Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / HighTreshold Hypertrophy: Nejlepší program na přibírání svalů, jaký kdy byl vymyšlen?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . >>
Autor Zpráva
tetsuo

Člen
# Zasláno: 20 Dub 2010 19:17


Dej si cokoli, co bude mit formu intervaloveho treninku.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
wial

Člen
# Zasláno: 21 Dub 2010 12:31


Premyslel sem v lete ze bych zkusil originalni rozpis HTH ale to si nejdriv musim na to najit fitko kde maji klec a ne jen ten obycejny stojan a kde bude min lidi k veceru.
Je to celkove velmi atraktivni


www.last.fm/user/WIAL
Claws

Člen
# Zasláno: 21 Dub 2010 13:53 - Změnil/a: Claws


takže včerejší trénink jsem si vychutnal.. mrtvý tah ale opět necítím svaly.. ikdyž myslím že je to okay, jelikož když se cvičí tak často tak se to ani nějak přetěžovat nemá.. re: bolest svalů je náznak přetížení.. a vtom tréninku jde o to abys to nepřetížil..
tetsuo

Člen
# Zasláno: 21 Dub 2010 16:31


Rozepis, jak ti to slo s vahama ta rampa.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 21 Dub 2010 17:07


Premyslel sem v lete ze bych zkusil originalni rozpis HTH ale to si nejdriv musim na to najit fitko kde maji klec a ne jen ten obycejny stojan a kde bude min lidi k veceru.
Je to celkove velmi atraktivni


Je to uzasna vec, a to jak na papire, tak podle tech videi zjevne i v realu. Akorat to fakt chce to spravne prostredi. Jeste se pokusim napsat tady jeden shrnujici clanek o HTH. Mam tech materialu spoustu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
wial

Člen
# Zasláno: 21 Dub 2010 18:10


Tak ja sem nikdy driv necvicil, chytlo me to az ted na zacatku roku ve dvaceti, rozesla se se mnou holka a volnyho casu bylo vic nez bych chtel. Ted sem ale uz v pohode a vidim ze cas straveny v posilovne neni tak podstatny jako regenerace a strava, aspon mi to tak prijde,cile se postupem casu zacinaji ukazovat . Celkove me vsecko co sem se dozvedel fascinuje a pomohlo mi to i celkove zivot vnimat jinak. Kdyz se divam na lidi kolem sebe, co delaji, jak se stravuji ... prijdou mi chudsi o ten pocit. Za dva mesice po diete postnu fotky, melo by to byt hodne motivacni protoze ta zmena je obrovska. Musel bych tu zacit rozebirat celou filozofii toho proc mam chut do cviceni a jak to beru ... a to neni ani moc na forum XD


www.last.fm/user/WIAL
wial

Člen
# Zasláno: 22 Dub 2010 07:55


Ja sem prave objevil takove jedno oldschool fitko u nas, je videt ze je stary, ale dokonaly. Klec, stojan, kvalitni osy,dost mista, dobrej vzduch, dobry sprchy - nejvetsi podel vsech dnesnich fitek, blba sprcha na tlacitko, to nesnasim XD akorat to ma jeden hacek - mam strach ze mi to fitko zavrou, protoze do nej nikdo nechodi skoro uz nejakou dobu a najem bude vysokej...


www.last.fm/user/WIAL
tetsuo

Člen
# Zasláno: 22 Dub 2010 08:53


A kde to fitko je?


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
wial

Člen
# Zasláno: 22 Dub 2010 09:19


V Plzni v centru


www.last.fm/user/WIAL
tetsuo

Člen
# Zasláno: 22 Dub 2010 15:39


Celkove me vsecko co sem se dozvedel fascinuje a pomohlo mi to i celkove zivot vnimat jinak. Kdyz se divam na lidi kolem sebe, co delaji, jak se stravuji ... prijdou mi chudsi o ten pocit.
At uz clovek provozuje posilovani na ruzne urovni a za ruznym ucelem, tak je jednoznacny, ze to je zpusob zivota a v podstate zivotni filozofie, jiny pohled na zivot, nez ma naprosta vetsina lidi na svete.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Kraken

Člen
# Zasláno: 22 Dub 2010 18:50


V Plzni v centru
Který přesně? V Plzni se nějakou dobu pohybuju, ale nenašel jsem nic, kde by měli alespoň činky odpovídající hmotnosti, všude samej grun sport, kterej má jisto jistě o jednotky procent míň nebo univerzitní posilovna, kde je 170 jako 200.
wial

Člen
# Zasláno: 26 Dub 2010 06:38


MIKE pred plazou, ale byl sem tam o vikendu a realita je jina


www.last.fm/user/WIAL
mara10

Člen
# Zasláno: 2 Kvě 2010 11:30


Den 5
Alternate DB curls – střídavý bicepsový zdvih s jednoručkami
Rope triceps pushdowns – tricepsové stlačování horní kladky s lanovým držákem
Seated lateral DB raises – upažování vsedě s jednoručkami, záda opřená
One leg calf raises – výpony na jedné noze, v jedné ruce jednoručku


chci se zeptat jestli tohle mám jet FSR nebo CR ??
tetsuo

Člen
# Zasláno: 2 Kvě 2010 12:08


Vsechno Force Spectrum Ramping. cca 6 serii (nebo i vic) po 3 opak, zacinat na 60 % a jet az do momentalniho maxima, pak shodit 20 % vahy a dat si 1 serii s maximem opakovani.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 20 Kvě 2010 00:12


http://www.wannabebig.com/cat/hypertrophy-cluster- training-hct-12/

Uzasne okopirovany HTH, o neco zjednoduseny a pro spoustu lidi lepe zvladnutelny program.

Metoda rampy zachovana, misto max rep serie se delaji clustery.
Pocet opakovani je vyssi, a to 6, posledni serie po dosazeni maximalni vahy se sklada ze tri clusteru po dvou opakovanich.

Trochu zamrzi, ze tam neni zadny odkaz na Christiana Thibaudeaua, kdyz jde o zjevnou inspiraci. Mnohe vety z clanku na Wannabebig.com jsou temer doslovne citaty, cela terminologie i pristup jsou identicke.

Kazdopadne jde o funkcni program, ktery stoji za vyskouseni a pravdepodobne ho zvladne odcvicit vice lidi nez originalni HTH z T-Nation.com.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
wial

Člen
# Zasláno: 20 Kvě 2010 13:08


Divná kopie

Tetsuo, do 13.června mam v plánu držet dietu, i když uvidim podle výsledků, moc mě to nebaví a hlavně sem koukal na ty logy na foru na t-nation apod. a vidim, že lidi při tom programu docela dost hubnou(teda shazujou tuk).
Tak pak si dam 3týdny ten trenink co tu postuješ na 5 dní "Základní varianta (5 dní v týdnu, 4x fullbody, 1x doplňky)" týden deload a pak se na to vrhnu.
Už sem si domluvil i v práci, že nebudu chodit přeš léto přesčasy, jedinej problém je, že budu střídat cyklus 2týdny denní, 2 týdny noční, ale to by neměl bejt problém. Nakoupil sem 7,5kg AMG Gaineru tak čekam výsledky.

Ještě pár otázek:
Budeš si tetsuo vést někde log až to pojedeš?
ještě mě určitě něco napadne


www.last.fm/user/WIAL
tetsuo

Člen
# Zasláno: 20 Kvě 2010 15:57


Log si asi povedu, to jo.
Pravdepodobne mi zacatek vychazi na cervenec.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Kraken

Člen
# Zasláno: 11 Čvn 2010 21:01 - Změnil/a: Kraken



Základní varianta (5 dní v týdnu, 4x fullbody, 1x doplňky)
Po – spodek-dřep (FSR), spodek-tah (CR), vršek-horizontální tah, vršek-horizontální tlak
Ut – spodek-tah (FSR), spodek-dřep (CR), vršek-vertikální tlak, vršek-vertikální tah
St – HIIT
Čt – spodek-dřep (FSR), spodek-tah (CR), vršek-horizontální tlak, vršek-horizontální tah
Pá – spodek-tah (FSR), spodek-dřep (CR), vršek-vertikální tah, vršek-vertikální tlak
So – biceps, triceps, ramena, lýtka, břicho
Ne – long steady cardio

Pondělí
Dřep s činkou na zádech
Mrtvý tah s nataženýma nohama
Přítahy v předklonu s velkou činkou (pokládat na zem mezi jednotlivými opakováními)
Benchpress s úchopem na šířku ramen

Úterý
Klasický mrtvý tah
Bulharský dřep na jedné noze
Výrazový tlak
Shyby nadhmatem

Středa
HIIT – Tabata – 4-5 minut (burpees)

Čtvrtek
Čelní dřep (sorry, tohle je třeba překousnout)
Good mornings
Benchpress širokým úchopem hlavou nahoru
Přítahy jednoručky v předklonu

Pátek
Sumo mrtvý tah
Výstupy na lavičku nebo pistol squat
Tlak vsedě ze zarážek v úrovni očí
Shyby podhmatem

Sobota
Bicepsový zdvih s velkou činkou podhmatem
Tricepsové stlačování horní kladky s lanovým držákem
Upažování jednoruč do boku, ve stoje s kladkou
Výpony ve stoje na stroji

Neděle
Long-steady cardio – dlouhá procházka, plavání v bazénu, výlet na kole apod.


Krome druheho cviku na spodek, ktery se jede stylem Capacity Ramping, se vsechny jedou stylem Force Spectrum Ramping (tj. cca 6x3+1xmax)


Odjel jsem 3 týdny zde rozepsaného úvodního tréninku 4+1 doplňky s tím, že jsem cvičil 2+1+2+2 a každý den jsem si na konec tréninku přidal jeden doplněk na malou partii. Teď deload na týden a pak znova. Nutno dodat, že jsem k tomu jel vlny a tunu kardia a to i rovnou po tréninku. I při úbytku tuku jsem narostl už během těchto tří týdnů. Hlavně přes gluteus maximus.

Trénink v se v praxi ukázal mnohem rafinovanější a náročnější než vypadal. Hlavně jsem nebyl zvyklý takto cvičit dva cviky na spodek. Vždycky buď tahám, nebo dřepuji. Nakonec jsem to všechno ale přežil i bez pásku. Možná jsem měl dát deload už po dvou týdnech, protože jsem byl na třetí týden celkem v loji. Svaly neměly problém resp. svalovka spíš vyjímečně. O to víc mi trénink přišel náročný na nervovou soustavu i když jsem rozhodně nejel na krev. Např. třetí týden jsem skončil rampu na dřep na 3x130 místo 150, na čelňáku taky 100 místo 120. Kladně hodnotím velké zastoupení unilaterálních cviků. Trénink mohu jen a jen doporučit.
Claws

Člen
# Zasláno: 11 Čvn 2010 21:20


I při úbytku tuku jsem narostl už během těchto tří týdnů
A o kolik jsi to vlastně narostl ?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 11 Čvn 2010 21:25


Super, nemuzu se dockat, az taky zacnu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Kraken

Člen
# Zasláno: 12 Čvn 2010 11:37 - Změnil/a: Kraken


A o kolik jsi to vlastně narostl ?
To je celkem těžká otázka. Vzhledem k tomu, že cvičím už dlouho(asi 5 let...) a víceméně dlouhodobě stagnuji, tak nemůžu napsat že mám třeba o X cm přes ruku víc, protože mám v důsledku úbytku tuku dokonce o půl cm méně.

Každopádně jsem už asi během týdne narostl skokem 2 cm přes zadek, kterej jsem měl dlouhodobě slabej a hned to bylo znát dole na dřepu, atd.
Noha zůstala na svém při lepší definici.

Kdyby nějakému ze čtenářů fóra přišel nárustek na zadku jako nežádoucí, tak chci připomenout, že velký, neforemný zadek nedělají svaly ani kalhoty , ale ŠPEK.
miraaa

Člen
# Zasláno: 15 Čvc 2010 21:24 - Změnil/a: miraaa


Chci se zeptat, u FSR při posledních sérií, kde je zatížení asi 85-90% maxima, tak horko těžko budu dělat pěkná opakování bez mrtvého bodu a celkově bez potíží. Takže mám dané maximum snížit a od toho odvodit menší váhu? Nebo to nechat tak?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 15 Čvc 2010 22:11


Ty procenta jsou jenom orientacni. Nerid se tabulkami, ale pocitem a MOMENTALNI vykonnosti. To je princip Perfect Rep a rampy. Vzdycky si nastav jen takovou vahu, kde ty mrtve body nemas. Nad vahou musis dominovat, at je sebetezsi. Pokud to nejde, cvicis spatne.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
miraaa

Člen
# Zasláno: 15 Čvc 2010 22:24 - Změnil/a: miraaa


tetsuo
diky za odpoved....
Jinak chci se zeptat, mam pocit ze jsi psal, ze s programem zacnes nekdy na zacatku cervence a povedes log. Pustil jsi se do toho? Povedes log? Byl bych na to docela zvedavy a vsadim se, ze nejen ja
tetsuo

Člen
# Zasláno: 15 Čvc 2010 22:53 - Změnil/a: tetsuo


Uz jsem na to hodne natesenej. Porad mi to ale koliduje s praci. Pristi tyden mam ale dovolenou, tak se do toho snad dostanu. Prece jen, cvicit 5x tydne v posilovne je dost zavazek.

Zatim se mi dari cvicit stylem Perfect Rep v domacich podminkach, i kdyz nepravidelne a samozrejme mi chybi spousta vybaveni.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
miraaa

Člen
# Zasláno: 16 Čvc 2010 09:40


tetsuo
A jak dlouho uz tim stylem cvicis? Jsou i takhle nejake vysledky?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 16 Čvc 2010 10:18


Par mesicu zkousim ruzne cviky, ktere muzu delat doma (tzn. ne drepy, benche, mrtve tahy ad. cviky s velkou cinkou a vahami nad 100 kilo.) Prakticky tedy delam jen unilateralni cviky.

Kamaradka, co me nevidela dva mesice, rikala "tys nejak narost". Coz je asi pravda (lidi nejvic koukaji na vrsek, a opravdu se mi zvetsily trapezy a ramena). Bracha mi zase vzkazoval, ze se jeho kamarad bal se mnou bavit ted na festivalu ve Varech, protoze jsem od lonska strasne nabral a pusobim "nebezpecne". Coz jsou ale vsechno jen dojmy lidi, co jsou o hodne mensi. Kamaradka meri asi 150 cm a ten kamos vazi asi 70 kilo. Takze jim nejakych 105-106 kilo/186 cm pripada hrozne moc. Zatim jsem "pokrok" nijak nemeril, protoze mam pocit, ze moje pracovni tempo mi dovoluje jen stagnovat a necitim se nijak zvlast ve forme (hlavne silove). Ale asi ani tenhle pohled neni presny.
Jakmile si zalozim treninkovy log, tak hodim nejaka presnejsi cisla.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Claws

Člen
# Zasláno: 16 Čvc 2010 11:12


Jedu třetím týdnem Před trénink I, Bodybuildera, a zatím na objemu myslím nic moc, ale síla šla celkem nahoru..
tetsuo

Člen
# Zasláno: 16 Čvc 2010 11:31


Ber to, ze to chce fakt tech 5 treninku tydne a velmi presne jet stylem Perfect Rep.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
wial

Člen
# Zasláno: 16 Čvc 2010 12:45


Ja sem odjel jeden tyden, dalsi sem nemohl dva festivaly v rade ... ted mam za sebou dva zbyvaciji dny ale pocitam to na novo a je to docela narocny, pet dni v tydnu. Nemuzu brat v praci prescasy, odmitam schuzky apod. :D ale verim ve vysledky. Je to celkove pro me narocny na organizaci casu... ale chce si to urcit priority


www.last.fm/user/WIAL
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist