Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Cviky / triceps a biceps?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . >>
Autor Zpráva
tetsuo

Člen
# Zasláno: 6 Led 2010 23:45


Cviku na hrudnik mas pres 40
http://www.bodybuilding.com/exercises/finder/looku p/filter/muscle/id/1/muscle/chest

Uz jsem ti to ale psal na minule strance toho tematu, a opakuju ti to porad dokola. Neni to v jednotlivych cvicich. Je to v tom, jak mas celkove sestaveny trenink, je to v tom, jak jis, je to v pravidelnosti, intenzite cviceni, spravnem odpocinku apod.

Na foru mas spoustu treninkovych sestav, rozpisy jidelnicku apod. a ty se porad ptas na cviky a hledas neco zazracneho.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
ZANGER

Člen
# Zasláno: 9 Led 2010 10:19


Hoj, vadí to když jsi v prubehu dne dám 10bicepsových zdvihu ve stoje, 10 francouzských tlaku, (vše s 15kg činkou) tak 5 a 5 shybů, 5 kliku ve stojce. pauzy tak 2h.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 9 Led 2010 11:23


No, to je to, co popisuje Pavel Tsatsouline tady:
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=1324


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 14 Led 2010 13:04 - Změnil/a: tetsuo


Tady jeden super trenink pro lidi, kteri si mysli, ze maji zaostavajici rozvoj pazi:
http://kulturistika.ronnie.cz/c-6336-treninkova-po radna-02-2010.html

Extremne efektivni, velmi inteligentni a hodne narocny progam.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Commanderwar09

Člen
# Zasláno: 30 Led 2010 13:12


jen se chci ujistit

u zvedani velky cinky (tyč)

se před provedeni cviku nadechnu provedu cvik nahoru a pri pousteni dolu vydechuji???
diky
tetsuo

Člen
# Zasláno: 30 Led 2010 13:23


Jj


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 30 Led 2010 13:32


Commanderwar09
Ty tady v tomhle topicu rikas, ze posiluje jen rekreacne.
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=3&topic=3745

A ten vyse poslany trenink FAKT NENI rekreacni. Dobre si rozmysli, jestli ho chces cvicit.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Commanderwar09

Člen
# Zasláno: 4 Úno 2010 16:25


nee ja tu vyše popsany trenink neprovadim....neboj.)...jen je zajimalo to dychani pri pri cvičeni bicepsu.

na bicaky cvičim max dva cviky za trenink....kombinace velky nebo malych činek
kweess

Člen
# Zasláno: 25 Bře 2010 15:46


prosím neznáte mega nejlepší cviky na prsní svaly .a potřeboval bych to aji s videama prosím.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 25 Bře 2010 16:10


http://www.tmuscle.com/free_online_program/sports_ body_training_muscle_anaconda/anaconda_protocol#i- bodybuilder-program/phase-4-8212-chest/monday

http://www.tmuscle.com/free_online_program/sports_ body_training_muscle_anaconda/anaconda_protocol#i- bodybuilder-program/phase-4-8212-chest/wednesday

http://www.tmuscle.com/free_online_program/sports_ body_training_muscle_anaconda/anaconda_protocol#i- bodybuilder-program/phase-4-8212-chest/friday

+

http://www.tmuscle.com/free_online_article/sports_ body_training_performance/inside_the_muscles_best_ chest_and_triceps_exercises

+

http://www.tmuscle.com/free_online_article/sports_ body_training_performance/building_a_bodybuilder_c hest

Obecne nejlip:
Tlaky s jednoruckama - na rovne a sikme lavici
Kliky na bradlech s predklonem
a vsechny druhy rozpazek, na lavicce i na zemi
Sve delaji i cviky ze spodni pozice - bench ze zarazek nebo floor press

Mam ale pocit, ze si delas legraci. Uz nekolikrat jsem ti psal, ze to neni v jednotlivych cvicich. Je to v tom, jak mas celkove sestaveny trenink, je to v tom, jak jis, je to v pravidelnosti, intenzite cviceni, spravnem odpocinku apod.
Na foru mas spoustu treninkovych sestav, rozpisy jidelnicku apod. a ty se porad ptas na cviky a hledas neco zazracneho.
FAKT UZ SE NA TO VYKASLI, PROBER SE A ZACNI SE CHOVAT NORMALNE. Nekolik mesicu se ptat porad na ty same kraviny a odmitat chapat zaklady je na povazenou.



Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
kweess

Člen
# Zasláno: 25 Bře 2010 21:56


a rposímtě jaký jídelníček doporočuješ když su kluk z vesnice
v podnělí: jsem dělal ruzné cviky kliku,a nějaké s jednoručkami,a zdvihy na hrazdě
utery:jsem měl fotbaloví trenink
středa:jsem posilovat lýtka stehna a břicho
čtvrtek:zasej fotbal trenal
a v pátek si dám asi cviny na ruky a na hrudník
ale nevím jak se mám stravovat to ej problém:
tetsuo

Člen
# Zasláno: 25 Bře 2010 22:04


Jidelnicek mas tady.
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=2&topic=3429

Zkus se tomu podle svych moznosti nejak priblizit a dodrzovat to kazdy den.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
kweess

Člen
# Zasláno: 25 Bře 2010 22:05


a ty cviky co jsem napsal jsou dobre nebo mi tam eště něco chybí
tetsuo

Člen
# Zasláno: 25 Bře 2010 22:13


Nenapsals nic, co by stalo za rec.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
kweess

Člen
# Zasláno: 25 Bře 2010 22:15


v podnělí: jsem dělal ruzné cviky kliku,a nějaké s jednoručkami,a zdvihy na hrazdě
utery:jsem měl fotbaloví trenink
středa:jsem posilovat lýtka stehna a břicho
čtvrtek:zasej fotbal trenal
a v pátek si dám asi cviny na ruky a na hrudník
kweess

Člen
# Zasláno: 25 Bře 2010 22:41


ja už nevím jak to říct
kweess

Člen
# Zasláno: 25 Bře 2010 22:51


ja jsem pubertk takže potřebuju vše do podrobna jaky bych měl mět jídelníček a jaké cviky na každý den
wial

Člen
# Zasláno: 26 Bře 2010 05:42


2kweess: ja normalne vzdycky obdivuju tetsuovo nervy a silu psat "slusny" odpovedi ale kdyz jsem se procetl timhle vlaknem - ty delas pravej opak co on pise, ptas se po paty na STEJNOU OTAZKU

odpoved si uz dostal "Obecne vetsine zacatecnikum a kondicnim cvicencum staci delat kvalitne ruzne variace kliku pro rozvoj tricepsu (a hrudniku a ramen) a shybu na hrazde pro rozvoj bicepsu (a zad a predlokti). "

Jinak tady uvádíš 4 měsíce starou váhu 63kg 182cm - tobě to jestli cvičíš tohle na biceps nebo tohle NEPOMŮŽE

Taky si dostal odpověď
"Aby ti rostly ruce, musis cvicit cele telo. Na to, aby ti ruce vyrostly priblizne o 2 cm, potrebujes nabrat tak 5 kilo svalu po celem tele.
Proto musis trenovat nejvetsi svalove skupiny - nohy a zada. "

+

"Pro zacatecnika tveho typu je idealni cvicit kazdy den nejakou variaci drepu ci vypadu, s tomu variace kliku a shybu na hrazde a nakonec nejaky funkcni cvik na stred tela (nejen bricho, ale i boky a spodek zad) "

Jídelníček si taky dostal - napiš přesně co si snědl včera např. PŘESNĚ do každýho rohlíku. Možná potřebuješ trochu vyrůst (mentálně) abys byl připraven na růst fyzický.


www.last.fm/user/WIAL
kweess

Člen
# Zasláno: 26 Bře 2010 13:15


no puberta no:D
kweess

Člen
# Zasláno: 27 Bře 2010 18:45


je dobré když začnu s tímto http://www.cviceni-doma.cz/cvicebni-plany/muzi/1/1 /
wemond

Člen
# Zasláno: 27 Bře 2010 20:55


Ahoj jsem kluk měřík 180-182 važím 66kg
chtěl bych poradit jak si mám rozvrhnout trenink cvičím doma mám stroj na posilování vřišních svalu ale aji na prsa,čínky 4kg jednoručky a hraji fotbal a chodívám běhat

díky za odpověd
tetsuo

Člen
# Zasláno: 28 Bře 2010 09:35


Nikdo ti nemuze poradit, jak mas cvicit, kdyz sam nevis, co chces.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
wemond

Člen
# Zasláno: 28 Bře 2010 19:24


já chci bicepsi triceps a prsa stehna břicho prostě všechno jako vím na to cviky al ejak si to mám poskládat podle dnu co mám dělat v podnělí v utery
wemond

Člen
# Zasláno: 29 Bře 2010 18:48


je dobré tento trenink
pondělí:benchpress4x10
tlak s jednoručka hlavou an horu 3x10
tlak s jednoručkama hlavou dolu 3x10
bicepsoví zdvih 4x10
bicepsový zdvih s jednoručkama v sede 3x10
kladivoví bicepsový zdvih 3x10
a břicho si už nějaké cviky udělám
a na jak dlouho mě tento trenink vidrží jako jenom v pondělí potom dopíšu eště středa pátek
wial

Člen
# Zasláno: 29 Bře 2010 19:27


zatim to vypada na split PO: hrudnik biceps

Kolik meris a vazis vime

1)kolik je ti let
2)jak dlouho posilujes
3)jak posilujes-tve treninkove rozpisy jak si cvicil
vazis 66kg a chces nabrat, nejaky naznak nebo lepe presny rozpis tveho 4)jidelnicku treba tvuj vcerejsi den
5)jak casto trenujes fotbal a na jake urovni, jak je pro tebe dulezity v ohledu k nabrani hmoty


www.last.fm/user/WIAL
wemond

Člen
# Zasláno: 29 Bře 2010 20:26


je mi 14
posiluji asi 2měsíce ale posiloval jsem ve 12 a mám břišní svaly
fotbal hraju závodně mám v sobotu nebo v neděli zápasy
jídelníček dnes rano:rohlík s jogurtem svačina rohlík se sýrem obět ve škole játra na cibulce s rýží svačina jablko a pootm pár chlebů s rybičkovou pomazánkou
a chvi nabrat svalovou hmotu
tetsuo

Člen
# Zasláno: 29 Bře 2010 20:33


Ve 14 a se spoustou behani na fotbale moc svalu nenaberes, s tim se smir.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
wemond

Člen
# Zasláno: 29 Bře 2010 21:13


jako jasné šak jsem psal co posilujiv pondělí je dobré tento trenink
pondělí:benchpress4x10
tlak s jednoručka hlavou an horu 3x10
tlak s jednoručkama hlavou dolu 3x10
bicepsoví zdvih 4x10
bicepsový zdvih s jednoručkama v sede 3x10
kladivoví bicepsový zdvih 3x10
a břicho si už nějaké cviky udělám
wemond

Člen
# Zasláno: 29 Bře 2010 21:15


to ej dobrý trenal ne?nebo jestli mě poradíte lepší budu rád.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 29 Bře 2010 21:15


je dobré tento trenink
Posiluje takhle 90 % lidi a pokud neberou steroidy, tak nemaji moc dobre vysledky.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 3
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist