Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / trenink pro stredne pokrocileho ve stagnaci
Autor Zpráva
Pecosek

Člen
# Zasláno: 2 Čvc 2009 11:35 - Změnil/a: Pecosek


ahoj, posiluju uz rok. Mam za sebou jiz program TBT od Chada W., nyni cvicim cele telo 3x tydne ale narazim na stagnaci. Bench se zastavil na 80kg a nechce jit nahoru, vyzkousel sem snad vsechny "overene" postupy ale proste porad ne a ne. Neni to treba tim ze jsem pretrenovany? Nebo ja uz fakt nevim, svaly me neboli tak nevim jestli to jde poznat i jinak.
Cvicim je kazdy treninkovy den(po,st,pa)- bench(serie a opakovani a sklon porad stridam) + pullover 2-4x8-12.

Me miry jsou 184/77. Prsni svaly mam celkem male a hrudnik trochu propadly proto delam pullover, nemuze to byt tim?

Chtel bych nejaky vhodny trenink, mam ale podminku, musi byt rozdelen na pondeli, stredu a patek. V jinych dnech to u me neni mozne chodit.

Uvazoval jsem ze bych znovu po nekolika mesicni pauze zaradil TBT, ktere mnoho lidi povazuje za dokonaly trenink, me nazory jsou nato taky kladne, vsechno slo nahoru snad krom benche, mozna proto ze jsem ho jel jen 1x tydne.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 2 Čvc 2009 12:06


Ke zlepseni benche neprispiva pullover, ale doplnkove cviky na tricepsy a ruzne cviky, kdy se provadi tlak ve zkracene draze - board press, floor press, rack lockout.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Pecosek

Člen
# Zasláno: 2 Čvc 2009 12:35 - Změnil/a: Pecosek


To je me naprosto jasne ze pullover neni na zlepseni benche, to delam z duvodu propadleho hrudniku.

ale doplnkove cviky na tricepsy a ruzne cviky, kdy se provadi tlak ve zkracene draze
chces tim treba rict ze kdyz budu delat bench s tricepsovym uchopem tak se to zlepsi ?? Nebo kdyz budu delat bench ale ne az dolu ale treba do poloviny pohybu a pak zase nahoru tak to pomuze ??

board press, floor press, rack lockout.
v klasickem fitku nepouzitelne metody.


Ale myslim ze jsi me odpovedel jen na jednu z mnoha otazek
tetsuo

Člen
# Zasláno: 2 Čvc 2009 18:32


Floor press muzes delat kdekoli. Rack lockout jsem delal bezne v drepovacim stojanu. A board si doneses z domu.

Kazdopadne nejvetsi silu a nejvic prace u benche odvedou tricepsy. Proto jakekoli posileni tricepsu navic vede ke zlepseni benche.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Zepp Branigan

Člen
# Zasláno: 3 Čvc 2009 16:30 - Změnil/a: Zepp Branigan


Kazdopadne nejvetsi silu a nejvic prace u benche odvedou tricepsy.

U PWL benche rozhodně ne tricepsy, ale prsa. Záleží na stylu...


Proto jakekoli posileni tricepsu navic vede ke zlepseni benche.

To přece záleží na tom, co je konkrétně jeho slabinou.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 4 Čvc 2009 00:29


Louie Simmons: "Pecs are weak muscles."

Ale jasne, ze kazdy benchuje trochu jinak. Nicmene, vetsina doplnkovych cviku ve vetsine programu od ruznych treneru se zameruje na tricepsy a pak na ramena. Vyjimku tvori snad jen Sheiko, kde se hodne dba na prsni svaly.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist