Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Cviky / cviky v sedě
Autor Zpráva
cawdel

Člen
# Zasláno: 29 Říj 2009 13:16


Čau, mám dotaz ohledně cviků v sedě. Četl jsem tady opakovaně, že cviky v sedě jsou málo účinné kvůi nevyužití svalů podél páteře, resp. kvůli nevylučování testosteronu, a chci se zeptat, zda to platí opravdu obecně. Konkrétně mi jde o cvičení bicepsu v sedě s jednoručkami, což je opravdu klasický cvik na trénování paží a mně to hodně "zabírá"...
Díky.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 29 Říj 2009 16:40


1) A jak vis, ze ti zabira? Podle pocitu, nebo mas nejake objektivni meritko? Mas to opravduu zmereno podle rustu,ze po mesici cviceni bicepsu ve stoje ti bicepsy rostou min nez po mesici cviceni v sede?

2) Jde vzdycky o celkovy treninkovy plan. Trenink slozeny z toho, ze delas dva nebo tri cviky na bicepsy, prinese mene, nez kdyz delas napr. mrtvy tah, shyby a jeden izolovany cvik na bicepsy.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
cawdel

Člen
# Zasláno: 30 Říj 2009 17:52


Díky za odpověď. Nevyjádřil jsem se úplně přesně. Zajímala mě spíš síla než objem (pokud to není v přímé úměře), tedy, zda cvičením v sedě zesílí dané partie prokazatelně méně než ve stoje. A pokud ano, zda se to týká pouze bicepsů, či zda to platí obecně.
Díky.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 31 Říj 2009 01:21


To je dost komplikovana otazka. Svalove partie totiz pracuji spolecne, zapojuji se v urcitem retezci pri urcitych pohybech.

Otazka je, jak poznas, ze je tvuj biceps silnejsi, kdyz budes delat zdvihy v sede, pri nichz nikdy nezvedas tak tezkou vahu jako u shybu na hrazde nebo pritahu cinky v predklonu? (To je takova retoricka otazka, protoze to nema moc reseni.) Podle me zjistis akorat to, ze zvedas vic na zdvizich v sede nez predtim.

Sila a objem nejsou zdaleka v prime umere. Existuje nekolik zpusobu, pomoci nichz rostou svaly, a je zrejme, ze silnejsi vzperaci maji svaly mensi nez slabsi kulturiste. Nicmene plati urcita vazba na celkovy objem prace a dobu, za jakou nazvedas urcitou vahu (tonáž). Kdyz nazvedas vic za kratsi dobu nez nekdo jiny, porostou ti svaly vic (pokud neprekrocis jistou hranici pretrenovani).

______________________

Muze se ale k tomu pristupovat i uplne jinak. Je mozne, ze urcite partie zkratka spatne zabiraji u komplexnejsich cviku (coz jsou ty ve stoje nebo v predklonu, pripadne ve visu nebo v chuzi), a to proto, ze jsou celkove slabsi a jejich praci prebiraji jine svaly.
Tady muze byt uzitecna izolovanejsi prace na slabsim svalu, ktery zesili a pak se zacne lepe zapojovat u komplexnich cviku.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
skvarek123

Člen
# Zasláno: 1 Lis 2009 18:58


Zajimalo by mne jestli pri stejne intezivnim treningu porostou svaly vice 15 letimu klukovi(jako teaneger) nez treba 20 letimu kdyz je tak dulezity testosteron pri rustu svalu.
A souvisi spolu nejak Akne a testosteron ma treba kluk z akne vic testosteronu nez kluk ktery nema nebo to stim vubec nesouvisi? dik za odpovedi Tetsuo


---------------------------------
NO STEROIDS!!!
tetsuo

Člen
# Zasláno: 1 Lis 2009 21:13


No, rozdily mezi lidma jsou dost individualni. Nekdo ma hodne testosteronu uz v 15, nekdo ho nema moc ani ve 20 letech.

Akne souvisi s ruznymi faktory, vetsinou spatne zpracovavanymi bilkovinami a nedostatkem vitaminu rady B a zinku. Testosteron v tom taky hraje svou roli.
Akne vznika i pri brani steroidu, kdy za to muze prebytek umeleho testosteronu. Celkove je to ale dost slozity.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
skvarek123

Člen
# Zasláno: 1 Lis 2009 22:57


No tak popravde mam s akne problem uz asi od 14 a ted je mi 18 uz delsi dobu jim pangamin, zinek i lecithin a zmena zadna jako neni to zas tak strasny ale proste tam furt je taky na zadech a ramenou ale mam takovy pocit ze mam testosteronu dost a nejradeji bych uz dospel, pri zineek urychluje i dospivani a rad bych mnel toho testosteronu normalne jako dospely clovek:D steroidy teda rozhodne neberu ale bral sem tribulus a ten dodava testosteron mozna mi to taky nejak posral
Studuju tady na foru tvoje prispevky a cvicim partie v oblasti patere, jenze ja bych sem chtel ten testosteron spis omezit nevim jestli je to dobra volba ale nevim jestli to ma vyznam
Da se u Cloveka ktery ma testosteronu opravdu hodne cvikama podel patere testosteron jeste zvisit?


---------------------------------
NO STEROIDS!!!
tetsuo

Člen
# Zasláno: 2 Lis 2009 09:59


Tam hraje roli vic veci

1) Vyuzivani bilkovin neni dano jen vitaminy B a zinkem. (Lecitin s tim nema nic spolecneho; ten souvisi s metabolismem tuku.) Bilkoviny se vyuzivaji podle toho, nakolik jsou vyvazene jednotlive zdroje, ktere maji rozdilne spektrum aminokyselin. Jednoduse receno, kdyz jis porad stejne maso a stejne prilohy, stane se, ze vznikaji prebytky, ale hlavne nedostatky urcitych aminokyselin v tele a ten nedostatek omezuje vyuzivani tech prebytku - proto spoustu aminokyselin vycuras ven a nektere pusobi toxicky v tele a vytvareji akne.
Resenim je mit co nejpestrejsi stravu a uzivat proteiny s vyvazenym spektrem aminokyselin. Existuje i vychytavka, ze se pouzivaji tablety, ktere vyvazuji nedostatky aminokyselin v jidle.

2) Je veliky rozdil mezi vazanym a volnym testosteronem. Volny, ktery se uvolnuje pro cviceni, neni problem.

3) S tim zinkem muzes jit hodne vysoko, nejakych 80-100 mg denne.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
skvarek123

Člen
# Zasláno: 2 Lis 2009 18:19


A jak se prosimte ty tablety jmenuji nebo kde se daji koupit?
Tak to sem nevedel ze jsou v tele dva druhy testosteronu ale nejak se navzajem ovplivnovat museji a cviky podel patere budu cvicit i nadale


---------------------------------
NO STEROIDS!!!
tetsuo

Člen
# Zasláno: 2 Lis 2009 20:08


1) Spis bych se zameril na pestrou vyzivu. Vyvaroval se prepalovanych tuku, jedl celkove kvalitnejsi jidlo, neprejidal se, hlidal si ty mineraly a vitaminy.
http://nutri-exact.cz/category.php?ctg=14&od=18&pa ge=2
Vychazi to tak, ze k vetsine jidel snis takovych 20-30 tablet. Pokud 2x denne uzivas napoj s vyvazenym spektrem aminokyselin, vyjde to to pak 4 jidla x 20-30 na nejakych 80-100 tablet. Cili pri velkem baleni to vyjde tak na 90 korun denne.

2) Vztahy mezi volnym a vazanym testosteronem uprimne zatim moc nechapu. Volny a pouzitelny se docasne zvysuje cviceni silovych cviku, kde se telo hybe v prostoru a kde pripadne jeste dochazi k vertilanimu tlaku na pater. Zvysuje se treba i davkovanim saponinu, napr. bylinky tribulus terretris.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Bobule999

Člen
# Zasláno: 11 Srp 2013 19:28


Ahoj, jsem holka je mi 14 jsem štíhlá a nepotřebuji zhubnout ale chci mít trochu vypracovanější tělo a svaly (hlavně na páku), zároveň ale nechci být uplný kulturista. Jaké cviky bych měla dělat abych nebyla po dvou dnech tuhá, ale taky abych zase rychle vyděla výsledky? Díky za odpověd.
Legi

Moderátor
# Zasláno: 12 Srp 2013 20:21


Silově posilovat. A výsledky můžeš čekat za rok, dva.

Přečti si:

http://www.body-test.cz/mytus-proc-zeny-nechteji-p osilovat-a-proc-by-mely
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=2&topic=7959


42let @ 195cm @ 125kg
Kokain

Člen
# Zasláno: 15 Srp 2013 22:51


Na páku jsou ideální cviky na scottově lavici s EZ osou, kladivové zdvihy, všechny druhy shybů a všechny cviky na předloktí. A hlavně trénovat metodu spodek při páce.


____________________
Co nejde silou, jde větší silou.
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist