Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / je to rýsovací trénink?
Autor Zpráva
benji

Člen
# Zasláno: 25 Srp 2010 16:04


ahoj je mi 21 let vážím 71 kg meřím 170 cm chodím do posilovny 1 rok...

trénuji PO-ÚT-ČT-PÁ

Trénink A

Dřepy_______________________6x6
Bench-press s jednoručkama____6x6
Shyby_______________________4x8
Kliky na úzko_________________4x10
Ab wheel /rolování kolečka______3x12


Trénink B

Bulgarian squat /dřepy na jedné noze___5x6
Tlaky na ramena____________________5x5
Rewerse rows /obrácené kliky_________4x10
Kliky na bradlech____________________3x8
zvedání nohou na stroji_______________3x10

tento trénink jedu asi 2 měsíce...a před tím jsem cvičil silový trénink stylem :
PO - spodek
ÚT - vršek
ČT - spodek
PÁ- vršek

moje hlavní otázka je jestli z toho tréninku co cvičím teď tak vyrýsuju postavu...díky předem
Gorgy

Člen
# Zasláno: 25 Srp 2010 16:10


Rýsovací trening jako takovy neexistuje hubne se aerobní aktiviou a hlavně upravou jidelničku.
benji

Člen
# Zasláno: 25 Srp 2010 16:21


dobrá dobrá díky...ale v tréninku nějaké změn? jako např co nejkatší pauzy mezi cvikama ?
4D4M

Člen
# Zasláno: 25 Srp 2010 16:22


Svaly z toho mit budes, ale jak pise Gorgy, jestli budou vyrysovany zalezi ciste na mnozstvi podkozniho tuku.

imo v tom treninku chybi zada docela
4D4M

Člen
# Zasláno: 25 Srp 2010 16:24


Zkracenim prestavek se paleni tuku nedosahne, kdyz chces shazovat pri posilovani tak si dej po cviceni nejakou lehkou aerobku.
benji

Člen
# Zasláno: 25 Srp 2010 16:27


oki diky Vám za rady..
tetsuo

Člen
# Zasláno: 26 Srp 2010 10:37


Pokud bys chtel extra spalovat treninkem, tak je vyhodne:
a) kruhove usporadani
b) vyssi pocty opakovani
c) kratke prestavky

Ale tento trenink vetsine lidem neumoznuje udrzet si prilis hmotu. Pokud nekdo zveda na bench 140 kilo po 12 opakovanich, pak samozrejme svaly neslezou, protoze to je vzdycky dost velka zatez. Ale pokud je tvoje maximalka na bench treba 80 kila a delas 12 opakovani tak s 50 kily, tak to svaly moc nestimuluje, proste to jen pali glykogen.

Proto se doporucuje aspon 2 treninky tydne jet klasicky objemovy trenink a 1-2x tydne kruhovy trenink a na konci lehkou aerobku. V pripade touhy hubnout jeste rychleji se prida 1-2 kratky intenzivni intervalovy trenink.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
benji

Člen
# Zasláno: 26 Srp 2010 12:38


aha...takze kdyz by to vypadalo takto tak by to slo ? (kruhovy trenink je od tebe)



Pondělí

Dřepy_______________________6x6
Bench-press s jednoručkama____6x6
Shyby_______________________4x8
Kliky na úzko_________________4x10
Ab wheel /rolování kolečka______3x12


Úterý

Thrustery (dřepy s jednoručkami na ramenou+tlaky při pohybu nahoru) –------------------------ 3x10-15
Vysoké přítahy jednoruček v sumo postoji (sumo high pulls-high rows) –------------------------- 3x10-15
Kliky (mezi lavičkami nebo s nohama na lavičce nebo s přítahem kolene k hrudníku) –---------- 3x10-15
Výstupy na lavičku s jednoručkami (před výstupem provést bic.zdvih/přemístění na ramena) –- 2x10-15
Obrácené přítahy-inverted rows (nebo stahování horní kladky na prsa) –-------------------------- 2x10-15
Výpady v chůzi (držet jednoručku nebo kotouč nad hlavou) -------------------------------------– 2x10-15
Švih s jednoručkou z předklonu –------------------------------------------------- ------------------- 2x10-15
Veslování na spodní kladce (případně veslování ve stoje-compound row) –----------------------- 2x10-15
Hyperextenze s přítahem jednoruček nebo kotouče k hrudníku –---------------------------------- 2x10-15
Silový bicepsový zdvih (power curl) –------------------------------------------------- --------------- 2x10-15


Středa

Bulgarian squat /dřepy na jedné noze___5x6
Tlaky na ramena____________________5x5
Rewerse rows /obrácené kliky_________4x10
Kliky na bradlech____________________3x8
zvedání nohou na stroji_______________3x10


Čtvrtek

Thrustery (dřepy s jednoručkami na ramenou+tlaky při pohybu nahoru) –------------------------ 3x10-15
Vysoké přítahy jednoruček v sumo postoji (sumo high pulls-high rows) –------------------------- 3x10-15
Kliky (mezi lavičkami nebo s nohama na lavičce nebo s přítahem kolene k hrudníku) –---------- 3x10-15
Výstupy na lavičku s jednoručkami (před výstupem provést bic.zdvih/přemístění na ramena) –- 2x10-15
Obrácené přítahy-inverted rows (nebo stahování horní kladky na prsa) –-------------------------- 2x10-15
Výpady v chůzi (držet jednoručku nebo kotouč nad hlavou) -------------------------------------– 2x10-15
Švih s jednoručkou z předklonu –------------------------------------------------- ------------------- 2x10-15
Veslování na spodní kladce (případně veslování ve stoje-compound row) –----------------------- 2x10-15
Hyperextenze s přítahem jednoruček nebo kotouče k hrudníku –---------------------------------- 2x10-15
Silový bicepsový zdvih (power curl) –------------------------------------------------- --------------- 2x10-15

Pátek

Dřepy_______________________6x6
Bench-press s jednoručkama____6x6
Shyby_______________________4x8
Kliky na úzko_________________4x10
Ab wheel /rolování kolečka______3x12
benji

Člen
# Zasláno: 26 Srp 2010 12:45


a v úterý a čtvrtek po treninku tak pul hodky aerobka...a potom teda hodku nejist..
tetsuo

Člen
# Zasláno: 26 Srp 2010 12:54


Ano, jen bacha, abys to neprehnal s temi 5 treninky. 2 silovejsi a 2 kruhove by mely stacit.
Lepsi nez se znicit na pocatku je pridavat postupne.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
benji

Člen
# Zasláno: 26 Srp 2010 13:12


joooo ja jsem to spletl ale myslel jsem to tak ze bych to delal po,ut a pak čt,pá... :D
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist