Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Cviky / sestavení treninku
Autor Zpráva
Hans17

Člen
# Zasláno: 5 Srp 2014 22:28


Zdravim,
Moje aktuální váha je 80kg, výška 180cm a věk 21 let.
Hraju fotbal, treninky UT a PA, NE(zapas)
Cvičím cca 2 měsíce hlavně teda doma(cvicil jsem i drive zhruba pul roku zpatky asi 1rok v kuse, pote jsem si zranil koleno tak jsem si musel dat pauzu - takze jsem i pribral, ale nic hrozneho), protože na posilovnu nemam cas a mam to daleko na dojizdeni.
Mám doma posilovací lavici s bench do 60kg a tzv. motylek(pritahovani zavazi k sobe) + kettlebel 8 a 16kg, ab wheel kolečko, jednoruční čínku 12kg a rotoped.
Rozpis jedn. cviceni:
Po:
bench 5s-10opakování
motýlek 5x10
kliky5x10
ab wheel 5x10
kettlebell ruzne cviky 3s 10op.
+serie na bricho https://www.youtube.com/watch?v=MPlnj6Sm12o
+rotoped 40min nebo beh 40min
Ut:
trenink-fotbal
St:
bench 5s-10opakování
motýlek 5x10
kliky5x10
ab wheel 5x10
kettlebell ruzne cviky 3s 10op.
+serie na bricho https://www.youtube.com/watch?v=MPlnj6Sm12o
+rotoped 40min nebo beh 40min

Ct:
5x10 drepy
5x10 drepy s kettlebell 8kg
vyskoky na bednu 5x10
40min behu a svihadlo 10min

Pa:
Trenink fotbal

So: VOLNO

Ne: Zapas.fotbal

Jidelnicek zhruba dodržuji, spise bych chtěl poradit s tim cvičením co dělám dobře a co špatně. Diky za odpovedi
Muj cil je nabrat jeste nejakou tu svalovou hmotu a hlavne schodit tuk s bricha(tim padem vyrysovat).
balbi

Člen
# Zasláno: 6 Srp 2014 09:31


Ono to nabírání/shazování je hlavně o tom jídelníčku, tak by bylo spíš lepší postnout jídelníček a kouknout se, zda je tam vše v pořádku.
Hans17

Člen
# Zasláno: 6 Srp 2014 11:01


Tak třeba PO:
Snídaně: jogurt activia smichane s muslu + bananovy kokteil, nebo celozrnna bulka s kureci sunkou a syrem + bananovy kokteil
Svačina: 1x broskev, 1x jablko
Oběd: rýže s kuřecím masem a zeleninou
Svačina: muslu tyčinka, banan
Večeře: vajíčka se zeleninou a cezr.bulkou nebo tuňák s bulkou
2.Večeře: podle hladu - někdy si dám ještě tvaroh
Pitný režim 4-5l denně
Dělám v celku namáhavou práci u které se dost zapotím.
balbi

Člen
# Zasláno: 6 Srp 2014 11:57


Ty svačiny bych trochu poměnil, máš tam samé rychlé cukry, je sice pěkné, že má intenzivní práci, ale dal bych tam klidně nějaké celozrnné pečivo a k tomu tak jedno jablko/banán a ne jen samé ovoce nebo tyčinky.
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 3
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist