ted sem se setkal s nazorem, ze bych mel si davat "spalky" pod paty pri drepech.......je to lepsi pouzivat ? odlehcuje do nejak zadum ?
ZANGER

Člen
# Zasláno: 3 Pro 2010 18:32


Ne, nauč se dřepovat normálně.

Ty kotouče pod paty jedině při čelních dřepech.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 3 Pro 2010 18:47


Podsazovani pat ma smysl
a) pokud mas zkracene svaly - reseni je ale spis zacit protahovat a ucit se drepovat poradne

v) pokud chces vyrazne vic zatizit predni cast stehen.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
bentley

Člen
# Zasláno: 4 Pro 2010 17:23


Dekuji....kdyz uz jsem u toho tak jsem prave taky slysel o DL na spalcich driv me vubec nenapadalo podsazovani pat u techto cviku..jak je to u mrtvoly ?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 4 Pro 2010 17:43


Vzhledem k tomu, ze mrtvy tah delas "pres paty" je naprosto absurdni pouzivat nejake podlozeni pat.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
bentley

Člen
# Zasláno: 4 Pro 2010 18:44


no to me mohlo napadnout sem hlupak chtel jsem se zeptat na zdvihy cinky ze stojanu (z urovne lytek) taky se myslim rika rack pulls
jestli opet treba nezetezuji min pater nebo tak......moc se v tom nevyznam, ale jeden kamarad mel nedavno operaci zad, tak bych nechtel mit nejaky podobny problemy (i kdyz si nejsem jistej jestli to mel ciste z drepovani nebo DL)
tetsuo

Člen
# Zasláno: 5 Pro 2010 15:39 - Změnil/a: tetsuo


Pokud neco mel, tak ze spatneho drepovani a tahani + spatneho rozcvicovani.

Rack pulls se delaji tak, ze osa by mela byt par cm pod koleny. Doporucuju najit si na to nejake vyukove video. Neco treba tady:
http://www.t-nation.com/free_online_program/sports _body_training_muscle_anaconda/anaconda_protocol#5 -8211-training-program/phase-2-8212-back/monday


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
TheRespect

Člen
# Zasláno: 30 Led 2011 11:44


Nejak se mi nedari poskladat cviky na TBT.
Je lepsi na kazdej trenink mit jinej rozpis, nebo stridat trenink A,B?
Za kazdou radu díky
bentley

Člen
# Zasláno: 30 Led 2011 22:00


moc jsem to nepochopil mas tam proste 3 dny v tydnu a mas tam napsanej i seznam cviku na ironfactoru je i hodne prikladu tak se muzes inspirovat a estli neco mas tak to sem dyztak posli at uvidime jak to vypada
TheRespect

Člen
# Zasláno: 31 Led 2011 16:06


Sestavil jsem si to takto:

Den 1
-Bench
-Dřep
-Přítahy VČ ve stoje
-přítahy VČ k bradě
-Biceps VČ
-Francouzské tlaky

Den 2
-tlaky jč hlavou nahoru
-MT
-Výpony
-Military press
-kladivové zdvihy
-bench na úzko

Den 3
- bench hlavou dolu(pullover)
- MT sumo
-Přítahy JČ
-upažování
-tricepsově extenze s jednoručkou
-biceps. tlaky v předklonu

Jak to hodnotis?
Claws

Člen
# Zasláno: 31 Led 2011 18:55 - Změnil/a: Claws


Jen bych se chtěl zeptat

bench hlavou dolu(pullover) - co z těchto dvou vyjmenovaných cviků chceš cvičit ? Nebo je budeš střídat ob týden ?

biceps. tlaky v předklonu - tenhle cvik mi nic neříká, necvičí to kosmonauti ve stavu beztíže ?
TheRespect

Člen
# Zasláno: 31 Led 2011 19:01


Jeste jsem se nerozhodl, jaky z tech dvou ciku tam zaradim, tak sem vypsal oba.

Popravde receno ja taky presne nevim ten rozpis sem nasel nekde na netu(jen sem si ho malicko upravil), chtel sem se podivat na youtube.com jak se ten cvik cvici, ale zatim jsem se k tomu nedostal.
Claws

Člen
# Zasláno: 31 Led 2011 19:42


biceps. tlaky v předklonu
jediný co mě napadá u čeho se, tak nějak předkloníš je cvičení bicepsů izolovaně viz. obrázky.

http://cviky.cz/biceps/stredni/biceps036.jpg
http://cviky.cz/biceps/stredni/biceps045.jpg
http://cviky.cz/biceps/stredni/biceps025.jpg
TheRespect

Člen
# Zasláno: 31 Led 2011 20:14


Myslim, ze to spis bude ten 2. obrazek
Tamto by spis bylo napsany jako "Scottova lavice".
Ale jinak dikes..
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 4
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist