Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / Trénink
Autor Zpráva
Moraviv

Člen
# Zasláno: 17 Kvě 2010 04:05


Zdravím příznivce sportu.
Moc žádám zkušené sportovce o svůj názor co se týká treninku nazval bych ho doplnkovy k memu hlavnimu sportu.

Začnu historií:
od 6 let hraji fotbal
od 12 let do 19 jsem hral ligu
od 17 do 19 futsal 1.ligu v mužích
tehdy počet treninku jakožto aerobnich 4xtydne plus zapas 90 minut obrovska narocnost treninku az 7xtydne
tehdy jsem vazil okolo (v 17/18) asi 72 kilo
mel jsem obrovskou fyzicku ale takovy tintitko
proč píšu tyto úspěchy jen do 19?ptž pak mne postihla monenokluoza a ja dostal zakaz sportu ke sportu jsme se vratil a to k fotblau po 5 mesicich bohuzel u zne na takove urovni...ve 20 letech jsem se rozhodl jelikoz jsem sel z dorostu do chlapu ze je treba zmenit postavu kuli osobnim soubojum. 4 mesic ejsme obcas chodil do posilovny s kamarady co se venuji kulturistice...cetl casopisy internet atd. od kvetna roku 2009 jsem chodil do posilovny po dobu 3 mesicu 3xtydne na 2 hod (15min. rozcvicka a posl 15-20min bricho)po posilovne na 30minut plavat muj trenink byl hlavne zameren na vrsek a v treninku jsem procvicoval cele telo ne přiklad: pondeli prsa streda ramena atd.za tuto dobu mi velice rychle narostly prsa ramena zadove svalstvo...spokojenost byla..ale od monenokluozy se nemohu zbavit lehkeho tuku v pase a to me velice mrzi po tomto navstiveni posilovny mam 80kg 182 cm a od te doby do ted s emoje vaha nezmenila.nyni je opet doba pres leto kdy chci opet navazat aktivne na posilovnu

nyni se chci vratit k fotbalu do vyssi souteze.
muj cil je shodit 2-5 kilo a nabrat 1-2 kila svalu tezko odhadnout hmotnost svalu ale jednoznacne potrebuju byt rychlejsi lehci ale naopak svalnatejsi...reism pouze vrsek ptz nohy budou dostavat samostatne dostatecny zahul..
tudiz žádám Vás
o radu jak sestavit trenink na vrsek tzn ruce zada ramena prsa bricho
tak abych vypadal vyrysovany ale hbity obratny rychly..
dost mi totiz zalezi na mem tele na vzhledu a miluji sport a sve telo a chci opet pro nej neco udelat..jak vzhledove tak funkcne...zadam tedy o radu
1. mam pouzivat l-carnitin? a protein napoje?
2.jak casto a jak cvicit bricho?
3.kolik treninku v posilovne a jakym stylem zda cele telo nebo po castech?(plan je navstevovat posilovnu 3xtydne)
zajíma mne tedy trenink jako doplnek pro jiny sport..s tim ze chci i nabrat svaly..ale zhubnout..postavu nemam ubec spatnou...
pro predstavu bench press max 85kg, normalka 60kg
prozatím děkuji mockrát za každou radu!!!
už nevim komu co věřit...
tetsuo

Člen
# Zasláno: 17 Kvě 2010 10:19


Jen rychlovka:

1) Mas kvuli mononukleoze nejakou specialni dietu?

2) Ted momentalne fotbal nehrajes a nedelas zadnou jinou aerobni aktivitu?

____________

- Karnitin neuzivej, je to nejznamejsi podvod v dejinach doplnku vyzivy.

- po silovem treninku jsou nejvhodnejsi gainery, ne proteinove napoje.

- bricho se nejlip cvici pomoci komplexnich cviku na spodek tela, cili nohy nevynechavat. Samotne cviceni bricho nema ABSOLUTNE nic spolecneho s palenim tuku na brise.

- 3x tydne silovy trenink je takove minimum, pokud chces nejake vysledky
Mozne pristupy jsou
- 3x cele telo
- spodek, vrsek, cele telo
- vrsek, spodek, vrsek


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vocko

Člen
# Zasláno: 17 Kvě 2010 12:16


Jen tak na okraj. Moraviv myslis si ze fotbaliste v anglii a v dalsich zemich nechodi do posilovny a necvici nohy, jelikoz dostavaji zahul v kazdem zapase a treninku?


Vocko FOREVER !!!
Moraviv

Člen
# Zasláno: 17 Kvě 2010 19:18


ne kuli monenukluoze nemam dietu ptz ji mam uz druhy rok za sebou..
ted momentalne v nizsi soutezi tzn 1 zapas za dva tydny..ale k tomu si chodim jednou tydne zabehat a jednou tydne kolo 15kilaku.
dekuji za rady jinak shodit tech 2-5 kilo mam pouze aerobnim treninkem..?
jinak je dobre mezi jednotlivymi cvky projet bricho nebo ho nechat az na konec? na okraj samozrejme ze chodej do posilovny ok nohy zaradim take. mozna by bylo i dobre poslat fotku pro zhodnoceni?? jinak kolik tak serii a opakovani v serii pro muj typ pohybu a vysledku zhubnuti 2-5 kilo a nabrani 2-3 kilo sval hmoty...?jinak vam moc dekuji ze jste se ozvali diky!!
tetsuo

Člen
# Zasláno: 17 Kvě 2010 19:55


Jidelnicek mas tady.
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=2&topic=3429

Ziviny:
Bílkoviny – 1, 5 g na kilo váhy v den bez tréninku, 2 g v den tréninku (kvůli kompenzaci rozpadu bílkovin ve svalu při tréninku).
Sacharidy – 4 g v den tréninku, 5-6 g v den bez tréninku (kvůli obnově glykogenu-cukru-paliva ve svalech). Množství sacharidů je ale závislé na tělesném typu (ektomorf, endomorf, mezomorf), dá se s ním hodně hýbat a je potřeba zjistit, co na tebe správně zabírá. Při hubnutí se se sacharidy vyplatí manipulovat a snižovat je během několika dní ze 3-4 g/kg dolů na 1 g/kg a potom se vyhoupnout zase nahoru. TO JE KLIC K RYSOVANI
Tuky – 0, 7-0, 8 g denně (max. pak 1 g/kg), obecně zhruba polovinu co bílkovin. 1 g bílkoviny má 4 kalorie, 1 g tuku má zhruba 8-9 kalorií, čili výsledně bych měl být energetický příjem bílkovin a tuku stejný.

Tabulky vyzivovych hodnot:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=273
http://www.kulturistika.net/vyzivove-nutricni-hodn oty-potravin
http://www.mujweb.cz/Spolecnost/ldivis/kulturistik a/energtab.html
http://addu.blog.cz/0702/tabulka-vyzivovych-hodnot -a-m
http://www.lucy.cz/energeticke-tabulky/
____________________

Lidi obecne precenujou izolovane cviky na bricho, vhodnejsi jsou ty komplexni cviky na cele telo.

Trenink zavisi na tom
a) kolikrat tydne muzes chodit cvicit
b) cos cvicil doposud


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
hrdic

Člen
# Zasláno: 22 Kvě 2010 21:10 - Změnil/a: hrdic


ahoj chtěl bych se zeptat jestly je to dobrý tréning
jsem hokejista a náš trenér nám zařadil tréninky do týdne po,út,čt,pá
tréninky trvají hodinu
po-
na začátek protahování pak posilování : kliky,dřepy s medicimbalem,skákání přez švihadlo,sklapovačky,a takové ty kačáky nevim jak se tomu říká chůze v dřepu asi tak
na konci zase protažení
út-
protahování
běh:sprinty 60m po odpočinku 1500m do 5ti minut
pak si zahrajeme basketball a na konci zase protažení
Středa je vlno..
čt-
nejhorší tréning ze všech
běháme na stráni do kopečka
8koleček
1kolo má tak 300m není na to časový limit ale po každém kole si musíme dát 10dřepů s výskokem a hned běžet dál
pá-
můj nejoblíbenější tréning
posilovaní:
kliky,sklapovačky,dřepy,atletika
to máme hodinu a potom jdeme do bazénu dáme 10bazénú a potom do výřivky a do solné páry

je tenhle tréning k něčemu dobrý??
měl bych o výkendu ještě zařadit posilování?
jak je možné,že kamarád který váží 50kilo a vypadá jako kostra tzn že nemá žádné svaly
dosahuje lepších výsledku na dlouhé běhy? a je na tom fyzicky lépe než já?
je zase o dost horší ve sprintech a na cvičení posilování
tetsuo

Člen
# Zasláno: 22 Kvě 2010 21:43


Ted akorat nechapu, jesli to jsou treninky spolecne a jestli do toho jeste hraje hokej.

Jestli chces zvysit silu, tak tenhle trenink moc k nicemu neni.
Na ziskani kondicky funovat muze, i kdyz si dovedu predstavit hodne lepsich veci.

______________

jak je možné,že kamarád který váží 50kilo a vypadá jako kostra tzn že nemá žádné svaly
dosahuje lepších výsledku na dlouhé běhy? a je na tom fyzicky lépe než já?
je zase o dost horší ve sprintech a na cvičení posilování

To je naprosto jasne. Skoro bych ti to mohl dat za domaci ukol


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
hrdic

Člen
# Zasláno: 23 Kvě 2010 00:47


no to je letní příprava takže tréninky na ledě nejsou
a jo jsou to tréninky společné

To je naprosto jasne. Skoro bych ti to mohl dat za domaci ukol
někde jsem četl že se to liší podle typů tuším mezomofr,ektomorf a endomorf?
znamenalo by to potom že já jsem mezomorf?
a on ektomorf?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 23 Kvě 2010 12:05


Jednak plati odliseni ektomorf - mezomorf. I kdyz to by asi rozhodne nejen vaha a pocet svalu, ale celkovy vzhled kostry a porovnani metabolismu.

Dulezity je, jaky ma kdo dominantni typ svalovych vlaken. Pokud ma nekdo hlavne cervena-vytrvalostni, tak ta maji mensi prurez-tloustku. Ti lide maji vydrz, ale nemaji silu a vybusnost. PRoto jim nejdou sprinty a proto maratonci vypadaji jinak nez sprinteri.
Dominantni silova-bila vlakna zase lidem davaji vetsi silu a objem.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 27 Říj 2021 04:43


audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.ru
gageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.ru
gascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.rugeartreating.ru
generalizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ru
hackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ru
hallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ruhangonpart.ruhaphazardwinding.ru
hardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ru
headregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.ru
jobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.rujournallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.ru
justiciablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.ru
keymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.ru
kneejoint.ruknifesethouse.ru
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 27 Říj 2021 04:44


knockonatom.ruknowledgestate.rukondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.ru
lacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.ru
laminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.ru
landuseratio.rulanguagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.ru
layabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.ru
mailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.ru
negativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ru
offsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.rupapercoating.ru
paraconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ru
quenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.ru
rattlesnakemaster.rureachthroughregion.ru
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 27 Říj 2021 04:45


readingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.rurectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ru
regeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ru
scrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.ru
semifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.rustungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.ru
tappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.ru
tuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 11 Pro 2021 15:52


Foll701.1BettPERFKokeTINAnumbPiet
LiveMartCubaJurgAsheTescAlaiTesc
TakeMileKubaLindLeigDuckOrieCoun
deutSympMajeOutsWinsAndaCafeJohn
PantJeweKrisVeraFinoRudoAnnaMarc
burdRobeElseTescGarnAquoRobeRajn
IsaaSupeTrasCotoMathCathELEGELEG
ADIOGammAlleBonuremiVeneSergPali
WindDaviAlleHTMLSambFashRomaSela
SelaWarcELEGCharWindXVIICircPete
AlaiWeniRabiWalkChriMariAladArts
FemmModo
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 11 Pro 2021 15:53


StanMikaZoneZoneOnlyCharSamaAldo
LionChrimailIrviBriaXVIIZoneMita
RenediamMariZoneWilhSimpSergZone
ZoneEdwimensAtmoCitiDallLiviNodo
AtlaBookVtecTsenHansCrosOlmeWood
MegaLaurRefeSTAROPELZdobHandSpir
LeifMercEducAlfrDavitoucUleaRefl
XVIIWindSupePhilSwarCrazTrioFant
PravChanWELLDraiPeteXVIIWordXVII
DragLoraXVIIBernXVIIcompXIIIvero
FredPostPropYevgJeweRussGlovVikt
DiscClin
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 11 Pro 2021 15:54


JustOlivCarmwwwsJohnOffiInteJenn
GreeBrucuniqTokiSignDiliLarsAudi
SupeStevJeweGonnOrchMicrVIIIMPEG
JohnCitiCitiCitiPaulContAstrAnna
JeweHiroUnifGuldBackHanaGoreVIII
tuchkasHellApol
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 3
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist