Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / nazor
. 1 . 2 . >>
Autor Zpráva
mxtt

Člen
# Zasláno: 2 Čvn 2010 21:51


co si myslite o tomto ? myslite si ze je to mozne ci nie ? http://svetkulturistiky.cz/5-kulturistika-a-fitnes s/34-trenink/clanky/233-zvetsete-objem-svych-pazi- o-2-cm-za-jediny-den.html
myrt

Člen
# Zasláno: 2 Čvn 2010 22:39


tak to by mě taky hodně zajmál názor ostatních
tetsuo

Člen
# Zasláno: 2 Čvn 2010 23:30


Ano, fungovat to bude. Otazka je, proc to delat.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
myrt

Člen
# Zasláno: 2 Čvn 2010 23:37


Ano, fungovat to bude. Otazka je, proc to delat.


věči paže o 2cm za den?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 2 Čvn 2010 23:39


Umis si vyhradit cely den na cviceni? Budes schopny si to udrzet nasledujici mesice? Jsou vetsi paze tak dulezite? Dovedes vubec cvicit popsanym stylem, jaky je uvedeny v clanku?


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
myrt

Člen
# Zasláno: 2 Čvn 2010 23:42


no právě že jsem moc nepochopíl jak se to má cvičit...Vím že se cvičí 2x týdně, z toho v jeden den jen dvě partie (biceps, triceps) v 8:00 a v 20:00 skončím, cvičit co hoďku odpočívat, ale nechápu přesně jak kolik opakovaček serii v tu hodinu atd..Skusím přečíst ještě několikrát
tetsuo

Člen
# Zasláno: 2 Čvn 2010 23:44


To by byla jedna posledni otazka, kterou nemas vyresenou. Pak si muzes klast dalsi.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
mxtt

Člen
# Zasláno: 3 Čvn 2010 16:40


tak ale je mozne ze to bude fungovat aj vtedy ked si to odcvicim iba raz ? teda v jeden den ? 12x ?
Claws

Člen
# Zasláno: 3 Čvn 2010 17:00


Je hodně naivní si myslet, že za jeden den tréninku získáš o 2cm objemu na rukách.. Nezlob se na mě, ale je to kravina..
wial

Člen
# Zasláno: 3 Čvn 2010 17:09


ja bych tomu veril, ale proste.. je to jen "napumpovany" nevim pride mi ten smysl toho dementni ...


www.last.fm/user/WIAL
Claws

Člen
# Zasláno: 3 Čvn 2010 17:12


Neříkám, že to nefunguje.. Zatím jsem se stím nesetkal a nevím jak je to s efektivností toho plánu (jestli se tomu dá tak říkat).. každopádně to nebude otázka jednoho dne, posoudit se to dá po 4-6týdnech..
mxtt

Člen
# Zasláno: 3 Čvn 2010 17:23


ako to teda mozes vediet ked si to neskusil ? :D
RoManL4

Člen
# Zasláno: 3 Čvn 2010 19:22


ja si to poradne prostuduju , v sobotu to zkusim a v nedeli napisu


Odpověď nalezneš v poznání..
mxtt

Člen
# Zasláno: 3 Čvn 2010 19:35


ok ale radsej napis az nedelu, sobotu budes este napumpovany
tetsuo

Člen
# Zasláno: 3 Čvn 2010 20:24


Ono funguje narazove pretrenovavani se, navic se opravdu muze dostat do svalu hodne zivin, celkove se muze roztahnout spousta struktur tkani (nejsem teda schopny je spravne vedecky vyjmenovat, pardon).
Fungovat to bude - ale jen narazove. Obtizne se mi predstavuje nekdo, kdo by to byl schopen cvicit nekolik tydnu nebo mesicu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Claws

Člen
# Zasláno: 4 Čvn 2010 11:57


Hloupá otázka- předpokládám, že to tak funguje i na ostatní svaly.. ?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 4 Čvn 2010 12:13


Jasne, jak to pisou v clanku...


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Claws

Člen
# Zasláno: 4 Čvn 2010 13:57


Možná do toho o prázdninách půjdu..
Claws

Člen
# Zasláno: 4 Čvn 2010 14:13


Tetsuo, moc sem nepochopil to jak by měl přesně vypadat rozpis ? A je tam také uvedeno Jestliže jste začátečník nebo středně pokročilý cvičenec, potom se držte osvědčených základů a cvičte kombinované cviky po dvaceti opakováních a když jsem pokročený tak mám dělat kolik opakování ? -- Nemohl by jsi prosím navrhnout jak by mohl vypadat přesný rozpis.. ?

Díky za reakce..
tetsuo

Člen
# Zasláno: 4 Čvn 2010 14:17


Musel bych to trochu prostudovat. Pamatuju se na podobny trenink z nejakeho starsiho casopisu. Muzu zapatrat, v cem se lisi.

Zaklad je, jestli chapu v principu prekrveni (superflushingu). Otazka je, ktere cviky te dovedou napumpovat a jak nastavit vahy, aby to nebylo moc tezke na CNS a vznik odpadnich latek.

Rikam - v zasade rozumim tomu principu, ale nikdy me nenapadlo neco takoveho cvicit, protoze PRESNY system nechapu.

Casty stimul, ne prilis narocny, hodne prokrvit, neprekrocit urcite limity, ktere by zhorsily regeneraci.
Ale jak presne?


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Claws

Člen
# Zasláno: 4 Čvn 2010 14:21


Pochopil jsem to, že cvičit základní vícekloubové cviky s 50% zatížení.. Pak dělat 2serie po (??15-20opak.??) každou hodinu po dobu 12 hodin.. (nějak jsem přesně nepobral ((každou hodinu po 12 hodin, to každý ten tréninovací den nebo jen sobotu.. přijde mi to strašně chaoticky napsané + některé podstatné informace chybí..)
tetsuo

Člen
# Zasláno: 4 Čvn 2010 14:52


No prave, uz jen proto jsem k tomu TRENINKU spekticky, ze by ho mohl nekdo trenovat na zaklade tohoto popisu.

Samotny princip mi neprijde jako nesmysl.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Claws

Člen
# Zasláno: 4 Čvn 2010 16:42 - Změnil/a: Claws


Okay, mě to přijde takoví trochu revoluční, když pominu to že už se o tom někdy v minulosti něco říkalo.. (jak jsi zmínil)
Každopádně, mohl by jsi mi o tom něco zjistit, celkem mě to nabudilo a myslím, že kdyby byl racionálně sestavený rozpis, že by to mohlo konkurovat HTH.. (ale to je jen pohled laika, takže NEBRAT VÁŽNĚ)
tetsuo

Člen
# Zasláno: 4 Čvn 2010 17:02


HTH je zamereny na silova vlakna a myofibrilarni hypertrofii.
Tohle zase na sarkoplazmatickou hypertrofii.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Claws

Člen
# Zasláno: 4 Čvn 2010 17:06


Přeložil by jsi to laikovi ?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 4 Čvn 2010 17:16


Objem svalu se rozviji v zasade dvojim zpusobem (je to hodne zjednodusene)
a) myofibrilarni hypertrofie = sval je tak velky, jak je silny, zvetsuje se prurez silovym-rychlostnim-bilym vlaknem. Sval vzperace, liftera, ktery dela rychle zdvihy a malo opakovani.

b) sarkoplazmaticka hypertrofie - zvetusje se obsah mezibunecne tekutiny. Sval je velky nadmerne v porovnani se silou. Sval kulturisty, ktery bere steroidy a hodne pumpuje.

Myofibrilarni i sarkolazmaticka hypertrofie se daji rozvijet najednou a da se rozvijet i bez brani steroidu, jen to bude fungovat mene.

http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=5&topic=2796&page=1
Tady to hodne rozebirame


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
RoManL4

Člen
# Zasláno: 5 Čvn 2010 12:15


jedu to od rana a musim rict ze se to nezda ae je to zahul , nikdy sem netušil že hodina je uplne blizko k druhe :D ..
jedu tohle s 12kg jednoruckou - biceps 1x8 bicepsovy zdvih leva, prava
biceps 1x8 kladivovy zdvih leva , prava
chvili pauza
triceps 1x8 tlak za hlavou leva, prava
triceps 1x8 kick pack leva, prava

na začátku 38cm obvod, tak uvidim no


Odpověď nalezneš v poznání..
Claws

Člen
# Zasláno: 5 Čvn 2010 13:04


Není lepší to dělat v super-sériích ? (biceps x triceps -pauza + biceps x triceps pauza) nežli odjet dva cviky na jednu partii a pak další dva na další.. Napumpování by bylo efektivnější..
RoManL4

Člen
# Zasláno: 5 Čvn 2010 18:53


bohuzel sem to nedotahl do konce takze nemuzu posoudi.. v superseriich to taky zkusim ,neni vsem dnum konec..

Claws: .. snazim se vse overit v praxi a pak z toho vyhodnotim nejaky zaver. mudrovani od PC jsou na nic..


Odpověď nalezneš v poznání..
mxtt

Člen
# Zasláno: 5 Čvn 2010 21:40


nedotiahol si to dokonca? preco ? je to fakt az take brutalne ?
. 1 . 2 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 3
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist