Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / Ramena
Autor Zpráva
Sly

Člen
# Zasláno: 11 Bře 2010 22:15


Ahoj Tetsuo. Mám stále problémy s ramenem. Už je to 14 dní. Ještě jsem s tím nikde nebyl. Přemýšlím, co jsem dělal špatně a myslím si, že to byla technika benche. Bench pokládám na prsa ( tyč se dotýká prsou), bench pokládám moc nahorou ke krku. Myslíš, že by tady mohl být problém? Kam bench pokládat? Další věc je multipress za hlavou. Škodí tento cvik ramenům? Dá se nahradit tento cvik třeba tlaky s jednoručkama? Poradíš mi nějaké šetrné cviky na ramene. Protože jednou snad přestanou bolet a pak je chci cvičit. Děkuji moc šampione.
HonzaM

Člen
# Zasláno: 11 Bře 2010 22:46


Ahoj, radu samozřejmě necháme odborníkovi, ale za sebe si myslím, že tlaky s jednoručkama ramenům nikterak neškodí... Multipress za hlavou určitě pokud je provedenej špatně je na ramena poměrně nebezpečnej a Tetsuo ti určitě napíše, že je tenhle "stroj" skvělej třeba na věšení kabátů )) Já třeba sám za sebe mám docela problém s klikama na bradlech... Po tom mě bolí levé rameno už hezkou řadu měsíců a nemůžu se toho zbavit
Sly

Člen
# Zasláno: 11 Bře 2010 22:56


Díky Honzo. Mě ten multipress za hlavou právě baví. To je blbé, že to škodí. A co multipress před hlavu. Také špatně? To rameno mě štve. Chci si na něj dávat pozor. Sestavím si asi jiný trénink.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 12 Bře 2010 10:29


Bench pokládám na prsa ( tyč se dotýká prsou), bench pokládám moc nahorou ke krk

Na prsa je dost siroky pojem. Liftersky bench (tedy PRAVY bench press) se poklada na spodek prsou. Kulturisticky bech (neck press nebo guillotine press) se poklada ke klicnich kostem nebo ke krku.
Druha varianta vyzaduje mensi vahy a je nebezpecnejsi pro ramena.
Naucit se prvni-klasickou variantu ale zabere dost casu. V ceskych posilovnach to neumi tak 90 % lidi (mozna i vic).
http://www.youtube.com/watch?v=Dh3t6T-nqP0
(Dave Tate - lifter s benchem pres 270 kilo vysvetluje zaklady...)

Tlak za hlavou jsou extremne nebezpecne pro ramena. Smysl ma varianta Bradford press pripadne Jerk. Rozhodne ne ale varianta vsede na multipressu.
Nejvyhodnejsi je pro vetsinu lidi pouzivat jednorucky, prip. tlaky pred hlavou a osu spoustet, tam, kam ti to dovoli tvoje klouby. U vetsinoy lidi je to uroven brady nebo nosu. Pri polozeni osy na hrudnik je lepsi provest techniku push press.

Ramena jinak pred kazdym treninkem rozcvicit:
http://www.youtube.com/watch?v=A0ONHZmsFec


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Sly

Člen
# Zasláno: 12 Bře 2010 13:21


Tetsuo, takže můžu ten multipress vyměnit za toto ?

http://www.youtube.com/watch?v=kXPh_mfueFo

+ k tomu tlaky s jednoručkami v sedě a zdvih velké činky k bradě. Tím by snad ramena měla vydržet až se uzdravím.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 12 Bře 2010 13:24


Bradford press je mozna varianta. Ale nekomu taky nemusi delat dobre. A rozhodne by se nemel cvicit s velkou vahou.

Tvoje ramena potrebujou hlavne TOHLE a to pred kazdym treninkem:
http://www.youtube.com/watch?v=A0ONHZmsFec


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
wial

Člen
# Zasláno: 12 Bře 2010 13:39


velice pekny video


www.last.fm/user/WIAL
tetsuo

Člen
# Zasláno: 12 Bře 2010 13:44


Genialni. Jako cokoli od Diesel Power.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Sly

Člen
# Zasláno: 24 Bře 2010 00:52


Tak už je to měsíc, co mě to rameno bolí, když zvedám ruku. Už měsíc nejím, neposiluji. Pořádně jsem zhubnul a ztratil svaly. Investované peníze, čas, úsilí pryč. Sen se mi rozplynul. Před týdnem jsem šel k ortopedovi. Ten mě nevzal, protože se musím objednat. Volno má až v pondělí za týden. Do té doby nevím. A ani pak není jistota, že mi pomůže. Jak by také mohl, že?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 24 Bře 2010 10:29


Timhle fnukanim si nepomuzes. Cvic nohy, bricho + veci, u nichz te neboli ramena - na hrudnik treba rozpazky nebo peck-deck, na zada nejake kladky.
Jez dost bilkovin a drz trochu niz sacharidy.
Vetsina lidi trenuje i pres ruzna zraneni.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
wial

Člen
# Zasláno: 24 Bře 2010 11:06


Odpovez si sám, co me limituje od toho abych jedl? Co me limituje abych cvicil nohy?
Proc takle brecim? Pak si odpovez proc ti utekl sen ...
Ted to co reknu neber vazne, k doktoru jdi!!! : Doktor ti stejne nejspis doporuci jen klid a abys to nenamahal. To by sis musel stezovat ze te to sileene boli aby te poslal ke specialistovi, nebo si to vyzadat, aspon tot moje zkusenost, ale k doktoru jdi, zvlaste kdyz si tak stezujes a tak to na tebe doliha.


www.last.fm/user/WIAL
Sly

Člen
# Zasláno: 30 Bře 2010 12:44


Tak jsem byl včera u doktora. Řekl jsem mu, kde mě to bolí a aniž bych si sundal svetr, sdělil mi diagnozu zánět manžetu. Píchl mi injekci a já musel zaplatit 230 kč. Co je ovšem problém je ten, že mě strašně bolí ruka. Celou noc jsem nespal ( několik minut i brečel). Bolí mě pod ramenem, kde mě před tím nic nebolelo. Ta bolest je velká a ruku nemohu ani mírně zvednout. Nevyčistím si ani zuby.Co mi sakra píchnul za sajrajt ? Co když o tu ruku příjdu? Jsou to řezníci. Co mám dělat?
wial

Člen
# Zasláno: 30 Bře 2010 13:08


No tak za prvý to ber i z tý stránky, že pro příště víš, že k doktoru hned, když se naskytne problém kterej nejsi schopnej identifikovat.
Co ti píchnul si se ho mohl zeptat sám, mi to nevíme nejsme doktoři
Nevím, ale já se doktora ptám na všechno, pokud mi něco je chci vědět co, proč a jak. Pokud to bolí a doktor ti řekl že to bude lepší - zavolej mu. Pokud nevíš jestli tě to má bolet víc/míň tak mu asi taky zavolej respektive já bych to takle řešil. Dále nepovažuju za nezbytný sdělovat nám, že jsi brečel.
Buď silnej, aspoň si to už začal řešit a to je cesta k lepšímu


www.last.fm/user/WIAL
tetsuo

Člen
# Zasláno: 30 Bře 2010 17:12


V tom videu, co jsem opakovane posilal, jsou specialne cviky na posileni manzety ramenniho rotatoru.
Ten sval je jinak velmi casto oslabeny, pokud se delaji jen typicke tezke tlaky a snadno se zaniti nebo natrhne.
Az ti bolest pomine, rozcvicuj se podle toho videa.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Sly

Člen
# Zasláno: 5 Dub 2010 00:17


Tak je to týden od návštěvy doktora ( celkem přes měsíc, co mě rameno bolí) a mám pořád ty samé bolesti. Rameno v klidu nebolí, ale když udělám klik, bolí to a víc jak jeden neudělám. Doktor nepomohl, vitamíny nepomohly, masti nepomohly. Už jsem bezradný a v těžkých depresích. Kamarád si našel jiného partáka a chodí cvičit. Já každý den v těžkých bolestech doma s pláčem. Jsem chudák.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 5 Dub 2010 00:28


Na tohle ti muzu rict jedine to, ze musis jit znova za doktorem a proste vyzadovat pomoc, nechat si udelat poradne vysetreni.

A samozrejme jist a cvicit nohy a stred tela.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Sly

Člen
# Zasláno: 12 Dub 2010 19:44


Tetsuo, mistře, já už fakt nemůžu. Rameno bolí, nejím (každý den sním asi tak 1 pizzu a čokoládu). Nemám kvůli bolesti a necvičení žádnou motivaci. Také jsem si na netu přečetl, že asi nebudu moc cvičit cviky, které moc zatěžují to rameno jako je bench, kliky mezi lavičkama apod. To ale vůbec neporostu a můj split trénink padá. Asi bych měl přejít na cvičení celého těla v jednom tréninku, ale nevím, zda po tom porostu. Co myslíš? Věříš tedy tomu tréninku? Mohl bych tě poprosit až budeš mít čas o seznam cviků, které bych mohl do fulbody uplatnit, fungují a nezatíží tolik manžetu? Díky moc. Já už fakt nevím na koho se obrátit.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 12 Dub 2010 20:13


A byls znovu u doktora?

Neznam rozsah tveho poraneni. Myslim, ze na vrsek bych mohl jezdit rozpazky s jednoruckami vleze a pullover (s jednou jednoruckou, se dvema, s velkou cinkou). Pravdepodobne by nemel byt problem s izolovanymi cviky na paze - bicepsovymi zdvihy a tricepsovymi extenzemi.

Nohy cvic normalne, pokud mas problemy s drepy, delej vypady s jednoruckami, legpress a zanozovani.
Muzes delat i mrtve tahy a hyperextenze.

Hlavne jez vic.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Sly

Člen
# Zasláno: 12 Dub 2010 20:18


Tento týden budu volat doktorovi a od 1.5. to chci rozjet. Napíšu Ti potom třeba můj rozpis a pošlu fotku, jak vypadám. Je to děs. Co říkáš na běh? Mám začít? Formuje to něco?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 12 Dub 2010 20:34


Pokud mas nadvahu, neni vhodne behat po tvrdem povrchu, navic je uz predem nutne mit zpevnene svaly na nohou, brichu a zadech, jinak je beh spis nebezpecny.

V pohode je ale rychla chuze, treba do kopce, plavani (pokud ti to rameno dovoli) a crossovy trenazer.

Nerozjizdej nic od 1. kvetna - nohy, bricho a spodek zad muzes cvicit i ted a bbez vymluv.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Sly

Člen
# Zasláno: 22 Dub 2010 18:05


Tak jsem na zítra objednaný k tomu samému ortopedovi. Dnes jsem zkoušel zvednout činku a rameno stále bolí. To už je asi opravdu do konce života. A to je mi 24 let. Už nemám na nic sílu. Zítra mi určitě zase nepomůže.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 22 Dub 2010 18:20


Boli te to asi 2 mesice. Jsou lidi, co jsou vyrazeny z treninku na pul roku a pak se bez problemu vrati zpatky. Zbytecne obavy.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Lord Azmodan

Člen
# Zasláno: 4 Kvě 2010 21:53


Pánové jen jeden postřeh k tomu multipressu:

měl jsem mnohokrát vykloubené jedno rameno. 2x i při cvičení ramen a jediný cvik, který ted můžu dělat je právě tlak před hlavu na multipressu.
Podle mě si ten stojan hlídá dráhu a tím nenechá me rameno vyskočit. Za ty léta už velmi dobře poznám, kdy chce "ven" a tak to dokážu dobře ohodnotit. Nemůžu třeba dopomoc ani u jednoruček na prsa, i když u toho se mi zatím nic nestalo (doufám, že to nedoženu).
Velmi zajímavý pocit byl u těžkého benche, kdy jsem cítil, že mi činka "visí" jen na svalech. Rozdíl mezi tím, kdy máte oporu v kloubu a kdy vám to táhne jen prsní sval je opravdu hodně dobře poznat.

Takže nejhorší je tlak za hlavu, ostatně, někde jsem čet, že se u toho zranil například Ronie Coleman, taky vykloubení. Zbytek cviků už je asi v pohodě s tím, že nejlepší a nejbezpečnější je, dle mě, tlak na multipressu před hlavu a nebo tlaky jednoruček a velké č. ve stoje.

Já samozřejmě nemůžu jet ramena do maxima nebo nemůžu jet různe dopomoci.

Tohle je pohled člověka, který má problémy s vykloubením...u jiných problému to může být samozřejmě jinak...
tetsuo

Člen
# Zasláno: 4 Kvě 2010 22:12


Zalezi na rozsahu pohybu a individualni kloubni pohyblivosti.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 3
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist