Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Cviky / trening zmena ???
Autor Zpráva
c4sper

Člen
# Zasláno: 11 Srp 2013 18:48


Zdravím moderátory , věk 21 výška 173 váha 68

začal sem s treningem před 4 měsíci , není to úplně ono ale v domácích podmínkách sem jiný cviky dohromady nedal..

1.Den
hrazda podhmat(shyb s natáhnutými pažemi) 12,12,12,10,10
kliky s nohy na lavici 12,12,12,12
arnoldky 12,12,10,10
pullover jednoručkama 12,12,10,10
upažování na lavici s jednoručkama 12,12,10,10
Bicepsové zdvihy s jednoručkama 12,12,10,10
sklaovačky nohy na zidli ( 30,30,30,30,30)

2.Den
mrtvý tah s jednoručkama (12,12,12,12)
poddřep s jednoručkama (12,12,12,12)
dřepy s jednoručkama (12,12,12,12)
sklaovačky klasika nohy na zidli ( 30,30,30,30,30)
zvedání nohou vleže za hlavu držím se noh židle :D ( 30,30,30,30)
švihadlo 10-15 min

cvičím každej den 1-1.5 hod
když sem začínal moje váha byla 75 zhubl sem poměrně dost tuku , nezařazoval sem žádnou aerobní aktivitu běh nebo tak krom toho švihadla..
doplnky typu gainer (go pro) protein(matrix) sem v období využíval, nyní jedu měsíc s gainerem , abych se dostal s prítelkyni i nekam na dovču a ušetřil :D začinal sem s 10kg jednoručkami nyní zvedám 16kg což je paráda
ale proč píšu:
chtěl bych změnit trening, po prádninách už budu potřebovat do posilovny protoze doma neznám tolik variací cviků.. a spíš se chci zaměřit na dvě partije při jednom treningu a doplnit jej třeba cvikem este na bricho.. tedy 1.den záda+triceps+bricho
2.den biceps+ramena+bricho
3.den nohy + bricho
a chtěl jsem se zeptat jaké sou z vašeho pohledu adekvatní cviky ktere se spolu nevylučují slysel sem např ze biceps+triceps by se nemel jet v jednom dni a podobně.. Jestli už to bylo psáno tak se omlouvám ale nedočetl sem se ..


Cíl je sen ke kterému napíšete datum !
c4sper

Člen
# Zasláno: 11 Srp 2013 19:05 - Změnil/a: c4sper


jinak strava je asi v pohode, hodne sem četl jím po 3 hodinach a zacal sem dokoncce varit , prilohy typu jahly , kuskus, pohanka, brambory,ryze..hranolky a ruzny smažený veci sem nemel 4 metry ale zvykl sem si..


Cíl je sen ke kterému napíšete datum !
Legi

Moderátor
# Zasláno: 12 Srp 2013 20:11


Na split nemáš výkonnost, ani zkušenosti. Trénuj 3-4 týdně fullbody a za rok si o tom můžeme znovu promluvit.


42let @ 195cm @ 125kg
c4sper

Člen
# Zasláno: 12 Srp 2013 21:13 - Změnil/a: c4sper


aha okey nezkazím nic když pojedu tohle co jedu nákej ten čas jak říkas akorat zařadim este triceps ..?


Cíl je sen ke kterému napíšete datum !
Legi

Moderátor
# Zasláno: 13 Srp 2013 05:22


Fullbody znamená celé tělo, takže bys měl určitě cvičit i triceps.


42let @ 195cm @ 125kg
c4sper

Člen
# Zasláno: 13 Srp 2013 12:29


NO dobře, jeste využiju toho že si v dobrém rozmaru :D Chtěl bych vědět co jsem za samoototyp mezmofort atd .. Díkk za rady


Cíl je sen ke kterému napíšete datum !
c4sper

Člen
# Zasláno: 13 Srp 2013 12:33


tak mi to nejde nahrát, neva i tak dik


Cíl je sen ke kterému napíšete datum !
Legi

Moderátor
# Zasláno: 13 Srp 2013 18:46


Sem můžeš nahrát jen avatara. Jestli se chceš pochlubit svým skeletem, musíš to nejdřív někam uložit (ulozto atd.) a potom sem dát odkaz.


42let @ 195cm @ 125kg
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist