Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / HighTreshold Hypertrophy: Nejlepší program na přibírání svalů, jaký kdy byl vymyšlen?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . >>
Autor Zpráva
Claws

Člen
# Zasláno: 19 Dub 2010 18:48


zrovna jsem odjel první trénink.. je to dobrý, jen jsem si nezjistil maximálky cviků, tak to bylo trochu dramatické Jen mě na tom štve to přehazování kotoučů, zabralo to polovinu času..
Claws

Člen
# Zasláno: 19 Dub 2010 19:57 - Změnil/a: Claws


no.. ale myslím, že to není nic pro mě.. mám rád takoví ty (někdo říká) nudný tréninky.. co se týče jen základní cviky.. představoval bych si něco ve stylu-

Pondělí- bench, dřep,shyby, triceps+břicho
Středa- bench, mrtvý tah, biceps, lýtka+břicho
Pátek- bench ke krku, dřep, biceps, military+břicho
--------------------
nemohl bys mi pomoct něco takovéhoto navrhnout ? Z těchto tréninku mám vždy po výkonu dobrej pocit, ale dnes jsem ho neměl..
--------------------
co kdybych tak jak jsem to výše napsal, dělal vždy 2cviky něco jako bear.. ? (sice jsem ho teď dojel, ale hodně mě bavil)
--
re: nebo jak by jsi navrhl periodizaci aby to bylo silovo-objemové? ale rád bych udržel zmíněný návrh cviků.. (co třeba- 8x6 první dva silové cviky, lehčí cviky 3x8-10)
tetsuo

Člen
# Zasláno: 19 Dub 2010 20:27


elkem mi dělá problém přední dřep.. mužu ho prohodit za za běžný dřep s činkou na zádech ?
To je bezny pocit, ktery je treba prekonat. Vyhody celniho drepu jsou obrovske.

mám rád takoví ty (někdo říká) nudný tréninky.. co se týče jen základní cviky.. představoval bych si něco ve stylu-
Vsechno v tom treninku jsou zakladni cviky. I kdyz uznavam, ze pro nekoho nezvykle.

Da se to samozrejme zjednodusit podle zakladniho vzorce, potrebuju na to chvilku...

nebo jak by jsi navrhl periodizaci aby to bylo silovo-objemové? ale rád bych udržel zmíněný návrh cviků.. (co třeba- 8x6 první dva silové cviky, lehčí cviky 3x8-10)
Jestli chces jet HTH, tak respektuj ten zaklani rozpis a NEKOLIK mesicu nedelej nic ve stylu 3x10.
Ten program je zalozeny na tom, ze te ma PREUCIT jak se zvedaji cinky. A prakticky se to dari jen pomoci 3 opakovani u Force Spectrum Ramping, 3-5 opakovani u Capacity ramping a 2 opakovani u Max Force Set.
Jinak tam je vzdycky i ta jedna serie Max Rep, ktera je plne postacujici.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 19 Dub 2010 20:43


Základní varianta (5 dní v týdnu, 4x fullbody, 1x doplňky)
Po – spodek-dřep (FSR), spodek-tah (CR), vršek-horizontální tah, vršek-horizontální tlak
Ut – spodek-tah (FSR), spodek-dřep (CR), vršek-vertikální tlak, vršek-vertikální tah
St – HIIT
Čt – spodek-dřep (FSR), spodek-tah (CR), vršek-horizontální tlak, vršek-horizontální tah
Pá – spodek-tah (FSR), spodek-dřep (CR), vršek-vertikální tah, vršek-vertikální tlak
So – biceps, triceps, ramena, lýtka, břicho
Ne – long steady cardio

Pondělí
Dřep s činkou na zádech
Mrtvý tah s nataženýma nohama
Přítahy v předklonu s velkou činkou (pokládat na zem mezi jednotlivými opakováními)
Benchpress s úchopem na šířku ramen

Úterý
Klasický mrtvý tah
Bulharský dřep na jedné noze
Výrazový tlak
Shyby nadhmatem

Středa
HIIT – Tabata – 4-5 minut (burpees)

Čtvrtek
Čelní dřep (sorry, tohle je třeba překousnout)
Good mornings
Benchpress širokým úchopem hlavou nahoru
Přítahy jednoručky v předklonu

Pátek
Sumo mrtvý tah
Výstupy na lavičku nebo pistol squat
Tlak vsedě ze zarážek v úrovni očí
Shyby podhmatem

Sobota
Bicepsový zdvih s velkou činkou podhmatem
Tricepsové stlačování horní kladky s lanovým držákem
Upažování jednoruč do boku, ve stoje s kladkou
Výpony ve stoje na stroji

Neděle
Long-steady cardio – dlouhá procházka, plavání v bazénu, výlet na kole apod.


Krome druheho cviku na spodek, ktery se jede stylem Capacity Ramping, se vsechny jedou stylem Force Spectrum Ramping (tj. cca 6x3+1xmax)


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 19 Dub 2010 20:51


je to dobrý, jen jsem si nezjistil maximálky cviků, tak to bylo trochu dramatické Jen mě na tom štve to přehazování kotoučů, zabralo to polovinu času..
Uprimne, tohle vubec nechapu.

a) HTH je zalozene na tom, ze mas KAZDY DEN jinou vykonnost a kazdy den jedes do sveho momentalniho maxima pro dany pocet opakovani. Tam na finalnich procentech vubec nesejde a nesejde ani na pomyslne maximalce na 1 opakovani.

b) cim ti vadilo "prehazovani kotoucu", myslis prihazovani?


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Claws

Člen
# Zasláno: 19 Dub 2010 21:06 - Změnil/a: Claws


jo, je to celkem otrava, jestliže máš činku na šroubování.. každou serii to musíš povolovat dávat kotouče navíc atp..

----------------
jo.. abych řekl pravdu tenhle rozpis se mi líbí mnohem víc.. na ten si asi zvyknu lépe.. díík
tetsuo

Člen
# Zasláno: 19 Dub 2010 21:10


jo, je to celkem otrava, jestliže máš činku na šroubování.
Tak to jo, to chapu. Zapomnel, ze cvicis doma.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Claws

Člen
# Zasláno: 19 Dub 2010 21:17


ještě dotaz, je nutný u good morning provádět ''perfect rep'' celkem hukot to správně dávat i s běžným stylem opakování..
tetsuo

Člen
# Zasláno: 19 Dub 2010 21:22


Perfect rep je "learning process", ucis se to delat porad lip. Vzdyt mas 3-4 tydny na uplny rozjezd a pak 4 faze po 2-6 tydnech. Obvykle je to cele vyjde tak na pul roku.

Nevim, co je tezkyho na to jit kontrolovane dolu a pak rychle nahoru. Spis si tezko predstavuju good mornings delany treba stylem German Volume Training s tempem 402.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Claws

Člen
# Zasláno: 19 Dub 2010 21:27 - Změnil/a: Claws


Jsem zvědavej na výsledky, tento systém popírá většinu věci co jsem se naučil za ten rok a půl cvičení.. (nejvíce přemýšlím nad tím jak mužu kvalitně růst, když cvičím 5x týdně.. )-- nechám se překvapit.. (nebo jestli mužeš mi k tomu něco řekni Tetsuo..)

Díky za reakce..
tetsuo

Člen
# Zasláno: 19 Dub 2010 21:40 - Změnil/a: tetsuo


Ono to neni tak narocne na CNS, vetsina lidi jede prilis mnoho serii s tezkou vahou a pritom neni dost "nervove aktivovana", aby ty vahy zvedala. Takze jsou dost nervove vycerpani, svalove podtrenovani nebo pretrenovani, ale kazdopadne se museji dele regenerovat.
Force Spectrum Ramping te aktivuje a pritom vyslovene tezka je asi jen ta posledni serie z tech cca 6 a pak te napumpuje ta max rep, kdy je zapojeno maximum svalu.
Ty se tam v podstate dlouho pripravujes na maximalni vykon, ale tech maximalnich vykonu tam neni mnoho. Cili je snadny se zregenerovat.

Jak rikam porad a na co upozornuje Thibaudeau - je to proces. Je to hodne intuitivni a musis naslouchat vlastnimu telu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Claws

Člen
# Zasláno: 19 Dub 2010 21:45


okay, jelikož je Thubaudeau rozumný člověk, budeme mu věřit.. nicméně, poslední dotaz k výše uvedenému- slunéčku diabetiků - umělé sladidlo.. nevím kde jsem to slyšel, ale asi nějaké báby to říkaly.. že to muže zpusobit nějakou nemoc či co nevím.. Je to bezpečný to brát po 2kusech pár minut před koncem tréninku ?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 19 Dub 2010 21:50


Bral jsem asi dve baleni a nikdy nemel zadne priznaky, ktere se uvadeji u predavkovani sladidly. (Cetl jsem nejake strasaky ohledne aspartamu, ale nic takovyho jsem nikdy nemel - prakticky by to sladidlo muselo byt dlouho rozpusteny v napoji a vystaveny slunecnimu svetlu, aby to potencialne neco delalo. To je asi stejny jakoze majoneza je ok, pokud neni v bagete, ktera se cely den smazi na slunku v regale.)
Nedavej si ale 2 tablety najednou, nech ten glykogen vyplavit nadvakrat.


Thibaudeau fakt tvrdi, ze HTH je program jen pro mirne pokrocile a mel by ho zvladnout kdokoli, kdo bude dost spat a uzivat potreninkovou tekutou vyzivu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Claws

Člen
# Zasláno: 19 Dub 2010 21:53


hmm, momentálně mám ještě asi pul kila kreatinu v šupleti.. bez gaineru.. Ale jídla mám denně hromadu.. co se týče energetických hodnot, zvládám.. možná i trochu chodím přes čáru..
tetsuo

Člen
# Zasláno: 19 Dub 2010 21:58


Gainer si porid co nejdriv.
K tomu lecitin, zinek, vitaminy rady B a pokud muzes, tak i BCAA a glutamovou kyselinu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Claws

Člen
# Zasláno: 19 Dub 2010 22:00


ten kreáč dávkovat pořád ? (jen potréninku.. )
tetsuo

Člen
# Zasláno: 19 Dub 2010 22:03


Mezi jidly. Kratce po treninku, kdy je v zaludku moc sacharidu, radeji ne.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Claws

Člen
# Zasláno: 20 Dub 2010 14:56


okay.. -dotaz, žádná svalovica.. necítím procvičované svaly, tedy až na zadní stranu stehen, re: protože jsem good morning včera jel poprvé v životě..

Díky za reakce..
tetsuo

Člen
# Zasláno: 20 Dub 2010 14:58


Rozepis mi, cos vsechno delal.

cviky, serie, opakovani, vahy... podrobne


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Claws

Člen
# Zasláno: 20 Dub 2010 15:02 - Změnil/a: Claws


Den 1
Front squat – čelní dřep (činka na prsou)
Good mornings – předklony s činkou na zádech (nohy mírně pokrčené)
Kroc rows (DB) – přítahy jednoručky v předklonu bez opory o lavičku
DB incline benchpress – tlak s jednoručkami na šikmé lavici hlavou nahoru
-----
re: váhy jsem tipoval, jelikož jak už jsem zminil nevěděl jsem jak přihazovat abych se aspoň zdaleka trefil do %, které jsem měl odcvičit, ale poslední serie byli těžký takže k posledním seriím jsem se přiblížil...

první cvik- FSR
druhý cvik- CR
ostatní- FSR
----------------
do příště budu cvičit ten nově navržený plán co jsi mi včera upravil
tetsuo

Člen
# Zasláno: 20 Dub 2010 15:04


Ano, a ja se te ptam prave na ty vahy, kolik serii a kolik dal na ty max rep.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Claws

Člen
# Zasláno: 20 Dub 2010 15:07


2x poslední serie u FSR byli kolem 90% maximálního zatížení.. podrobné info Ti ktomu asi nepodám, jelikož to sám nevím..
tetsuo

Člen
# Zasláno: 20 Dub 2010 15:09


Rozepis mit ty kila. Mne nezajimaj procenta, stejne jako to nezajima Thibaudeaua.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Claws

Člen
# Zasláno: 20 Dub 2010 15:14 - Změnil/a: Claws


okay
------
dřep
60, 70, 75,79, 82, 85(max- kolem +-90kg)
------
good morning, ten cvik jsem zkoušel tak na čince bylo max 25kg..
------
přítahy jednoruček- asi +-28kg
------
bench jednoručky- 20kg na jedné (víc malých závaží nemám, takže stím byl problém, bench s velkou činkou bude o mnohem lepší..
tetsuo

Člen
# Zasláno: 20 Dub 2010 15:18


1) kde mas ty serie Max Rep?

2) jak jsi delal rampu u pritahu a tlaku?

3) good morning, ten cvik jsem zkoušel tak na čince bylo max 25kg..
Capacity ramping se dela s KONSTANTNI vahou, od 3 do 5 opakovani (prvni 3 serie) a pak 5 opakovani jeste 2-3 serie, dokud ti jde delat 5 opakovani plynule.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Claws

Člen
# Zasláno: 20 Dub 2010 15:21


1) max. rep, to jsem dělal s tou váhou kterou jsem začínal.. tam bylo okolo 15opakování..
2) jo tam to bylo problém, dělal jsem první serie strašně s malinkou váhou, až ty poslední dvě stály za to.. škoda že včera než jsem cvičil nebyl ten plán kterej si mi dal večer.
3) rozumím, ale upřímně ten cvik nemám rád..
tetsuo

Člen
# Zasláno: 20 Dub 2010 15:28


1) max. rep, to jsem dělal s tou váhou kterou jsem začínal.. tam bylo okolo 15opakování..
Jestli pocitam spravne, tak cca 20 % z 85 kil je 17 kilo. Cili vaha na max rep by mela byt 68-70 kilo, ne 60. Ten vypocet jde rychle provest z hlavy.

2) jo tam to bylo problém, dělal jsem první serie strašně s malinkou váhou, až ty poslední dvě stály za to..
tam se uplne spravne maji na zacatku delat "2 feel sets" (dve serie na pocit) - opravdu vaha kolem 40-50 % a 3 opak.
1. pracovni je nekde ta kolem 60 %.

3) rozumím, ale upřímně ten cvik nemám rád..
Good mornings je cvik, ktery jedou vsichni lifteri strasne casto, dokonce casteji nez drepy a mrtve tahy, protoze pomaha vyrovnavat slabiny z obou techto cviku.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Claws

Člen
# Zasláno: 20 Dub 2010 15:32


okay, když to završíme.. Díky tomu novému plánu budu v obraze co se týče vah takže takoví blbosti už dělat nebudu.. co se týče good morning, asi to překousnu jako ty čelní dřepy.. zatím díky, za nějakou dobu řeknu co mi ten trénink přinesl atp..
tetsuo

Člen
# Zasláno: 20 Dub 2010 15:41


Mel by ti prinest hodne, pokud budes spravne naslouchat svemu telu a zvedat spravne nastavene vahy.

Minimalne silove by te to melo dostat dost daleko. Za ty 3-4 tydny ale nevim, kolik to hodi svalu.
Opravdu vyrazne prirustky hmoty prijdou hlavne az u originalniho HTH na 5 dni v tydnu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Claws

Člen
# Zasláno: 20 Dub 2010 18:53


jo jasně.. mimochodem mužu si dát místo HIIT - TABATA trénink ve středu dát třeba kliky shyby dřepy vlastní váha ? tabata mě nic neříká..
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 3
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist