Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / Rýsování
Autor Zpráva
hOp

Člen
# Zasláno: 30 Čvn 2008 10:57


Všude tady nacházim spousta rad k objemové fázi tréningu a trochu mi uniká fáze rýsovací proto mám pár dotazů. Chtěl jsem se zeptat zda vůbec existuje tréning na rýsování, neboť jsem četl, že ne a je to pouze o stravě. Jestli existuje chtěl bych nějaký doporučit. A jestli je možné okamžitě přejít z objemové fáze na rýsovací, aniž bych při tom ztratil stávající svalstvo. Vyroste ještě sval v rýsovací fázi, nebo je jen vyrýsován? V tomto ohledu trénigu mi není toho spousta jasno. Předem děkuji za Vaše cenné informace
tetsuo

Člen
# Zasláno: 30 Čvn 2008 11:25


Soutezni kulturisti casto cvici dost jinak v ruznych castech roku. Ale v zasade je rozdil mezi objemovym a rysovacim treninkem mytus.

V rysovaci fazi akorat trochu uberes serie, pripadne cviky, protoze s mensim mnozstvi energie pri redukcni diete nezvladnes cvicit tak tvrde a dlouho.

Neplati, ze vic opakovani s lehci vahou pali tuk. To jenom v diete nejsi schopny zvedat takove vahy. A spousta kulturistu jsou masochisti a maji radi, kdyz je cviceni boli.
Spaluje se ale dietou a aerobni aktivitou.
Zvedani cinek je ciste na udrzovani a rust svalu.

Svaly pri rysovaci diete se neztrati, pokud
1) nechces hubnout rychle, ale jdes na to pomalu treba 3 mesice
2) pokud citlive manipulujes se sacharidy a provadis tzv. superkompenzaci (tzn. to, cos omezil na sacharidech za dva dny na nule, pak nazeres v jednom dnu, kdy mas nejtezsi trenink)

Cili "trenink na rysovani" neexistuje. Jen uberes neco z toho, jak cvicis, kdyz mas nadbytek kalorii.

Na konci rysovaci faze se taky vysazuje kreatin, prestavaji se pit proteinove napoje apod.
Tam se pak svaly casto i ztrati. Pokud chces byt ale vysekany na kost a nemit pod kuzi zadny tuk, vodu, mineraly ani aminokyseliny, tak se to (asi) neda delat jinak.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
hOp

Člen
# Zasláno: 30 Čvn 2008 11:58


Dobře, zda jsem to dobře pochopil, pokud chci nyní svaly vyrýsovat měl bych se zaměřit především na stravu ( 2 g / 1 kg bílkovin, kolem 5 g / 1kg sacharidů a min. tuků ) držet se nadále základních cviků, jako je dřep, mrtvý tah, bench press apod. Počet opakování ponechat na 6 po 4 sériích. Zřejmě úplně vypustit gainer a zaměřit se na vysokoprocentní proteinové nápoje. Nyní mám Matrix, což si myslím není špatná volba. Ještě jednou díky za odpoveď.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 30 Čvn 2008 13:34


Bilkoviny - cca ty 2g/kg v normalni dny, ve dny se sacharidy na nule, klidne i vic

Sacharidy - kolisat, klidne jit i na "nulu", obcas 5 g (superkompenzace 1 den v tydnu), vetsinou tak 2g. viz dietu typu "sacharidove vlny"

tuky - olej do salatu, zloutky, ryby klidne tucne (neuklada se to z nich), jinak vse dusene a varene, omezit mlecne vyrobky

Trocha gaineru pred a po treninku neva. To je treba 50g sacharidu, to nic neni, pokud se zbytek dne drzis na nule.

Pocet opakovani - vlni: nekdy 2-3, nekdy 5-6, nekdy 8-10, pokud cvicis 3x tydne.
Serie - u nizsich poctu opakovani max.5-6, u vyssich poctu tak 3-4.
Celkove bys mel sniziz objem treninku zhruba o tretinu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
socka

Člen
# Zasláno: 20 Srp 2008 00:54


jedna otazka: možno blba ale nefim ..

ako sa da niektore dni udržať sacharidy na 0 a pritom bielkoviny na 2g???


18r 183cm 80kg
Drep: 130
Mrtvola: 125
Bench: 85
tetsuo

Člen
# Zasláno: 20 Srp 2008 09:53


NULA sacharidu nikdy nejde uplne. Ale lze jist vicemene jen libove varene a dusene maso a vajicka (hodne bilku, mene zloutku) a LISTOVOU ZELENOU zeleninu (tzn. ne rajcata, papriky, mrkev apod., kde jsou cukry, ale jen salat, zeli, spenat, okurky). Samozrejmosti jsou ZADNE PRILOHY a ZADNE OVOCE.
Je to dost neprijemne a jde to vydrzet opravdu jen par dni a clovek na to, aby to tech par dni vydrzel, musi predem trochu psychicky trenovat, ze si to dlouho predtim navykne drzet aspon jeden den.

Teoreticky by slo k cistym zdrojum bilkovin pocitat i proteinove koncentraty, izolaty a hydrolyzaty (ve forme koktejlu nebo tablet), ale prakticky to moc nejde, protoze mas po nich rychle hlad. Nicmene, vetsina kulturistu v rysovaci fazi ve dni na "nule" sacharidu k masu a vajickam ji jeste hodne aminokyselinovych tablet (komplexnich amin ve forme peptidu) a krystalickych amin (obvykle BCAA a glutamin). Proteinove napoje se ale v teto fazi opravdu nepiji.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
hooKy

Člen
# Zasláno: 20 Srp 2008 20:19


Tetsuo prosimtě když sme u toho rýsování vim že přímo ty spalovače asi nejsou nějak moc učinný co sem čet ale myslíš že by moh pyruvát nebo to hca nebo ja kse to jmenuje pomoct při rýsování ale s tim že am mvelkou aerobitní zátež tak bych nerad hubnul hmotu. kdybych třeba zvednul bilkoviny trochu mín sachru a nějakej ten pyruvát mohlo by to dopomoct ?


*********************************
"punches are not made, they are born" Teddy Atlas
tetsuo

Člen
# Zasláno: 21 Srp 2008 10:50


Pyruvat a HCA ti pomahaji lepe pracovat s energii, resp. umoznuji lepsi energetickou premenou. Pyruvat se soucasti ATP kreatinfosfatoveho cyklu, HCA zas lip praceje se sacharidy. Proste se ti cvici lip a efektivneji.
Na rysovani to pomaha a pomerne dost se to pouziva.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
jarek10

Člen
# Zasláno: 5 Zář 2008 14:04


dobrý den. chtěl sem se zeptat. Objednal sem si Hydroxycut. Potřebuji se zbavit přebytečného tuku a shodit pár kg. Co na to říkáte? někdo mi taky poradil abych nabíral svalovou hmotu a zároven se rýsoval at beru 2 odměrky po tréninku a 2 na noc vysoceprocentního proteinu.
socka

Člen
# Zasláno: 5 Zář 2008 14:41


někdo mi taky poradil abych nabíral svalovou hmotu a zároven se rýsoval

TOTALNA blbosť...


18r 183cm 80kg
Drep: 130
Mrtvola: 125
Bench: 85
tiposman

Člen
# Zasláno: 24 Led 2012 21:52


Potřeboval bych poradti.Jsem endomorf vážím 84 kg a měřím 184cm.Chtěl bych se do léta vyrysovat a potřebuju poradit ohledně jídelníčku.Aeorbní činnost pojedu téměř každý den.Cvičím už 3 roky.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 27 Led 2012 13:26


Zaregistruj se na www.body-test.cz, vyplň tam svůj profil a popiš dosavadní jídelníček a trénink. Budeme se ti tam podrobněji věnovat. Tady už ne.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist