Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / Trénink-Tanečník
Autor Zpráva
xinn

Člen
# Zasláno: 18 Srp 2009 18:24


Dobrý den, posiluji tak 4 měsíce, ale je to takové posilování, neposilování.
Chtěl bych začít opravdu naplno, s výsledkem. Přečetl jsem si tady na fóru články, tréninky, ale nikde jsem nenašel přesně to co potřebuji.
Studuji tanec a ve tréninku bych se chtěl především zaměřit na nohy, samozřejmě ale i na celé tělo. Chtěl bych vás tedy poprosit o pomoc se sestavením tréninku. Jelikož studuji tanec, nějakou vypracovanou hmotu mám. Ze začátku bych se tedy chtěl zaměřit na rýsování, než na objem (nohy), jestli je to teda možné. Zbytek těla bych chtěl spíše na objem a růst svalů...... nevím jestli jdou skloubit požadavky na nohy a požadavky na zbytek těla.

Výška- 185 cm
Váha- 65 kg

Předem všem děkuji za odpovědi a pomoc se sestavením tréninku.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 19 Srp 2009 00:06


Ono se rysuje hlavne dietou. Samotne posilovani na rysovani nema skoro zadny vliv.

Pokud se venujes tanci opravdu profesionalne, tak asi vis, jake jsou vahove limity.
1) Kolik potrebujes nabrat celkem
2) Jak casto a dloho trenujes tanec
3) Jak casto bys mohl chodit do posilovny


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
xinn

Člen
# Zasláno: 19 Srp 2009 00:18


Děkuji za reakci.

1) Potřeboval bych tak 5 kg. Celkově posílit paže, záda a něco z těma nohama.

2) Studuji Taneční konzervatoř- 5 dní v týdnu, 6 hod. denně

3) Do posilovny tak 3-4 týdně.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 19 Srp 2009 00:45


To je obecne strasne vysoka frekvence a objem treninku, to se bude spatne pribirat. Bez upravy stravy to pujde tezko.

V tvem pripade bude nejlepsi delat cviky s vlastni vahou typu kliky a shyby (maji spoustu variaci). U nohou ti budou stacit drepy na jedne noze, vypady a glute ham raises.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
xinn

Člen
# Zasláno: 19 Srp 2009 10:20 - Změnil/a: xinn


Ano, máte pravdu je to veliká zátěž, špatně se přibírá. Změním, tedy trochu jídelníček......máte nějakou představu?

Co se týče tréninku, tak jsem prošel fórum a zalíbilo se mi tohle- URL

Myslíte, že by pro mě byl vhodný Caveman Training?


Když se na ten trénink, tak dívám, tak je pro lidi, kteří nemohou chodit do posilovny. To já bych mohl.

Ještě co se týče, těch partií, které bych chtěl posílit- ruce, záda- důležité pro tanec a ty nohy- nějak vypracovat. Střed těla mám vypracovaný ze sklapovaček atd.


Dík
tetsuo

Člen
# Zasláno: 19 Srp 2009 10:50


Jidelnicek jsem posilal zde.
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=2&topic=3429

Problem je, ze samozrejme ne kazdy si muze jidlo pripravovat takhle dopredu ci si ho snadno koupit. Zakladni rada na to je, poridit si dobry gainer (tekutou nahrazku stravy, nejlepe 2 vyrobky ruzne prichute) a ty jist/pit behem dne, kdyz nejsem schopny mit pravidelny prijem normalniho jidla. Ma to i tu vyhodu, ze to nezatezuje moc zaludek.

Caveman je dobra varianta. Nezabere moc casu. Ale je to energeticky narocne. Coz opet znamena - jist, jist, jist. Vim, ze tohle nezni moc prijemne nekomu, kdo se venuje tanci, protoze splnym zaludkem se tancuje spatne. Ale opet, gainery jsou v tomhle vyborna vec.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
xinn

Člen
# Zasláno: 19 Srp 2009 12:37


Určitě nad gainery popřemýšlím.

Co se týče Caverman. Chtěl bych se zeptat co od něj můžu očekávat? Je to ta "nejlepší" volba při vypracování paží+zad+nohou? Nebo by jste doporučil ještě něco jiného?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 19 Srp 2009 13:56


Caveman trenink ma desitky variant, cili nejde rict, co presne od nej lze ocekavat.

Jeho tvurci doporucuji pro ziskani maximalni hmoty trenovat kruhove 2x tydne (onech 20-30 minut; Caveman metoda) a k tomu 1x tydne zakladni tezke cviky typu mrtvy tah, drepy se zatezi, silove premisteni a vyrazovy tlak, benchpress (tezke vahy, malo opakovani) a 1x tydne izolovane cviky (jednorucky, kladky, lehci vahy, vice opakovani).

Takova frekvence je ale pri treninku tance 5 dni v tydnu nesplnitelna.

Je vubec otazka, kdy zaradit Caveman trenink do celkoveho tydenniho planu. A stejnou otazku je potreba si dat u libovolneho jineho programu.

Kazdopadne, tezke silove cviky bych delal v jine dny nez kdy probiha trenink tance.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 19 Srp 2009 13:59


Velice podrobne je Caveman trenink popsany v ceskem (i slovenskem) kvetnovem cisle casopisu Muscle and Fitness (5/2009).


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
xinn

Člen
# Zasláno: 19 Srp 2009 14:51


Velice děkuji za odpověď.
Ze začátku bych se chtěl zeptat co znamená "trenovat kruhove" ?

Posilování jsem chtěl zařadit po škole, jindy to prostě nejde. A tanec trénuji každý den, takže to chci právě skloubit.

Aby jsme si správně rozuměli, nechci být "kulturista", jen potřebuji posílit záda (v tanci pomáhá k lepší práci rukou), paží (na jevišti vypadají velké paže lépe, ale především kvůli síle- zvedání partnerky) a nohy, které musí dobře vypadat a měly by být vypracované (stehna i lýtka).
Doufám, že chápete co potřebuji. Do posilovny mohu chodit, jak jsem již psal 3-4 týdně.

Byl bych velmi vděčný za posouzení mých požadavků a následné rady jaký trénink cvičit (pokud se tedy Caverman přímo nehodí) a jeho lehké nahození.

Ještě jednou děkuji.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 19 Srp 2009 15:13


Caveman (cave=jeskyne + man=muz = praclovek) je zalozen na kruhovem systemu - velmi intenzivne a rychle delat urcite pohyby, stridat cviky a pak odpocivat a cele znovu.
Napr. delat 30 vterin drepy a pak 10 vterin vydech. A takhle treba 8x za sebou.
Kruhove se da cvicit cokoli, box, plavani, zvedani cinek atd.

Po skole doporucuju bud Caveman nebo jiny fullbody trenink s nizsim objemem prace (2-3x tydne). V den mimo trenink tance doporucuju jeden silovy trenink (hodne podobny vzperacskemu ci powerlifterskemu).

Aby jsme si správně rozuměli, nechci být "kulturista"
Abychom si uplne spravne rozumeli, VSICHNI kulturisti berou steroidy. Normani, zdravy, silny clovek vylouci denne asi 10-12 mg testosteronu, ktery ma zasadni vliv na rust svalu. Kulturisti denne berou obvykle kolem 400 mg steroidu, coz jsou derivaty testosteronu.
Bez brani steroidu se urovni kulturistu nelze ani vzdalene priblizit. Lze ziskat velmi atletickou postavu, ruzne vyrysovanou ci mohutnou, ale jinak veskere sebenarocnejsi cviceni s cinkami vede jen k omezenym cilum.
Jakekoli fyzicke aktivity navic stezuji nabirani svalu, cili s 30 hodinami tance tydne zadny strach.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 19 Srp 2009 15:30


Napada me taky jeste jedna vhodna varianta "treninku po skole" a jsou tzv. Barbell Complexy.

Komplex je cviceni vice cviku za sebou se stejnou cinkou a vahou, postupuje se od nejtezsich cviku k tem nejlehcim.

http://www.tmuscle.com/free_online_article/sports_ body_training_performance/the_truth_about_olympic_ lifts
Tady jsou dve videa, Barbell Complex 1 a Barbell Complex 2.

Od kazdeho cviku v kazdem komplexu delej 4-6 opakovani a cely komplex zopakuj 2x az 6x.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 19 Srp 2009 15:39


3x týdně objemová rutina - návrh

(základní cviky spíše silově, těžší váhy, izolované cviky lehščí váhy, více opakování)

Pondělí
Zadní dřep – 3-4 série x 5 opakování
Benchpress – 3-4x5
Přítahy v předklonu – 3-4x5
Tricepsové extenze (jednoručky, kladka, nebo EZ činka) – 3x8-10
Woodchop (vytáčení do strany s kladkou) – 2-3x8-10
Výpony ve stoje – 3x8-10

Středa
Mrtvý tah – 3-4x5
Kliky na bradlech – 3-4x5
Shyby nadhmatem/obrácené přítahy – 3-4x5-8
Bicepsové zdvihy – 3x8-10
Rolování činky po poslaze – 2-3x8-10
Výpony v sedě – 3x8-10

Pátek
Čelní dřep – 3-4x5
Tlak ve stoje (velká činka/jednoručky) – 3-4x5
Veslování na spodní kladce v sedě/shyby podhmatem/obrácené přítahy – 3-4x5-8
Face pulls – 3x8-10
Předklony s kladkou – 3x8-10
Výpony na legpressu – 3x8-10


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 19 Srp 2009 15:44


Uplne nejlepsi je zkusit si vsechny typy treninku postupne.
A potom zarazovat Caveman, Barbell Complexes nebo Objemovou rutinu podle toho, jak se ten ktery den citis - tedy, jak moc jsi unaveny ze skoly.

Kazdopadne - znovu je treba pripomenout, ze svaly musi cerpat palivo (sacharidy-cukry/škroby) a stavebni latky (bilkoviny/proteiny) ze stravy. A pokud nejsi schopny jist pravidelne a dost, tak neni lepsi reseni nez gainery.

Gainerum z normalne dostupnych vyrobku jsou nejbliz detske mlecne vyzivy typu Sunar, domaci pudink (mleko, med, dvojita davka pudinkoveho prasku), a kysane mlecne vyrobky (jogurt, kefir, podmasli, acidofilni mleko)+bile pecivo.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
xinn

Člen
# Zasláno: 19 Srp 2009 15:48


Dobře, dejme tomu, že přes týden, když mám trénink tance budu po škole cvičit Caverman trénink. Stačí když si tedy každý trénink vyberu 8 cviků z těhle- URL
Těhle osm cviků procvičím např. v pondělí, potom dám konec a již nic více.
Ve středu přijdu a budu cvičit např. Osm jiných cviků a opět konec.
Potom přijdu v sobottu kdy nemám taneční trénink a budu cvičit nějaký silový trénink. Chápu to správně?

Můžete mi poslat ukázku nějakého takového siloveho treninku, presne rozepsane cviky?

A omlouvám se za toho kulturistu......
jummy

Člen
# Zasláno: 19 Srp 2009 15:53


ahoj...prosim nevite nekdo v jakych potravinach je obsazen vitamin B...nechce se mi zrovna kupovat nejaky tablety nebo nemam na vyber?!?diky
tetsuo

Člen
# Zasláno: 19 Srp 2009 16:03


Podrobny rozpis vitaminu:
http://www.nutri-exact.cz/article_det.php?to=96

Jinak na becka je dobre koupit si pangamin.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 19 Srp 2009 16:10


Caveman:
projed si dukladne ta videa z toho URL, vyber si cviky, ktere ti pripadnou zvladnutelne.
Obvykle se dela 6-8 cviku (ty se cvici za sebou jako 1 okruh) a dela se 3-5 okruhu. Celkem by to melo zabrat asi 20-25 minut. Je to makacka, na to pozor...
Pokud trochu znas svoje telo, poznas, ktere svaly zabiraji, takze si vyber cviky tak, aby zabiraly vsechny svaly. U 6-8 cviku to neni tak tezke se trefit a sestavit si to vyvazene.


Silovy trenink - posilal jsem vyse jako Objemovou rutinu. Odsud si vyber jeden trenink, muzes je stridat kazdy tyden. Rozpis Pondeli, Streda, Patek, je orientacni. Cokoli z toho muze byt trenink na sobotu nebo nedeli.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
xinn

Člen
# Zasláno: 19 Srp 2009 16:37


Teď v období prázdnin, kdy nemám ještě taneční tréninky bychn mohl stustit tento trénink:?

Pondělí
Zadní dřep – 3-4 série x 5 opakování
Benchpress – 3-4x5
Přítahy v předklonu – 3-4x5
Tricepsové extenze (jednoručky, kladka, nebo EZ činka) – 3x8-10
Woodchop (vytáčení do strany s kladkou) – 2-3x8-10
Výpony ve stoje – 3x8-10

Středa
Mrtvý tah – 3-4x5
Kliky na bradlech – 3-4x5
Shyby nadhmatem/obrácené přítahy – 3-4x5-8
Bicepsové zdvihy – 3x8-10
Rolování činky po poslaze – 2-3x8-10
Výpony v sedě – 3x8-10

Pátek
Čelní dřep – 3-4x5
Tlak ve stoje (velká činka/jednoručky) – 3-4x5
Veslování na spodní kladce v sedě/shyby podhmatem/obrácené přítahy – 3-4x5-8
Face pulls – 3x8-10
Předklony s kladkou – 3x8-10
Výpony na legpressu – 3x8-10

A jak začne škola jej kombinovat např. s Cavermanem.?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 19 Srp 2009 17:09


Tohle bude o prazdninach idealni.

Jak zacne skola, presel bych 2-3x tydne na Caveman (ne Caver...) a 1x tydne na Objemovou rutinu o vikendu.

Jinak - obracene pritahy jsou toto
http://stronglifts.com/wp-content/uploads/inverted -rows.jpg
http://milkcratedigest.com/images_07/crate_lifting _lrg.jpg
http://fitness102.files.wordpress.com/2009/01/img_ 8091.jpg

a face pull toto:
http://www.bigmarktraining.com/face.jpg
http://www.weightliftingdiscussion.com/facepull1.J PG + http://www.weightliftingdiscussion.com/facepull2.J PG (jsou dve varianty uchopu)

woodchop je toto:
http://z.about.com/d/weighttraining/1/0/X/0/-/-/wo odchop2.jpg
http://www.criticalbench.com/exercises/pics/band-w oodchops2.jpg
http://thebuffgeek.com/blog/uploaded/Pictures/wood chop4.jpg
http://www.elitefts.com/images/PICTURES/Thrash-Abs /Reverse-Cable-Wood-Chop-1.jpg + http://www.elitefts.com/images/PICTURES/Thrash-Abs /Reverse-Cable-Wood-Chop-2.jpg

Rolovani cinky
http://www.criticalbench.com/exercises/pics/ab-whe el2.jpg
http://www.amazingabs.com/ab_articles/ab_articles_ images/doyle_ab_wheel.jpg
http://www.weightliftingdiscussion.com/barbellroll out1.jpg


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
xinn

Člen
# Zasláno: 19 Srp 2009 17:54


Dobře, zítra na to vlítnu.
Jen bych se chtěl ještě zeptat jak se dělá-
Zadní dřep
Woodchop- v posilovně nemáme stroj na něj, existuje nějaká náhrada?
Výpony ve stoje- ani na výpony nemáme stroj, asi přejdu do jiné posilovny!
Nějaká náhrada?Oslí výpony?
Výpony v sedě
tetsuo

Člen
# Zasláno: 19 Srp 2009 18:14


Na woodchop musi existovat kladka. Pripadne si muzes dokoupit gumovy popruh (teraband).
Jinak se da woodchop delai i s medicimbalem, kotoucem nebo jednoruckou.

zadni drep
http://cdn-write.demandstudios.com/upload//0000/80 0/70/5/20875.jpg
http://munfitnessblog.com/wp-content/uploads/2007/ 08/squat-franco-colombu-arnold-schwarzenegger-ken- waller.jpg
http://www.building-muscle101.com/images/squat.jpg
Nohy trochu vic nez na sirku ramen, spicky mirne ven, hrudnik dopredu, hlavu drzet nahoru, nabrat vzduch do bricha a zatnout, pri pohybu dolu jit dozadu zadkem, neprepovat dopredu "pres kolena". Plny rozsah pohybu je, kdyz jde kycelni kloub niz nez kolenni = horni cast stehna klesne pod rovnobezku s podlahou.

Vypony - jakekoli. Na jedne noze, s velkou cinkou na zadech... cokoli


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 19 Srp 2009 18:21


Celni drep je potom tohle - http://www.greatweightlifting.com/Legs/Front-Squat -Exercise.html

U zadniho vic zabira zadni cast stehen, zadek a spodek zad, u celniho vic predni ast stehen a bricho.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
xinn

Člen
# Zasláno: 19 Srp 2009 21:20


Děkuji za ukázku cviků. Již všem rozumím až na jedny. Stále si nevybavuji výpony- v sedě, ve stoje- bez stroje.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 19 Srp 2009 22:44


Celkem 15 cviku na lytka na dvou stranach
http://www.bodybuilding.com/fun/exercises.php?Main Muscle=Calves

+ clanek s ukazkami
http://www.tmuscle.com/free_online_article/sports_ body_training_performance/best_of_calves


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist