Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / Rugby
Autor Zpráva
MUSTANG

Člen
# Zasláno: 7 Dub 2010 07:56


Čau lidi, potřebuji poradit, hraju rugby, a potřebaval bych taky už konečně začít posilovat, chtěl bych se jen zeptat někoho zkušenýho( co sleduju forum tak tetsui) jaký druhy tréninků mám jet, dřív sem dělal powerlift, takže něco vím, ale to sem nehrál rugby,trénink mi psal kámoš a ted mám jiný zaměření, potřebují dynamickou sílu, abych byl namakaný hovado i dokázal sprintovat, sem malý urostlý postavy, ale i tak sem rychlej jak sviňa, a nechtěl bych tu rychlost ztratit, chci se jen zeptat jestli dokážete poradit jaký tréninky mám jet, cviky bych si tam už dosadil sám, děkuji. Nebo popřípadě někam odkázat, díky moc lidi


21.12.2012
tetsuo

Člen
# Zasláno: 7 Dub 2010 09:21


Kolik ted das na drep, bench a mrtvy tah?

Co ted jedes za trenink, jak vypada cely rozpis?


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
MUSTANG

Člen
# Zasláno: 7 Dub 2010 13:23


nejedu nic, dávám 100 dřep mrtvola a 90 bench, neposiloval sem 4 roky pořádně, ten rozpis právě nemám, bych potřeboval jen nějakou inspiraci ,osnovu, díky


21.12.2012
tetsuo

Člen
# Zasláno: 7 Dub 2010 14:57


Zalezi na tom, kdy mas treninky rugby a kolikrat tydne bys mohl chodit do posilovny.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
MUSTANG

Člen
# Zasláno: 8 Dub 2010 04:50


tréninky utery čtvrtek, a mám flexibilní pracovní dobu 12ti hodinovou, noční denní, vidím to tak že bych chodil pondělí, středa, pátek a potom třeba eště sobota, nějak by to šlo zvládnout


21.12.2012
tetsuo

Člen
# Zasláno: 8 Dub 2010 09:32


Nedavno jsem psal neco podobnyho, na 3 az 4 dny v tydnu

1.den: PRSA+TRICEPS+RAMENA
bench s velkou cinkou na rovne lavici – jeden týden: 4x5-6, druhý týden: 5x3 a střídat aspoň 6-8 týdnů
tlaky s jednoruckami na sikme lavici hlavou nahoru 3-4x8 (4x6)
kliky na bradlech 3-4x12 (3x8)
tlaky v sede s jednoruckami (klidne arnoldky) 3-4x8 (3x6)
superserie - predpazovani s kotoucem, upazovani vsede s jednoruckami, krceni ramen a kubansky tlak 2-3x10 (od každého cviku)
http://www.youtube.com/watch?v=DJ3T5V_Etnc

2.den: ZADA+BICEPS
mrtvy tah 4x5 (5x3)
shyby nadhmatem 3-4x8 (5x6)
silove premisteni 3-4x5 (5x3)
pritahy jednorucky v predklonu 3-4x8 (4x6)
superserie: zottmanovy bicepsove zdvihy, bicepsovy zdvih podhmatem, kladivove bicepsove zdvihy 2-3x10 (od každého cviku)
http://www.youtube.com/watch?v=xruI3qn0-X4

3.den: NOHY+BRICHO
drep do sedu na lavicku nebo drepy na volno s cinkou na zadech 4x5-6 (5x3)
good mornings nebo glute ham raises 3-4x8 (4x6)
bulharske drepy na jedne noze nebo vypady 3-4x12 (3x8)
superserie: vypony ve stoje 3x10 a vypony vsede 3 x 1minutu
rolovani cinky/kolecka po podlaze – 3x6-10 (podle toho, co zvládáš)
woodchop s kladkou/kotoucem nebo russian twist – 3x6-10 na každou stranu
obracene zkracovacky nebo prednozovani ve visu – 3x10-12

(Možný doplňkový 4. den: FULLBODY - spodní část lehce)
floor press – 4x8 (3x10)
chest supported rows – 4x8 (3x10)
push press – 4x6 (3x8)
face pulls – 4x8 (3x10)
single arm dumbell swing – 3x10 (na každou ruku)
dumbell step ups – 3x10 (na každou nohu)


Vsechny neznamy cviky se daji dohledat pres Google.com nebo YouTube.com

U jednotlivych serii pouzivej metodu rampy:
stejny pocet opakovani v kazde serii, ale prihazuj vahy, dokud nedospejes k tomu, ze uz nejsi schopny udelat vic opakovani nez predepsany pocet, napr. 3, 5-6 nebo 8. Nesnaz se delat zbytecne vetsi pocet serii a opakovani (nerozcvicuj se 10-15 opakovanimi napr.), nepouzivej dopomoc sparringpartnera, a snaz se o maximalne plynuly pohyb, neprekonavej zadne mrtve body. Zatinej procvicovane svaly a snaz se dominovat nad vahou, kterou mas nalozenou. Prvni serie budou evidentne lehci, ale odolej pokuseni cvicit do selhani. Prvni tydny delej radeji nizsi pocty serii, tzn., kdyz je napsano 3-4, delej radeji 3.

Nezname cviky snadno dohledas pres YouTube.com a Google.com

___________

Jinak, super veci na 4 dny v tydnu jsou tohle:
Vrsek/Spodek - http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=1241
West Side Barbell - http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=14

Skvela silovka na 3x tydne:
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=202


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
PMartin

Člen
# Zasláno: 8 Dub 2010 20:07


To MUSTANG:

Mužu se te zeptat kde hrajes rugby ?
MUSTANG

Člen
# Zasláno: 9 Dub 2010 03:57


slavie, jestli hraješ taky tak sem známej jako zvíře, a tetsuoci moc děkuji


21.12.2012
MUSTANG

Člen
# Zasláno: 9 Dub 2010 04:00


tetsuovi teda


21.12.2012
jummy

Člen
# Zasláno: 9 Dub 2010 17:13


jj zvire znam z vyberu... Pragovka
MUSTANG

Člen
# Zasláno: 11 Dub 2010 19:17


my se známe z nároďáku? jak se jmenuješ? svět je malej


21.12.2012
MUSTANG

Člen
# Zasláno: 19 Dub 2010 17:51


čau tetsuo, ted mi došlo že nechápu jakou váhu mám zvedat u toho a toho cvičení, díky za radu předem


21.12.2012
tetsuo

Člen
# Zasláno: 19 Dub 2010 20:22


u serii s 5-6 opakovanimi se dostan ze 70 na 80 %, cca.
u serii se 3 opakovanimi se dostan z 80 na 90 %, cca
Tomuhle systemu se rika rampa - jedes stale stejny pocet opakovani a postupne pridavas vahu a dojdes ke svemu MOMENTALNIMU DENNIMU maximu pro dany pocet opakovani.
Spis se rid jako pevnymi temi spodnimi hranicemi, ty horni muzes snadno prekonavat.

U serii s 8-10 opakovanimi jed tak, abys v prvni citil rezervu na 2 opakovani, a v nasledujicich serii pridavej na 9-10.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
MUSTANG

Člen
# Zasláno: 20 Dub 2010 07:53


ok, děkuji za trpělivost, na tohle sem fakt blbej, dík


21.12.2012
MUSTANG

Člen
# Zasláno: 27 Kvě 2010 22:52


ahoj, je to dobrej trénink, eště bych se chtěl zeptat jak dlouho ho mám jet?


21.12.2012
tetsuo

Člen
# Zasláno: 28 Kvě 2010 10:47


Zalezi na to, za jak dlouho ucitis sdtagnaci, resp. moment, kdy citis ze uz se siove nezlepsujes.
Pak dej tyden deload (zmenseni objemu treninku+ubra na intenzite) a pak muzes jet stejny program znovu.
Potom uz by mela nastat vymena.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
MUSTANG

Člen
# Zasláno: 28 Kvě 2010 15:54


ok, díky


21.12.2012
MUSTANG

Člen
# Zasláno: 21 Srp 2010 20:24


ahoj tetsuo, tak zvedám 150-100-150, ale shyby mám úplně na hovno, jak si můžu tento trénink pozměnit, je dobrej, ale příjde mi že bych tam mohl narvat o něco málo víc věcí, díky moc


21.12.2012
Claws

Člen
# Zasláno: 21 Srp 2010 20:32


wow, jste celkem podobní. Dle fotek. Tets x Mustang, jak braši
MUSTANG

Člen
# Zasláno: 21 Srp 2010 20:41


jj, taky sem si říkal


21.12.2012
tetsuo

Člen
# Zasláno: 21 Srp 2010 22:02


Jo, muzes si dat nejakou specializaci na shyby, klidne ve dnech volna.
Dobry je zacinat od stahovani kladky, pak prejit na obracene pritahy (inverted rows), pak na negativni shyby a pak zkusit variantu shybu, ktera ti jde.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
MUSTANG

Člen
# Zasláno: 22 Srp 2010 13:43


ok, děkuji, a počet mám dávat jaký? a to začínat u kladky myslíš během dne, nebo jako že měsíc třeba kladku pak měsíc inverted rows atd.


21.12.2012
tetsuo

Člen
# Zasláno: 22 Srp 2010 14:14


Spis jako rampu v jednom treninku.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist