Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / Pomoc s tréninkem
Autor Zpráva
Finer5950

Člen
# Zasláno: 13 Srp 2009 16:08


Zdravim, je mi 16 (výška 184 cm, váha 84 kg), posiluji od začátku tohoto roku - začínal jsem s tréninkem 2x týdně celé tělo (základní cviky). To jsem trénoval 3 měsíce. Další 3 měsíce jsem dělal split trénink 3x týdně. Nyní (přes prázdniny) cvičím spíše udržovací trénink. (Tréninky jsou vypsané níže.) Nyní mi otec (který v mládí dost posiloval), jenž mi dělá trenéra, chce sestavit objemový trénink - split 4x týdně (v podstatě 2 tréninky, 2x se opakující), ale můj strýc (taky tomu trochu rozumí) tvrdí, že je to na mě ještě moc (resp. že jsem na to mladý). Tak bych vás chtěl poprosit, jestli byste mi neporadili, zda je to opravdu vhodné, popř. abyste mi načrtli trénink, který by vhodný byl. Mockrát dík.

Leden - Březen (včetně) - 2x týdně to samé
Dřepy 6x10
Výpony (lýtka) 3x20
Kladka široká 4x10
Přítahy v předklonu 3x10
Bench 4x10
Pullovery 3x10
Tlaky obouruč (ramena) 4x10
Biceps (velká) 4x10
Francouzský tah 4x10
Břicho 3xmax.

Duben - Červen (včetně) - 3x týdně
1.den
Bench 4x6
Jednoručky 35° 3x10
Biceps (velká) 4x6
Scottova lavička 2x10
Břicho 4x10
2.den
Mrtvý tah 4x6
Výpony (lýtka) 4x10
Břicho 4x10
3.den
Dřepy 6x10
Zakopávání 4x10
Bradla 4x6
Tricepsová kladka 4x10
Kickback 2x10
Břicho 4x10

Červenec - Srpen (včetně) - 3x týdně
1.den
Bench 35° 2x12 2x10
Bench vodorovně 2x12 2x10
Kladka široká 5x10
Přítahy v předklonu 2x10 (široký úchop)
Přítahy v předklonu 2x10 (úzký úchop)
2.den
Dřepy 3x12 4x10 3x12
Lýtka 4xmax
Tlaky v sedě 4x10
3.den
Biceps 3x10 (široký úchop)
Biceps 3x10 (úzký úchop)
Kliky na lavičce 4x10
Triceps (kladka) 3x12

Díky moc, Pavel Vaněk
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Srp 2009 16:34


1) Co je tvuj cil? Od toho se odviji cely system treninku.

2) Splity obecne nejsou moc vhodne po lidi s horsi genetikou. To mozna nebude tvuj problem, pokud mas v 16 letech 84 kilo na 184 cm, ale treninku celeho tela se muzes drzet zcela bez problemu prvni dva roky, co cvicis, at uz chces treba pozdeji delat soutezni kulturisticku nebo ne.
Pokud se chces jen zlepsit v nejakem jinem sportu, nebo delat treba powerlifting nebo byt strongman, tak nikdy zadny split delat nemusis.
Na kondici, silu a nabaleni prvnich 10-20 kil svalu potrebujes hlavne pilovat zakladni cviky + cviky s vlastni vahou.
Izolovane cviky a zapojovani svalu z vice uhlu jsou v tomto vicemene zbytecne.

3) Posledni trenink mi pripada teda hodne spatny.
Cvicit v jeden den jenom ruce nemuze vyloucit dost testosteronu. Ten se vylucuje vyrazne jen u drepu, mrtvych tahu, silovych premisteni, good mornings, vypadu, kliku a shybu. Vetsina techto veci ti tam pritom chybi.
Obecne je taky zbytecne po tak dlouhe dobe delat porad jen vysoke pocty opakovani. Naopak, nejlepsi prirustky se zaznamenavaji pri vhodne kombinaci silovych cviku a "pumpovani". Ciste pumpovani je onanie.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Finer5950

Člen
# Zasláno: 13 Srp 2009 16:43


Můj cíl je vypadat dobře, cítit se dobře - tedy v této fázi jde hlavně o objem. S genetikou pravděpodobně mít problémy nebudu, protože i v dobách, kdy jsem ještě neposiloval, si všichni mysleli, že posiluji, a nechtěli mi věřit, že neberu creatine.
Hlavní věc, co mě zajímá je, zdali posilovat 4x týdně je pro mé tělo vhodné. A celkově, co je pro mé tělo vhodné a co ne. Nerad bych ublížil svým kloubům, vazům apod.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Srp 2009 16:53 - Změnil/a: tetsuo


Vazum a kloubum ublizuje hlavne spatna technika, neprimerene vahy a spatna vyziva. Pokud jis dostatek vapniku, vitaminu C a kolagenu, pak ok. Muzes si poridit MSM, glukosamin a chondroitin.

Frekvence cviceni rozhodne nema na poskozeni kloubu vliv.
Rozdil mezi cvicenim 3x a 4x tydne je minimalni.


Byt tebou, zkusim nektery z techto dvou treninku:

http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=105

http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=1241


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Finer5950

Člen
# Zasláno: 13 Srp 2009 17:38


Mockrát dík za radu i doporučení tréninků;)
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 26 Říj 2021 19:57


audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertape
gageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleave
gascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiametergeartreating
generalizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituate
hackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblings
hallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephonehangonparthaphazardwinding
hardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphere
headregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecrane
jobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterialjournallubricatorjuicecatcherjunctionofchannels
justiciablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotation
keymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottle
kneejointknifesethouse
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 26 Říj 2021 19:58


knockonatomknowledgestatekondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtree
lacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransition
laminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreform
landuseratiolanguagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeant
layaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfield
mailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcaries
negativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystem
offsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberrypapercoating
paraconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoney
quenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowth
rattlesnakemasterreachthroughregion
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 26 Říj 2021 19:59


readingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignmentrectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigen
regeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodity
scrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticflux
semifinishmachiningspicetradespysalestunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrection
tappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuilding
tuchkasultramaficrockultraviolettesting
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 4
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist