Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Cviky / věčné téma, potíže s plností prsou
Autor Zpráva
Polsonside

Člen
# Zasláno: 6 Lis 2014 21:52


Měl bych dotaz na zdejší zkušené. Všechny partie přiměřeně stále rostou a reagují na výkon, zaostává mi ale partie hrudníku, prsa ve své spodní částí rostou, ale problém spočívá ve stagnaci středů a hořejšků, chybí mi ta plnost a chci se zeptat na ideální cviky, které mi podpoří růst středů a svršků, kolik opakování, zda pyramidu nebo maximálku, vysoké opakování atd. Díky za Vaše cenné rady.
Legi

Moderátor
# Zasláno: 6 Lis 2014 22:08


Ano, věčné téma. V první řadě je potřeba ty svaly vnímat a naučit se je ovládat. Pokuď nejsi schopen "zatabletit" prsama nezávisle na sobě znamená to, že nejsi schopen zapojovat pouze prsní svaly tak, aby ostatní svaly působili jen jako stabilizační svaly. Jinými slovy zvedáš činky tricepsama, vším ostaním, jen ne prsama. Další problém může být nedostatečný rozsah pohybu u provádění cviků. Společným jmenovatelem u obou těchto problémů bývá používání příliš vysokých vah. Nejlepší cviky na prsa jsou bezesporu tlaky s jč (nikoli benchpress), rozpažování, stahování protisměrných kladek v předklonu a hluboký kliky v předklonu na bradlech. Rozsah opakování od 3 do 15. Jinak zase jedna všeobecná rada. Cvič silově základní vícekloubový cviky a ony ty prsiska narostou, né že ne.


42let @ 195cm @ 125kg
Fitnesak94

Člen
# Zasláno: 6 Lis 2014 22:31


Me na bench prsa nereagovali moc ( asi ta technika , nebo mi proste nesedi ) Ale co me pomohlo a muzes zkusit, zacni tlakama na sikmy lavici s jednoruckama tam jsem si dal na rozviceni dve serie a pak tri kdy uz jsem si nalozil ( no nalozil , cvicim 8 mesicu takze ty serie vypadali takhle 15 - 17,5 - 20 - 25 - 25 ) potom jsem sel na bench, tam jsem si dal mensi vahu a snazil jsem se jet co nejlepe techniku abych procitil prsa, pak rozpazky na dopumpovani.
Polsonside

Člen
# Zasláno: 7 Lis 2014 09:40


jen zmíním, že cvičím téměř 3 roky, mám tu i aktuální fotku v jedné diskuzi takže nějaký to odcvičení už proběhlo. Váhy určitě zvedám nižší, nebuduji sílu ale více se soustředím na techniku, skoro se obávám, že to i přeháním protože po takové době zvedám celkem malé váhy, třeba viz kolega šikmé tlaky taky jedu 25kg v 4 sériích. Základní vícekloubové cviky jedu, stahování kladek jedu všemi způsoby ale tam mám silný pocit, že neovládám techniku, ty prsa pak moc necítím, benchpress mě osobně taky připadá, že pro mě moc není a tělo na něj moc nerreaguje,....
Legi

Moderátor
# Zasláno: 8 Lis 2014 08:01


Píšeš cituji..."nebuduji sílu". Zřejmě si neuvědomuješ, že u naturálů jde síla se svalovým rozvojem ruku v ruce! Nelze mít svaly a být slabý! Znovu opakuji, že pro růst svalů je u naturálů nutností vyprovokovat produkci vlastních steroidních hormonů, jinak logicky nemůže nic růst. Toho docílíte pouze při zvedání submaximálních a maximálních vah. Jedině tím stresujete svoji CNS a jedině tím zapojíte maximální počet motorických jednotek a svalových vláken, což má za následek zvýšení produkce vlastního testosteronu. Teď prosím všechny, co to tady čtou, aby napsali chápu, nebo nechápu. Rád případně rozvinu, nebo dovysvětlím...


42let @ 195cm @ 125kg
kuceraz

Člen
# Zasláno: 8 Lis 2014 19:45


Legi: srozumitelné to určitě je, jen bych doplnil, že ta váha musí být maximální vůči zachované správné technice, aby tě někdo nevzal doslova
(zvedat maxima, která technicky zvládnu)
Legi

Moderátor
# Zasláno: 9 Lis 2014 15:03


Samozřejmě. Cvičíme ku svému prospěchu, ne pro průkaz ZTP.


42let @ 195cm @ 125kg
Polsonside

Člen
# Zasláno: 9 Lis 2014 16:04


když mě chybí sparing partner pro absolvování vyšších vah, sám se u některých cviků s volnou vahou neodvážím.
Legi

Moderátor
# Zasláno: 9 Lis 2014 16:18


Podívej, pokuď dodržuješ základy bezpečnosti, dají se zvedat maximálky i bez sparinga, čehož jsem zářným příkladem. Musíš mít na to v posilce samozřejmě odpovídající vybavení. V podstatě na to stačí silová klec, kde se dají výškově nastavit zarážky, aby Tě činka nemohla přizabít. Jestli takovou u vás nemáte, změn posilovnu. I takový detaily dělají velkej rozdíl!


42let @ 195cm @ 125kg
Polsonside

Člen
# Zasláno: 9 Lis 2014 17:33


tak silová klec by byla (BBC) a hojně využívám ale problém je především u tlaků s jednoručkami na prsa, ramena nebo bench, tam se bojím přidávat bez možnosti pomoci sparinga.
Legi

Moderátor
# Zasláno: 9 Lis 2014 17:46


Bench na max se dělá taky v silový kleci. Maximálku na ramena můžeš dělat na multipressu, nebo trhat jč nad hlavu.


42let @ 195cm @ 125kg
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 3
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist