Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / Já začátečník
Autor Zpráva
hero

Člen
# Zasláno: 1 Čvc 2009 16:46


Ahoj, je mi 15, měřím 183 cm a vážím 67 kg, myslím že nepotřebuju hubnout ale nabrat nejakej objem, muj problem je že sem byl dřív trochu v nadvaze a nejak nevim jak sem se z toho dostal, ale proste sem ted hubenej. S posilováním teprve začínám, a se mnou je to katastrofa, dělá mi problém udělat 20 kliků, protože ještě nezvednu svou váhu, vím, že je to tu plný forum, ale já bych potřeboval radu jak začít, ale když mi delaj problem kliky tak je to pak těžky ... , nejakej trenink nebo tak, mno nejakej ten jídelníček

V úterý a v pátek mam treninky (fotbal)
Občas jezdím nekam na kole a to je asi tak všechno
tetsuo

Člen
# Zasláno: 1 Čvc 2009 17:02


Napis, cos snedl vcera a predevcirem.

Zakladni trenink na kondici je jinak zde. Pred nabiranim objemu to chce mit kondici.

http://www.tmuscle.com/free_online_program/sports_ body_training_diet_velocity/training_program?vdiet NavTop

Dej si tam Beginner a Sat/Sun - trenink na vikend s vlastni vahou. Je tam prehledne video.
Cviky delej po 10 opakovanich, nebo aspon 8.
Pocet okruhu by mel byt 5, pokud das jen 2-3, tak se to casem zlepsi.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
hero

Člen
# Zasláno: 1 Čvc 2009 18:27


Předevčírem
snídaně:rohlík se sýrem (většinou jím tohle)
ted skoncila škola, ve škole sem měl
zeleninový bagety jako na snídani
oběd: vepřo, knedlo, zelo
svačina: rohlík a jogurt
večeře: to co na oběd

Včera

snídaně: rohlík se sýrem a kaffe
oběd: fazolovej guláš
svačina: rohlík se salamem
večeře: párek a ....

A docela mám rád zeleninu, teda jím ji docela často
hero

Člen
# Zasláno: 1 Čvc 2009 18:35


Chci se ješte zeptat jak často nebo kolikrat denne to mam cvičit?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 1 Čvc 2009 19:32


Tenhle kondicni trenink by ti mel stacit obden. Pripadne denne, ale v mensim objemu, Rozhodne ne 5 okruhu, max. 3. Obden muzes 5 az 8, jsou tam i pokrocilejsi verze Intermediate a Advanced. Tam uz jsou narocnejsi cviky i vice okruhu.

----------------------------------------------
4 jidla denne jsou na nabirani objemu strasne malo, navic rohliky se syrem a salamem nejsou zrovna idealni jidlo. Parky taky nejsou dobre jidlo. Bagety s majonezou taky ne.

Zaklad je 6 jidel denne, jezene po 3 hodinach, stridat vetsi a mensi jidla. Soucasti vyzivy by mely byt obilne kase, varena vejce, tvaroh nebo syry typu cottage, tunak v konzerve, ryze, celozrnne pecivo.
Pokud jsi odkazany na obedy a vecere, co ti daji doma, vyzaduj hlavne kvalitni maso a prilohy spis ryze, testoviny a pecivo nez knedliky a hranolky.
Pokud maso nebude, zkus to dohnat temi vejci (varenymi) nebo tunakem.

Zelenina ke kazdemu jidlu, vyjma toho posledniho pred treninkem a prvniho po treninku.

Dulezite je hodne pit, aspon 3 litry denne, spis 4.

Pokud ti to vasi dovoli, zkus si poridit gainer - hodi se po treninku a taky na snidani. Podobnou strukturu jako gainer mivaji mlecne detske vyzivy typu Sunar nebo ruzne bio-pudinky z obchodu se zdravou vyzivou.

Cely navrh jidelnicku jsem tady posilal uz mnohokrat.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
hero

Člen
# Zasláno: 1 Čvc 2009 21:24


jj parkrat sem to tu našel mno asi je ten jídelníček pro všechny stejný.
S tm gainerem to zkusím, nevím jestli se dá koupit někde v obchoďáku nejaký money mám , četl jsem že jídlo je víc jak 50% úspěchu, ale napřed si tělo musí zvyknhout na takový přísun potravy a pak se může chodit do posilovny nebo je to jinak?

A to nabíraní kondice asi měsíc, nebo se to nedá určit?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 1 Čvc 2009 21:47


Ten jidelnicek vyjmenovava typy vhodnych potravin v urcitou denni dobu. Mnozstvi jidla je ale pro kazdeho individualni. Kombinace potravin take.
Najdi si "tabulky vyzivovych hodnot" a spocitek si 1,5-2 gramy bilkovin na kilo sve vahy, 4-5 g sacharidu/kg a asi 0.8 g tuku/kg.
Takhle jist, den za dnem.

Gainer si nejlepe objednej pres nejaky e-shop, je to obvykle levnejsi. Seznam tech dobrych jsem tady taky posilal nekolikrat.

No, pokud nejis zbytecne moc tuku a rychlych sacharidu (bily cukr, bila mouka, ovoce), tak se zvyseni prijmu zivin projevi narustem svalu, aniz bys cvicil a kupodivu nenaberes ani tuk. Cviceni a strava v tomhle na sobe nejsou zavisle.
Pouze plati, ze k narocnemu treninku patri poradna vyziva. Ale pokud jsi mel dosud nedostatek latek na stavbu svalu, tak vylepseni jidelnicku prinese narust hmoty automaticky par kilo.

Nabirani kondice je individualni. Abys zvladl 7 okruhu tech 8 tezkych cviku s vlastni vahou, tak potrebuje 3 mesice, obvykle.
Mluvim o tomhle, sekce Advanced:
http://www.tmuscle.com/free_online_program/sports_ body_training_diet_velocity/training_program?vdiet NavTop


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
hero

Člen
# Zasláno: 1 Čvc 2009 22:07


Vadí nejak tomu moje postava, jako že sem hubený a nemam moc tuku?
Mno chtěl bych za 2 měsíce trochu tu kondici nahnat, jak začne škola, tak se podívat do posilky. Takže ty říkáš, že když budu jest zdravě s hodně živinami, že svaly narostou sami? (pochopitelně v nejaké míře),
tetsuo

Člen
# Zasláno: 1 Čvc 2009 22:32


V puberte ti to hodi nekolik kilo svalu. Ten trenink opravdu muze byt "jen" kondicni. On neni lehky, ale nejsou v nem tezke cinky. Nejvic ale udela ta strava v prvnich dvou trech mesicich. Klidne 5-7 kilo. Tuku z toho bude minimum.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
hero

Člen
# Zasláno: 1 Čvc 2009 22:37


Takze 2-3 měsíce dodržovat stravu a kondiční trenink, pak se pokročí dál, jestli to dobře říkám :D
tetsuo

Člen
# Zasláno: 1 Čvc 2009 23:36


Uhm, uvidis sam, ze ta strava dovede hodne a ze ti za prazdniny staci ziskat zakladni kondicku, aniz bys musel chodit do posilovny. Telo si navic zvykne cvicit a prechod na zvedani cinek bude hladsi.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
hero

Člen
# Zasláno: 2 Čvc 2009 11:39


Zkusil sem 3 okruhy a docela sem se spotil a zadýchal a to sem dělal ro beginner, nevim jak dlouho by to denně mělo být ale vychází mi to asi na 20 minut, chci vědět jestli to denně stačí?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 2 Čvc 2009 11:58


Staci. Mel bys vsechny okruhy (5-7) delat do 30 minut.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 26 Říj 2021 19:25


audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertape
gageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleave
gascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiametergeartreating
generalizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituate
hackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblings
hallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephonehangonparthaphazardwinding
hardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphere
headregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecrane
jobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterialjournallubricatorjuicecatcherjunctionofchannels
justiciablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotation
keymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottle
kneejointknifesethouse
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 26 Říj 2021 19:26


knockonatomknowledgestatekondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtree
lacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransition
laminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreform
landuseratiolanguagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeant
layaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfield
mailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcaries
negativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystem
offsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberrypapercoating
paraconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoney
quenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowth
rattlesnakemasterreachthroughregion
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 26 Říj 2021 19:27


readingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignmentrectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigen
regeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodity
scrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticflux
semifinishmachiningspicetradespysalestunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrection
tappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuilding
tuchkasultramaficrockultraviolettesting
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist