Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Cviky / prsa-jak vyrysovat?
Autor Zpráva
colda

Člen
# Zasláno: 13 Pro 2010 18:33


zdarec, cvičim už pres mesic a pul, mam svuj plan kozy,bricho,triceps, a uz pres ten mesic cvicim na prsa cviky, pullover,tlaky,bench-press,rozpažky, a potřebuji vyrysovat dolní část? nějake rady? znam jen jedno a to že hlavou dolu, ale jsou i lepší ? dik


zadny
Romanus

Člen
# Zasláno: 13 Pro 2010 18:41 - Změnil/a: Romanus


pritahy protismernych kladek
http://www.kulturistika.com/stahovani-protismernyc h-kladek
colda

Člen
# Zasláno: 13 Pro 2010 18:47


dík, ale to zrovna v mojí posilovně nemám takže to vynahrazuji nečím jiným, ale problem jsou ty prsa [dolni cast]


zadny
Romanus

Člen
# Zasláno: 13 Pro 2010 19:09


tak cvic tlaky hlavou dolu
colda

Člen
# Zasláno: 13 Pro 2010 19:10


proto se ptám jestli je ješte na to jiny cvik


zadny
Romanus

Člen
# Zasláno: 13 Pro 2010 19:16


rozpazky hlavou dolu
colda

Člen
# Zasláno: 13 Pro 2010 19:26


to děláváM


zadny
Gorgy

Člen
# Zasláno: 13 Pro 2010 19:32


Tak jenom pro informaci vyrýsovat = snížít množství podkožního tuku = úprava stravy.
Být tebou neřeším nějak extra části prsních svalů určitě ne když necvičíš ani dva měsíce. Případně rozepiš svůj současný tréning dny opakování , serie.
colda

Člen
# Zasláno: 13 Pro 2010 19:55


3-4 treninky tydne, 1 den prsa,triceps,bricho
2 den zada,ramena,biceps
4 serie po 10, na prsa: cviky pullover,bench,[tlaky],rozpažky
triceps:pullover,bench uzky,a třetí jak kdy většinou o židli a zpuštení dolu,bricho - všelijake 2-3 cviky
další den zada: mrtvý tah,Přítahy jednoručky k pasu,pritahy velke cinky v predklonu,[zdvihani ramen] RAMENA: tlaky s velkou č. za hlavu, Přítahy velké činky k bradě..
biceps: Bicepsový zdvih s velkou činkou podhmatem,Bicepsový zdvih s jednoručkami
tak jestli tak kdyby jsi mi poradil co jak cvičit a co jak zmenit todle uz jedu vic jak měsic, např.1 den pondeli 2 den utery 1 den patek atd..dík


zadny
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Pro 2010 20:13


Jsi adept na tenhle trenink:
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=5&topic=4218

Jinak si precti neco tady, tak hned na zacatku neupadnes do kolobehu chyb, ktere dela hodne lidi:
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=126
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=197
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=1727
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=1093


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
colda

Člen
# Zasláno: 13 Pro 2010 20:17


ok, a jinak zameril by ses ktomu planu? kčemu bych třeba mohl připojit trapezY?


zadny
colda

Člen
# Zasláno: 13 Pro 2010 20:22


víš jak snažím se cvičit a makat na sobě a baví mě to a určite chci v tom pokračovat tak jestli mam vtom jet dal a nebo něco zmenit


zadny
colda

Člen
# Zasláno: 13 Pro 2010 20:24


navíc z toho topicu moc tych cviku neznám..a nato stroje v posilce nemam, tak proto delam takovy zakladni podstatny plan


zadny
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Pro 2010 20:30


Na ten trenink, co jsem ti posilal, nepotrebujes vubec nic specialniho. Nauci te to, co dosud neumis.
Ke vsemu tam mas obrazky a videa.

Cesta k celkovemu zlepseni neni v tom, ze si budes pridavat cviky na prsa. To, co delas, je pro tvoje ucely dost zbytecny.
Nekopiruj trenink kulturistu, pokud nejsi kulturista = nejsi geneticky mutant a neberes steroidy.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
colda

Člen
# Zasláno: 13 Pro 2010 20:50


a jinak potreboval bych radu, jak to mam všechno cvičit? např prvni den : prsa: tlaky s 1ručkama na rovne lavici, na šikme,a hlavou dolu, pullover,bench rozpašky, jak si to mam rozdělit?? např v ponděli si ma udelat bench pullover rozpačky a po trech den jak budu zase delat prvni den tak mam delat na šikme rovne a hlavou dolu? nebo jak , určil by jsi mi to nějak )?


zadny
Gorgy

Člen
# Zasláno: 13 Pro 2010 21:09


Myslím že v tetsuově tréningu je to všechno popsané víc než jasně.
Vymýšlet něco vlastního je v tvojí situaci silně kontraproduktivní.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Pro 2010 21:10 - Změnil/a: tetsuo


Vubec nechapu, o cem mluvis. Poslal jsem ti treninkovy program, kde kazdy den delas nejaky cvik na hrudnik. Tim se snaz ridit. Dej maximum do jednoho cviku a neztracej cas tim, ze budes cvicit hrudnik 1x tydne pomoci vice cviku. Garantuju ti, ze do nich nedavas maximum, ale pulku toho odflakas.

Pro jistotu jeste jednou:
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=5&topic=4218


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
colda

Člen
# Zasláno: 13 Pro 2010 21:21


no ale porad to nechapu je to zbytecne slozite, lepsi by bylo kdyby si mi ten plan shrnul


zadny
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Pro 2010 21:25


Neni to slozity. Nelze to napsat jednoduseji. Nebud linej a precti si to. Udelaly to uz stovky lidi.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Gorgy

Člen
# Zasláno: 13 Pro 2010 21:26


Co je na tom prosimtě složitého?Stačí si to přečíst a řídit se tím. Budeš tak mít daleko lepší výsledky než s nějakou svojí splácaninou.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Pro 2010 21:35


Nechci te nijak odradit, ale vazne: nelze napsat trenink nejak jednoduseji. KAZDY trenink musis trochu studovat, pokud z nej chces vytezit maximum.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
colda

Člen
# Zasláno: 14 Pro 2010 09:23


no dobre , ale to jako jak prijdu treba v utery do posil a udelam?.Výpady v chůzi s jednoručkami v rukou – 4x
Předklony s jednoručkou/velkou polstrovanou činkou drženou v ohybu loktů – 3x
Stahování kladky na hrudník/shyby nadhmatem/obrácené přítahy nadhmatem– 4x
Tlaky s jednoručkami na rovné lavici – 4x
Pullover s velkou činkou – 3x
Švih s jednoručkou z předklonu – 3x (na každou ruku)
Kliky s nohama na lavičce nebo balonu – 3x
Přítahy kladky k obličeji s rotací ramen/přítahy jednoručky k bradě/prone trap raises – 3x ,

A DALSI DEN ZASE DRUHY DEN??


zadny
tetsuo

Člen
# Zasláno: 14 Pro 2010 10:22


Mas tam pomerne presne rozepsane mozne zpusoby, kdy chodit do posilovny:
a) pondělí-středa-pátek-sobota
b) úterý-čtvrtek-sobota-neděle

Pokud budes chodit do posilovny jen 3x tydne, stridej jen dny 1, 2, 3. POkud budes chodit 4x tydne, stridej dny 1, 2, 3, 4.


Ty cisla 3-4x (uvedena za jednotlivymi cviky) uvadeji pocet serii.
Pocet opakovani v seriich se meni. V zasade jde o to, pridavat si trochu vahu, pokud to jde v kazde serii.
Pokud to nejde, je mozne na to jit obracene a ke stejne vaze pridavat v dalsich seriich vahu.
Pokud nejde ani to, staci pridat vahu jen jednou a pocitat s tim, ze to v dalsich seriich bude subjektovne tezsi.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
colda

Člen
# Zasláno: 14 Pro 2010 13:53


no proste pondeli 1.den streda 2 den patek 3 den [nedele,4den] a potom zase pondeli a porad dookola? a jak dlouho to mam asi tak delat, nemusim menit plan po mesici?


zadny
Gorgy

Člen
# Zasláno: 14 Pro 2010 16:15


Ten plán je jasně daný na deset týdnů.Navíc když si to přečteš pořádně tak s přibývajícími týdny rostou vahy a ubývají opakování.
drap

Člen
# Zasláno: 21 Úno 2011 20:35


vadí mi,že mám moc velký hrudník....asi bych měl cvičit cviky na vyrysovani že?
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist