Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / rýsování
. 1 . 2 . >>
Autor Zpráva
mara10

Člen
# Zasláno: 28 Úno 2010 22:04


Zdravím , tak posiluju už něco kolem 5ti měsíců a začíná mi připadat že přibírám pouze tuk a to hodně v oblasti břicha , chtěl bych se zeptat co s tím. Do posilovny chodím 3x týdně a to v pondělí , středu a pátek . Chtěl bych do léta mít "kostky" na břiše a celkově se vyrýsovat . Nějak si s tím nevím rady tak se vás ptám o pomoc . Předem děkuji
tetsuo

Člen
# Zasláno: 28 Úno 2010 23:10


Vyladit si jidelnicek a zacit delat aerobni aktivitu, tak 2x tydne.

Kolik meris, vazis, a cos snedl za posledni dva dny. +Jak vypada tvuj jidelnicek v den treninku?


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
mara10

Člen
# Zasláno: 28 Úno 2010 23:34


Takže vážím 86kilo a měřím 192cm .
takže v pátek to bylo:
snídaně - 4 topinky + sýr , jogurt , ovoce , mléko 300ml
svačina - 2 housky + sýr , jablko
oběd - rybí prsty
před a po tréninku - banán
2. svačina - sýr cottage + 2 rohlíky
večeře - 4 topinky + sýr

a takhle vypádá můj jídelníček +občas (3x týdně) si na snídani udělám 4 vajíčka místo těch topinek .
tetsuo

Člen
# Zasláno: 28 Úno 2010 23:48


Uvazuju, v cem je presne problem.
To, ze je to stereotypni vyziva, ti musi byt jasne. To, ze tam asi bude moc tuku ze vseho toho syra a smazenych rybich prstu, to je taky jasny.
Ale nepripada mi, ze by tam bylo extra moc kalorii celkem. Dokonce je mozny, ze ani nemas dost bilkovim a velice pravdepodobne mas neustale z kombinace pecivo+mleko (= i syry a jogurty) dost velky odpad nevyuzitych bilkovin.
Ty topinky, prepokladam, delas nasucho v toastovaci a ne na tuku...
Banan pred a po treninku je kazdopadne kravina, to je stejny mytus jako tvaroh pred spanim. Je divny, kolik lidi to dela furt dokola.

Ten jidelnicek je stopro dost spatnej (chybi v nem treba zelenina, libovy maso apod.), ale problem bude podle me hlavne v tom, ze nedelas aerobni aktivitu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
mara10

Člen
# Zasláno: 1 Bře 2010 17:57


A co tedy mám jíst před a po tréninku , když nemám peníze na gainer ?? Do stravy si občas dám nějakou tu zeleninu a k obědu to je různé , neni to myšlen tak že mám každý den rybí prsty to ne . A ta aerobní aktivita , jak dlouho jí mám provádět, a co je nejlepší jako aerobní aktivita ??
tetsuo

Člen
# Zasláno: 2 Bře 2010 15:48


Pred a po treninku nejlepe kysane mlecne vyrobky a bile pecivo. Daji se i marinovane slede. To jsou z normalnich jidel ty nejsnaze stravitelne.

Jinak, takove slazene mleko Muller nebo detske mlecne vyzivy, ktere se gainerum hodne podobaji, jsou ve vysledku a castem davkovani drazsi, nez gainer.

Gainer je navic levnejsi nez normalni jidlo.

Kdyz si koupis cisty kvalitni protein + glukozu a maltodextrin, tak te to nevyjde na moc penez.


Nejlepsi aerobni aktivita v posilovne na stroji je crossovy trenazer.

Venku - velka pneumatika a kladivo

doma - tzv. burpees (anglicaky), jinak svihadlo


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
mara10

Člen
# Zasláno: 2 Bře 2010 18:08


Takže jestli to dobře chápu tak před a po tréninku je nejlepší si dát bílej jogur ( třeba activii) s rohlíkem ? Mě totiž minule říkal nějakej chlap v posilovně že je nejlepší před posilováním právě ten banán .

A ještě ty angličáky , to mám dělat každej den , nebo jenom 2x týdně a popřípadě jak dlouho .
Borecx

Člen
# Zasláno: 2 Bře 2010 23:54


Podle mě bys bílé pečivo vůbec jíst neměl. To ze je nezdrave se vseobecne vi, ale myslim ze malokdo si o tom něco víc přečetl. Je to takové plnidlo, které ti akurát zanáší střevní stěny a způsobuje problémy. A ten banán si klidně dej, proč ne čím více ovoce a zeleniny sníš, tím na tom budeš zdravotně lépe. Konzumace velkého množsví živočišných bílkovin zanáší organismus, je třeba příjmat hodně antioxidantů, abys ho toho svinstva zbavil
wial

Člen
# Zasláno: 3 Bře 2010 06:28 - Změnil/a: wial


Banán např. způsobuje při větší konzumaci plísně v trávicím traktu.
Před treninkem neni idealni, obsahuje vlakninu. Hlavně ty cukry z něj se stejně do svalu nestihnou dostat.
Mě vyhovuje před treninkem vubec nejíst, resp. jim 2hodiny před treninkem naposled a to takovy jidlo, aby pokud možno bylo strávený.

quote tetsuo:

PRED TRENINKEM
a) Libove lehke maso (drubez, ryby), ryze-testoviny-bile pecivo. Taky je treba asi dve hodiny na traveni. Nedavat si salat. Maximalne ovocnou nebo zeleninovou stavu. (Pokud jis tezce stravitelne maso jako je hovezi, muze to vyzadovat i vic nez 2 hodiny. Pokud cvicis pozdeji odpoledne a budes mit jeste svacinu, tak jsou zelenina ci ovoce naopak vhodne.)

b) Kysane mlecne vyrobky (neslazene, maximalne med), bile pecivo - muze byt i trochu mene nez 2 hodiny pred treninkem.

c) hodinu az pulhodinu pred treninkem - gainer nebo protein (zalezi na tom, kolik potrebujes jist denne zivin.) Neni ale uplne vhodne mit v zaludku mnoho sacharidu - mohlo by to zpusobit bolesti bricha. Ideal je tak 20-30 g. Pokud je proteinova baze syrovatkova (nebo hydrolyzat kolagenu), muze byt napoj i pulhodinu pred. Jinak odstup vetsi.

BCAA by se mely prijimat asi hodinu pred treninkem. (Pokud je chces vyuzit primarne jako palivo a na ochranu svalu. Pokud se chces pouzivat na ovladani inzulinu, tak je casuj 15-20 minut pred prijmem gaineru.)


PO TRENINKU
- ihned po treninku, nebo 10-15 minut pred koncem - BCAA, zinek, chrom

- ihned po treninku nebo 10-15 minut po (zalezi na prijmu BCAA) - gainer v davce do 50 g sacharidu. (bilkoviny neni treba pocitat, staci, ze tam nejake jsou, pripadne jde o zdroj bohaty na BCAA)

- po pul hodine - dalsi davka gaineru (celkove mnozstvi sacharidu ze vsech davek - muzou byt i tri, by mel dat kolem 1 g sacharidu na kilo ciste telesne vahy.)

- kreatin neni moc vhodne michat k vysokym davkam sacharidu, ktere prekyseluji zaludek. Staci ho brat kdykoli behem dne mezi jidly, kdy je kyselost zaludku mala. Rozpustit v horke tekutine. (Tohle je myslim jedna z nejvetsich vychytavek, jakou jsem se naucil.)

- pak nastava zasadni rozhodnuti:
bud nejake dobe (zhruba 120 minut od konce treninku) vypit proteinovy napoj s vysokym mnozstvim bilkovin, cili jednorazove vice nez 30 g. Hranice je nekde u 50 g. (Tohle jsou hodnoty, ktere nedelaji potize.)

anebo si dat jidlo typu "libove maso + ryze/testoviny". Opet bez zeleniny ci ovoce.

treti varianta - maly proteinovy napoj (do 20 g bilkovin), pulhodiny pauza - mensi porce masa a snadno stravitelne prilohy.

Obecne pred a po treninku neni dobre jist brambory - solanin z nich zasadne ovlivnuje svalovy vykon.


www.last.fm/user/WIAL
tetsuo

Člen
# Zasláno: 3 Bře 2010 13:23


Takže jestli to dobře chápu tak před a po tréninku je nejlepší si dát bílej jogur ( třeba activii) s rohlíkem ? Mě totiž minule říkal nějakej chlap v posilovně že je nejlepší před posilováním právě ten banán .

Jogurt, kefir, acidofilni mleko (vsechno neslazene, bile), slazene mleko Muller (to je slazene dextrozou, to je v poho), detskou mlecnou vyzivu (kde je minimum sacharozy a zaklad tvori maltodextrin nebo dextroza/glukoza).
Jako sacharidovy zdroj - bile pecivo nebo ryze (v mnoha podobach...). Pokud banan, tak jen trochu.
Varianta jeste je ryze + marinovane slede (ne jine typy ryb).

Ale vsechno je to v zasade hodne nedokonale oproti dobre delanym gainerum.

Podle mě bys bílé pečivo vůbec jíst neměl. To ze je nezdrave se vseobecne vi, ale myslim ze malokdo si o tom něco víc přečetl. Je to takové plnidlo, které ti akurát zanáší střevní stěny a způsobuje problémy.
Neprehanel bych to s nezdravosti. Ani s celkovou konzumaci bileho peciva. Z hlediska stravitelnosti je to v pohode. Rozdil mezi celozrnnym pecivem a bilym pecivem se zeleninou je z hlediska vlakniny a cisteni strev minimalni. Problem akorat je, ze pred treninkem s vlaknina moc nehodi.


A ještě ty angličáky , to mám dělat každej den , nebo jenom 2x týdně a popřípadě jak dlouho
1-2x tydne, intervalove 5-15 minut.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
mara10

Člen
# Zasláno: 3 Bře 2010 19:06


Díky za rady A ještě se chci zeptat jestli je k něčemu dobrý pangamin ?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 3 Bře 2010 19:35


Obsahuje hodne vitaminu rady B + nejake mineraly. Mj. ma v sobe i betaglukany, coz jsou latky zvysujici imunitu. Pangamin a obecne vyrobky na bazi kvasnic (pivnich, vinnych apod.) jsou velmi podcenovane vyrobky. Nevypadaji komercne pritazlive, ale jsou velmi dobre.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
mara10

Člen
# Zasláno: 5 Bře 2010 18:49


TAk jsem ho byl koupit a je tady napsáno dávkování 3x denně 4 tablety po jídle a chci se zeptat jestli to dávkování mám dodržovat , někdy jsem totiž viděl že si psal že se má dávkovat víc .
tetsuo

Člen
# Zasláno: 5 Bře 2010 22:41


Muzes vic. Jen pocitej s tim, ze budes mit hlad. To se da potlacovat vlakninou v zelenine (prip. ovoci, celozrnnych vyrobcich a fazolich)


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
mara10

Člen
# Zasláno: 6 Bře 2010 20:28


Dobře , ale kamarád mi říkal že po něm přibral , takže moje otázka je jestli se po pangaminu přibírá?? .. A dneska jsem si koupil protein BSN Syntha 6 a k tomu nějaké aminokyseliny , takže si myslím že suplementů má dost . Ale mám ještě jednu jednoduchou otázku ohledně lecitinu a to - Vyplatí se mi nějak lecitin ??
tetsuo

Člen
# Zasláno: 6 Bře 2010 22:17


moje otázka je jestli se po pangaminu přibírá??
Pribira se proto, ze mas vic hlad a vic jis + vitaminy rady B zlepsuji vyuzivani bilkovin.

Vyplatí se mi nějak lecitin ??
Ano, vyplati se ciste zdravotne i z hlediska vykonnosti.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
mara10

Člen
# Zasláno: 11 Bře 2010 21:29


Dobře , dobře .. A chtěl bych se zeptat jak dávkovat aminokyseliny ?? .. mám nějaký Aminopur 1600 , a nevím jak je přesně dávkovat Mohl by si mi prosím poradit ?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 12 Bře 2010 10:15 - Změnil/a: tetsuo


chtěl bych se zeptat jak dávkovat aminokyseliny ??
Na takovouhle otazku v podstate neexistuje spravna odpoved, aminokyselin je strasne moc, a kazda pusobi jinak.

Problem je, ze spousta vyrobku prodavanych pod nazvem "aminokyseliny" jsou ve skutecnosti jen peptidy a slabe hydrolyzaty.
V podstate jde jen o bezne proteinove suroviny, ktere byly chvilku stepene pomoci enzymu nebo kyseliny chlorovodikove (naredene na kyselost zaludku). Jsou to rposte jen trochu natravene bilkoviny. Tudit - jsou rychleji stravitelne nez klasicke proteiny, ale ucinnost techto vyrobku neni vyssi, a rozhodne nejsou ucelnejsi.

Davkovani peptidovych tablet nema zadna zvlastni pravidla. Jak ti tam pisou:
http://www.suplement-zone.cz/aminokyseliny/aminopu r_powertabs_1600?cPath=7
"4 – 5 tablet vícekrát za den k jídlu nebo přímo po tréningu, zapít větším množstvím vody. Množství denních dávek záleží na Vašem dalším příjmu bílkovin."

Osobne tyhle vyrobky pokladam za naprosto zbytecne a zastarale.

Smysl ma brat ciste krystalicke aminokyseliny (nastepene az z tech peptidu a hydrolyzatu).
Nejlepe BCAA, nebo cisty leucin, svuj ucel maji glutamova kyselina, taurin, tyrosin, alanin.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
mara10

Člen
# Zasláno: 12 Bře 2010 20:27


Dobře ale stejně je aspoŇ dobré tohle dávkování ??- v den tréninku 10 tablet 15 minut před koncem tréninku , a v netréninkové dny 5 tablet před snídaní a 5 tablet před večeříí ?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Bře 2010 10:48


Neplest si kapsle a tablety.

BCAA je nejlepsi brat hodinu pred treninkem a 10-15 minut před koncem treninku. Zakladni ucinna davka je 2, 5 g, u tezsich lidi kolem 3 g.

Tahle davka zvysi hladinu inzulinu, da se tedy pouzit pres velkymi jidly.

V zasade je tedy to davkovani ok, muzes pridat jeste pred treninkem.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
mara10

Člen
# Zasláno: 15 Bře 2010 21:07


A co říkáš na tohle ?? http://www.e-kulturistika.cz/eshop/index.php?page= eshop/vyprodej-detail&id_zbozi=1611002
tetsuo

Člen
# Zasláno: 15 Bře 2010 21:28


Absolutne zbytecny.
Ten ucinnych latek tam je minimum, muselo by se toho brat hodne, aby to vubec bylo citit.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
mara10

Člen
# Zasláno: 15 Bře 2010 21:33


Dobře a mohl by si mi poslat nějaký odkaz na podle Tebe dobré amino ??
tetsuo

Člen
# Zasláno: 15 Bře 2010 21:58


Jakykoli cisty BCAA.
Cista glutamova kyselina.
Cisty taurin.
rozhoduje jen cena.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
mara10

Člen
# Zasláno: 15 Bře 2010 22:29


A mohl by si mi prosím poslat nějaká odkaz??
tetsuo

Člen
# Zasláno: 15 Bře 2010 22:51


Hledej na http://www.namaximum.cz/uvod/ a Nutri-exact.cz


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
mara10

Člen
# Zasláno: 16 Bře 2010 19:34


Dobře , kouknu se

A hele když jdu 2x týdně po tréninku , ještě tak na 15 minut orbitrek vyplatí se mi vzít hned po tom jak doběhnu si vzít gainer , nebo mám nějakou dobu počkat??
tetsuo

Člen
# Zasláno: 16 Bře 2010 22:59


Vyplati se neposilovat moc tvrde, pripadne brat BCAA, a potom ma smysl zaradit kratkou aerobku a hodinu neprijimat sacharidy. Telo obnovuje zasobu cuku prvni dve hodiny po zatezi, cili sacharid muzes mit az tu druhou hodinu a prvni hodinu muzes nechat uvolnovat do krve tuk z podkozi, at se tam spaluje.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
mara10

Člen
# Zasláno: 21 Bře 2010 11:26


No já posiluju "tvrdě" pondělí , středa a pátek po zkončení tréninku beru těch 10 kapsí Aminopur 1600 a pak jdu na ten orbitrek tak na 15 minut (středa,pátek) . Potom jdu do šatny a dam si gainer 40g prášku potom jedu tak půl hoďky domu a dam 2. dávku gaineru . A v sobotu jedu kruhový trénink max. 40 minut ->potom 10 kapsí aminopur 1600 a pak jdu na rotoped na půl hodiny . Potom co dojedu neberu gainer . Dělám to teda dobře ? A ještě jsem někde četl že olej taky pomáhá hubnutí .. Tak jak ho "dávkovat" ?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 21 Bře 2010 12:13


Jo, delas to dobre.

Olej - mel by byt repkovy, MCT nebo lneny. Dej si kazdou hodinu nebo kazde dve hodiny cajovou lzicku. (Nebo treba par soust michaneho salatu zakapaneho olejem a citronem.)
Telo reaguje na to, ze je tuk v krvi a uvolni nejaky tuk z podkozi, aby se spaloval taky.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
. 1 . 2 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 3
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist