Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / Rýsovačka
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 14 . 15 . >>
Autor Zpráva
tetsuo

Člen
# Zasláno: 8 Kvě 2010 11:34


Pohledem moc byt nemusi. Tuk mas i okolo vnitrnich organu, tam je ubytek zvnejsku neviditelny.
Jestli se ti podari dalsi mesic zhubnout stejne, tak se teprv uvidi. Ono se shazuji nejen tuk (a v nezadoucim pripade svaly), ale i voda, v tele je promenlivy pocet sacharidu, mineralu apod.
Neklesej na mysli. Dej tomu jeste jeden poctivy mesic a uvidis.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Kapral

Člen
# Zasláno: 8 Kvě 2010 21:36 - Změnil/a: Kapral


Tak jdu to zkusit taky..
ut - 4g/kg -
st - 4g/kg -
ct - 3g/kg -
pa - 2g/kg -
ne - 1-1,5g/kg
po - 5-6g/kg


Tetsuo..mam dotaz..Nasel jsem nekde ze muj bazalni metabolismus je asi 9000 Kj..snim tak 7000-8000 +fyz.aktivita.a nejak z toho nehubnu,nevis v cem je problem? Jim pravidelne..klasicky jidelnicek..

Rano vločky,asi 85 G,Mlíko,kava cca 6:30

9:30 a 11:30 nejčastěji chleba a šunka (chleba dohromady pres 100 G)
ovoce

14:30 Oběd ..jak kdy..nejčastě kuře+ryže,,,vepřove+ryže,zapekne brambory+maso

17:většinou zeleninu

19 mliko

a asi 8:30 idu spat..sem teraz moc unaveny a rano se lip vstava kdyz clovek spi dlouho

Vim že tam je malo bilkovin, tak 2xtydně jim vajica,tvaroh

v čem je problem?
Samozřejmě kdyz budou sach.vlny tak stravu pozměnim

Fyz aktivita..
3tydně telocvik-nic moc

a poslednich 14 dnu jedu HIIT
Podle cviceni-doma.cz
A1 Prsa Kliky s nohama nahoře 3 10
A2 Stehna Dřepy se závažím 3 10 50 s
B1 Horní zádové svaly Přítahy činky v předklonu 3 8 a 8
B2 Stehna Dřepy s výskokem 3 10 50 s
C1 Ramena Arnoldovy tlaky 3 10
C2 Dolní zádové svaly, Horní zádové svaly Superman střídavě 3 8 a 8 50 s
D1 Břicho Dotýkání nártů 3 10
D2 Břicho, Dolní zádové svaly Vzpor na židli 3 20 s 50

Obden..ale nevim zda ma cenu to cvičit


+ asi jednou dvakrat tydně ..boxovani na pytel..
tetsuo

Člen
# Zasláno: 8 Kvě 2010 23:46 - Změnil/a: tetsuo


Tak jdu to zkusit taky..
ut - 4g/kg -
st - 4g/kg -
ct - 3g/kg -
pa - 2g/kg -
ne - 1-1,5g/kg
po - 5-6g/kg


Jestli chces nejake rychlejsi zhubnuti, tak musis jist niz a vsude ubrat 0, 5-1 g. Takhle rozepsano je to hlavne normalni udrzovaci faze, kde se trochu vlni a pak prijde superkompenzace. V podstate je to rozpis na tezky objemovy trenink, u nejz nenaberes moc tuku.

Nasel jsem nekde ze muj bazalni metabolismus je asi 9000 Kj..snim tak 7000-8000 +fyz.aktivita.a nejak z toho nehubnu,nevis v cem je problem?
Pokud je to obecny bazalni metabolismus, tak z toho se neda moc vychazet, lidi jsou individualni. Mimochodem, NIKDY jsem si nepocital nejake kilojouly. To mi prijde uplne dementni.

a poslednich 14 dnu jedu HIIT
Podle cviceni-doma.cz
A1 Prsa Kliky s nohama nahoře 3 10
A2 Stehna Dřepy se závažím 3 10 50 s
B1 Horní zádové svaly Přítahy činky v předklonu 3 8 a 8
B2 Stehna Dřepy s výskokem 3 10 50 s
C1 Ramena Arnoldovy tlaky 3 10
C2 Dolní zádové svaly, Horní zádové svaly Superman střídavě 3 8 a 8 50 s
D1 Břicho Dotýkání nártů 3 10
D2 Břicho, Dolní zádové svaly Vzpor na židli 3 20 s 50

Tohle ma byt HIIT?
Kdyby se to jelo bez prestavky za sebou, tak to bude mit nejaky efekt, ale jak tam jsou ty pauzy, tak to neni nijak specialne na paleni tuku.
A HIIT je metoda, kde jedes 20-40 vterin intenzivne a odpocivas 10-30 vterin, pripadne tech 10-30 vterin jedes lehcim stylem a cele tohle stidani muze trvat asi 5-15 minut, zalezi na narocnosti cviceni.

Na hubnuti potrebujes zakladne 2-3 aerobni aktivity, 1-2x HIIT a jednou kruhovy trenink+lehkou aerobku. To je ideal.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Kraken

Člen
# Zasláno: 12 Kvě 2010 23:43


Je nějakým způsobem výhodnější jet vlny "obráceně" z hlediska udržení rychlosti metabolismu? Normálně se vlna jede spíše nahoru, ale se doporučuje dolů.

Jinak v tom vidím hlavně jakousi superkompenzaci .
ZANGER

Člen
# Zasláno: 17 Kvě 2010 15:42 - Změnil/a: ZANGER


Hoj, tetsuo ve dny když nic nemám vadí když celý den budu sedět jen na prdeli, nebo to zas tak moc nevadí? To samý jestli platí třeba před/po před i po HIItu nebo aerobce a jiném treninku.

V netréninkové dny sice mám zrovna tělák, ale u toho ce moc ''nezadýchám''
tetsuo

Člen
# Zasláno: 17 Kvě 2010 16:02


To samý jestli platí třeba před/po před i po HIItu nebo aerobce a jiném treninku.
Nechapu, co chces rict.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
ZANGER

Člen
# Zasláno: 17 Kvě 2010 18:39


Chci tím říct jestli bych se měl hýbat ještě nějak jinak, včetně naplánovaných aktivit. Třeba zajít ven, atd...
tetsuo

Člen
# Zasláno: 17 Kvě 2010 19:42


Co chces slyset? Ze kazda aktivita navic je ok?
Delej strecink, dechovy cviceni, rehalitaci, prochazky...


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
mikin

Člen
# Zasláno: 31 Kvě 2010 23:58


Zdravím opět hodnocení s odstupem 7,5 kilo dolů za 6 týdnů
1.Zpočátku sacharidové vlny zabíraly ale více
2.i tak jsem spokojen,myslím si ,že po přesunutí tréningů na 20-23hod
zpomalilo proces hubnutí.
3.myslíš ,že konzumace polévek před 2 jídlem by měla nějaký vliv na proces diety?samozřejmě sacharidy ,bílk. počítám
4.HIIT... je lepší běh či rotoped...?má vůbec smysl běhat?....dříve jsem běhal často 4x týdně a efekt skoro žádnej a nyní silový střídám s kruhovým + kardio 2x+ HIIT 2x a váha dolů valí
tetsuo

Člen
# Zasláno: 1 Čvn 2010 00:25


4.HIIT... je lepší běh či rotoped...?má vůbec smysl běhat?....dříve jsem běhal často 4x týdně a efekt skoro žádnej a nyní silový střídám s kruhovým + kardio 2x+ HIIT 2x a váha dolů valí
Mne behani na delsi trate pripada fakt zbytecny.

myslíš ,že konzumace polévek před 2 jídlem by měla nějaký vliv na proces diety?samozřejmě sacharidy ,bílk. počítám
Ciste zeleninove nebo masove vyvary se sebranym odstatym tukem jsou v pohode.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Kraken

Člen
# Zasláno: 1 Čvn 2010 00:46


Nechá se dostatečně účinně držet rychlost metabolismu na velké dávce MCT? Podseknout sacharidy na minimum, středně bílkovin a honě tuku + MCT. Teoreticky by se neměl zpomalovat metabolismus, udělal by se velký dlouhodobě udržitelný deficit, než je běžné u vln a nechalo by se efektivně shazovat tuk.

Víceméně je to adaptace na Berardiho + MCT

http://www.tmuscle.com/free_online_article/sports_ body_training_performance_diet_mass/the_get_shredd ed_diet
tetsuo

Člen
# Zasláno: 1 Čvn 2010 01:02


U MCT byva problem s davkami nad 30-40 g denne. Jednak jsou projimave a jednak zvysuji hladinu triglyceridu v krvi.

Ale teoreticky by cely ten system mel fungovat.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
ZANGER

Člen
# Zasláno: 1 Čvn 2010 19:50


Zdar, Krásně cítím že to funguje, předtím jsem vážil 78+ a tedka 74-, jen se chci zeptat, je známo že svaly(také aspon u mě) že rostou hopem, abych to vysvětlil, třeba první měsíc 2Kg navrch druhý 5Kg(příklad).
Funguje to tak i s odbouráváním tuku? Třeba první měsíc dolů 4kg druhý 7kg...?

dík
tetsuo

Člen
# Zasláno: 1 Čvn 2010 20:30


Nejsem si jisty, ze to takhle funguje obecne.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
ZANGER

Člen
# Zasláno: 12 Čvn 2010 09:27


Je možné aby někdo s více svaly a s více tuky vážil mín než někdo s méně svaly a s méně tuky?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 12 Čvn 2010 10:35


Neumim si to moc predstavit.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
mikin

Člen
# Zasláno: 22 Čvn 2010 13:00


Zhodnocení naordinované diety od tebe,snažil jsem se držet se stravovacích záležítostí(vyjma některých nedodržení) a cvičebního programu..sumář zatím zní:
.182cm, 35 let
..na počátku 98kg
..po měsíci 94kg
..po 2 měsících 88 kg

chtěl bych ještě na 85 kg a stačí a budu spokojenej,ale v poslední fázi jsem musel přidat i k silovému 10 min rotoped,ale dřina to byla jako prase
zejména posledních 14 dní to šlo extrémně pomalu,nabral jsem na rukách a zároveň zhubl což je

-ale stále to břicho není OK tuky na bocích,jak s tím zarobit?
mikin

Člen
# Zasláno: 22 Čvn 2010 13:11


který olej bys dopouručil a v jakém množství denně?
-já používám řepkový a 2 velké lžíce do salátu každý večer
tetsuo

Člen
# Zasláno: 22 Čvn 2010 13:14


"The last ten pounds" - poslednich 4-5 kilo je nejtezsich, o tom zadna
Co vic rict - mozna jeste ubrat sacharidy, casteji davkovat nenasycene tuky, zkusit ty zdrave latky podporujici spalovani, pridat jednu aerobku nebo popracovat s jeji dosavadni podobou.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
mikin

Člen
# Zasláno: 23 Čvn 2010 11:06


nenasycené tuky -klasický řepkový olej ,maso tučných ryb ( losos kapr...)...je tak.
-třebas ten řepkový olej když zaliju na zeleninu po 4 velkých lžících denně (2 lžíce na jednu porci)není to moc? abych se z toho nepos....při administrativní sedavém zaměstnání
tetsuo

Člen
# Zasláno: 23 Čvn 2010 11:11


(2 lžíce na jednu porci)
na porci tak lzicku

Budes to jist ve velmi malych davkach velmi casto behem dne. Tzn. i mezi normalnimi jidly.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
wial

Člen
# Zasláno: 23 Čvn 2010 18:17


Ja kdyz tu vidim jak kazdej hubne tak se svoji vahou 100kg na 179cm musim bejt tlusty prase


www.last.fm/user/WIAL
ZANGER

Člen
# Zasláno: 6 Čvc 2010 20:19


Je normální když mám ve vlnách + další cvičení (prostě rýsovačce) zvýšenej tlak?
ZANGER

Člen
# Zasláno: 7 Čvc 2010 10:12


tak je?
Kapral

Člen
# Zasláno: 9 Čvc 2010 22:59


Tetsuo chci se zeptat když vlnim počitají se i sacharidy-gainer. po silovém treningu ?
Mužu zařadit i přitahovani činky s uzkym uchopem..je to na střed ramen a trapez ..jako doplnkovy cvik
Kapral

Člen
# Zasláno: 9 Čvc 2010 23:07


A jěště jeden dotaz psal si zde že nemáme chodit pod 100g sacharidu denně .a když první dva dny je 0,5g/kg a člověk váží například 90kg tak co?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 10 Čvc 2010 00:38


a když první dva dny je 0,5g/kg a člověk váží například 90kg tak co?

tak se vyser na nejake tabulky

když vlnim počitají se i sacharidy-gainer. po silovém treningu ?
Samozrejme, jak jinak

Mužu zařadit i přitahovani činky s uzkym uchopem..je to na střed ramen a trapez ..jako doplnkovy cvik
zalezi na tom, do jakeho treninkoveho rozpisu


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
wial

Člen
# Zasláno: 12 Čvc 2010 09:19


Docela mě tetsuo zaráží, že v těch Varech ještě píšeš na fórum. Palec nahoru


www.last.fm/user/WIAL
tetsuo

Člen
# Zasláno: 12 Čvc 2010 09:46


Tak musis tu anonymni sebranku trochu uklidnit. Plus - obcas tam pisou i rozumny lidi.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
mikin

Člen
# Zasláno: 12 Čvc 2010 14:16


"The last ten pounds" - poslednich 4-5 kilo je nejtezsich"
kurva tedy ty poslední kila nejdou dolů ani za mák!! vlny vlním ,všechno fungovalo do těch posledních 2 týdnů tedˇse to nehne.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 14 . 15 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 5
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist