Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / Treninkový plán pro hezké telo do léta
Autor Zpráva
peters

Člen
# Zasláno: 9 Pro 2007 22:55 - Změnil/a: peters


Dobrý den potreboval bych poradit nejaký dobrý treninkový plán ,abych se sebou do léta neco udelal...do posilovny chodim už asi pul roku ,ale nejedu podle zádnýho plánu...jedu zrovna co se mi chce a to asi nebudu moc správný...chtel bych hlavne nejak vypracovat horní cást tela(prsa,bricho,ruce,záda)...a jinak vážim 70kg a merim 180cm takže bych potreboval i dost pribrat no takže jaké cviky?v jakém poradí?a kolik sérií s kolika opakováními?...moc dekuju za rady ...
tetsuo

Člen
# Zasláno: 10 Pro 2007 12:02


Zacni cvicit nohy, poroste ti cele telo. Bez cviceni nohou se ti nevylouci dost testosteronu a poroste to minimalne.

Porozhlidni se po foru, mas tu tuny treninku, vyzivovych planu apod. Ptat se takhle obecne nema cenu.

Jestli chces nejlepsi cviky: Drep s cinkou, tlak s cinkou vleze na lavici, mrtvy tah (silovy pozved), premisteni cinky na prsa a tlak s cinkou ve stoje, pritahy cinky predklonu, kliky na bradlech, shyby na hrazde, predklony s cinkou za krkem, pritahy cinky k brade ve stoje. Stridat velkou cinku a jednorucky, typy uchopu (nadhmat, podhmat), sirku uchopu a sirku postoje.
Ostatni cviky jsou na rozvoj hmoty podruzne. Bricho cvic jak chces, a nezapominej na lytka.

Serie a opakovani menit co nejcasteji. Vyzkousej si svoje maximalky v jednotlivych cvicich a odsud odvod opakovani a serie. Napr.
6-65% maxima - 8 opak pro 3-4 serie
70-75% maxima -5-6 opak pro 5-6 serii
80-90% maxima - 3 opak pro 6-10 serii
atd.

Nejvyhodnejsi pro tebe budou treninky celeho tela 3x tydne, nebo deleni treninku na horni a dolni oolvinu tela 4x tydne (cili kazdou partii procvicis 2x tydne).
V zadne serii nejed do selhani, vzdycky bys mel mit rezervu na 1-2 opakovani. Lepe se potom regeneruje. A cim casteji sval procvicis, tim lepe roste.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
blaster18

Člen
# Zasláno: 10 Pro 2007 15:14


Porozhlidni se po foru, mas tu tuny treninku, vyzivovych planu apod.

Po fóru možná, ale ne po tomto...žádný článek se myslím nedochoval.


__________________________________
If there is a will, there is a way!
tetsuo

Člen
# Zasláno: 10 Pro 2007 17:16


Aha, tak Ironfactor.cz

Sekce: Zacatecnici a Trenink

Co se da delat. Tady to hnije.

Resp. nestalo by za to zkopirovat sem nekolik treninku pro zacatecniky a nejak zaklani clanky o vyzive?


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
The Stone

Člen
# Zasláno: 10 Pro 2007 17:27


klidne urcite muzes, ale ja neminim tomu tady nejak pomahat.


___________________
forum.ironfactor.cz !!!
peters

Člen
# Zasláno: 10 Pro 2007 18:10


co myslíte tady na tento trenink???
http://www.f-sport.cz/print.php?id=23
Tryggve

Člen
# Zasláno: 11 Pro 2007 11:49 - Změnil/a: Tryggve


Treninky co jsou na f-sportu bych nebral obecne. Uz vidim podruhy odkaz na trenink odtud a je to zase paskvil. Podivej se na nejaky trenink pro zacatecniky, pokrocily zatim nejsi.

Tady jeden mas: http://www.posilovani.net/index.php?l=product_deta il&p=2
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 3
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist