Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / Trenink
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 .
Autor Zpráva
tetsuo

Člen
# Zasláno: 28 Čvn 2009 15:24


Doporucuju spis v nasledujicim treninku popracovat na mrtvem tahu (stridat styly) a nechat odpocinout krcni obratel.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
anonymus323

Člen
# Zasláno: 28 Čvn 2009 15:34


ok, diky.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 28 Čvn 2009 15:44


Zkus se inspirovat tady u Christiana Thibaudeaua:

http://www.tmuscle.com/free_online_article/sports_ body_training_performance/first_person_christian_t hibaudeau&cr=
Jeho trenink na zlepseni mrtveho tahu a benche.

http://www.tmuscle.com/free_online_article/sports_ body_training_performance/dissecting_the_deadlift& cr=
Variace mrtveho tahu

http://www.tmuscle.com/free_online_article/sports_ body_training_performance/leap_tall_buildings_and_ build_traps_of_steel&cr=
Jak zlepsit trapezy a krcni svaly


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
anonymus323

Člen
# Zasláno: 3 Čvc 2009 22:59


Jo super, díky. Ještě jsem zahlídl jeden trénink: http://kulturistika.ronnie.cz/c-2885-muscle-media- bench-press-program.html
Co na to říkáš?? všude jen čtu jak to všem pomohlo v síle a zároveň v hmotě
samé kladné komentáře tak se mi zalíbil a chtěl bych ho zkusit..Jinak k tomu krčnímu obratlu..přestal jsem dělat dřepy a poslední dva tréninky jsem jel jen legpress ale moc mi to nepomohlo..ale uvidím co s tím udělá čas..každopádně pokud to nepřestane tak asi zajdu k doktorce..jako žádná bolest to není..ale takovej nepříjemnej pocit ..jako by mi na tom krku pořád něco leželo..ale to se těžko vysvětluje ..nevíš ještě o některých cvicích na uvolnění a zpevnění krku/krční páteře tak jak si mi tu dal ten link..neznáš ještě něco takového?
Thomas182

Člen
# Zasláno: 6 Čvc 2009 14:13


Dobrý den,
byl bych moc rád kbyby jste zhodnotil můj tréninkový plán na 3 dny v týdnu( PO,St,Pa).Sestavil jsem si ho podle internetových stránech....mělo by se jednat o objemový trénink...případně mi něco vytkněte a nebo úplně překopejte sestavený trénink...děkuji


opakováni
Po- Prsa - Bench 12-15,8,5,2
Tlaky hl. nahoru 4x8
Peck-deck 4x8


Biceps - Zdvh s vel.či.podhm. 4x8
Vytáčení jednoruček 4x8
Kladivový zdvih 4x8

Trapézy- zdviháni ramen 3x12-15


St- Záda- shyby 4xmax
stahování hor.kla. za hlavu 2x10
stahování hor.kla.před hlavu 2x10
jednročka v předklonu 4x8

Ramena - Tlaky jednoruček 4x8
rozpažování 4x8


Triceps - Kliky na bradlech 4x10
Stahování horní kladky 4x10


Pa - Nohy Předkopávání
Dřep
Zakopávání

Lýtka - výpony ve stoji
výpony v sedě
tetsuo

Člen
# Zasláno: 6 Čvc 2009 14:28


1) Kolik ti je, kolik meris a vazis?

2) Jake mas zkusenosti s treninkem? A co je tvuj hlavni cil?

3) Tohle forum prosazuje treninky postavene bud na fullbody nebo deleni vrsek/spodek, tlaky/tahy.
Splitove treninky, kde se deli na jednotlive dny jednotlive partie, cvici spousta izolovanych cviku apod. jsou brane jako mene vhodne pro naprostou vetsinu cvicicich.
Splity funguji dobre na geneticky nadane supertalenty a na lidi, co berou steroidy. Ostatnim mnohem vic prospivaji fullbody treninky.
Staci si projet jen tohle tema kousek zpatky.

4) Nemas urcene serie a opakovani u nohou. Proc?

5) Na bicepsy delas stejne mnozstvi serii jako na zada a hrudnik a vic nez na ramena. Prestoze biceps je maly sval a je hodne namahany uz u cviceni zad.

6) Nemas tam zadny cvik na stred tela - spodek zad, boky a bricho.

7) Mas hodne stereotypni pocty opakovani u vsech cviku. Pyramidu delas ze zahadneho duvodu jen u benche.

8) Je potreba to vzdycky opakovat - trenink je sotva pulka uspechu v budovani objemu. Vyziva je naprosto zasadni. Pokud nejis pravidelně 6x denne zdrava vyzivna jidla a nepijes dost vody, je vetsina treninku v posilovne k nicemu a spis si jen ublizujes.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
LubosPubos

Člen
# Zasláno: 12 Čvc 2009 20:00


Ahoj tetsuomohl bys mi poradit s treninkem?... nekde jsi tu myslim psal, ze je dobry cvicit po, st, pa normalne treba objemovy trenink, a dny mezi tim, nebo vikend ten HIIT, je to tak? Mohl bys mi tedy poradit jaky bych mel zvolit ten objemovy trenink a ten HIIT? Potrebuju nabrat svalovou hmotu, ale zaroven trochu zhubnout na brise... zacina me to bricho stvat
Merim 176cm, vazim 71,5 kg a je mi 17 let
Jestli sem chces napsat jeste nejaky informace, tak si rekni
Dik
tetsuo

Člen
# Zasláno: 12 Čvc 2009 20:19 - Změnil/a: tetsuo


Hazim to sem casto, prijde mi to jako dokonaly trenink, pokud jsi ho tedy nikdy nejel. (Cokoli, co jedes dlouho, samozrejme ztraci ucinek.)

http://www.tmuscle.com/free_online_program/sports_ body_training_diet_velocity/training_program?vdiet NavTop

Proklikej si Beginner, jsou tam tri treninky v posilovne + jeden HIIT na vikend. Pokud ti prijde Beginner moc jednoduchy, dej si Intermediate nebo Advanced.
Vypada to relativne snadno, ale pokud drzis o vikendu sacharidy nizko, tak je to zabiracka.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
LubosPubos

Člen
# Zasláno: 18 Čvc 2009 13:50 - Změnil/a: LubosPubos


Promin tetsuo, ze jsem nepsal, nemel jsem pc... a proc tam nejsou cviky treba jako drep, nebo legpress, nebo na triseps, biceps? A chapu to dobre, kdyz treba v pondeli v Beginner je napsano Total reps: 40 tak jedu jeden cvik 1 serii s 40 opakovanima?? Diky
tetsuo

Člen
# Zasláno: 18 Čvc 2009 16:58 - Změnil/a: tetsuo


Tam jsou tri urovne na posilovani i HIIT.
Je mozne, ze ti bude vyhovovat vyssi uroven posilovani a HIIT ti bude stacit jen zacatecnicky.

Total reps: 40 tak jedu jeden cvik 1 serii s 40 opakovanima??
tam je hlavne dole napsano: Load: Medium (8-9 RM)
Tzn., ze by sis mel nastavit vahu, s niz udelas asi 8-9 opakovani. V prvni serii bych mel mit radeji 1 opakovani rezervu, cili jich udelat 8.
Pak jedes dalsi serii a udelas tolik opakovani, abys citil jeste nejakou rezervu.
Postupne muze pocet opakovani klesat, pripadne budes muset delat pauzy mezi opakovanimi.
Celkove mas udelat 40 opakovani, coz je v idealnim pripade 5 serii po 8. Ale spis se ti to rozlozi jinak. Tenhle zpusob cviceni je pomerne progresivni, nerika ti, ze musis splnit nejakou tabulku cislo po cisle. Predpoklada taky, ze nemusis delat pauzy stejne. Jde jen o to udelat tech 40 opakovani s ruznou vahou v co nejkratsim case. Tim je zarucena tzv. densita-hustota treninku.

Dalsi den v Beginner mas
Total reps: 50 per exercise
Rest: 45 seconds between each set
Load: Light (14-16 RM)

Rekneme, ze to idealne budou 3 serie po 15 opakovanich, kratka pauza a jeste vymackat 5 opakovani = 50. Muzou to byt ale taky dve serie po 15 a dve serie po 10 opak.

atd.


Ruce se cvici hodne pomoci vicekloubovych komplexnich cviku.
V dalsich urovnich Intermediate a Advanced uz cviky na ruce jsou. Drepy taky.
Legpress tam neni vubec, protoze to neni tak komplexni cvik.
On ten treninkovy program ma svou pomerne prisnou logiku a ekonomiku, coz je "nedelat nic navic".


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
LubosPubos

Člen
# Zasláno: 18 Čvc 2009 18:29


Aha, tak takhle dekuju a jeste se chci zeptat, cim bych mohl nahradit mrtvy tah... nekde jsem cetl, ze se znej kurvi zada a ze do 18 let by se taky delat nemel... je na to nejaky cvik?

A jeste u toho HIIT na vikend, v beginner je napsano 5 okruhu a od kazdyho cviku 10 opakovani... takze mezi opakovanima nebudu delat prestavku a ani mezi jednotlivyma okruhama?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 18 Čvc 2009 20:19


1) Mrtvy tah nicim nenahradis. Leda drepem. S dobrou technikou a rozumnou zatezi se telo naopak zpevnuje. Je na to rozsahla debata. Jsou zkuseni treneri jako Mark Rippetoe, kteri tvrdi, ze doktori nevedi nic o treninku, a proto jsou jejich varovani prehnana. Pokud vaha na cince nepresahne vyznamne 1,5 nasobek tve vahy, neni se ceho bat. Nejvetsi problem pri mrtvem tahu nemaji lidi se zady, ale s brichem - proste ho maji moc slabe.
Proto se cvici veci jako front plank, side plank, ab wheel, glute ham raises, woodchop a paloff press.

2) Prestavky mezi cviky zadne. Mezi okruhy je to na tobe, co udychas. V zasade bys mel potit krev. Celkova doba HIIT by mela byt kolem 30 minut a snaz se to stahnout niz, nekam k 20. Uvidis, jak pujde tuk dolu


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
sv_mira

Člen
# Zasláno: 18 Čvc 2009 20:24


tetsuo,mam jeden dotaz-muzu cvicit MT,kdyz mam kyfoskoliozu a lordozu?
LubosPubos

Člen
# Zasláno: 19 Čvc 2009 10:58 - Změnil/a: LubosPubos


Ja tedy mam taky malou skoliozu... zada me boli skoro kazdy den... a od lekare to vim taky muzu tenhle cvik tedy delat, kdyz ta vaha nepresahne 1,5 nasobek me vahy?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 19 Čvc 2009 11:30


S existujicimi problemy uz je to horsi. Tam je vhodne uprednostnit sumo styl pred klasickym mrtvym tahem.
Podstatne je rozcvicovani a posilovani bricha.
Zasadni budou taky cviky jako hyperextenze, glute ham raises, good mornings v sede nebo pull through s kladkou.
1,5 nasobek vahy je takove maximum, ktere by se melo pouzivat v dobe, kdy jeste neni kostra uplne vyvinuta. Otazka je na kolik opakovani.
Rozhodne necvicit opakovani na vykon, ani nezkouset maximalky az na krev. Je proste dobre mit rezervu a vsechno delat cistou technikou a plynule.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Frantis

Člen
# Zasláno: 6 Srp 2009 13:21


Zdravim, rozhodl jsem se zamenit svuj dosavadni treninkovi plan, ktery uz jedu pul roku a rekl bych se stagnuji.... takze mel bych zajem vyzkouset

HST - Hypertrophy specific training

Zajimaji me vase nazory na tento trenink.
Diky
tetsuo

Člen
# Zasláno: 6 Srp 2009 14:04


Pokuds ho nikdy predtim nejel, ani necvicil zadny fullbody trenink, tak to ucitis hodne.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 26 Říj 2021 17:47


audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertape
gageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleave
gascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiametergeartreating
generalizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituate
hackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblings
hallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephonehangonparthaphazardwinding
hardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphere
headregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecrane
jobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterialjournallubricatorjuicecatcherjunctionofchannels
justiciablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotation
keymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottle
kneejointknifesethouse
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 26 Říj 2021 17:48


knockonatomknowledgestatekondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtree
lacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransition
laminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreform
landuseratiolanguagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeant
layaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfield
mailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcaries
negativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystem
offsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberrypapercoating
paraconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoney
quenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowth
rattlesnakemasterreachthroughregion
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 26 Říj 2021 17:49


readingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignmentrectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigen
regeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodity
scrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticflux
semifinishmachiningspicetradespysalestunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrection
tappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuilding
tuchkasultramaficrockultraviolettesting
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 11 Pro 2021 04:31


Ever311.5CHAPBettTeacJeweReleMinu
TotoStraKrafGranSimoRolaEnhaRich
TomaTescPhilGuilZoneSaviStasTesc
ClasJohnSpirBillMarkDoveTexaEarl
HrisJackGoodCredVIIISummSpicGlis
ArthEsseClasAdamNiveIoneNicoPush
ilipBowePushUSSRRobynachWeslKenj
ELEGELEGHenrSelaVariYasuSilvligh
DSwsblacDimaCotoPaulXVIIJohnSilv
XVIIElegWorkGilbJohnNeumELEGZone
MiyoHelmSwarJeweZoneStabCoquXVII
CosmLuiz
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 11 Pro 2021 04:33


MoviIncuMontXVIIZoneZoneSusaZone
ZoneGezaIndoZoneHajoGuilNickZone
CanoAnthZoneAgatHajoZoneWindSchw
JoseFeetVillOMEGSecuglobmailVest
BoscBookJoseCotoBookInteLiedLeif
KornJingAbsoSTARARAGXboxThisMedi
ValiSaidCreaKeitLiPoRummPoweWind
WindWindGoodViteBoscWildChoiStan
ValiLisaUmbeJeweHannBlueBestCNRS
MarcFariStefAdamMeshThorJohnPaws
XVIIShooGaliSTARWestDancKrauVale
MartRobe
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 11 Pro 2021 04:34


DaviZimmGeofJoinHainSaleHenrInte
RobeLeopWindThisPeteKillSeunThun
WindBrigFredDeerAbelWindLeShBorg
FranSecuSecuSecuIronJuanAndrIntr
SusyGeraPierMariBankHubeArsiEngl
tuchkasBenjAnot
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 .
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 4
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist