Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Cviky / stagnujici hrudnik
. 1 . 2 . 3 . >>
Autor Zpráva
Anonymn


# Zasláno: 27 Bře 2006 17:46


strasne hodne sem rekneme cely zivot klikoval, hrud z toho nenarostla, spis jen naka ta vydrz na kliky, na benchi dam max 80kg, pri 60ti zvladam serie v 17ti pri 76kg ostani casti jako nohy atd rostou ale hrud zaboha ne dlouho sem necvicil ale ted sem zacal...a po posilce hrudnik po mesici cviceni ani trochu nenarostl, techniku si myslim, ze zvladam, ruce rovnobezne s rameny, a poustet ruce do "praveho uhlu" do "delici cary" mezi hrudi a brychem, neni nejaky jiny uciny objemovy cvik na hrudnik ? jim jim jim, za mesic sem pribral 3 kila, ale na hrud ne, jel jsem podle 3deniho objemoveho treninku z fsportu, zadny suplement nejim, je mi 17 let a nic nic hrud proste nenaroste a rad bych s tim neco do leta za 2 mesice udelal
vnitrni_sila

Člen
# Zasláno: 27 Bře 2006 18:15 - Změnil/a: vnitrni_sila


jo to bych taky bral aby mi za m
Anonymn


# Zasláno: 27 Bře 2006 18:33


no, ne mesic, predtim pulrok , pulrok pauza, ted zacinam zas, proste za tech 7 mesicu se to ani trochu nehlo :/
Satanny

Člen
# Zasláno: 27 Bře 2006 18:49


Rozhodne bych zkusil jednoru
Anonymn


# Zasláno: 27 Bře 2006 18:53


jednoru
Satanny

Člen
# Zasláno: 27 Bře 2006 19:04


Ne,bench nahradit jednoruckama.
Robo

Člen
# Zasláno: 27 Bře 2006 19:06


Satanny

Tak ale Bench je snad taky jeden ze z
Satanny

Člen
# Zasláno: 27 Bře 2006 19:34


Robo
Ne
Coyote

Člen
# Zasláno: 27 Bře 2006 20:10 - Změnil/a: Coyote


Co taklhe misto picovin zmenit trenink. Soustred se hlavne na bench + k tomu pridej jeden doplnkovej cvik (neco incline). Zvys frekvenci treninku hrudniku na 2x tydne.

Mohlo by to vypadat treba takhle:

Pondeli:
bench 4x10
doplnek: tlaky jednorucek hlavou nahoru 4x6

Ctvrtek:
bench 5x5
doplnek: tlaky jednorucek hlavou nahoru 3x10
Anonymn


# Zasláno: 27 Bře 2006 20:28


mno, ja se budu ridit tohoto
http://f-sport.cz/print.php?id=21

pondeli bench + tlaky jednorucek
streda tlaky + kliky na bradlech

a k patku bych zase zaradil bench 5x5 + tlaky jednorucek ?

ja se ted rzim tohoto tak bych nechtel nejak vykyvnou z planu
Coyote

Člen
# Zasláno: 27 Bře 2006 20:52


Anonymn
Anonymn


# Zasláno: 27 Bře 2006 21:02


mno ja se v tom ted uprimne nevyznam, nezpracoval by jsi to nejak ? na email razielicek@atlas.cz ? byl bych vdecny, ony cecky neznamenaji vse, jsou tu i jine partie, ale ty cecky mam nejmene vyrazny takze bych s tim rad neco udelal tvrdou praci, ale rad bych nabral i na nohy, zada, triceps biceps jak je to v treninku ale ne s takovou intenzitou, jakou planuju hrudnik, tu intenzitu bych ponechal tak jak to mam v tom planu akorat obmenil ty cecky nejak no...
rekneme ze uz to jedu dva tydny... ja kbych mel tedy pokracovat aby nestagnovaly ostatni casti, s nabireanim vaahy zatim jedu co tyden to nakej ten kilogram u vseho navrch, aspon tedy pokusy
Coyote

Člen
# Zasláno: 27 Bře 2006 21:06 - Změnil/a: Coyote


Bud cvic ten trenink tak jak je a nic tam nevkladej (i kdyz se me nejak moc nelibi) nebo si sestav neco jineho. Na email ani ICQ ani nikam jinam ti nic psat nebudu, vse pis sem. Zde sem ochoten ti pomoct.

Pokud chces cvicit kozy vice jak 1x tydne intenzitu menit musis, jinak se nejspis pretrenujes a nikam to nevede a ma to hovno jakej efekt jak na hmotu tak na silu
Anonymn


# Zasláno: 27 Bře 2006 21:14


mno, ja bych ten trenink take rad zmenil
rad bych neco objemoveho s vetsim zamerenim na hrudnik, to ze chci hrudnik neznamena ze ostatni partie necham osudu ale opravdu si nevim rady, tak bych rad ze nejakej ten 3/4 denni treninkovej plan, jinak zeru zeru zeru nic vic, kamosi si davaj glutamin glukpur kreatin a jakysi karnitin ci co a rostou jak z vody..
Coyote

Člen
# Zasláno: 27 Bře 2006 21:20


Na objem si hodne lidi chvali GVT a HST nebo ABB treninky. Co to je si nekde najdi, nejaka teorie je tady, ale lepsi je to nastudovat primo na diskuznich forech.
Dale primo na hrudnik existuji treninky treba Bench Killer nebo Muscle Medie Bench Routine...neco mas mozna tady www.silovytrojboj.sk , pripadne biomag.sk (freezone) nebo ronnie.cz

Objemovy treninky sme nejaky napsal tady takze taky moznost:
http://www.forum.posilovani.net/index.php?action=vthread&forum=4&topic =406
Anonymn


# Zasláno: 27 Bře 2006 22:33


mno toz sem se dostal k jednomu HST treninku, nechci delat reklamu
http://www.kulturistika.com/picturesweb/2005061001/hst.xls

pripada mi moc narocny... ale zkusim ho 6 tydnu.. snad to s hrudi neco udela, su totalne zmatenej, na netu tolik informaci a ja nevim co vybrat
asi si ve fitku necham udelam trenink plan individualni svij bo jan evim
Coyote

Člen
# Zasláno: 28 Bře 2006 10:26


Pokud nechces zbytecne prijit o nekolik set korun tak zapomen na to, nechat si udelat trenink ve fitku, trenink na "miru" neexistuje!! Nekteri radoby treneri tahaji z lidi penize, nic vic, ale jak chces.

HST, na kulturistika.com se dost ubohy clanek, prakticky zadna teorie, jen rozpis. Mrkni treba sem, tady mas podrobny rozpis.

http://new.biomag.sk/show_article.php?id=150
http://new.biomag.sk/show_article.php?id=154
Anonymn


# Zasláno: 29 Bře 2006 07:39


hm tak sem si udelal trenink s objemama zamerenej na hrudnik
http://pejsek.ic.cz/trenink3dny.xls

budu vdecnej za kazdej nazor, pozmeneni planu, navrhnuti, pridani neceho nebo taky ubrani
Hruda

Člen
# Zasláno: 29 Bře 2006 10:27


Anonymn


--------------------------------------------
Som cool-turista!
Anonymn


# Zasláno: 29 Bře 2006 15:39


http://pejsek.ic.cz/trenink3dny.xls

toto by melo jet
Anonymn


# Zasláno: 29 Bře 2006 15:40


nejlepsi by bylo ulozit odkaz jako..
pupek

Člen
# Zasláno: 29 Bře 2006 22:08


uz to funguje
Coyote

Člen
# Zasláno: 30 Bře 2006 11:04 - Změnil/a: Coyote


Jelikoz se me to nelibi celkove tak ti to hodnotit nebudu. Pokud chces jet hrudnik 3x tydne ok, jen zapomen na nejaky serie s dopomoci a podobne. Proste nesmis jet do selhani jinak ti dale poroste velky hovno.Proste ty serie budou l e h k y s tim, ze postupne (kazdy trenink) budes navysovat vahu.u hrudniku vyhod vsechny "dopumpovaci" serie nebo co to tam je, to je k nicemu. Pouze rozcvicieni a pracovni serie. Ser na city a pocity,z zadneho pumpovani po treninku a podobnych veci nikdo nikdy nevyrostl.

druhej tyden bych v
Anonymn


# Zasláno: 30 Bře 2006 14:22


http://new.biomag.sk/show_article.php?id=30
a co rikas na toto ?
Coyote

Člen
# Zasláno: 30 Bře 2006 14:54 - Změnil/a: Coyote


Good trenink ,ale prvne si dej neco normalnejsiho a az odjedes 2-3 objemovky tak zkuz treba toto. Ani nevim jak dlouho vubec cvicis v posilovne...1-6 neni pro uplne zacatecniky
Anonymn


# Zasláno: 30 Bře 2006 16:32


a co toto ?
ROZPIS GVT
A,B volno C - 10*10

A-Uter
Hruda

Člen
# Zasláno: 30 Bře 2006 18:11


Aj GVT patri k rutinam,ktore sa zaraduju az po urcitej vyspelosti cvicenca,ked uz nefunguju zakladne(klasicke)treningy.A je treba zmenit progres.Je zbytocne ho davat zo zaciatku,lebo nevyuzijes jeho potencial.


--------------------------------------------
Som cool-turista!
Anonymn


# Zasláno: 30 Bře 2006 18:33


hruda tak prosiimte napsal by si neco do zacatku na nabirani + hlavne hrudi ? ja su marny a neco najit nemam sanci si neco postavit sam
dakujem
Hruda

Člen
# Zasláno: 30 Bře 2006 19:00


Len zozerem syr a hranolkyA nieco spravime.


--------------------------------------------
Som cool-turista!
Anonymn


# Zasláno: 30 Bře 2006 19:14


ok, budu cekat jako hladovy hruda na hranolky
. 1 . 2 . 3 . >>
Toto téma je uzavřeno. Nemůžete zaslat odpověď.
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist