Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / Navrh objemovych treninku for all
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . 14 . 15 . >>
Autor Zpráva
jar12

Člen
# Zasláno: 16 Dub 2011 15:25


ta kted sem trosku zmatenej jaky je tedy rozdil mezi Rumunskym dead liftem a dead liftem s natazenyma nohama.......ja se koukal na nejaky videa na youtube a je to tam dost odlisny jeden pokladal jeden ne, ale u vsech se mi zdalo ze to tahaly hlavne zadama pricemz s napnutyma nohama nejvice zabiraji Hamstringy ne ?

prosil bych o vysvetleni a dyztak nejaky videa nebo odkazy na tehcniku tech cviku protoze obzvalst mrtvy tah se mi zda ze je na kazdym videu v jinem provedeni
tetsuo

Člen
# Zasláno: 16 Dub 2011 16:33


No, ona je ruzna terminologie a ruzne zpusoby provedeni. Co znam a chapu (netvrdim, ze to je absolutne presny):

Klasicky mrtvy tah - dead stop deadlift - zvedani cinky ze zeme, s pokladanim u kazdeho opakovani

Touch and go deadlift - vice opakovani s odrazem kotoucu od zeme

Halting deadlift - zacina se z horni faze a klesa nekam pod kolena, tam je stopka, podrzi se to a jde nahoru. Nevysazuje se panev dozadu, ale dela maly podrep.

Romanian deadlift - vysazuje se panev dozadu a vicemene cela vaha taha pomoci zadnich stehen. nohy jsou konstantne mirne pokrcene
Tuhle variantu delaji spis lifteri a vzperaci

Stiffed leg deadlift - nohy jsou propnute, cela vaha se taha zadni casti stehen. Tuto variantu delaji spis kulturisti.

Pak jsou varianty sumo dl, snatch grip dl, bulgarian dl, deadlift to the knees apod.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
jar12

Člen
# Zasláno: 17 Dub 2011 08:32


No me prekvapilo ze teda ten Rumunskej DL je v treninku "Záda,hrudnik" pricemz teda se nejvice zapojuji Zadni casti sthen, ikdyz je mi jasny ze zada jsou urcite taky zatezovana. Ale vzhledem tomu ze sem to chtel cvicit zpusobem ze bych vzdy 2 treninky za sebou bez volna, jestli by nebylo lepsi si ho nahradit noralnim MT......protoze tam je hned na druhej den MT s natpnutyma nohama
tetsuo

Člen
# Zasláno: 17 Dub 2011 16:17


Jo, mne ta terminologie taky kolisala pred casem...
Myslel jsem tim spis ten Halting deadlift.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tiposman

Člen
# Zasláno: 16 Kvě 2011 20:55


Čau chci se zeptat co je lepší jet korte nebo http://kulturistika.ronnie.cz/c-8713-trenink-celeh o-tela-neni-jen-pro-zacatecniky.html
Díky za odpověd.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 16 Kvě 2011 21:49


Korte je nuda a prakticky skoro nikdo ho necvici, jak se puvodne ma. Vetsinou jsou to jen ruzny verze treninkoveho systemu, kteremu se rika 5x5.

Ten druhy trenink vychazi z docela dobryho jadra, ale je to tak prekomplikovany, ze spoustu minut stravis tim, ze budes koukat do papirku, co mas vlastne cvicit.

Trenovat s vysokym objemem serii se da i jinak.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tiposman

Člen
# Zasláno: 18 Kvě 2011 14:27


Čau chtěl bych poradit měřím 182 vážím 83kg.Je mi 17.Chtěl bych shodit tuk a zachovat si svaly.Stačí když budu po každém tréninku dělát aerobní čínnost cca.30?
blando

Člen
# Zasláno: 19 Led 2012 14:20


tetsuo

Pondeli:
bench press
mrtvy tah
shyby
pritahy cinky k brade
rozpazky v predklonu
bricho


Streda:
leg press
zakopavani
biceps s velkou cinkou
kliky na bradlech (pripadne se zavazim)
lytka


Patek:
bench hlavou nahoru
pritahy velke cinky v preklonu
stahovani kladky na hrudnik (n. shyby)
military press
rozpazky v predklonu
bricho

Sobota:
drep
good mornings
biceps s jednoruckama
francouzsky tlak
lytka

Tyden1: 3x12
Tyden 2: 3x12
Tyden 3: 4x8
Tyden 4: 4x8
Tyden 5: 6x5
Tyden 6: 6x5

cvicit som zacal cca pred pol rokom...za cca prve 3 mesiace som nabral 10kg zo 75kg na 85 pri 187cm potom som akosi stagnoval silovo aj vahovo...pred 5 tyzdnami som zacal cvicit tento trenig a za tie 5 tyzdne som pribral 3kg na vyse aj silo som siel hore, CHCEM SA OPYTAT CI TERAZ MAM ZACAT ZASE AKO V 1. TYZDNI...ALEBO ZMENIT TRENIG UPLNE ? popripade poradte objemovy trening 4x tyzdenne , za odpoved vopred dakujem
tetsuo

Člen
# Zasláno: 19 Led 2012 14:57


Většinu tréninkových programů se vyplatí jet 2x za sebou. Většinou se mezi nimi dělá týden pauza nebo úplně lehký trénink.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
dejvik

Člen
# Zasláno: 2 Čvn 2012 18:06


Ahoj

Zhodnotíte mi prosím trénink? a doplníte
Jsem ektomorf, 185 cm, 70kg, 20 let
Chci nabrat objem a zesílit.
Posilování je pro mě doplňkový sport, proto mohu cvičit pouze 2 x týdně,
ÚT a ČT + o víkendu možné cvičení s vlastní vahou.

Můj trénink:


Rozehřátí

Dřepy s činkou za zády 5x5
Tlaky vleže s jednoručkami 5x5
Široké shyby nadhmatem 5x5
(Před každou partíí rozehřívací série)

Toto dělám každý trénink

+ trénink v ÚT
Kliky na bradlech (triceps)
Břicho

+ trénink ve ČT
Bicepsové zdvihy ve stoje
Tlaky ve stoje (ramena)
Břicho

(Po 3 sériích, 8-12 opakování)

Děkuji za rady.

David
tetsuo

Člen
# Zasláno: 3 Čvn 2012 15:04


http://www.body-test.cz/objemova-rutina-3x-tydne
Když si vezmeš teto trénink a přečteš i ho CELÝ, zjistíš, že podobná kostra se dá dělat mnohe komplexněji.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
microlife

Člen
# Zasláno: 4 Čvn 2012 09:49


Dobrý deň tetsuo.
Poprosil by som ta o láskavosť a navrhol kvalitný tréning na objem a sílu, kde by už fakt bolo vidieť ,že cvičím. Moja výška 180 ,váha 92,cvičím 9 rokov, 4 dni v týždni. Akosi sa moje svalstvo nechce prebudiť , skvalitniť a zosilnieť. Cvičil som rôzne tréningy,napr. 5x5, menil som počty opakovaní a sérií, robil viac či menej prestávok, atď. Robím drepy, mrtvý ťah a ďalšie základné cviky a vedľajšie cviky. Výsledok, nemám sa čím chváliť. Stravovanie je zložene z 5 , až 6 jedál denne,mäso,vajcia,syry,zelenina,vločky,mlieko,jogu rty,kefír,ryby ,atď. Cvičím iba naturálne. Za radu pekne ďakujem.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 4 Čvn 2012 11:26


Čím dál tím víc jsem přesvědčenej, že problém, proč se lidi nezlepšujou, není v tréninkovém programu, ale v tom, jakým způsobem cvičí, tedy jak zvedají váhy.

Zkoušel jsi svoje maxima v jednotlivých cvicích?


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
microlife

Člen
# Zasláno: 4 Čvn 2012 11:35


V každej svalovej partii cvičím svoje maxima. Niektorí v posilke si myslia, že beriem AS ,kedže pri niektorých cvikoch dvíham ťažké váhy. Tie váhy používam niekoĺko rokov ,bez zlepšenia. Cviky robím pokojne ,precítene.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 4 Čvn 2012 12:58


No, a jaká jsou ta maxima?

"Pokojně, procítěně" není moc určující termín. Neumím si představit, jak pokojně a procítěně dělám mrtvý tah.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
microlife

Člen
# Zasláno: 4 Čvn 2012 15:02


Mrtvý ťah 140, drep 136, pulover 45. Oproti tomu BENCHPRESS vytlačím iba 85. Pokojne a precítene znamená, že váhu nevyťahujem rýchlo. Pri vytiahnutí zatlačim ,cvíľu počkám a púštam pomaly.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 4 Čvn 2012 21:23 - Změnil/a: tetsuo


Nauč se zvedat váhy u základních cviků rychle, bude to lepší.

To je právě ten trik, který ti otevře cestu k novým přírůstkům.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
microlife

Člen
# Zasláno: 6 Čvn 2012 09:32


Tetsuo, máš pocit ,že dvíhať váhy rýchlo u základných cvikov bude to najlepšie k prekonaniu stagnácie ? Ak je to tak, dám ti neskôr vedieť ,aká zmena u mňa nastala. Hneď začnem takto cvičiť. Vďaka a s pozdravom .
microlife

Člen
# Zasláno: 6 Čvn 2012 15:20


Tetsuo ,mohol by si mi bližšie opísať ,ako sa cvičí stomach vacum ? Hľadal som podrobnosti o tomto cviku, ale neviem koľko sérií, opakovaní robiť a dľžku prestávok. Ak vieš poradiť, opíš mi ten cvik.
Poznáš produkt ,, Protostrol ,, ? Ako ho hodnotíš ?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 6 Čvn 2012 20:35


http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&topic=3689&forum=4&page=0
+
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&topic=3788&forum=4&page=0

Tady je to vysvětlené.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
microlife

Člen
# Zasláno: 7 Čvn 2012 16:04


Vďaka za informácie, ale o stomach vacum a prípravku protostrol som nenašiel nič.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 7 Čvn 2012 16:39


http://www.protein.sk/e-1509-protostrol---goldfiel d
Koukám na to a nic o tom nevím, vidím to poprvé.

Brisni vakuum se staticky cvik na 10-30 sekund. Obvykle se dela vleze na zadech, vklece na ctyrech, vsede a vestoje.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 8 Čvn 2012 12:34


Hm, tak jsem si to proklepnul a je to strašná blblost ten Protostrol.

1) Otřesné chyby v překladu - nabízet produkt takhle amatérsky by mělo být trestné.

2) Nevěřím ani, že by to měli povolené od Ministerstva zdravotnictví, bude to pěkná levota

3) V podstatě to je skořice a hořčice. To si můžu ráno namazat hořčicí štrůdl a budu mít taky bezva anabolizaci.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
microlife

Člen
# Zasláno: 11 Čvn 2012 17:54


Ten Protostrol propaguje Jaroslav Horvát .Nie že by to bola nejaká záruka. Dal by sa nahovoriť na nejaký podvod ? Neviem, iba sa pýtam. Čítal som niečo na fore .Veľa som sa nedozvedel, aka je na ten produkt reakcia. Niektorí ho pochvaľujú.

Kde nájdem z tvojich minulých príspevkom odborné vysvetlenie v akom čase, koľko a z akého dôvodu brať či nebrať proteín a gainer ?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 11 Čvn 2012 21:47


Horváth hlavně bere steroidy. Na tom si udělal postavu. Jestli teď bere výtažek skořice a hořčice, je klidně možné, ale na jeho postavu to nebude mít zásadní vliv.

_______________________

http://www.body-test.cz/jak-jist-pred-a-po-trenink u


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
microlife

Člen
# Zasláno: 30 Srp 2012 08:26


Ahoj tetsuo
Už som ti v krátkosti o sebe niečo písal. Teraz mám 2 mesačnú pauzu. Chcel by som začať niečím novým .Zostavil by si mi nejaký tréningový plán na objem ? Poprípade ,ktoré prípravky by si mi odporučil ? Vďaka.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 31 Srp 2012 10:49


Zaregistruj se na www.body-test.cz, je tam dost tréninkových programů a dá se to prokonzultovat podrobněji.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
logenon

Člen
# Zasláno: 28 Bře 2013 11:50


Čau, jen bych potřeboval zhodnotit či nějak vyladit tento objemový trénink od někoho zkušeného, díky rád uvítám radu

Pondeli:

bench press 5x6
Tlaky na prsa v leže 5x6
stahovani kladky na hrudnik (hrazda) 3x8
JS přítahy 5x5 (se stejnou vahou)
rozpazky v predklonu 4x10
Tlaky s jednoručkama na ramena 4x8-10
Kliky na bradlech 4x6-10
Stahováni kladky na triceps 4x8-10
bricho 4x

Streda:

drep 5x5
Legpress 5x6
mrtvý tah 5x5
shyby 5x5 (+závaží)
pritahy velke cinky v predklonu 4x6
biceps s velkou cinkou 5x6
Biceps s jednoručkou 4x8-10
Kladivový zdvih 4x8
lytka 4x

Patek:

bench press 5x5
Tlaky v leže na prsa 5x5-6
shyby 5x5 (+závaží)
stahovani kladky na hrudnik (hrazda) 3x8
military press 3x6
Tlaky s jednoručkama na ramena 4x8-10
Kliky na bradlech 4x6-10
Benchpress s uzkým uchopem 4x6-8
bricho 4x

Sobota:

Drep 4x8
good mornings 4x5
biceps s jednoruckama 4x8
francouzsky tlak 5x5
lytka 4x
Legi

Moderátor
# Zasláno: 28 Bře 2013 12:03


To se musíš skočit zeptat na uvedenou adresu, kolega už sem bohužel nechodí.


42let @ 195cm @ 125kg
logenon

Člen
# Zasláno: 3 Dub 2013 13:52


Čau narazil jsem na tento trenink je mi 16 a jedu objem, ale moc se v tom nevyznám co myslíte je to vhodné, nebo doporučte díky. http://kulturistika.ronnie.cz/c-5059-total-body-tr aining.html
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . 14 . 15 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist