Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Cviky / triceps a biceps?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 .
Autor Zpráva
wemond

Člen
# Zasláno: 29 Bře 2010 21:39


ja mam doma american weight gain to si dá do mlíka je to dobré
wemond

Člen
# Zasláno: 29 Bře 2010 21:40


ale steroidy neškodí nečemu?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 29 Bře 2010 22:45


Steroid jsou nebezpecny a extra nebezpecny pro lidi v puberte, co jeste nemaji plne vyvinutou kostru.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
wemond

Člen
# Zasláno: 30 Bře 2010 07:07


ale je dobré že posiluji jen tak pro vlastní dobro?
wemond

Člen
# Zasláno: 22 Dub 2010 20:35


jsou dobré cviky od p90x ja jsem našel jen video na břicho nevíte eště nějaké jiné videa
tetsuo

Člen
# Zasláno: 22 Dub 2010 22:22


Az napises vetu, ktera dava smysl a bude jasne o cem mluvis, tak ti na ni bude moct nekdo odpovedet.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Nilatssar

Člen
# Zasláno: 22 Srp 2010 19:52


Čau chtěl bych tě poprosit o zhodnocení mého tréninkového rozvrhu. A případně mi vytkl chyby a nedostatky. Uvedený tréninkový plán jedu cca měsíc a půl na zkoušku a od září se do toho chci pustit naplno tak bych nerad měl půl roku špatnou sestavu a ochudil se o přírůstky.

Do posilovny docházím asi už 1,5 roku spíš dva roky. Celou tu dobu jsem docházel 3x týdně do posílky a cvičil jsem všechny svalové partie, i když se musím přiznat že na záda a nohy jsem nevkládal takové úsilí což byla chyba.

Můj rozvrh vypadá niní takto :

Na každý cvik jedu 5 serií a 3 různé cviky, takže na jednotivou partii 15 serií. Nikomu se zdá 5 serií moc ale mě se to zdá ideální. Stimuluju všechna svalová vlákna.Opakování jedu 15,10,8,6,6 po každé serii si přihodím váhu až se nakonec snažím opakovat max. váhu po šesti opakováních.

Pondělí :
HRUDNÍK
1) Bench Press
2) Upažování s jednoručkami
3)Tlaky s jednoručkami na šikmé lavici.
4) Peck - Deck

Uterý :
RAMENA,ZÁDA
1) Tlaky s jednoručními činkami
2) Předpažování
3)Upažování ve stoje
4)Shyby ( 5x10)
5)Stahování horní kladky
za hlavou
6)Přítahy velké činky v
předklonu

Středa :
BICEPS,TRICEPS
1)Bicepsové zdvihy s jendoručkami
2) Bicepsový zdvih s velkou činkou
( Tam mám problém s přidávání zátěže)
3)Zdvih jednoručky na Scottově lavici.
4) Tricepsový vzdvih v leže
5) Stahování horní kladky
6) Jednoruční tricepsový vzdvih
s jednoručkou ( za hlavou)

Čtvrtek :
HRUDNÍK
1) Bench Press
2) Upažování s jednoručkami
3)Tlaky s jednoručkami na šikmé lavici.
4) Peck - Deck

Pátek
NOHY
1) Legpress
2)Předkopávání
3)Zakopávání
4) Výpony ve stoji (lýtka)

Sobota :
RAMENA,ZÁDA
1)Tlaky na přístroji
2)Předpažování
3)Přítahy velké činky k bradě
4)Přítahy spodní kladky v sedě
5)Mrtvý tah
6)Stahování horní kladky za hlavou


Jinak se možná hodí zmínit : 180 cm výška a 71 kg váha a je mi 19 let.

Nutričně se snažim držet na 100-120 g Bilkovin a 300-400 g Sacharidů. Jinak používám Protein MATRIX 5.0 a uvažuju o koupi BCAA ale tím jsi nejsem uplně jist jestli je to vhodné, nemám ktomu moc důvěru ikdyž se všude píše že je to z přírodních produktů.

Jediné co mě natom treninku napadá je dát dohromady Hrudník a triceps a protože při hrudníku se dost zapojuje triceps a mohl bych zařadit do rozvrhu i kliky na bradlech. Pak možná Biceps a záda taky z důvodu zapojení bicepsu při shybech ale pak mi tam zůstáva kombinace Ramena a Nohy což mi nepříde uplně nejlepší. A zas dělat v jeden den jen Ramena je škoda času. Ještě jen dodám že každý den cvičim horní část břišních svalů a v po,čt,pá ktomu přidám i spodní část břišních svalů jelikož mám víc času.

To je teda vše, budu moc rád když si najdeš čas a odepíšeš svůj názor. Zatím čau.

Petr
tetsuo

Člen
# Zasláno: 22 Srp 2010 22:41 - Změnil/a: tetsuo


Opakování jedu 15,10,8,6,6 + Stimuluju všechna svalová vlákna.
No, to asi ne. To bys musel jet i nizsi pocty opakovani s jeste tezsi vahou.

To rozdeleni treninku neni stastny. Obecne nejsem priznivec splitu, ale kdyz uz, tak by to melo mit trochu system. Tohle to nema.

a) pretezujes ramena a tricepsy tim, ze je zatezujes temer v kazdem treninku, at uz primarne nebo sekundarne (ruznymi tlaky)

b) davat ramena pred zada je nerozum, obecne tohle parovani nedava smysl, nejsou to tak synergicke skupiny.

c) cviku moc. milion veci na strojich, vsede, vleze a izolovane. Tohle prote moc nefunguje, coz asi musis citit, pokud mas po dvou letech cviceni desetikilovou podvahu.

Zkus si precist neco o fullbody trenincich nebo deleni na vrsek a spodek, pripadne deleni - tlaky-tahy-nohy-paze, kdyz uz splity.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
fun8gamer8

Člen
# Zasláno: 18 Kvě 2013 22:29


Dobrý den,
chtěl bych se zeptat jestli mám tréninkový plán nastaven správně.
3x týdně posilovna KIESER (každá svalová partie je 2 minuty posilována - zdravotně silový trénink http://www.kieser-training.cz/ ) a v ten den ještě 3 cviky na biceps - hrazda, jednorucky po jednom, EZ střídavě na vnější a vnitřní (např. po na vni. a st na vně. ...), 2 cviky na triceps - ez činka v leže, zdvihy, kde jsou ruce na židli a nohy na druhé (nevím název cviku), na břicho 2 cviky - šikmé zkracovačky a na zemi zvedání nohou pro spodní svalstvo a na konci dělám posilování lýtek nejdřív 30x rovně, pak 30x jednu a 30x druhou stranu. (biceps, triceps, břicho dělám 8-10 opakování po 3 sériích)
Snažím se jíst podle jídelníčku na internetu a doplňuji ho REFLEX ONE STOP EXTREME 2x denně a OMEGA 3 v kapslích, protože nejím ryby.
Spím 8 hodin cca., mám KAŽDÝ všední den basketbalový trenink.
Je mi 16 let a měřím 185 cm a měl bych ještě 10 cm vyrůst tak si to NEchci zkazit.
Děkuji za odpověď.
Legi

Moderátor
# Zasláno: 19 Kvě 2013 16:01


Podívej, mě nevadí business ve fitness. Mě vadí idioti a lháři co vytahujou velký prachy z puberťáků. Cvičením a to ani silovým, si růst určitě nezastavíš. Dalo by se dokonce říct, že je to přesně naopak. Posilováním paží a břicha ještě nikdo postavu nevybudoval. Bez základních vícekloubových cviků bude každý trénink jen parodií na posilování.


42let @ 195cm @ 125kg
dobespavel

Člen
# Zasláno: 20 Kvě 2013 11:23


Ta stránka je něco strašného, lituje všechny ty, kteří zaslepeně naletí
Stačí si přečíst, co tam píšou a mám dost
Ruky pryč od toho!!!


22 let
181 cm
84 kg
Prosím o tykání
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 .
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist