Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / Trénink na objem
Autor Zpráva
Tommek

Člen
# Zasláno: 2 Úno 2008 21:44


Dobrej, chtěl bych se zeptat na objemový trénink. Nedávno jsem dojel na sílu a teď by to chtělo na objem. Tohle je můj trénink co teď pár týdnu cvičím, ale vím, že je co zlepšovat.

Pondělí: Prsa – Tlaky jednoruček, šikmá lavice (4x6)
Benchpress (5x6)

Lýtka – Výpony(4x8)

Úterý: Záda – Hrazda(4x6)
Přítahy jednoruček (4x6)
Stahování kladky (4x8)

Ramena – Tlaky ve stoje (4x6)
Rozpažky (3x8)
Rozpažky v předklonu (3x8)

Středa:VOLNO

Čtvrtek:Triceps – Bench úzký úchop (4x6)
Bradla (4x8)
Kladka (příležitostně na dodělání)

Zadky stehen – Zakopávání (5x6)

Pátek:Nohy – Dřepy (4x6)
Předkopávání (4x8)
LegPress (3x8)

Biceps – Velká činka (4x6)
Zdvihy v sedě s jednoručkami (4x8–každá ruka 8x)
Tommek

Člen
# Zasláno: 2 Úno 2008 21:52


A ještě jsem zapoměl dodat, že se snažím každý trénink cvičit břicho.
The Stone

Člen
# Zasláno: 2 Úno 2008 22:58


Prvni vec ktera by chtela vylepsit je urcite ten trenink


___________________
forum.ironfactor.cz !!!
Tommek

Člen
# Zasláno: 3 Úno 2008 08:55


Proto Vás žádám o radu.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 4 Úno 2008 11:23


FURT DOKOLA. NEUMITE TROCHU HLEDAT V TEMATECH DISKUZE?

Tryggveho text:

"Pro začátečníky je nejlepší trénink celého těla třikrát týdně. Může to vypadat třeba takhle:

Dřepy 2 x 12
Zakopávání 2 x 12
Tlaky s jednoručkami na rovné lavici 2 x 12
Přítahy velké činky v předklonu 2 x 12
Tlaky s jednoručkami vsedě 2 x 12
Stlačování kladky na triceps 2 x 12
Zkracovačky 2 x 20
Výpony na lýtka 2 x 15

Počet opakování je pro začátečníky vyšší nejlépe 10 – 12. Tento rozsah vám pomůže nacvičit si pohyb, získat koordinaci a minimalizuje možnost zranění. Cvičte vždy v úplném rozsahu pohybu a technicky správně. Uvedený trénink cvičte první tři měsíce. Po třech měsících vyměnte cviky, např. místo dřepů leg press nebo přední dřepy. Místo zakopávání výpady nebo mrtvý tah s jednoručkami, místo tlaků s jednoručkami bench press s velkou činkou, podobně místo tlaků s jednoručkami military press, na triceps francouzský tlak, místo zkracovaček zvedání nohou, místo výponů na lýtka ve stoje výpony vsedě. Počet opakování snižte na 10.
Po třech měsících se vraťte k původní variantě nebo zcela jinému tréninku. Cviteč tentokrát 8 opakování. V každém tréninku se snažte o zvyšování váhy. I když je to jen o kilo nebo dvě, je to zlepšení. Cvičte s takovými váhami, abyste měli vždy rezervu 1 – 2 opakování. Nejděte nikdy do selhání! Váha je v sériích stejná. Jestli cvičíte zakopávání s 20 kg, pak v obou sériích provádějte s touto váhou 12 opakování. Když vidíte, že to zvládnete bez problému, příští trénink zvyšte váhu. Sledujte svoje pokroky, nejlépe tak, že si budete vést tréninkový deník a neustále se vzdělávat a shánět informace.

Po půl roce budete znát většinu základních cviků a můžete začít např. s tréninky jako jsou GVT, ABB, HST."

OSOBNE DOPORUCUJU ZACIT HST A PAK ZKUSIT ABB NEBO 5x5 NEBO TOTAL BODY TRAINING.
ZKUSTE SI TYHLE TRENINKY NAJIT TREBA NA www.IRONFACTOR.CZ


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Tommek

Člen
# Zasláno: 4 Úno 2008 14:36


Tak jako dík, ale nemyslím si, že jsem začátečník měl jsem nedávno silový trénink a chci opět navázat na objem. Chtěl jsem jen vědět jestli neznáte něco dobrýho a ták a trénink pro začátečníky bohužel je vidět všude, ale objem a počíst si o tom jsem hledal, ale nic moc, jak čtu.
Jinak dík .
tetsuo

Člen
# Zasláno: 4 Úno 2008 15:01 - Změnil/a: tetsuo


Ctes zjevne malo, je toho vsude plno.

Jeste jednou: Vyber si cokoli bud od Chada Waterburyho, co se jede 3-4x tydne, nebo 5x5 nebo bear routine nebo Hypertrophy Specific Training nebo ABB nebo German Volume Training.
Zdejsi uzivatel Coyote taky sestavil dobrou vec:
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=4&topic=406

A vzhledem k tomu, zes zatim jel trenink, ktery je pro naturala pekne na houby, tak na tebe bude fungovat cokoli.
Cvicit telo rozdelene na jednotlive partie a kazdou partii jen 1x tydne je proste a jednoduse spatne. (Funguje dobre na sypace a geneticke talenty, natural s prumernou enetikou z toho skoro nic nevytezi.)
Telo rozdelene na vrsek a spodek, kazde 2x tydne je lepsi. Cele telo pomoci zakladnich cviku 3x tydne jeste lepsi.

Prvni, co muzes udelat, je vyradit predkopavani, ruzna upazovani a kladky. Presne po tomhle svaly nedostanou dostatecny impuls.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 4 Úno 2008 15:03


A mimochodem, delat vice serii na biceps a ramena, nez na nohy, je opravdu chyba hodna zacatecnika. Proto jsem si te mezi zacatecniky zaradil.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Tommek

Člen
# Zasláno: 4 Úno 2008 15:14


A poradil bys ? Já právě nevím s těma sériema a opakování, když jedu objem se v tom nevyznám jak jakou partii a táák
tetsuo

Člen
# Zasláno: 4 Úno 2008 15:25


Prosimte, najdi si pres vyhledavac ty doporuceny programy. Dukladne si je precti, dej tomu aspon jeden den, a kdyz necemu nebudes rozumet, tak se zeptej.

Jinak, abych te klidne jeste zmatl (nebo uklidnil) na "objem" ve smyslu nabirani svalu funguje vicemene vsechno. 6-12 serii po 1-3 opakovanich, 4-6 serii po 5-6 opakovanich, 3 serie po 10-15 opakovanich, 1-2 serie po 20-50 opakovanich apod.
Dulezite je to stridat. A od toho tady jsou ty konkretni programy, ktere ti vysvetli, jak to stridat.

A k tomu, abys po trenincich skutecne zacal nabirat svaly, je nejdulezitejsi vyziva. Znovu: asi nikdo ti tady nebude vypisovat jidelnicky. Mas tu haldu diskuznich temat a clanku primo na homepagi, kde se to uz probiralo. Odpovidat na smysl jen na specificke dotazy, obecne dotazy uz se nechavaji bez odpovedi.

Kdyz si vezmu svuj vlastni pripad - nez jsem zacal cvicit, tak jsem mesic predem nacital informace a nez jsem polozil nejaky dotaz na foru, tak uz jsem dva mesice cvicil a experimentoval, nez jsem narazil na nejaky problem, na ktery se melo smysl zeptat a na ktery jsem nebyl schopny v tech clancich a knizkach najit odpovedi.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
The Stone

Člen
# Zasláno: 4 Úno 2008 16:14 - Změnil/a: The Stone


Tommek

Pak nam tady vykladej ze nejses zacatecnik...


___________________
forum.ironfactor.cz !!!
Jimi bOi

Člen
# Zasláno: 4 Úno 2008 19:14


Pak nam tady vykladej ze nejses zacatecnik...

Mno, to co napsal snad vis taky ne? Ja bych to jen asi neumel tak zabalit a treba ja to tady taky procital tak mesic, nez sem sem poprve napsal a na neco se zeptal...To uz taky nejsem zacatecnik?


________________________________________________________
Zatím však netuším, jak skončit s žitím, mě by se nejvíce líbilo pitím...
Tommek

Člen
# Zasláno: 5 Úno 2008 15:32


No, tak jsem se zeptal v posilovně, od kluka co nějakej pátek cvičí a myslim, že je to lepší než si pročítat teď už vše vím co jsem potřeboval. Promiňte za hloupé dotazy. Děkuji
The Stone

Člen
# Zasláno: 5 Úno 2008 17:26 - Změnil/a: The Stone


Jimi bOi

Pak nam tady vykladej ze nejses zacatecnik...

znamena jako ze je zacatecnik, precti si to znova frajere

No, tak jsem se zeptal v posilovně, od kluka co nějakej pátek cvičí

Tos udelal asi nejhur jaks moh


___________________
forum.ironfactor.cz !!!
Jimi bOi

Člen
# Zasláno: 5 Úno 2008 19:21


The Stone

komus to vlastne psal? Ja mel za to ze Tetsuovi...


________________________________________________________
Zatím však netuším, jak skončit s žitím, mě by se nejvíce líbilo pitím...
The Stone

Člen
# Zasláno: 5 Úno 2008 20:31 - Změnil/a: The Stone


Neee Tomekovi, byla to reakce na: Tak jako dík, ale nemyslím si, že jsem začátečník měl jsem nedávno silový trénink

A pod tim bylo A poradil bys ? Já právě nevím s těma sériema a opakování, když jedu objem se v tom nevyznám jak jakou partii a táá

Tak na to sem reagoval

EDIT: uz je to adresovany


___________________
forum.ironfactor.cz !!!
Tommek

Člen
# Zasláno: 7 Úno 2008 16:24 - Změnil/a: Tommek


Nee to si pochopil špatně. Bylo myšleno, že si nemyslím, že jsem začátečník zapoměl jsem nejspíš tečku. A potom, že jsem měl silový trénink a chci opět navázat na objem nebylo nic myšleno v tom, že jsem jel silovej trénink a z toho důvodu, že si myslím, že nejsem začátečník.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 8 Úno 2008 15:03


Cos jel za silovy trenink?


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Tommek

Člen
# Zasláno: 9 Úno 2008 12:44 - Změnil/a: Tommek


Po : T - Bench Press
L - Mr.T
S - Dřep
Zákop + Předkop

St : T - Mr.T
L - Dřep
S - Bench Press
Bradla + Tlaky ramena + Peck - Deck

Pá : T - Dřep
L - Bench Press
S - Mr.T
Hrazda + Přítahy jednoruček

Těžký(T) 95% 4x2

Střední(S) 80% 4x6

Lehký(L) 60% 4x6
Výbušně


Poslední cvik jsem končil střední váhou a + ještě dva cviky pro tu danou partii. Kromě středy, tam jsem ještě zapojil ramena jeden cvik.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 24 Dub 2008 12:28


No, tos v podstate cvicil podle metody trenera powerlifteru Fomina.

Za zbytecny pokladam peck-deck, nekam bych tam jeste prihodil neco na lytka a bricho.

Pokud mas dobrou vyzivu a dostatek spanku, je mozne zaradit jeste ctvrty den (sobotu), kdy odjedes nejake izolovane cviky na ruce, dobre je dat i nejakou rehabilitaci na spodek zad, bricho a ramenni rotatory.
Lytka a bricho muzes taky dat az ctvrty den. Ony totiz makaji slusne i u drepu a mrtvol.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist