Posilovani.net  
 Posilovani.net - Dom - Odpovdt - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trnink / hokej
Autor Zprva
lholly20

len
# Zaslno: 26 vn 2009 23:33 - Zmnil/a: lholly20


ahoj.Hraji zavodne hokej a potreboval bych treninkovej a stravovaci plan.Jem mi 21, merim 175 cm a vazim 75 kg.Potrebuju celkove zesilit a tak pribrat alespon na 80 kg.Muzu trenovat kazdej den.Diky za odpoved
tetsuo

len
# Zaslno: 27 vn 2009 15:36


1) V jake dny mas treninky hokeje?

2) posilovals uz nekdy?

3) jak vypada tvuj bezny denni jidelnicek?


Nov web a frum o posilovn: http://www.body-test.cz/cs/
lholly20

len
# Zaslno: 27 vn 2009 20:49


1)ted prave zatim trenink na lede nemam,zaciname az v srpnu.prave ted mame poletni priprave,tak se potrebuju pripravovat nejak kvalitne sam.

2)jo posiloval,mam docela vypracovany telo,ale potreboval bych zesilit na rukou a treba i zapesti kvuli strele a taky nohy.

3)hele jidelnicek do ted vubec neresim.jim na co mam chut a co je doma.ale treba strasne malo snidam, prakticky vubec
skvarek123

len
# Zaslno: 27 vn 2009 20:53


pro vytrvalostni sporty jsou kromne jineho vhodne BCAA


---------------------------------
NO STEROIDS!!!
tetsuo

len
# Zaslno: 27 vn 2009 22:15


1) Trenink celeho tela 3x tydne, tezke zakladni cviky. Ideal bude pro tebe HST, 5x5 nebo nejaky program od Waterburyho.
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=402
K tomu jednou tydne kardio, nejlepe HIIT nebo Tabata

2) Kompletni jdelnicek (typy potravin vhodnch v urcitou denni dobu)

Snidane - varena vajicka, vyvar bez masa, obilne kase (ovesne ci zitne vlocky, krupice, jahly, kuskus, pohanka, bulgur, amarant, quinoa), celoznne pecivo (nejlepe zitne nebo spaldove), tvrdy syr (ne taveny), mleko, orechy/jadra/seminka, ovoce (ruzne variace, ne nutne vsechno najednou)
alternativa: gainer nebo MRP, nebo protein+ovoce

Presnidavka - oblozeny chleba/bageta (kvalitni, skutecne masova uzenina nebo uzena ryba, kvalitni syr), kysane mlecne vyrobky, pudink, ovoce, orisky (opet kombinace, ne vsechno na jednou)

-pokud trenujes dopoledne, nejez uz ovoce ani zeleninu a spolehni se na tekutou nebo kasovitou stravu – sachararidovo-proteinove napoje (mene nez 20% bilkovin), gainery (nad 20 %) nebo kasovitou detskou vyzivu typu sunar (zkus najit takovou, kde je vic nez 12% bilkovin a kde neni prilis mnoho bileho cukru-sacharozy). Dej si mensi davku hodinu az pulhodinu pred treninkem a potom velkou davku v prvni hodine po treninku.

Obed - maso, priloha (ryze, testoviny, brambory, obilniny typu jahly, kuskus, pohanka, bulgur, amarant, quinoa), zelenina (dusena nebo salat)

Svacina - podobna jako presnidavka
- pokud trenujes odpoledne, viz poznamku u presnidavky

Vecere - maso, priloha (ryze, testoviny, pecivo, varene obilniny), zelenina

2. vecere - vejce, lusteniny (soja, cocka, fazole, mungo), tvaroh (nebo tvaruzky, cottage apod.), celozrnne pecivo nebo varene obilniny, zelenina (alternativa: proteinovy napoj na bazi kaseinu + zelenina + olej/orechy/jadra/seminka)


Dalsi zakladni rady
Denne vypij aspon 3 litry vody (lepe vetsi mnostv, zvlaste v den treninku; nepij ale vic nez 3 deci najednou – zaludek by zacal travit naprazdno), jinak, za hodinu treninku bys mel spotebovat kolem tri ctvrte litru vody (muzes doplnovat postupne ped, pri a po treninku)

Stridej vetsi a mensi jidla. (Vetsi – snidane, obed, vecere, mensi ty ostatn; narocnost jidla na traveni se pocita hlavne podle mnozstvi bilkovin; velke mnozstvi je cokoli nad 30 g, mensi jidlo by melo byt zhruba polovicni; u jidla je vyhodne nejist vic nez 50 g sacharidu najednou – znamena to, ze muzes chvili pockat a dat do sebe treba s pulhodinovym odstupem dalsi davku)

K tomu, abys vedel, kolik prijimas zivin si MUSIS poridit „tabulky vyzivovych hodnot“ nebo „nutrin tabulky“ (vyhledej si je a stahni z netu) a aspon zakladne si je musis nastudovat. Bez toho se proste moc nehnes.

Olej do zeleninovych salatu pouzivej repkovy, lneny, brutnakovy, nebo olivovy (ten ale nepouzivej jako hlavni zdroj).

Maso behem dne stridej, nejez porad to stejne. Z hlediska vyuziti bilkovin je nejlepsi maso je hovezi, , po nem libove veprove, kralici, pak ryby a nakonec drbe (kruti je lepsi nez kureci). Je vhodne zamerovat se na produkty domaciho (bio) hospodarstvi.


Doplnky
Kazdy, kdo cvici, musi zvysit prijem vitaminu (hlavne becka a cecko) a mineralu - hlavne zinek (klidne 60-80 mg denne) a selen. Par hodin pred treninkem se hodi lzicka jedle sody – diky tomu se ti nesnizi vykonnost, kdy vypotis hodne soli.

Zakladni dobre doplnky - lecitin (postupne ke kazdemu jidlu lzicku granuli, nakonec njakch 6-9 g denne) a pangamin (klidne 10-15 tablet denne, ke kazdemu jidlu 2-3). Velice dobre jsou i tablety ze susenych hovezich jater (kolem 10-15 kus) a tzv. oligofruktozany ci fruktooligosacharidy/neocukry (inulin a jeho hydrolyzovane formy). Vsechny tyto latky velmi zlepsuji metabolismus.

Vhodne je obcas misto jidla davkovat specialni praskove smesi - gainery ci meal replacementy, pripadne proteinove napoje a k tomu ovoce.

Hodi se nejvic rano a po treninku misto klasicke stavy (pokud maj jako zaklad syrovatku-whey protein). Praskove koktejly a kase nemichej s normalnim jidlem, travi se rychleji a zbytecne pak posouvaji hur natravene normalni jidlo ven z zaludku.

Dalsi doplnky typu kreatin, BCAA, glutamin/glutamova kyselina, HMB, beta-alanin, inosin, kolostrum, HCA, pyruvat, saponiny (tribulus terrestris, yucca), adaptogeny (ekdysteron, rhodiola ad.) si schovej na pozdeji.

Zcela se muzes obejit bez doplnku typu nitrix/NO2 (zkratka vsechny ty serepeticky na napumpovani) a karnitin (a vetsinu jinych tzv. spalovacu tuku) – nejsou moc ucinne (z hlediska pomer cena/vykon), pripadne jsou zcela neucinne.


Nov web a frum o posilovn: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

len
# Zaslno: 27 vn 2009 22:21


Jidelnicek je opravdu to nejzasadnejsi. Muzes cvicit, jak chces, bez dobre vyzivy to proste neroste, navic si muzes dost zasadne ublizit - poskodit klouby nedostatkem zivin, snizit si imunitu, poskodit vnitrni organy atd.

Zkus venovat chvilku tem clankum o treninku.

Ze cviku na nohy se zamer na drepy, mrtvy tahy, vypady, good mornings a glute ham raises. Vykasli se na prednozovani a zanozovani na strojich.
inspirace napr. zde
http://www.tmuscle.com/free_online_article/sports_ body_training_performance/my_greatest_gains_ever_j oe_defranco

Z cviku na ruce pak na shyby na hrazde a a kliky na bradlech. Vetsina lidi tyhle cviky podcenuje. Stejne tak podcenuji silove premisteni, pritahy v predklonu a farmers walk - idealni cviky na posileni uchopu (nepocitam-li mrtvy tah).
Izolovane pumpovaci cviky s jednoruckami (ktere dela vetsina honimiru v posilovnach) nebudou pro tve zamyslene cile prilis funkcni.


Nov web a frum o posilovn: http://www.body-test.cz/cs/
vlaydimir

len
# Zaslno: 26 j 2021 19:18


?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт
vlaydimir

len
# Zaslno: 26 j 2021 19:19


?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт
vlaydimir

len
# Zaslno: 26 j 2021 19:20


?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
tuchkas?айт?айт
Vae odpov
Tun  Kurzva  Podtren  Odkaz na obrzek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Dal smajlci Zakzat smajlky
» Uivatelsk jmno  » Heslo 
Do diskuse mohou pispvat jen registrovan uivatel. Zadejte sv pihlaovac jmno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Prv online: Host - 8
lenov - 0
Nejvce uivatel online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Host - 409 / lenov - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist