Posilovani.net  
 Posilovani.net - Dom - Odpovdt - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trnink / Fotbal a posilovn
Autor Zprva
GJuan

len
# Zaslno: 1 Kv 2009 10:38


au,hraju zvodn fotbal(4x tdn trninky) a poteboval bych trninkov a stravovac pln,je mi 15,170 cm,55 kg. Posilovat mu tak 45 min 3x a 4x tdn,jinak to nesthm.Poteboval bych zeslit zejmna stehna a bin svalstvo,ale samozejm by to ml bt komplexn trnink vech parti,bohuel nemm pstup do posilovny,take se musm spolehnout na vlastn nin( hrazda upevnn ve dvech,inka,posilovac guma a takov to koleko na zpst.Za radu pedem dkuji.
tetsuo

len
# Zaslno: 2 Kv 2009 18:37


Snidane - varena vajicka, obilne kase, pecivo, syr, mleko, orisky, ovoce (ruzne variace, ne nutne vsechno najednou)

Presnidavka - oblozeny chleba/bageta (kvalitni, skutecne masova uzenina, kvalitni syr), kysane mlecne vyrobky, pudink, ovoce, orisky (opet kombinace, ne vsechno na jednou)

-pokud trenujes dopoledne, nejez uz ovoce ani zeleninu a spolehni se na tekutou nebo kasovitou stravu – sachararidovo-proteinove napoje (mene nez 20% bilkovin), gainery (nad 20 %) nebo kasovitou detskou vyzivu typu sunar (zkus najit takovou, kde je vic nez 12% bilkovin). Dej si mensi davku hodinu az pulhodinu pred treninkem a potom velkou davku v prvni hodine po treninku.

Obed - maso, priloha (ryze, testoviny, brambory, obilniny typu jahly, kuskus, pohanka, bulgur, amarant), zelenina (dusena nebo salat)

Svacina - podobna jako presnidavka
- pokud trenujes odpoledne, viz poznamku u presnidavky

Vecere - maso, priloha (ryze, testoviny, pecivo, varene obilniny), zelenina

2. vecere - vejce, lusteniny, tvaroh (nebo tvaruzky, cottage apod.), celozrnne pecivo nebo, zelenina (alternativa: proteinovy napoj na bazi kaseinu)


Dalsi zakladni rady
Denne vypij aspon 3 litry vody (lepe vic; nepij ale vic nez 3 deci najednou – zaludek by zacal travit naprazdno), za hodinu bys mel spotebovat kolem tri ctvrte litru vody (muzes doplnovat postupne ped, pri a po treninku)

Stridej vetsi a mensi jidla. (Vetsi – snidane, obed, vecere, mensi ty ostatn; narocnost jidla na traveni se pocita hlavne podle mnozstvi bilkovin)

Olej do zeleninovych salatu pouzivej repkovy, lneny, brutnakovy, nebo olivovy (ten ale nepouzivej jako hlavni zdroj).

Maso behem dne stridej, nejez porad to stejne. Nejlepsi maso je hovezi a kruti, po nem libove veprove, pak ryby a nakonec kurata.


Doplnky
Kazdy, kdo cvici, musi zvysit prijem vitaminu (hlavne becka a cecko) a mineralu - hlavne zinek (klidne 60-80 mg denne) a selen.

Zakladni dobre doplnky - lecitin (postupne ke kazdemu jidlu lzicku granuli) a pangamin (klidne 10-15 tablet denne, ke kazdemu jidlu 2-3).

Vhodne je obcas misto jidla davkovat specialni praskove smesi - gainery ci meal replacementy, pripadne proteinove napoje a k tomu ovoce.

Hodi se nejvic rano a po treninku misto klasicke stavy (pokud maj jako zaklad syrovatku). Praskove koktejly a kase nemichej s normalnim jidlem, travi se rychleji a zbytecne pak posouvaji hur natravene normalni jidlo ven z zaludku.


Nov web a frum o posilovn: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

len
# Zaslno: 2 Kv 2009 19:05


Tady trocha treninkove inspirace:

http://www.youtube.com/watch?v=57pv_1j4dH0

http://www.youtube.com/watch?v=B9hk9z1YVcE

http://www.youtube.com/watch?v=4M1JxMiD5T8

http://www.youtube.com/watch?v=wdwsE9XHWio


Jinak variace kliku, shybu/pritahu na hrazde a ruznych drepu a vypadu je ok.


Nov web a frum o posilovn: http://www.body-test.cz/cs/
GJuan

len
# Zaslno: 10 Kv 2009 20:49


S tim jdelnkem,stailo by to alespo tahle,kadej den jim jinak,ale toto je tak nejpravidelnj:
Sndan: Jogurt s rohlkem,nebo namazanej chleba( marmelda,nutela,med,atd.)
Svaina ve kole: unka s chlebem,nebo suenka a ovoce
Obd:co jdelna uva
Svaina:Cornflakes,puding
Veee:co se uva,vtinou maso,tstoviny,re a nco k tomu
Na vee njak to ovoce,pes den k jdlum zelenina,ovoce,
Chtl bych se zeptat,jestli bych pravideln bhal po delch asech( 40 minut)mu pak zpomalit pi sprintech(pravideln myslim 2x tejdn)a naopak jestli se budu vnovat rychlejim trninkum tak ztratm st fyziky.Od lta sem zaal bhat del trat(tak 8 km) a v zim mi pipadalo jako bych byl od lta pomalej.Tak se to te snaim vyrovnat,tak se snaim snait dohnat tu rychlost. Me to bt pravda ?
tetsuo

len
# Zaslno: 10 Kv 2009 21:12


Snaz se co nejvic kopirovat jidelnicek, co jsem posilal nahore. Mas malo masa, vajicek a mlecnych vyrobku. Z toho, co jis, nebudes stacit pokryvat energeticke naroky na treninky. Nauc se hlavne poradne snidat.

Podle me nepotrebujes vubec behat vytvrvalostne. Staci delat intervalovy trenink (15-20 minut) - sprinty (20-30 vterin) a vyklus (20-30 vterin), pripadne ruzne zabaky, anglicany apod. cviky (20-30 vterin) stridane kratkou pauzou (10-20 vterin). Na tom udelas mnohem vetsi fyzicku nez na dlouhych bezich. Pokud nejsi triatlonista nebo maratonec, tak nema smysl trenovat jako oni. Pokud te k tomu nekdo nuti, tak se ridi velmi zastaralym pristupem.


Nov web a frum o posilovn: http://www.body-test.cz/cs/
GJuan

len
# Zaslno: 29 Kv 2009 21:15


au,chtl bych se zeptat jak je to s rstem(vka) kdy kon a kdy je mi 15 o kolik bych jet mohl vyrst.Existuj i njak strava,kter podpo rst?
Dk za odpov
tetsuo

len
# Zaslno: 29 Kv 2009 21:26


Rust kostry konci kolem 21 let. Vysoky ale budes priblizne tak jako tvoji pribuzni.

Rust podpori obecne vyssi kaloricky prijem. Na podporu rustu kosti se podili nejvice kolagenni bilkovina (maso), vapnik (mlecne vyrobky) a vitamin C (ovoce, zelenina).


Nov web a frum o posilovn: http://www.body-test.cz/cs/
vlaydimir

len
# Zaslno: 26 j 2021 18:49


инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфо
инфоинфо
vlaydimir

len
# Zaslno: 26 j 2021 18:50


инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфо
vlaydimir

len
# Zaslno: 26 j 2021 18:51


инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
tuchkasинфоинфо
Vae odpov
Tun  Kurzva  Podtren  Odkaz na obrzek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Dal smajlci Zakzat smajlky
» Uivatelsk jmno  » Heslo 
Do diskuse mohou pispvat jen registrovan uivatel. Zadejte sv pihlaovac jmno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Prv online: Host - 5
lenov - 0
Nejvce uivatel online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Host - 409 / lenov - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist