Posilovani.net  
 Posilovani.net - Dom - Odpovdt - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trnink / Trnink-Tanenk
Autor Zprva
xinn

len
# Zaslno: 18 Srp 2009 18:24


Dobr den, posiluji tak 4 msce, ale je to takov posilovn, neposilovn.
Chtl bych zat opravdu naplno, s vsledkem. Peetl jsem si tady na fru lnky, trninky, ale nikde jsem nenael pesn to co potebuji.
Studuji tanec a ve trninku bych se chtl pedevm zamit na nohy, samozejm ale i na cel tlo. Chtl bych vs tedy poprosit o pomoc se sestavenm trninku. Jeliko studuji tanec, njakou vypracovanou hmotu mm. Ze zatku bych se tedy chtl zamit na rsovn, ne na objem (nohy), jestli je to teda mon. Zbytek tla bych chtl spe na objem a rst sval...... nevm jestli jdou skloubit poadavky na nohy a poadavky na zbytek tla.

Vka- 185 cm
Vha- 65 kg

Pedem vem dkuji za odpovdi a pomoc se sestavenm trninku.
tetsuo

len
# Zaslno: 19 Srp 2009 00:06


Ono se rysuje hlavne dietou. Samotne posilovani na rysovani nema skoro zadny vliv.

Pokud se venujes tanci opravdu profesionalne, tak asi vis, jake jsou vahove limity.
1) Kolik potrebujes nabrat celkem
2) Jak casto a dloho trenujes tanec
3) Jak casto bys mohl chodit do posilovny


Nov web a frum o posilovn: http://www.body-test.cz/cs/
xinn

len
# Zaslno: 19 Srp 2009 00:18


Dkuji za reakci.

1) Poteboval bych tak 5 kg. Celkov poslit pae, zda a nco z tma nohama.

2) Studuji Tanen konzervato- 5 dn v tdnu, 6 hod. denn

3) Do posilovny tak 3-4 tdn.
tetsuo

len
# Zaslno: 19 Srp 2009 00:45


To je obecne strasne vysoka frekvence a objem treninku, to se bude spatne pribirat. Bez upravy stravy to pujde tezko.

V tvem pripade bude nejlepsi delat cviky s vlastni vahou typu kliky a shyby (maji spoustu variaci). U nohou ti budou stacit drepy na jedne noze, vypady a glute ham raises.


Nov web a frum o posilovn: http://www.body-test.cz/cs/
xinn

len
# Zaslno: 19 Srp 2009 10:20 - Zmnil/a: xinn


Ano, mte pravdu je to velik zt, patn se pibr. Zmnm, tedy trochu jdelnek......mte njakou pedstavu?

Co se te trninku, tak jsem proel frum a zalbilo se mi tohle- URL

Myslte, e by pro m byl vhodn Caveman Training?


Kdy se na ten trnink, tak dvm, tak je pro lidi, kte nemohou chodit do posilovny. To j bych mohl.

Jet co se te, tch parti, kter bych chtl poslit- ruce, zda- dleit pro tanec a ty nohy- njak vypracovat. Sted tla mm vypracovan ze sklapovaek atd.


Dk
tetsuo

len
# Zaslno: 19 Srp 2009 10:50


Jidelnicek jsem posilal zde.
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=2&topic=3429

Problem je, ze samozrejme ne kazdy si muze jidlo pripravovat takhle dopredu ci si ho snadno koupit. Zakladni rada na to je, poridit si dobry gainer (tekutou nahrazku stravy, nejlepe 2 vyrobky ruzne prichute) a ty jist/pit behem dne, kdyz nejsem schopny mit pravidelny prijem normalniho jidla. Ma to i tu vyhodu, ze to nezatezuje moc zaludek.

Caveman je dobra varianta. Nezabere moc casu. Ale je to energeticky narocne. Coz opet znamena - jist, jist, jist. Vim, ze tohle nezni moc prijemne nekomu, kdo se venuje tanci, protoze splnym zaludkem se tancuje spatne. Ale opet, gainery jsou v tomhle vyborna vec.


Nov web a frum o posilovn: http://www.body-test.cz/cs/
xinn

len
# Zaslno: 19 Srp 2009 12:37


Urit nad gainery popemlm.

Co se te Caverman. Chtl bych se zeptat co od nj mu oekvat? Je to ta "nejlep" volba pi vypracovn pa+zad+nohou? Nebo by jste doporuil jet nco jinho?
tetsuo

len
# Zaslno: 19 Srp 2009 13:56


Caveman trenink ma desitky variant, cili nejde rict, co presne od nej lze ocekavat.

Jeho tvurci doporucuji pro ziskani maximalni hmoty trenovat kruhove 2x tydne (onech 20-30 minut; Caveman metoda) a k tomu 1x tydne zakladni tezke cviky typu mrtvy tah, drepy se zatezi, silove premisteni a vyrazovy tlak, benchpress (tezke vahy, malo opakovani) a 1x tydne izolovane cviky (jednorucky, kladky, lehci vahy, vice opakovani).

Takova frekvence je ale pri treninku tance 5 dni v tydnu nesplnitelna.

Je vubec otazka, kdy zaradit Caveman trenink do celkoveho tydenniho planu. A stejnou otazku je potreba si dat u libovolneho jineho programu.

Kazdopadne, tezke silove cviky bych delal v jine dny nez kdy probiha trenink tance.


Nov web a frum o posilovn: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

len
# Zaslno: 19 Srp 2009 13:59


Velice podrobne je Caveman trenink popsany v ceskem (i slovenskem) kvetnovem cisle casopisu Muscle and Fitness (5/2009).


Nov web a frum o posilovn: http://www.body-test.cz/cs/
xinn

len
# Zaslno: 19 Srp 2009 14:51


Velice dkuji za odpov.
Ze zatku bych se chtl zeptat co znamen "trenovat kruhove" ?

Posilovn jsem chtl zaadit po kole, jindy to prost nejde. A tanec trnuji kad den, take to chci prv skloubit.

Aby jsme si sprvn rozumli, nechci bt "kulturista", jen potebuji poslit zda (v tanci pomh k lep prci rukou), pa (na jeviti vypadaj velk pae lpe, ale pedevm kvli sle- zvedn partnerky) a nohy, kter mus dobe vypadat a mly by bt vypracovan (stehna i ltka).
Doufm, e chpete co potebuji. Do posilovny mohu chodit, jak jsem ji psal 3-4 tdn.

Byl bych velmi vdn za posouzen mch poadavk a nsledn rady jak trnink cviit (pokud se tedy Caverman pmo nehod) a jeho lehk nahozen.

Jet jednou dkuji.
tetsuo

len
# Zaslno: 19 Srp 2009 15:13


Caveman (cave=jeskyne + man=muz = praclovek) je zalozen na kruhovem systemu - velmi intenzivne a rychle delat urcite pohyby, stridat cviky a pak odpocivat a cele znovu.
Napr. delat 30 vterin drepy a pak 10 vterin vydech. A takhle treba 8x za sebou.
Kruhove se da cvicit cokoli, box, plavani, zvedani cinek atd.

Po skole doporucuju bud Caveman nebo jiny fullbody trenink s nizsim objemem prace (2-3x tydne). V den mimo trenink tance doporucuju jeden silovy trenink (hodne podobny vzperacskemu ci powerlifterskemu).

Aby jsme si sprvn rozumli, nechci bt "kulturista"
Abychom si uplne spravne rozumeli, VSICHNI kulturisti berou steroidy. Normani, zdravy, silny clovek vylouci denne asi 10-12 mg testosteronu, ktery ma zasadni vliv na rust svalu. Kulturisti denne berou obvykle kolem 400 mg steroidu, coz jsou derivaty testosteronu.
Bez brani steroidu se urovni kulturistu nelze ani vzdalene priblizit. Lze ziskat velmi atletickou postavu, ruzne vyrysovanou ci mohutnou, ale jinak veskere sebenarocnejsi cviceni s cinkami vede jen k omezenym cilum.
Jakekoli fyzicke aktivity navic stezuji nabirani svalu, cili s 30 hodinami tance tydne zadny strach.


Nov web a frum o posilovn: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

len
# Zaslno: 19 Srp 2009 15:30


Napada me taky jeste jedna vhodna varianta "treninku po skole" a jsou tzv. Barbell Complexy.

Komplex je cviceni vice cviku za sebou se stejnou cinkou a vahou, postupuje se od nejtezsich cviku k tem nejlehcim.

http://www.tmuscle.com/free_online_article/sports_ body_training_performance/the_truth_about_olympic_ lifts
Tady jsou dve videa, Barbell Complex 1 a Barbell Complex 2.

Od kazdeho cviku v kazdem komplexu delej 4-6 opakovani a cely komplex zopakuj 2x az 6x.


Nov web a frum o posilovn: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

len
# Zaslno: 19 Srp 2009 15:39


3x tdn objemov rutina - nvrh

(zkladn cviky spe silov, t쾹 vhy, izolovan cviky leh vhy, vce opakovn)

Pondl
Zadn dep – 3-4 srie x 5 opakovn
Benchpress – 3-4x5
Ptahy v pedklonu – 3-4x5
Tricepsov extenze (jednoruky, kladka, nebo EZ inka) – 3x8-10
Woodchop (vyten do strany s kladkou) – 2-3x8-10
Vpony ve stoje – 3x8-10

Steda
Mrtv tah – 3-4x5
Kliky na bradlech – 3-4x5
Shyby nadhmatem/obrcen ptahy – 3-4x5-8
Bicepsov zdvihy – 3x8-10
Rolovn inky po poslaze – 2-3x8-10
Vpony v sed – 3x8-10

Ptek
eln dep – 3-4x5
Tlak ve stoje (velk inka/jednoruky) – 3-4x5
Veslovn na spodn kladce v sed/shyby podhmatem/obrcen ptahy – 3-4x5-8
Face pulls – 3x8-10
Pedklony s kladkou – 3x8-10
Vpony na legpressu – 3x8-10


Nov web a frum o posilovn: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

len
# Zaslno: 19 Srp 2009 15:44


Uplne nejlepsi je zkusit si vsechny typy treninku postupne.
A potom zarazovat Caveman, Barbell Complexes nebo Objemovou rutinu podle toho, jak se ten ktery den citis - tedy, jak moc jsi unaveny ze skoly.

Kazdopadne - znovu je treba pripomenout, ze svaly musi cerpat palivo (sacharidy-cukry/kroby) a stavebni latky (bilkoviny/proteiny) ze stravy. A pokud nejsi schopny jist pravidelne a dost, tak neni lepsi reseni nez gainery.

Gainerum z normalne dostupnych vyrobku jsou nejbliz detske mlecne vyzivy typu Sunar, domaci pudink (mleko, med, dvojita davka pudinkoveho prasku), a kysane mlecne vyrobky (jogurt, kefir, podmasli, acidofilni mleko)+bile pecivo.


Nov web a frum o posilovn: http://www.body-test.cz/cs/
xinn

len
# Zaslno: 19 Srp 2009 15:48


Dobe, dejme tomu, e pes tden, kdy mm trnink tance budu po kole cviit Caverman trnink. Sta kdy si tedy kad trnink vyberu 8 cvik z thle- URL
Thle osm cvik procvim nap. v pondl, potom dm konec a ji nic vce.
Ve stedu pijdu a budu cviit nap. Osm jinch cvik a opt konec.
Potom pijdu v sobottu kdy nemm tanen trnink a budu cviit njak silov trnink. Chpu to sprvn?

Mete mi poslat ukzku njakho takovho siloveho treninku, presne rozepsane cviky?

A omlouvm se za toho kulturistu......
jummy

len
# Zaslno: 19 Srp 2009 15:53


ahoj...prosim nevite nekdo v jakych potravinach je obsazen vitamin B...nechce se mi zrovna kupovat nejaky tablety nebo nemam na vyber?!?diky
tetsuo

len
# Zaslno: 19 Srp 2009 16:03


Podrobny rozpis vitaminu:
http://www.nutri-exact.cz/article_det.php?to=96

Jinak na becka je dobre koupit si pangamin.


Nov web a frum o posilovn: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

len
# Zaslno: 19 Srp 2009 16:10


Caveman:
projed si dukladne ta videa z toho URL, vyber si cviky, ktere ti pripadnou zvladnutelne.
Obvykle se dela 6-8 cviku (ty se cvici za sebou jako 1 okruh) a dela se 3-5 okruhu. Celkem by to melo zabrat asi 20-25 minut. Je to makacka, na to pozor...
Pokud trochu znas svoje telo, poznas, ktere svaly zabiraji, takze si vyber cviky tak, aby zabiraly vsechny svaly. U 6-8 cviku to neni tak tezke se trefit a sestavit si to vyvazene.


Silovy trenink - posilal jsem vyse jako Objemovou rutinu. Odsud si vyber jeden trenink, muzes je stridat kazdy tyden. Rozpis Pondeli, Streda, Patek, je orientacni. Cokoli z toho muze byt trenink na sobotu nebo nedeli.


Nov web a frum o posilovn: http://www.body-test.cz/cs/
xinn

len
# Zaslno: 19 Srp 2009 16:37


Te v obdob przdnin, kdy nemm jet tanen trninky bychn mohl stustit tento trnink:?

Pondl
Zadn dep – 3-4 srie x 5 opakovn
Benchpress – 3-4x5
Ptahy v pedklonu – 3-4x5
Tricepsov extenze (jednoruky, kladka, nebo EZ inka) – 3x8-10
Woodchop (vyten do strany s kladkou) – 2-3x8-10
Vpony ve stoje – 3x8-10

Steda
Mrtv tah – 3-4x5
Kliky na bradlech – 3-4x5
Shyby nadhmatem/obrcen ptahy – 3-4x5-8
Bicepsov zdvihy – 3x8-10
Rolovn inky po poslaze – 2-3x8-10
Vpony v sed – 3x8-10

Ptek
eln dep – 3-4x5
Tlak ve stoje (velk inka/jednoruky) – 3-4x5
Veslovn na spodn kladce v sed/shyby podhmatem/obrcen ptahy – 3-4x5-8
Face pulls – 3x8-10
Pedklony s kladkou – 3x8-10
Vpony na legpressu – 3x8-10

A jak zane kola jej kombinovat nap. s Cavermanem.?
tetsuo

len
# Zaslno: 19 Srp 2009 17:09


Tohle bude o prazdninach idealni.

Jak zacne skola, presel bych 2-3x tydne na Caveman (ne Caver...) a 1x tydne na Objemovou rutinu o vikendu.

Jinak - obracene pritahy jsou toto
http://stronglifts.com/wp-content/uploads/inverted -rows.jpg
http://milkcratedigest.com/images_07/crate_lifting _lrg.jpg
http://fitness102.files.wordpress.com/2009/01/img_ 8091.jpg

a face pull toto:
http://www.bigmarktraining.com/face.jpg
http://www.weightliftingdiscussion.com/facepull1.J PG + http://www.weightliftingdiscussion.com/facepull2.J PG (jsou dve varianty uchopu)

woodchop je toto:
http://z.about.com/d/weighttraining/1/0/X/0/-/-/wo odchop2.jpg
http://www.criticalbench.com/exercises/pics/band-w oodchops2.jpg
http://thebuffgeek.com/blog/uploaded/Pictures/wood chop4.jpg
http://www.elitefts.com/images/PICTURES/Thrash-Abs /Reverse-Cable-Wood-Chop-1.jpg + http://www.elitefts.com/images/PICTURES/Thrash-Abs /Reverse-Cable-Wood-Chop-2.jpg

Rolovani cinky
http://www.criticalbench.com/exercises/pics/ab-whe el2.jpg
http://www.amazingabs.com/ab_articles/ab_articles_ images/doyle_ab_wheel.jpg
http://www.weightliftingdiscussion.com/barbellroll out1.jpg


Nov web a frum o posilovn: http://www.body-test.cz/cs/
xinn

len
# Zaslno: 19 Srp 2009 17:54


Dobe, ztra na to vltnu.
Jen bych se chtl jet zeptat jak se dl-
Zadn dep
Woodchop- v posilovn nemme stroj na nj, existuje njak nhrada?
Vpony ve stoje- ani na vpony nemme stroj, asi pejdu do jin posilovny!
Njak nhrada?Osl vpony?
Vpony v sed
tetsuo

len
# Zaslno: 19 Srp 2009 18:14


Na woodchop musi existovat kladka. Pripadne si muzes dokoupit gumovy popruh (teraband).
Jinak se da woodchop delai i s medicimbalem, kotoucem nebo jednoruckou.

zadni drep
http://cdn-write.demandstudios.com/upload//0000/80 0/70/5/20875.jpg
http://munfitnessblog.com/wp-content/uploads/2007/ 08/squat-franco-colombu-arnold-schwarzenegger-ken- waller.jpg
http://www.building-muscle101.com/images/squat.jpg
Nohy trochu vic nez na sirku ramen, spicky mirne ven, hrudnik dopredu, hlavu drzet nahoru, nabrat vzduch do bricha a zatnout, pri pohybu dolu jit dozadu zadkem, neprepovat dopredu "pres kolena". Plny rozsah pohybu je, kdyz jde kycelni kloub niz nez kolenni = horni cast stehna klesne pod rovnobezku s podlahou.

Vypony - jakekoli. Na jedne noze, s velkou cinkou na zadech... cokoli


Nov web a frum o posilovn: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

len
# Zaslno: 19 Srp 2009 18:21


Celni drep je potom tohle - http://www.greatweightlifting.com/Legs/Front-Squat -Exercise.html

U zadniho vic zabira zadni cast stehen, zadek a spodek zad, u celniho vic predni ast stehen a bricho.


Nov web a frum o posilovn: http://www.body-test.cz/cs/
xinn

len
# Zaslno: 19 Srp 2009 21:20


Dkuji za ukzku cvik. Ji vem rozumm a na jedny. Stle si nevybavuji vpony- v sed, ve stoje- bez stroje.
tetsuo

len
# Zaslno: 19 Srp 2009 22:44


Celkem 15 cviku na lytka na dvou stranach
http://www.bodybuilding.com/fun/exercises.php?Main Muscle=Calves

+ clanek s ukazkami
http://www.tmuscle.com/free_online_article/sports_ body_training_performance/best_of_calves


Nov web a frum o posilovn: http://www.body-test.cz/cs/
vlaydimir

len
# Zaslno: 26 j 2021 20:11


инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфо
инфоинфо
vlaydimir

len
# Zaslno: 26 j 2021 20:12


инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфо
vlaydimir

len
# Zaslno: 26 j 2021 20:13


инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
tuchkasинфоинфо
Vae odpov
Tun  Kurzva  Podtren  Odkaz na obrzek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Dal smajlci Zakzat smajlky
» Uivatelsk jmno  » Heslo 
Do diskuse mohou pispvat jen registrovan uivatel. Zadejte sv pihlaovac jmno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Prv online: Host - 3
lenov - 0
Nejvce uivatel online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Host - 409 / lenov - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist