Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / Navrh objemovych treninku for all
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . 14 . 15 . >>
Autor Zpráva
tetsuo

Člen
# Zasláno: 3 Pro 2010 00:37


To je prave dost slozity predpovedet, co na tebe bude lip fungovat.

Na ty hodne slozity splity reagujou dobre geneticky nadani lidi a lidi, co sypou. Proste maji lepsi regeneraci a vyhovuje jim byt hodne zniceny, protoze se snaz "opravi".
U tech slozitych splitu se dela spise vic opakovani a ruzne metody jako predvycerpani, shazovane serie, vynucena opakovani, nebo konstatni napeti a zduraznovani negativni faze pohybu.

Na jednoduchy splity vrsek-spodek reagujou vetsinou lip normalni cvicenci.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Ph1L

Člen
# Zasláno: 3 Pro 2010 17:18


fajn, a jak jde poznat jakou ma clovek genetiku? myslim ze regeneraci mam dobrou

U tech slozitych splitu se dela spise vic opakovani a ruzne metody jako predvycerpani, shazovane serie, vynucena opakovani, nebo konstatni napeti a zduraznovani negativni faze pohybu.


Co je to predvycerpani, shazovane serie a konstantni napeti? diky
tetsuo

Člen
# Zasláno: 3 Pro 2010 18:45


fajn, a jak jde poznat jakou ma clovek genetiku? myslim ze regeneraci mam dobrou
Castecne podle stavby kostry a uponu svalu. Jinak na to existujou ruzny zatezovy testy.

Co je to predvycerpani
Nejprve cvicis izolovany cvik, kterym zapojis urcitou partii, a teprve pak vicekloubovy cvik. Znamena to, ze te dotycny sval bude vic bolet a zaroven nebudes moc zvedat tolik u viceklouboveho cviku. Klasicky - prednozovani+drepy, zanozovani+mrtvy tah, rozpazovani+benchpress apod.

shazovane serie
Udelas urcity pocet opakovani urciteho cviku s urcitou vahou. Sundas trochu vahu a bez prestavky pokracujes. Celkovy pocet shazovani vahy 2-3x.

vynucena opakovani
Dopomoc od sparringpartnera, kdyz uz na konci nemuzes.

konstatni napeti
Neprerusovany pohyb behem cele serie + nepropinani loktu a kolen.
Typicky treba drepy timhle stylem: http://www.youtube.com/watch?v=b0jd2Oxneuo&feature =player_embedded

zduraznovani negativni faze pohybu
Velmi pomale spousteni vahy dolu a duraz na protazeni cviceneho svalu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Ph1L

Člen
# Zasláno: 3 Pro 2010 19:29


Jinak na to existujou ruzny zatezovy testy.
a je treba neco co si zkusit udelat sam, popripade jak to vypada..?

shazovane serie
Udelas urcity pocet opakovani urciteho cviku s urcitou vahou. Sundas trochu vahu a bez prestavky pokracujes. Celkovy pocet shazovani vahy 2-3x.


nedela nahodou neco podobneho ten buzicek Scott Herman?:D

Jinak diky moc, pouvazuju o tom a nejak se snad rozhodnu..
tetsuo

Člen
# Zasláno: 3 Pro 2010 19:55


Jinak na to existujou ruzny zatezovy testy.
a je treba neco co si zkusit udelat sam, popripade jak to vypada..?

Muzes si zkusit, jaky mas dominantni svalovy vlakna. Zkus udelat drep s vyskokem. Rekni mi, jestlis musel jit hodne hluboko nebo ne, kdyz tak uhel. To same klik s vyskokem. Je pro tebe nejlepsi jit hodne hluboko, aby byl vyskok vyssi, nebo ti staci mensi hloubka?
To je jeden mozny test.

shazovane serie
Udelas urcity pocet opakovani urciteho cviku s urcitou vahou. Sundas trochu vahu a bez prestavky pokracujes. Celkovy pocet shazovani vahy 2-3x.
- nedela nahodou neco podobneho ten buzicek Scott Herman?:D

Ano, on dela vicemene jenom tohle.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Ph1L

Člen
# Zasláno: 3 Pro 2010 20:08


U dřepů nevím jak tu výšku těch výskoků porovnat skara, ale u kliků je pro mě lepší spíš menší hloubka, pravej uhel mezi nadloktim a predloktim je asi nejlepší... kdybys znal nejake dalsi testy tak rekni, tohle me zajima))
tetsuo

Člen
# Zasláno: 3 Pro 2010 22:57


Jestli u kliku potrebujes mensi uhel, tak mas vic bilych silovych vlaken a je vyhodnejsi cvicit siloveji, s mensim mnozstvim opakovani.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Ph1L

Člen
# Zasláno: 3 Pro 2010 23:06


a to je teda lepsi nebo prave horsi genetika?))
tetsuo

Člen
# Zasláno: 3 Pro 2010 23:14


To je jen jeden z testu. Muselo by se toho delat vic. Prakticky by bylo i vhodne zkusit primo nejaky 1-2 mesicni trenink.
Jeden z dalsich testu je, kolik udelas opakovani s urcitymi procenty maxima.

Rozhodne prevaha bilych vlaken v horni casti tela napovida, ze je vyhodne cvicit hodne silove treninky.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Ph1L

Člen
# Zasláno: 3 Pro 2010 23:26


dobre, dekuju. jeste jak jsi psal o tom predvycerpani, tak dejme tomu ze je trenink hrudniku...dejme tomu cviky...bench, tlaky s j.č. na šikme, bradla, rozpažovani, pullover jak to nejlepe poskladat pro to predvycerpani nejlepe poskaladat? davat vzdycky jeden izolovany a potom viceklloubovy nebo nejdriv vsecky izolovane a pak vsecky vicekloubove?
hannahtatou

Člen
# Zasláno: 3 Pro 2010 23:31


Ahoj Tetsuo,
tyto zátěžové testy mě velmi zaujaly. Už se to tu někde probíralo víc? Nebo nemáš nějakou tip, kde bych si o tom něco početla? Jinak se moc těším na ten tvůj nový web!
tetsuo

Člen
# Zasláno: 3 Pro 2010 23:31


Od tech nejizolovanejsich po ty nejkomplexnejsi.

takze: rozpazky - tlaky s jednoruckami - bench s velkou cinkou.
Muze se to delat v primych seriich nebo trojserii.

Pullover je problematicky, je to spis cvik na zada. Kliky tam pasuji komplikovane.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Ph1L

Člen
# Zasláno: 3 Pro 2010 23:54


ok ale nevim, prece jenom kdybych jel jeden den jednu partii tak by to chtelo aspon 4-5 cviku...kdybych na uplny zacatek dal treba protismernou kladku ve stoje? slo by to? nebo co jineho? a takhle se daji cvicit vsechny partie? ze treba u zad pojedu jako posledni cvik mrtvolu? prijde mi to zvalstni nikdy jsem to nevidel ale zase to urcite nebude spatne, dava to i docela smysl...
tetsuo

Člen
# Zasláno: 4 Pro 2010 00:17


Doporucuju nakoukat si treba tyhle treninky:
http://www.bodybuilding.com/fun/dorian-yates-blood -guts-6-week-trainer.htm

Jinak ty 3 cviky v rade staci. Nepodcenuj kumulaci unavy.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Ph1L

Člen
# Zasláno: 4 Pro 2010 10:45 - Změnil/a: Ph1L



Jinak ty 3 cviky v rade staci. Nepodcenuj kumulaci unavy.


takze kdyz pojedu to hrudnik, zada, nohy, paze, ramena, tak v kazdem treninku staci 3 cviky timhle stylem?a jake parametry poctu serii a opakovani tam teda volit aby to ten sval co nejvic poskodilo?


http://img713.imageshack.us/img713/7394/23553389.j pg

Tady sem zkusil udelat ten split hrudnik, zada, nohy, paze, ramena bez toho predvycerpavani takze je to vlastne v obycejnem poradi a periodizaci, co na to rikas? to bricho v tom treninku A a D je asi navic tak ho kdyztak skrtnu ale jinak? Díky
tetsuo

Člen
# Zasláno: 4 Pro 2010 12:42


a) prohlidni si trenink Doriana Yatese

b) takze kdyz pojedu to hrudnik, zada, nohy, paze, ramena, tak v kazdem treninku staci 3 cviky timhle stylem?a jake parametry poctu serii a opakovani tam teda volit aby to ten sval co nejvic poskodilo?
Princip predunavy je jen jeden z moznych. Tech variant je tolik, ze je nejde najednou vypsat.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Ph1L

Člen
# Zasláno: 4 Pro 2010 13:08


a) prohlidni si trenink Doriana Yatese
koukal jsem, na to ale prijde mi to cele dost zvlatni a nevim jestli by me neco takoveho bavilo...delat jednu nebo dve warm up serie o 10-12 opakovanich a potom jenom jednu pracovni o urcitem poctu opakovani a jet ji do selhani..))

jeste jsem zkusil udelat jeden trenink upper-lower kde 3. trenink z peti by byly samotne paze, ke kterym jsem jeste pridal prsa, jelikoz je to asi nejvetsi slabina (ani ne tak silove jako spis objemove) a potreboval bych to trochu vyrovnat...tak co myslis, slo by to? Kdyztak rekni co je spatne budu rad za kazdou radu))diky.

http://img6.imageshack.us/img6/138/beznzvuyf.jpg
tetsuo

Člen
# Zasláno: 4 Pro 2010 14:00


Ten upper-lower bude fungovat, je uvaz, kolik presne zvladnes cviku na nohy, teoreticky je mozne z kazdeho dne ubrat jeden cvik.
CO se tyce hrudniku - spokojil bych se s jednim cvikem v tom prostrednim dni, nebo maximalne dvema izolovanymi.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Ph1L

Člen
# Zasláno: 4 Pro 2010 15:37


jeste bych mel otazku k tomu konstantnimu napeti, k cemu je to dobre a u jakych cviku se to vyplati delat?))stejne jako ty drop sety, kde budou nejlip lnit svoji funkci?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 4 Pro 2010 15:38


Oboji u izolovanych cviku, cviku na kladkach a strojich.
Jinak je to spis nebezpecny.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Ph1L

Člen
# Zasláno: 5 Pro 2010 22:51


díky, jeste bych mel dotaz jestli neexistuje nejaky pripravek ktery pomaha redukci podkozniho tuku...hodne se mi libi vystouple zily apod, ale momentalne to neni nic extra...tuku na sobe mam minimum, udrzuju se porad docela vyrysovany ale ten podkozni tuk tam nejaky je, tak jestli tomu neco nepomaha? Díky
tetsuo

Člen
# Zasláno: 5 Pro 2010 22:52


Napomaha HCA, pyruvat, zeleny caj, lecitin a vice veci.
Pokud ale clovek k tomu nema dispozice, tak proste vystouple zily mit nebude.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Ph1L

Člen
# Zasláno: 5 Pro 2010 22:54


Díky, lecitin beru, mam hov prasku..staci na to normalni davky? beru jednu cajovou lzicku pred kazdym jidlem..
tetsuo

Člen
# Zasláno: 5 Pro 2010 22:55


Da se i zvysovat. Lecitin zlepsuje metabolizaci tuku, ale to neznamena, ze se pomoci nej primo hubne. Na to pozor. Jen mas lepsi predpoklady pro jejich zpracovavani.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
microlife

Člen
# Zasláno: 23 Pro 2010 19:55


Ahoj tetsuo . Rád by som ta poprosil o radu . Mam 36 rokov.Cvičim pravidelne už 8 rokov, 4 dni v tyždni max 1 hodinu. Moja váha je 92 kg, vyška 180 ,ale pravdupovediac ani sila ani svalstvo nie je na urovni ako by som očakaval vzhladom na dlhodobe posilnovanie. Napriklad Bench Press vytlačim iba 80 kg, vytahovanie sa na hrazde nedokažem vôbec. Prosim ta porad mi ,ako sa zlepšit pri skvalitneni svalstva respektive ho zväčšit a taktieš zvyšenie sily. Porad mi v čom by som sa mal zlepšit ,alebo urobit zmenu . Popripade navrhol treningovy plán. Budem vdačny za akukolvek radu. Vidim ,že si v tomto obore velmi skuseny a rad sa tomu venuješ. S pozdravom.
Princ

Člen
# Zasláno: 1 Led 2011 17:21


Ahoj. Posledních 6 týdnů jsem jel něco jako Těžko-lehký split 4x týdně.
http://forum.kulturistika.com/viewtopic.php?p=8488 0#p84880
Toto je můj tréninkový deník, jestli to sem můžu hodit.
Prosím, neporadil bys mi nějaký nový objemový trénink, nejlépe 3x nebo 4x do týdne? Něco, u čeho se dobře nabírá a jsou tam hodně obsažené základní cviky typu dřepy, mrtvoly, bench, čelní dřepy, tlaky, shyby, kliky, střed těla, prostě stará dobrá klasika, nebo s čím ty sám máš dobré zkušenosti.
Princ

Člen
# Zasláno: 2 Led 2011 17:46 - Změnil/a: Princ


Pondělí:
Dřep 8 x 3
Zákopy 4 x 10
Přítahy v Předklonu 4 x 10
Bench-press 4 x 8
Kliky na bradlech 4 x 8 / 6 x 6
Military-press/Push-press 4 x 8
Bicepsový zdvih činky 4 x 10
Břicho


Středa:
Mrtvý tah 8 x 3 / 6 x 6
Shyby 6 x 6
Čelní dřep 4-5 x 10
Lýtka 4 x 15
Tlaky s jednoručkami na šikmé na prsa 4 x 10
Francouzský tlak 4 x 10 / 4 x 8
Tlaky na ramena s jednoručkami 4 x 10 / 4 x 8
Břicho

Pátek:
Bench-press 8 x 3
Dřep 6 x 6
Rumunský mrtvý tah 4 x 10 / 6 x 6
Přítahy v předklonu/ přítahy jednoručky 4 x 8
Kliky na bradlech 4 x 10 / 4 x 8
Trhy s jednoručkou 4 x 10 / 4 x 8
Bicepsový zdvih 4 x 8 / 6 x 6
Břicho

A teď ještě počty sérií a opáček. Buď to jet stylem u těžkých základních cviků 6x6 + 2 rozcvičovací série + 1 na napumpování, a ostatní cviky 4 x 10.

Nebo to různě cyklovat, což by bylo asi trochu komplikované, ale dalo by se to. Spíš mě zajímá, jestli to má nějaký smysl např.
Pondělí: 8 x 3 ( cca 80% 1Rep Max. ) Každý týden třeba + 1 opakování, nebo nějaké procento
Středa: 4-5 x 10 ( cca 60% 1Rep Max. ) Každý týden třeba 5 kg
Pátek: 6 x 6 ( cca 70% 1 Rep Max. ) Každý týden třeba nějaké procento nebo kilečko.

Měl by to být objemový trénink, budu u toho žrát a podstatně méně aerobky než doposud. Cca na 4-6 týdnů. Zajímá mě, jestli to má cenu takto cyklovat, nebo se držet 6x6 a každý týden něco u základních cviků přidávat a u těch ostatních třeba trochu přidat a ubrat na 4x8 a podobně.

Ahoj. Mohlo by to takto jít?
adam545

Člen
# Zasláno: 4 Bře 2011 19:15


čau, můžete mi někdo poradit prosim ... jedu tenhle trénink co je tady hned na první stránce a chci začít brát kreatin ... jedu 3. tejden, pořád přidávám váhu a ještě tak 2 vydržim ... a právě bych potřeboval vědět jestli můžu začít brát kreatin teď když budu mít cca za 2 - 3 tejdny deload nebo začít až po něm v příštím cyklu až to pojedu znova ? díky moc

tady je ten trenink
OBJEMOVY TRENINK c. 1

Pondeli:
bench press 4x8
mrtvy tah 4x6
shyby 3x6 (+ zavazi)
pritahy cinky k brade 3x8
rozpazky v predklonu 3x10
bricho 4x


Streda:
drep 5x5
zakopavani 4x8
biceps s velkou cinkou 5x5
kliky na bradlech 4x8-10 (+ zavazi)
lytka 4x


Patek:
bench press 5x5
pritahy velke cinky v predklonu 4x6
stahovani kladky na hrudnik (hrazda) 3x8
military press 3x6
rozpazky v predklonu 3x10
bricho 4x


Sobota:
Drep 4x8
good mornings 4x5
biceps s jednoruckama 4x8
francouzsky tlak 5x5
lytka 4x
Andre

Člen
# Zasláno: 4 Bře 2011 19:22


jak dlouho uz posilujes ?
adam545

Člen
# Zasláno: 4 Bře 2011 20:35


asi rok
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . 14 . 15 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist