Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Cviky / Aktivace prsních svalů při cvičení
Autor Zpráva
Fukar

Člen
# Zasláno: 20 Čvn 2013 13:39


Ahoj lidi, mám problém mám levé prso o něco mohutnější a cítím při cvičení snad jen to levé. Pravé jakoby nešlo vůbec "zatnout".. Zajímá mě jakou mají mít pozici ramena při tlacích na rovné lavici například abych procítil prsa abych je aktivoval..všude sem četl tlačit je dolů jakože k nohám (deprese ramene) jenže mi to přijde strašně nepřirozený tak nevím jestli to dělám dobře. Jestli to rameno mám tlačit dolu a mít ho do lavice pevně přikovaný během celého opakování.. Poraďte prosím

Marek
Legi

Moderátor
# Zasláno: 20 Čvn 2013 20:00


Čau, ten rozdíl je normální, i když nechtěný. Je to způsobeno silnější rukou, v Tvém případě pravou, která tahá činku za pravé prso. Je potřeba se naučit tlačit prsním svalem a nikoli tricepsem. Ideální polohou na tlaky vodorovné i hlavou nahoru je paradoxně powerlifterský benchpress s mostem, ramena dozadu a lopatky zatlačit do lavičky. Lépe se to procítí s jednoručkama, kdy je rozsah pohybu výrazně větší. S velkou činkou se doporučuje nedotýkat se hrudního koše, ale zastavit činku 2-3 cm nad. Učit se to musíš s menšíma váhama, abys nemusel zapojovat tricepsy.


42let @ 195cm @ 125kg
Fukar

Člen
# Zasláno: 20 Čvn 2013 22:34 - Změnil/a: Fukar


lopatky zatlačit do lavičky bych si dokázal ještě představit ale ty ramena ani ne.. jak dozadu? jako do lavičky taky? nebo k nohám? když dám ramena dolu jako k zemi tak mi přijde, že ten prsní sval vůbec nestlačím když tlačím lopatky do lavice a ramena k noham (deprese) tak me po chvily zacnou bolet ramena..spis to prave.. je to tim ze mam slabsi prso a rameno mu pomaha? fakt nevim tu polohu ramen :/
Fukar

Člen
# Zasláno: 20 Čvn 2013 22:54 - Změnil/a: Fukar


nebo dělám dobře že si jako predstavuju ze moje predlokti jsou jen hulky a tlacim je loktama nahoru?


a ještě bych se chtěl zeptat treba na kliky na bradlech na prsa .. mel bych tlacit ramena dolu po celou dobu? nebo je nechat naprosto volny? a to stejne u rozpazek? ja proste nevim jen tu polohu ramen

PS: grip - měl bych natočit dlaně tak aby byly vodorovně? nebo vertikálně? nevím jestli se pletu ale prej je lepší vodorovně na prociteni koz http://behench.files.wordpress.com/2012/10/bench-p ress-wrists-grip.jpg?w=366&h=227 myslim ten levej obrazek
Legi

Moderátor
# Zasláno: 21 Čvn 2013 19:38


Ramena tlač přirozeně do lavičky, abys měl rovná záda. Lokty nic netlač. Ruce to jen drží, tlačí prsní svaly. Jak říkám, používej menší váhy, aby ses naučil prsní svaly vůbec používat. Kliky na bradlech nepatří do programu začátečníků. Rozpažky, ramena přirozeně, nikam je netlačit, mírně pokrčené lokty, jako bys objímal strom.


42let @ 195cm @ 125kg
Legi

Moderátor
# Zasláno: 21 Čvn 2013 19:40


Poloha dlaní je vždy vertikální, čili taková, aby nevznikala páka a nehrozilo vysmeknutí, nebo selhání úchopu.


42let @ 195cm @ 125kg
Fukar

Člen
# Zasláno: 22 Čvn 2013 12:18


Děkuji za tvoje odpovědi, moc mi to pomohlo
Fukar

Člen
# Zasláno: 22 Čvn 2013 23:34


Už jsem na to mooc přišel..jak to tahat jen kozou. Jde vlastně o to že to rameno se hybe spolecne s hrudnikem .. trosku se zveda nepatrne.. a krasne citim prsa fakt mam radost konecne je mam napumpovany
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist