Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Cviky / poradna
Autor Zpráva
c4sper

Člen
# Zasláno: 1 Říj 2013 21:22


věk:22 výška:173 Váha: 68
zdravíím všechny přítomný , rorezpíšu muj full body train a budu,,dobrej´´ za vaše případný rady.. Doufám že se najde nekdo sečtělej a obětuje se pro tech pár řádků

1.DEN : RAMENA
PRSA
ZÁDA
BICEPS
BŘICHO

2.DEN : NOHY
TRICEPS
BŘICHO

1. týden jedu ve fitku
2.týden doma k dispozici hrazda, činky,lavice=silový trening

ad 1. od každé partie jedu 2-3 cviky po 4 seriích a 12 opakováních..
ad 1. První a druhý cvik jedu silově činkama, třetí cvik na stroji
ad 1. Není tomu tak vždy , nekdy 1cvik silově,2 a 3 na stroji střídám to..
ad 1. 2.den jedu na nohy 3-4 cviky ,triceps 2 cviky
ad 1. Po treningu 15-20 minut kardio tepovka 120+
ad 1. Co se týká návazností cviků v průběhu tréningu snazím se jet např. ramena,biceps,ramena,biceps,záda,prsa,záda,prsa a na konci dávám bricho a aerobku.. vzdy ob jeden cvik jedu znovu ten predchozi ale třeba už na stroji..

ad 2. 1.den se snažím procvicit vršek těla full body všemi dostupnými prostředky v domácím prostředí , 2 cviky 1 partie po 12 opakováních se 4 seriemi..
ad2. 2.den jedu 2 cviky na triceps a 3cviky na nohy ,bricho
ad2. aerobku v2. týdnu nezařazuju vůbec
Strava:
5 menších porcí po 3 hodinách
Suplementace:
gainer go pro
protein (vícesložkovej) matrix
Omega 3
Kloubní výživa v prášku
Výsledky
- posiluju 5 měsíců, kdy jsem začínal na 75kg
- do 3 měsíců sem spadl na 68kg který si držím do ted , redukce tuku je hodne viditelná hlavne v pase což je podle selskýho rozumu asi nejobjektivnejší měřítko..
Cíl
-Vzhledem k tomu, že jsem menšího vzrůstu, nechci budovat nejak extra svalovku, nebo alespon tak aby svaly byli tak nejak přímoúměrný tělu.. abych nebyl jak zaprdlá gorilka..
Takze bych spíše uvítal atletickou postavu jak se patří.. a to navazuje na moje dilema v následujících otázkách..

Otázky:
1. Navážu na posl. odstavec , myslíš že v mým případě by bylo mnohem lepší vypít gainer az tak za hodku po treningu nikoliv hned a nebo vůbec ??? Že bych v podstate čerpal sacharidy jen ze stravy(rýže,brambor,mléčné výrobky, někdy jáhly)
2. Dále co mi tak vrtá hlavou , jestli nevadí když posiluju deně i kdyz jiný partie, zda je ta rege dostatečná..?
3. Dalším úskalím 1.týden me to ve fitku zabere 2 hodiny , vím že ideální trening s kardiem bych mel stihnout za 60 minut.. Ale to se stihnout nedá, musel bych ubrat náký cviky.. A tak se ptám zda je to víc na škodu než-li k užitku.. jinak 2.týdnem kdy posiluju doma mi to zabere hodku a pul..
4. Viz otázka č.1 ptám se proto že, kdyz se ohlídnu zpátky .. Dřív sem posiloval bez suplementace výsledky samozřejmě nebyli hned viditelné, protože jsem se nedržel žádné stravy
prostě sem si denně udělal naky sklapovačky shyby kliky, zabralo mi to 20 minut, a jak rikam jel sem to kazdej den tudiz nebyl žádnej prostor ani pro rege, ale do roka sem byl tak jako tak vysekanej jak LUNT samozrejme na nejakych směšných 65kg.. ale ptám se právě esi by nebylo kuprospěchu cvičit v mým případě jenom s proteinem.. Chci zkrátka atletickou postavu, ale žádných 68kg rys , chtelo by to tak 10kg hore= 78kg rys.. a to se budu nejspis snazit nabrat ze stravy nebo nevím sám jak byste poradili..? Chci mít viditelný břišáky atd.. ale zaroven nabrat což bez gaineru asi nepujde..??
Určitě to bylo vyčerpávající, ale budu vděčnej za všechny případný rady, předemm dííík
V závěru jsem si jeste vzpomel jestli byste mi spis nedoporucili anaerobní treningy s opakovaním 12-10-8-6 s pridavanim závaží, esi by to nebylo víc efektivní, nerikam ze teda jedu s váhou při které bych se stacil jeste vybavovat s parťákem, ale jelikoz to nemám vyzkoušený tak sem se do toho este nepoustel.. diiky


Cíl je sen ke kterému napíšete datum !
Legi

Moderátor
# Zasláno: 3 Říj 2013 18:15


K tomu rozdělení partií. Ty necvičíš ramena?

1. Čím delší prodleva, tím více spálíš tuku. Má smysl čekat max. 90minut, potom již obětuješ růst svalů ve prospěch pálení tuku. Bez gaineru se dá růst také, ale je to výrazně pomalejší proces.
2. Záleží na intenzitě a objemu. Když partii zničíš, jistě si min. 3 dny neškrtneš. Posilovat každý den se dá, ale umí to jen zkušení borci. Tobě bych to rozhodně nedoporučoval.
3. Hodně lidí straší tzv. Kortizolovou hranicí. Zbytečně. Většina powerlifterů a kulturistů cvičí déle jak 60 minut.
4. Jistě, bez gaineru není gain. Snaž se aerobní činností a kázní v dietě držet procento tuku nízko.

Nejúčinějším systémem je zřejmě rampa, něco jako 5/3/1/1/1, nebo 8/5/3/3/3/3, těch sérií se dá dělat opravdu hodně, dle výkonnosti.


42let @ 195cm @ 125kg
c4sper

Člen
# Zasláno: 3 Říj 2013 23:43


Velký díík za dlouhý pročítání a smysluplný odpovedi ..

Co se týká těch ramen , jasne ze je posiluju,byl to jen příklad, chtel sem popsat, že necvičím jednu partii na začátku treningu a dalsi serii na tutez partii až třeba na samotným koncii, zkratka ze to mám tesne posobě aby mi to neco dalo.. Jelikož moje začátky po nějaké odmlce byli hodně chaotický..

Jen se jeste zeptám , psal si o ,, Ramppe´´ jako 5/3/1/1/1, nebo 8/5/3/3/3/3
tím si myslel přidávání závaží v kg nebo pocet opakování..?

ad. k odpovedi č. 2. je to pozoruhodný , ale doposud se mi nestalo , že bych pocitoval bolesti nějaký partie , která by mě omezovala zacvičit si následující den, ale netvrdím že bych do toho ve fitku nedával vsechno, je pravda, že tohle se mě týkalo když sem zacal zvedat činky po nejaký odmlce ale jinak s tím nemám žádnej problém, na druhou stranu nemám velký oči, tak neberu do rukou činky u kterých bych si nebyl jistej že udělám tolik počet opakování kolik bych od toho očekával.. Vetsinou jedu jak sem již psal 4 serie po 12 opakovaních a když pocituju že už mám na víc tak jedu 4 serie (15,15,12,12) a do tydne pridávám další závaží a jedu zase 12,12,12,12 snažím se předejít nějakým zraněním tak cvičím s rozumem... Nevím proč nepocituju bolest svalů, vzdycky me to nakopávalo do dalšího dne s tím, že moje idea byla yeeesss co bolíí to rosteee, tak se ted utesuju aspon tím že to má za důsledek ten matrix koukal sem ze v tom sou náký BCaa , ale asi sem hodne daleko od pravdy :D jinak dík Legi


Cíl je sen ke kterému napíšete datum !
Legi

Moderátor
# Zasláno: 4 Říj 2013 18:50


To jsem myslel počet opakování. Pro někoho je to možná překvapení, 3 a jen jedno opakování, můžou po tom růst svaly? No, pokuď je to zvedáno u cviků u kterých to má smysl, použije se submaximální váha, tak určitě víc, než když zvedáš prdlajs 12x za sebou.


42let @ 195cm @ 125kg
c4sper

Člen
# Zasláno: 6 Říj 2013 01:26


Hahah mohl si rovnou napsat ty cviky který význám mají, ale za sebe to vylučuji, protoze kdyz bychom vycházeli z úvahy,že denní cvičení bys nedoporučoval s vyjímkou ,,zkušených borců´´ přenechal bych jim i to žezlo se Submaximální váhou ..


Cíl je sen ke kterému napíšete datum !
Legi

Moderátor
# Zasláno: 6 Říj 2013 11:59


To je právě ten největší omyl!
Cviky, které za to stojí? Dřepy, MT, různé druhy dotahů, přítahů, benč, tlaky, čili vícekloubové cviky.


42let @ 195cm @ 125kg
c4sper

Člen
# Zasláno: 6 Říj 2013 14:27


Nojo, ale co si mám představit pod pojmem submaximální váha, zvedám 16kg jednoručky,není to slavný,ale vícekloubové cvicky jedu pořád .. submaximální váha se navysuje o 1/3 , 1/2 toho co zvedám, nebo se to odvíjí individuálně a je třebba si to vyzkoušet ?


Cíl je sen ke kterému napíšete datum !
Legi

Moderátor
# Zasláno: 6 Říj 2013 15:54


Výraz sub, znamená česky pod, tzn. submaximální váha je třeba 85% Tvého maxima na příslušný počet opakování, třeba 3, nebo taky 12, to už není rozhodující.


42let @ 195cm @ 125kg
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 3
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist