Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / Nový trénink poraďte
Autor Zpráva
Valsar

Člen
# Zasláno: 25 Čvn 2009 10:53


Dobrý Den,
vážím 80,5kg měřim cca 185 a je mi 21 let.
Nedávno jsem si nechal měřit tuk v tělě vyšlo mi 9,1% (7,3kg)
Jde mi o to, že můj vzor je Sylvestr Stallone, každý má určitě taky nějaký vzor. Nechci se bavit o jidle to mam dobré.
Moji prioritou v tomto článku by měl být trénink. Do teď jsem cvičil objemové cviky, nabíral jsem a teď se to jaksi zastavilo. A protože začíná léto začínám rýsování, 12-15 opakování. Ale nebylo by lepší cvičit objemově a do toho chodit třeba běhat občas že bych shazoval jen tuk...(a právě můj problém je v tom, že mi lidé nikdy netypnou 80 kg, když se jich zeptam typují mi 70, vím že svaly jsou 2x težší než tuk..)
Prostě rysovácí cviky X objemové + běhání?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 25 Čvn 2009 11:47 - Změnil/a: tetsuo


Objemove a rysovaci cviky jsou absolutni mytus. Rysovani probiha dietou a aerobnimi aktivitami. Vsechno ostatni jsou kecy, ktere siri hlavne lide, co berou steroidy, cvici stereotypnim zpusobem a mysli si, ze kdyz pred soutezi delaji superserie a vice opakovani, ze to ma vliv na rysovani. Nema.

I v diete muzes cvicit s tezkymi vahami na 3-6 opakovani, akorat budes delat min serii. Stejne tak muzes v jine dny delat 12-15 opakovani atd.

Staci ti upravit si prijem sacharidu a dela kardio, nejlepe HIIT, 2x tydne by melo stacit. Tak se z 9 % snadno dostanes na nejakych 4-5 %, coz uz je slusne vyrysovana postava.
Cokoli pod tuhle hranici se 1) spatne udrzuje, 2) je to nezdrave.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Valsar

Člen
# Zasláno: 25 Čvn 2009 12:06


moc děkuju za odpoveď takže v podstatě jedno kolik dělám opakování?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 25 Čvn 2009 12:14


Na spalovani tuku to nema temer zadny vliv. Nelze rict, ze vubec zadny, ale rysovani je opravdu vec diety a kardia.

Velmi vhodne je kombinovat posilovani a intervalovy trenink - HIIT, Tabata nebo Caveman Training. V podstate na nej ted prechazeji vsichni lide, co nejedou ve steroidech.

http://www.tmuscle.com/free_online_program/sports_ body_training_diet_velocity/training_program?vdiet NavTop

http://kickboxing.blog.cz/0810/tabata-a-dalsi-aneb -intenzivni-intervalovy-trenink-pro-sportovce

http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=4&topic=3311


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 25 Čvn 2009 12:18 - Změnil/a: tetsuo


Svalova vlakna poznaji rozdil, jakou vahu pouzivas a kolik udelas upakovani, ma to vliv i na posileni nervove soustavy (tezke vahy, malo opakovani) nebo rozvoj krevnich vlasecnic (male vahy, vysoke pocty opakovani), ale paleni tuku probiha jinak. Ma to uplne jine mechanismy.
Rozdil - serie trvajici 10 vterin (5 dynamickych opak) nebo 40 vterin (10 pomalych opak) nema nic, co by spustilo spalovani tuku - to je vec minut.
U vysokointenzivniho kardia par minut, u nizkointenzivniho kardia desitky minut.
Telo nejdriv pali cukr a aminokyseliny, teprve pak tuky. Posilovani stihne spalit cukr, obcas aminy. Tuk minimalne.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
jummy

Člen
# Zasláno: 25 Čvn 2009 12:51


takze kdyz chci schodit nejaky podkozni tuk tak bych nemel brat sacharidy?ehm
tetsuo

Člen
# Zasláno: 25 Čvn 2009 13:01


Musis znat svoji udrzovaci hladinu - kdy nepribiras ani nehubnes.
A tu pak docasne snizit, na par dni. A pak zas vratit bahoru. Organismus docasne nedostatek energie vytahne z tukovych zasob a pritom jeste nestaci preladit na usporny rezim. Nesmis hladovet dlouho.
Tomu principu se rika sacharidove vlni. Daji se drzet krutym zpusobem i relativne prijemnym.

Vyraz "brat sacharidy" je trochu zavadejici. Sacharidy konzumujes v normalnim jidle, nemuseis je "brat" nijak specialne. V zasade staci zmensit, nebo ubrat prilohy.
Specialni brani sacharidu - napr. v potreninkovem napoji, je ale vhodne i v obdobi diety.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Valsar

Člen
# Zasláno: 25 Čvn 2009 14:03 - Změnil/a: Valsar


Takze kdyz budu chodit posilovat a po posilovani si treba vecer pujdu zabehat ...takze az pri behu budu spalovat tuky ..dejme tomu 20min běhu?
jummy

Člen
# Zasláno: 25 Čvn 2009 14:27


da se teda rict ze sacharidovy napoj je zbytecny kdyz jsou sacharidy v normalnim jidle?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 25 Čvn 2009 18:48 - Změnil/a: tetsuo


Takze kdyz budu chodit posilovat a po posilovani si treba vecer pujdu zabehat ...takze az pri behu budu spalovat tuky ..dejme tomu 20min běhu?

Ano. Intervalovy beh staci 10-15 minut, Lehky vyklus tak pul hodiny.

V soucasnosti je spis zvykem oddelovat dny v posilovne a dny, kdy se dela kardio.
Posilovna nejlepe 3x tydne cele telo pomoci zakladnich cviku, a kardio, nejlepe HIIT - 1-2x tydne. To na vysekanou formu staci.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 25 Čvn 2009 18:50


da se teda rict ze sacharidovy napoj je zbytecny kdyz jsou sacharidy v normalnim jidle?

A nebo spis presne naopak. V diete je ideal pouzivat po treninku sacharidovoproteinovy napoj a jinak se zbytek dne drzet zkratka.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Valsar

Člen
# Zasláno: 25 Čvn 2009 19:11


moc diky za rady tetsuo ;) jsi opravdu znalec, troufám si říct, že určitě studuješ vysokou, možno něco s tělocvikem nebo zdravověda či medicinu...co?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 25 Čvn 2009 20:07 - Změnil/a: tetsuo


Nejsem znalec, jsem jen ctenar specializovanych casopisu a publikaci.
Vejsku mam davno za sebou, ale s telocvikem ani medicinou nemela nic spolecneho.

Jinak, jak jsem psal o te udrzovaci hladine sacharidu - vetsina lidi ji ma na 4g/kg sve vahy denne. Nekdo i 5g/kg. Snizeni v diete muze probihat od 3 do 1 g/kg. Cim nizsi davky, tim vic je treba dbat na prisun zeleniny, jinak budes mit hlad.
Na nizke urovni se nedrz nizko, staci den dva. Pak je potreba sacharidy skokove zvysit na 5-6g/kg. Rika se tomu superkompenzace.
1) ti to naplni svaly glykogenem - coz ti zvetsi cisty objem, silu a celkovou vykonnost, 2) to zabrani tomu, aby telo preladilo na usporny rezim.
To je chyba spousty lidi, kteri jedi dlouhodobe malo a nehubnou. Telo proste setri.
Zatimco, kdyz vlnis prijem sacharidu, tak nabiras svaly, spalujes tuk a jeste se ti zvysuje vykonnost.
Kulturisti drzi vlny i na nule sacharidu, ale to uz neni zdrave a vede to k mnoha drobnym problemum.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Valsar

Člen
# Zasláno: 27 Čvn 2009 21:33


Intervalovy beh staci 10-15 minut, Lehky vyklus tak pul hodiny.

muzes mi prosimte vysvetlit jak to s timhle myslis? diky moc (ja myslim, že myslíš 15 min pak puase a pak znovu 15 min..a co myslis tim lehky vyklus?) diky moc
tetsuo

Člen
# Zasláno: 27 Čvn 2009 22:09


Intervalovy trenink = 20-30 vtrerin intenzivni aerobni zatez a 10-15 vterin bud pauza nebo lehka aerobni zatez. Opakovat tak dlouho, dokud neuplyne 10-15 minut,
Pri behu to znamena - rychly beh + chuze.
Jinak se da ale takhle klidne boxovat, delat drepy s vyskokem, busit velkym kladivem do lezici pneumatiky apod. cviky. U jakychkoli tezsich cviku nez beh, staci i mene nez 10 minut, obvykle 4, 5, 6. I tak se hodne zpotis a pokud neodhadnes zatez, tak se klidne pozvracis, takze pozor, nemit velke oci.
Ale HIIT - interval. trenink ma tu vyhodu, ze je kratky a muze byt pestry.

Lehka aerobni aktivita - srdecni rytmus mit tak, abys byl schopny jeste mluvit s nekym,kdo jde nebo bezi vedle tebe. Idealni nudna zalezitost, pokud mas hodne casu, pripadne tvoje kondicka je nizko.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 26 Říj 2021 19:15


http://audiobookkeeper.ruhttp://cottagenet.ruhttp://eyesvision.ruhttp://eyesvisions.comhttp://factoringfee.ruhttp://filmzones.ruhttp://gadwall.ruhttp://gaffertape.ru
http://gageboard.ruhttp://gagrule.ruhttp://gallduct.ruhttp://galvanometric.ruhttp://gangforeman.ruhttp://gangwayplatform.ruhttp://garbagechute.ruhttp://gardeningleave.ru
http://gascautery.ruhttp://gashbucket.ruhttp://gasreturn.ruhttp://gatedsweep.ruhttp://gaugemodel.ruhttp://gaussianfilter.ruhttp://gearpitchdiameter.ruhttp://geartreating.ru
http://generalizedanalysis.ruhttp://generalprovisions.ruhttp://geophysicalprobe.ruhttp://geriatricnurse.ruhttp://getintoaflap.ruhttp://getthebounce.ruhttp://habeascorpus.ruhttp://habituate.ru
http://hackedbolt.ruhttp://hackworker.ruhttp://hadronicannihilation.ruhttp://haemagglutinin.ruhttp://hailsquall.ruhttp://hairysphere.ruhttp://halforderfringe.ruhttp://halfsiblings.ru
http://hallofresidence.ruhttp://haltstate.ruhttp://handcoding.ruhttp://handportedhead.ruhttp://handradar.ruhttp://handsfreetelephone.ruhttp://hangonpart.ruhttp://haphazardwinding.ru
http://hardalloyteeth.ruhttp://hardasiron.ruhttp://hardenedconcrete.ruhttp://harmonicinteraction.ruhttp://hartlaubgoose.ruhttp://hatchholddown.ruhttp://haveafinetime.ruhttp://hazardousatmosphere.ru
http://headregulator.ruhttp://heartofgold.ruhttp://heatageingresistance.ruhttp://heatinggas.ruhttp://heavydutymetalcutting.ruhttp://jacketedwall.ruhttp://japanesecedar.ruhttp://jibtypecrane.ru
http://jobabandonment.ruhttp://jobstress.ruhttp://jogformation.ruhttp://jointcapsule.ruhttp://jointsealingmaterial.ruhttp://journallubricator.ruhttp://juicecatcher.ruhttp://junctionofchannels.ru
http://justiciablehomicide.ruhttp://juxtapositiontwin.ruhttp://kaposidisease.ruhttp://keepagoodoffing.ruhttp://keepsmthinhand.ruhttp://kentishglory.ruhttp://kerbweight.ruhttp://kerrrotation.ru
http://keymanassurance.ruhttp://keyserum.ruhttp://kickplate.ruhttp://killthefattedcalf.ruhttp://kilowattsecond.ruhttp://kingweakfish.ruhttp://kinozones.ruhttp://kleinbottle.ru
http://kneejoint.ruhttp://knifesethouse.ru
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 26 Říj 2021 19:16


http://knockonatom.ruhttp://knowledgestate.ruhttp://kondoferromagnet.ruhttp://labeledgraph.ruhttp://laborracket.ruhttp://labourearnings.ruhttp://labourleasing.ruhttp://laburnumtree.ru
http://lacingcourse.ruhttp://lacrimalpoint.ruhttp://lactogenicfactor.ruhttp://lacunarycoefficient.ruhttp://ladletreatediron.ruhttp://laggingload.ruhttp://laissezaller.ruhttp://lambdatransition.ru
http://laminatedmaterial.ruhttp://lammasshoot.ruhttp://lamphouse.ruhttp://lancecorporal.ruhttp://lancingdie.ruhttp://landingdoor.ruhttp://landmarksensor.ruhttp://landreform.ru
http://landuseratio.ruhttp://languagelaboratory.ruhttp://largeheart.ruhttp://lasercalibration.ruhttp://laserlens.ruhttp://laserpulse.ruhttp://laterevent.ruhttp://latrinesergeant.ru
http://layabout.ruhttp://leadcoating.ruhttp://leadingfirm.ruhttp://learningcurve.ruhttp://leaveword.ruhttp://machinesensible.ruhttp://magneticequator.ruhttp://magnetotelluricfield.ru
http://mailinghouse.ruhttp://majorconcern.ruhttp://mammasdarling.ruhttp://managerialstaff.ruhttp://manipulatinghand.ruhttp://manualchoke.ruhttp://medinfobooks.ruhttp://mp3lists.ru
http://nameresolution.ruhttp://naphtheneseries.ruhttp://narrowmouthed.ruhttp://nationalcensus.ruhttp://naturalfunctor.ruhttp://navelseed.ruhttp://neatplaster.ruhttp://necroticcaries.ru
http://negativefibration.ruhttp://neighbouringrights.ruhttp://objectmodule.ruhttp://observationballoon.ruhttp://obstructivepatent.ruhttp://oceanmining.ruhttp://octupolephonon.ruhttp://offlinesystem.ru
http://offsetholder.ruhttp://olibanumresinoid.ruhttp://onesticket.ruhttp://packedspheres.ruhttp://pagingterminal.ruhttp://palatinebones.ruhttp://palmberry.ruhttp://papercoating.ru
http://paraconvexgroup.ruhttp://parasolmonoplane.ruhttp://parkingbrake.ruhttp://partfamily.ruhttp://partialmajorant.ruhttp://quadrupleworm.ruhttp://qualitybooster.ruhttp://quasimoney.ru
http://quenchedspark.ruhttp://quodrecuperet.ruhttp://rabbetledge.ruhttp://radialchaser.ruhttp://radiationestimator.ruhttp://railwaybridge.ruhttp://randomcoloration.ruhttp://rapidgrowth.ru
http://rattlesnakemaster.ruhttp://reachthroughregion.ru
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 26 Říj 2021 19:17


http://readingmagnifier.ruhttp://rearchain.ruhttp://recessioncone.ruhttp://recordedassignment.ruhttp://rectifiersubstation.ruhttp://redemptionvalue.ruhttp://reducingflange.ruhttp://referenceantigen.ru
http://regeneratedprotein.ruhttp://reinvestmentplan.ruhttp://safedrilling.ruhttp://sagprofile.ruhttp://salestypelease.ruhttp://samplinginterval.ruhttp://satellitehydrology.ruhttp://scarcecommodity.ru
http://scrapermat.ruhttp://screwingunit.ruhttp://seawaterpump.ruhttp://secondaryblock.ruhttp://secularclergy.ruhttp://seismicefficiency.ruhttp://selectivediffuser.ruhttp://semiasphalticflux.ru
http://semifinishmachining.ruhttp://spicetrade.ruhttp://spysale.ruhttp://stungun.ruhttp://tacticaldiameter.ruhttp://tailstockcenter.ruhttp://tamecurve.ruhttp://tapecorrection.ru
http://tappingchuck.ruhttp://taskreasoning.ruhttp://technicalgrade.ruhttp://telangiectaticlipoma.ruhttp://telescopicdamper.ruhttp://temperateclimate.ruhttp://temperedmeasure.ruhttp://tenementbuilding.ru
tuchkashttp://ultramaficrock.ruhttp://ultraviolettesting.ru
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 5
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist