Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Cviky / Biceps
Autor Zpráva
stichy

Člen
# Zasláno: 25 Dub 2012 23:39 - Změnil/a: stichy


Dobry den,

Uz delsi dobu mam problemy s tim ze mi jaksi zaostava biceps - nijak jsem ho nepretrenovaval proste vetsinou jsem jel 3x8 nebo podobne a cviky obmenoval

docetl jsem se dnes na strance ze pri prilis velkych vahach se zapojuji i koncove upony svalu a ve vysledku pak sili ony - zrejme to bude muj pripad ponevadz jsem si daval vahy ze jsem udelal vetsinou stezi 6 opakovani a i to bylo do selhani

nevim ted co s tim ani driv jsem v bicepsu poradne dalsi den stejne necitil unavu a to jsem uz vic nemohl

kdyz snizim vahu a snazim se aby sval spravne zabiral tak mi to neprijde nejak rozdil a svaly se uz vubec neunavi a stejne mi prijde ze zabiraji jako driv proste jen zvedaji mensi vahu

fakt netusim co s tim tak pokud nekdo vite tak budu vdecny
tetsuo

Člen
# Zasláno: 26 Dub 2012 09:28


Menší váhy, více opakování, nahoře nepovolovat napětí (netáhnout to moc nahoru), spouštět pomalu dolů. Bicepsy cíleně zatínat, na jen pomocí nich zvedat váhu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Kraken

Člen
# Zasláno: 28 Dub 2012 14:12


Nevím jak se zapojuje úpon. Úpon je od upnutí svalu, ne od kontrakce.

Biceps by měl obsahovat hodně rychlých glykolitických vláken, takže když pominu, že je obecně dobrá vysoká frekvence tréninku a velký objem práce, tak:


1. Zařaď shyby podhmatem.

2. Cvičit biceps s velkou činkou 5-10x5

3. Zařadit negativní trénink - tj nahoru činku nějak dostanu (sparing, cheating) a dolů pomalu pouštím

4. Krváčky jak psal Tetsuo, nejlépe však s kladkou, nebo na stroji.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 28 Dub 2012 15:10


Ano, shyby podhmatem a bicepsové zdvihy s velkou činkou nepotřebují velké počty opakování.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
stichy

Člen
# Zasláno: 29 Dub 2012 00:22


shyby cvicim pomerne pravidelne ty negativni treninky zkusim no

myslel jsem ze opakovani 5x5 se pouziva spis na komplexnejsi cviky jako je mrtvac atd.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 30 Dub 2012 16:35


Shyby jsou komplexní cvik.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
stichy

Člen
# Zasláno: 30 Dub 2012 23:08


ja vim on psal 5x5 ale pro cviceni bicepsu s velkou cinkou
stichy

Člen
# Zasláno: 5 Kvě 2012 21:53


chtěl bych se zeptat jestli nebude vadit když budu cvičit třeba koncentrovaný zdvih s opřením o koleno a kladivový zdvih vestoje v jeden den
Kakamil

Člen
# Zasláno: 18 Srp 2013 13:26


Ahoj, mám otázku. Měřím 180cm a vážím 81 kg a cvičím doma s jednoručk.Dodržuju techniku, správně dýchám, přesné přestávky,..a paže jsou pořád volné. Pokud zatnu sval, tak je poznat, že cvičím, ale pokud mám ruce podél těla, tak žádné svaly nemám.A o žádné žíle se ani nebavím, jak se tady probíralo. Ataky nevím, jestli bych neměl nabrat, ale tady mám zase problém, že pokud přiberu, tak se mi tuk usazuje na bříše a hrudník slabý!!! Tak to nechci. Chtěl bych to opačně
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist