Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Cviky / triceps a biceps?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . >>
Autor Zpráva
tetsuo

Člen
# Zasláno: 9 Lis 2009 22:16


Bez podpory steroidu ani moc ne.

Jako videl jsem i dobre rozepsany trenink typu:
Po - nohy a bricho
Ut - hrudnik a zada
St - paze
Ct - volno
Pa - nohy a bricho
So - hrudnik a zada
Ne - volno

Takhle to dava smysl a bude to funkcni, ale chce to proste tech 5 treninku tydne a hodne HODNE dobrou vyzivu, jinak to fyzicky neutahnes.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
kweess

Člen
# Zasláno: 10 Pro 2009 22:07


tetsuo-prosím tě není to někde ukázané konkrétně co mám dělat za cviky denně prsa bicepsy tricepsy atd.. je mě 14 let víška182 váha 63
kweess

Člen
# Zasláno: 10 Pro 2009 22:10


tetsuo porsímtě není tonekde nakreslené co mám dělat za cviky je mě 14 let víška 182 cm váha 63kg co mám jest a jaký mím mět trenink a do posilovny nechodim
kweess

Člen
# Zasláno: 10 Pro 2009 22:11


tetsuo porsímtě není tonekde nakreslené co mám dělat za cviky je mě 14 let víška 182 cm váha 63kg co mám jest a jaký mím mět trenink a do posilovny nechodim
tetsuo

Člen
# Zasláno: 11 Pro 2009 10:50


Uz jsi nekdy cvicil? Pripadne, jak cvicis ted a jak dlouho?

Ony totiz neexistuji zadne univerzalni rozpisy, jak cvicit. Vsechno se odviji od tvoji pokrocilosti.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
kweess

Člen
# Zasláno: 11 Pro 2009 15:58


lol
kweess

Člen
# Zasláno: 11 Pro 2009 15:59


jo cvičil denně 20minut
tetsuo

Člen
# Zasláno: 11 Pro 2009 16:18


Ehm, a kolik mesicu uz cvicis a jake cviky delas?


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
kweess

Člen
# Zasláno: 11 Pro 2009 22:32


jj
kweess

Člen
# Zasláno: 11 Pro 2009 22:33


tož asi 2měsíce kliky sklapovačka s čínkama na bicepsy
tetsuo

Člen
# Zasláno: 11 Pro 2009 23:16


1) Porad toho moc nevim - jake kliky, kolik serii a opakovani, jake cviky na bicepsy s cinkami (existuje jich nekolik desitek), kolik opakovani a serii...


2) Sklapovacky nejsou nejlepsi cvik na bricho, jsou dokonce dost malo uzitecne. Inspiraci hledej treba tady:
Videa:
http://www.youtube.com/watch?v=Ngli8774oXA
http://www.youtube.com/watch?v=tYV-JbZtK_A
http://www.youtube.com/watch?v=KZ7UgRqf86A
http://www.youtube.com/watch?v=GijI_fLPkn4
http://www.youtube.com/watch?v=2YOKElB0bc0
http://www.youtube.com/watch?v=c58ZFw7G70k
http://www.youtube.com/watch?v=QFFtOvAKg_g
http://www.youtube.com/watch?v=gTaEvPwY_8E
http://www.youtube.com/watch?v=MfWFPgZilNQ
http://www.youtube.com/watch?v=PsV-pFoIUZk
http://www.youtube.com/watch?v=PKdqbiamxBg
http://www.youtube.com/watch?v=YxHe9VPMQbI
http://www.youtube.com/watch?v=6GZO_v5T0qE


3) Aby ti rostly ruce, musis cvicit cele telo. Na to, aby ti ruce vyrostly priblizne o 2 cm, potrebujes nabrat tak 5 kilo svalu po celem tele.
Proto musis trenovat nejvetsi svalove skupiny - nohy a zada.

Pro zacatecnika tveho typu je idealni cvicit kazdy den nejakou variaci drepu ci vypadu, s tomu variace kliku a shybu na hrazde a nakonec nejaky funkcni cvik na stred tela (nejen bricho, ale i boky a spodek zad)

Urcitou moznost nabizi treba tento trenink:
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=4&topic=3526

Lze si ho ale zjednodusit i na domaci verzi.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 11 Pro 2009 23:21


Koukam, ze uz jsem ti odpovidal i na minule strance.
Mas tady spoustu informaci, zkus je cist poradne a vyuzivat je.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
kweess

Člen
# Zasláno: 11 Pro 2009 23:29


jj
kweess

Člen
# Zasláno: 11 Pro 2009 23:38


a videa na bicepsy tož vim so jen ptam ja nevim vubec co mam dělat nejake vide aplz
kweess

Člen
# Zasláno: 11 Pro 2009 23:39


jo a este je dobre cvičit až večer
tetsuo

Člen
# Zasláno: 12 Pro 2009 00:37


Obavam se, ze ti poradit nejde, protoze to vlastne nechces.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
kweess

Člen
# Zasláno: 12 Pro 2009 15:49


jj
kweess

Člen
# Zasláno: 12 Pro 2009 15:50


chcu aůe ja nevim co mam dělat porosim su estemalí a blbí
tetsuo

Člen
# Zasláno: 12 Pro 2009 17:50


Asi 45 cviku na biceps
http://www.bodybuilding.com/exercises/finder/looku p/filter/muscle/id/15/biceps

45 cviku na triceps
http://www.bodybuilding.com/exercises/finder/looku p/filter/muscle/id/10/muscle/triceps

17 cviku na predlokti
http://www.bodybuilding.com/exercises/finder/looku p/filter/muscle/id/2/muscle/forearms

Ke vsemu fotky i videa

Jenomze tvuj problem je, ze porad nechces pochopit, ze paze nerostou tim, ze cvicis jenom paze. Paze rostou tim, ze cvicis cele telo.
Prvni zakladni nabrani hmoty 10-15 kil se obejde bez jakychkoli specialnich cviku na paze.

Nauc se delat shyby na hrazde, napr. takhle
http://www.youtube.com/watch?v=ogYazS6tkdI
a potom tezsi varianty
http://www.youtube.com/watch?v=4iYSg-sxbwQ
http://www.youtube.com/watch?v=5cvO7sOMfQs
http://www.youtube.com/watch?v=EJzYaBhoeqQ
http://www.youtube.com/watch?v=bkFZ9lcPmqk
http://www.youtube.com/watch?v=OOGFDaffINg


K tomu tezke varianty kliku
http://www.youtube.com/watch?v=O_1r9hBfJVU
http://www.youtube.com/watch?v=Gls9FirwGuc
http://www.youtube.com/watch?v=UUN4sfHY-j0
http://www.youtube.com/watch?v=kqlw3lSMNiI
http://www.youtube.com/watch?v=HWoAOEAmYEo
http://www.youtube.com/watch?v=rtcH9JUzurY
http://www.youtube.com/watch?v=YS2agrYPFTg
http://www.youtube.com/watch?v=2n0R1HSUdUw
http://www.youtube.com/watch?v=UUN4sfHY-j0
http://www.youtube.com/watch?v=3I-cDmvEaVU


A pak ty drepy a vypady a cviky na stred tela...


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
kweess

Člen
# Zasláno: 12 Pro 2009 20:04


jj
kweess

Člen
# Zasláno: 12 Pro 2009 20:06


ok dik moc a ešte je dobre cvičit před spaním
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Pro 2009 00:08


Po treninku potrebujes dostat do tela ziviny, aby mohly rust. Aby se ziviny stravily, potrebujes nejakou dobu. Telo je navic hodne rozrusene a cile, cili jen tak neusnes.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
kweess

Člen
# Zasláno: 13 Pro 2009 21:12


a co si mam dat po treninku konkretně
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Pro 2009 21:15


Bud gainer, nebo detskou mlecnou vyzivu (najit typ, kde je co nejmin tuku a sacharozy), slazene mleko Muller, jogurt/kefir, med + ryze/ryzove chlebicky/bile pecivo, domaci pudink (mleko, ochuceny skrob, glukopur)

Nechat vytravit tak hodinu a pul a pak bud maso+prilohu nebo vajicka.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
ZANGER

Člen
# Zasláno: 14 Pro 2009 14:36 - Změnil/a: ZANGER


Jen taková malá otázka, proč se moc nepoužívají cviky jako jsou třeba shyby u kterýj je provedení takove že si najdu bradla ktere jsou hodne vysoko, stoupnu si pod ně kazdou tyč chytnu podhmatem 1 rukou a jedu.

Taky proč třeba kliky na bradlech se nedělají jakoby na hrazdě, příjdu k plotu chytnu ho, váhu prehodím na ruce a jdu dolu a nahoru.
Nebo taky třeba že budu dělat tenhle cvik http://www.cviceni-doma.cz/cviky/88/ ale bez toho opření nohou, proste příjdu otočenej zády k nejaký vyšší zídce, chytnu ju opřu si nohy o tu zed(jako záda) a zas dolu a nahoru.
ZANGER

Člen
# Zasláno: 14 Pro 2009 14:37 - Změnil/a: ZANGER


_________________________________
tetsuo

Člen
# Zasláno: 14 Pro 2009 15:35


Proc by se nedelaly? Kdyz se nekdy mrknes na nejakou zahranicni databazi cviku, najdes tam obrovske mnozstvi uchopu.

To, ze se to moc nepise v zakladnich rozpisech, je vec jina.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Nilatssar

Člen
# Zasláno: 26 Pro 2009 00:11 - Změnil/a: Nilatssar


Zdravim potreboval bych poradit je mi 18 let měřim 180 cm a važim 65 kilo.Cvičím už asi rok.

Chtěl bych se zeptat jestli hodně vadí když tricesps a biceps cvičím 2x týdně ? Vim ze je to malej sval a že se tolik cvicit asi nemusi ale snad neni mozny ze nikomu naroste paže do velkých rozměru když danou partii cvičí jen 1x tydne ?

Tady je muj rozpis co delam..

Neděle :
Prsa - Benchpress,tlaky s jednoručkamy a peck deck .
Triceps - Kick back , tlaky na bradlech a stahovani horni kladky.
Biceps - Zdvih s jednoručkamy v sedě,Zdvih velkou činku podhmatem

Pondělí : Volno

Utery :

Nohy : dřepy s činkou na zádech,předkopávání a cviky na lýtka
Záda : Stahovani horni kladky za hlavou , hyperextenze a shyby

Středa : Volno

Čtvrtek :
Deltový sval - tlaky ramen s jednoručkami,předpažování a tlaky s velkou činkou pred hlavou
Triceps - Kick back , tlaky na bradlech a stahovani horni kladky.
Biceps - Zdvih s jednoručkamy v sedě,Zdvih velkou činku podhmatem

Vždy dělam na konci jeste cviky na břicho a snazim se vejit do 50 minut.
A beru pred a po treninku gainer .

Myslim si ze neco delam urcite blbe tak bych se chtěl poradit se zkušenějšíma Jak sem rikal asi delam zbytecne moc biceps a triceps ale ja nevim.Ja si myslim ze to neporoste kdyz to budu delat jen jednou tydne .

A to bych jeste rad chodil do posilky 4x tydně.

Tak kdybys byl tak hodny a řekl mi co dělam spatne a co mam delat jinak moc bych radu ocenil.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 26 Pro 2009 19:08


1) Co je tvuj cil? Delas jeste nejaky jiny sport, ve kterem se chces zlepsit, nebo ti jde vylozene o nabirani hmoty a sily?

2) Jak vypada tvuj jidelnicek? Kolik jis denne bilkovin, sacharidu a tuku?

3) Ten trenink je takovy dost nevyvazeny split.
Nohy - nejvetsi partii cvicis 1x tydne 3 cviky a jenom biceps cvicis 2x tydne 3 cviky + cviky na zada, kde se biceps taky zapojuje.

4) obecne - nevadi cvicit partie vicekrat tydne. Male svalove skupiny se navic i dobre regeneruji, cili by nevadilo cvicit biceps i 3x tydne, kdyby na to prislo.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Nilatssar

Člen
# Zasláno: 26 Pro 2009 19:34


Jiny sport nedělam , jde mi jen o nabíraní hmoty a síly. U Bilkovin se snazim snist 100 granu dene ale malokdy to vyjde. Rano si davam Granko zalitý mlíkem s piškotama to beru jako nahradu gaineru. Vě škole nějakou svačinu např. 3 rohliky se šunkou a banán . Pak oběd kde se snazim abych tam měl co nejvic bilkovin a během dne až do večera jim např tvaroh posipanej grankem a eidam. Večeře zas něco kde je hodně živin. A pak kolem ty osmi zas obcas vajicka na tvrdo nebo ovoce.. Ale stridam to. Ale ja si hlavne nemuzu moc vybírat oběd a večeři jim většinou co je doma navaříno Snazim se jist casto aby tělo nevyhládlo a neměl sem šanci zhubnout ani deko . Ted celkem nabiram.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist