Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Cviky / Dobré cviky na brucho v dome
Autor Zpráva
TheZlaterik

Člen
# Zasláno: 16 Pro 2013 20:01


Zdravím,
Chcel by som sa opýtať na nejaké cviky na brucho, ktoré môžem robiť u seba doma, čiže nemyslím nič spoločné so strojmi. Momentálne cvičím po večeroch sklapovačky a brušáky. cvičím to na 3 série a denne zvyšujem počet opakovaní o 2.
Momentálne som na 40 sklap. 10-20 sek. pauza , 60 brušákov 1 min. pauza a znova 3 série.

Je to dobrá voľba na vypracovanie brucha ? Vybral som si hlavne tieto dva, lebo myslím, že ich cvičení najviac cítim napumpovanie bruš. svalov.

Vďaka za rady.
liliana

Člen
# Zasláno: 16 Pro 2013 20:07


plank v ruzných pozicích, kliky shyby metronomy nůžky...


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
liliana

Člen
# Zasláno: 16 Pro 2013 20:16


proč tam nemám interpunkci neřešte :D


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
TheZlaterik

Člen
# Zasláno: 16 Pro 2013 20:29


tak skúsim popozerať, čo to presne je za cviky... uvidíme čo z toho bude
Karolina

Člen
# Zasláno: 16 Pro 2013 22:26


Přítahy nohou ve visu, bicykl v leže


I don´t work hard because I hate my body, I work out because I love it
Spede

Člen
# Zasláno: 17 Pro 2013 09:28


Jsem spíše pro komplexní cvičení a stravu. Pokud budeš dělat stovky cviků jen na břicho, tak max. Ti břicho později nakope do ****
liliana

Člen
# Zasláno: 17 Pro 2013 09:30


já bych jen zdůraznila, at cvičíš antagonisty.. tedy i záda..jinak dopadneš jako já


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
Spede

Člen
# Zasláno: 17 Pro 2013 09:34


lili, že máš namakaný břicho bez zad?
liliana

Člen
# Zasláno: 17 Pro 2013 09:41


že mám tak trochu dysbalanci :D přímej sval břišní je dost namakaný a záda v dolní části takřka vůbec...alespoň Leg tam žádné svaly nenahmatal... až nahoře


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
Spede

Člen
# Zasláno: 17 Pro 2013 09:49


Nebudu a nechci se vyjadřovat
liliana

Člen
# Zasláno: 17 Pro 2013 09:52


tak radil mi co na záda, tak musí vidět, co potřebuju posílit ne? Navíc to zjišťoval přes tričko, neboj :D


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
Spede

Člen
# Zasláno: 17 Pro 2013 09:58


Já se nebojím
liliana

Člen
# Zasláno: 17 Pro 2013 10:04





*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
Spede

Člen
# Zasláno: 17 Pro 2013 10:27


Jsem nebojsa
liliana

Člen
# Zasláno: 17 Pro 2013 10:36


nic jiného bych si ani nemyslela


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
TheZlaterik

Člen
# Zasláno: 18 Pro 2013 17:47


Nie nei ja to skôr berem ako večerné cvičenie. v posilňovni cvičím iné partie a brucho doma
Karolina

Člen
# Zasláno: 18 Pro 2013 19:00


Já dávám 3 cviky na břicho na závěr každého posilovacího tréninku, a jsem spokojená.. podle mě nemá velký význam dělat tisíc cviků na břicho doma jen tak bez ničeho..


I don´t work hard because I hate my body, I work out because I love it
TheZlaterik

Člen
# Zasláno: 20 Pro 2013 10:32


No tak ak to zoberiem presne, v posilňovni mám na záver každého tréningu brucho ako asi väčšina. Ale keď už mám nato vybavenie cvičím napr. sťahovanie kladky na brucho, sklapovačky na šikmej lavici ( dole hlavou ) atď...
Ale doma si zatiaľ dávam brušáky,kliky,sklapovačky. ( kliky na prsia,triceps ).

Keďže na moju výšku 172 cm (cca) mám dosť veľkú váhu (80kg), tak je mi jasné, že na brucho nebudú žiadne "tehličky".Ale po čase ak sa podarí ísť s tukom dole, tak verím v to že sa to podarí.
Karolina

Člen
# Zasláno: 20 Pro 2013 13:46


Určitě se to podaří, člověk musí vydržet a hlavně nespěchat..lepší pomalu a jistě


I don´t work hard because I hate my body, I work out because I love it
Spede

Člen
# Zasláno: 21 Pro 2013 09:03


Já dávám 4 cviky na břicho, i když zatnu tak mám břicho jako kamen, ale pod 2cm vrstvou tuku
TheZlaterik

Člen
# Zasláno: 21 Pro 2013 09:48


Tak tak, treba mať motiváciu. Taktiež mám ho tvrdé... Aj vidno nejaké vyrysovanie, ale len po stranách.Na predných brušných svaloch mám 2,5-3 cm tuku... Takže to je niečo hrozné. Len teraz ešte otázku k cvičeniu, je lepšie robiť menej opakovaní a viac sérii alebo naopak ? ( na vyrysovanie a zhodenie v tej danej oblasti... ).

PS: Karolina : Máš pravdu.. Treba si veriť a mať hlavne motiváciu a cieľ. Bez toho to neide. Môj cieľ je hlavne do leta vyzerať ako to má byť
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist