Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Cviky / triceps a biceps?
. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . >>
Autor Zpráva
Vasek10

Člen
# Zasláno: 2 Dub 2009 17:23


Z.D.R chtel jsem se zeptat jestli je dobry cvicit v jednom dni triceps a biceps,jelikoz jsem slysel ze ne a pak zase jo tak bych to potreboval rozlousknout dik.
Borecx

Člen
# Zasláno: 2 Dub 2009 19:01


Vasek10
Asi je to lepší cvičit v různé dny, protože ve dny, kdy cvičíš biceps, tak si das spis cviky ktere castecne zatezujou triceps, jako treba benchpress, kliky na bradlech......a v den kdy cvičiš triceps si zase dáš něco do čeho se částečně zapojuje biceps, trepa shyby na hazce, pritahe T osy v predkonu.... Kdyby jsi si v jeden den vycerpal biceps i triceps izolovanými cviky, tak vy jsi u tech objemových nedával tak dobré výkony.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 2 Dub 2009 23:11


Vasek10
Jak vypada tvuj dosavadni trenink?


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vasek10

Člen
# Zasláno: 6 Dub 2009 19:27


Z.D.R sorry ze pisu az po takovy dobe ale s internetem to mam trochu slozitejsi. muj dosavadni trenink vypada nasledovne. pondeli:zada+bicepsi utery:prsa+tricepsi streda:volno ctvrtek:ramena+nohy patek:bricho+zada nebo prsa podle toho jak se na kazdou partii citim odpocinutej sobota:volno nedele:to je den kdy se snazim trenovat s vlastni vahou(kliky na bradlech,pritahy,shyby na hrazde. kdyby jsi mnel nejaky namitky tak za kazdou radu jsem vdecnej.dik
Borecx

Člen
# Zasláno: 6 Dub 2009 19:37


Já teda bych spíš dal pondeli zada+triceps a utery prsa+biceps.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 7 Dub 2009 10:13


Vasek10:
Tos ten trenink moc podrobne nepopsal...

Ale cviceni zad+bicepsu a hrudniku+tricepsu je mozna zbytecne, svaly pazi jsou uz moc vycerpane.

Cvicis 3x tydne v posilovne a 1x tydne doma, to je mozna uz taky prilis. Dost pravdepodobne muzes byt i pretrenovany.

Otazka je, jake pouzivas cviky, ale nohy cvicis malo a pritom cviky na nohy vylucuji vic hormonu, ktere se pak pouzivaji na stavbu ostatnich svalu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vasek10

Člen
# Zasláno: 7 Dub 2009 17:29


tekhle cvicim uz par mesicu a neprijde mi ze bych byl pretrenovany. s tema nohama to muzu vyzkouset. takze behem tydne je mam cvicit minimalne dvakrat?na hrudnik pouzivam tyto cviky:bench press na rovne lavici,tlaky s jednoruckami na sikme lavici,rozpazovani s jednoruckami,pull over, na zada delam tohle:shyby na hrazde,mrtvy tah,pritahy s "t"osou,pritahy v predklonu,na triceps:kliky na bradlech,bench press uzkym uchopem,stahovani kladky.na nohy:leg press,predkopavani,zakopavani a vypony.na bicepsi:zdvihani jednorucek v sede s operou zad,zdvihani s velkou rovnou cinkou podhmatem,na scotove lavicis e-zetou.jeste jsem se chtel zeptat jestli by jsi mi mohl doporucit nejaky protein?
Vasek10

Člen
# Zasláno: 7 Dub 2009 17:31


rozhoduji se mezi excelent 80 nebo matrixem.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 7 Dub 2009 18:30 - Změnil/a: tetsuo


Jestli cvicis JENOM par mesicu a delas 4 cviky na hrudnik po kterych delas jeste 3 cviky na tricepsy, pri nich se ale zatezuji i prsa (uzky bench a kliky), tak MUSIS byt pretrenovany. Akorat o tom zatim nevis. A rostes proste diky tomu, zes predtim necvicil. Evidentne ale cvicis prilis.
Stejne tak 4 cviky na zada a 3 na bicepsy = pretrenovani.
Naopak nohy - legpress, predkopavani, zakovani - to je nic. Cili tady se naopak okradas o prirustky. Navic, jak uz jsem rikal, hormony, ktere se vylouci pri cviceni nohou, se pak bez problemu v ten samy trenink pouziji i na rust dalsich svalu, pokud je zatezujes.

Je jasne, ze hodne dela celkovy pocet serii, pouzivane vahy (vzhledem k tvemu maximu) a usili, jake do toho vkladas. Nemusis byt pretrenovany na hranici vyhoreni nebo zraneni, ale v zadase je zbytecne delat tolik cviku.

Zkus si precist tyhle clanky
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=126
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=197
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=1727
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=1093

A pak si vyber nejaky trenink, ktery neni split, ale fullbody nebo vrsek/spodek nebo "tlak/tah".
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=402
http://www.ironfactor.cz/viewforum.php?f=5&sid=5a4 61322c14067b581e64f36a0f05e24


Gainery

http://nutri-exact.cz/cat_det.php?id=17

http://nutri-exact.cz/cat_det.php?id=20

http://nutri-exact.cz/cat_det.php?id=26

http://nutri-exact.cz/cat_det.php?id=280

http://obchod.ronnie.cz/s-1235-mutant-mass-gainer. html

http://www.doplnky-vyzivy.cz/mvp-nutrition-power-m ass-2270g-banan/d-70221/

http://www.doplnky-vyzivy.cz/ultimate-nutrition-ga iner-muscle-juice-475kg-banan/d-68963/

http://www.doplnky-vyzivy.cz/muscletech-mass-tech- 2270g-cokolada/d-70068/

http://www.doplnky-vyzivy.cz/bsn-true-mass-2610g-c okolada/d-70235/

http://obchod.ronnie.cz/s-1733-goliath.html

http://obchod.ronnie.cz/s-738-vitargo-gainers-gold .html

http://obchod.ronnie.cz/s-1523-isogainer.html

http://obchod.ronnie.cz/s-1146-quickmass-gain.html



Proverene proteiny, ktere jasne deklaruji slozeni a ucinky

Matrix - http://obchod.ronnie.cz/s-827-matrix.html

AbsoRapid GF - http://nutri-exact.cz/cat_det.php?vyrobek=Whey-Plu s-AbsoRapid-GF&id=40

AbsoRetard GF - http://nutri-exact.cz/cat_det.php?id=46

Super Quad - http://www.fitness-produkty.cz/katalog/proteiny/su per-quad.html

Syntha-6 - http://obchod.ronnie.cz/s-880-syntha-6.html

Dessert Protein Shake - http://obchod.ronnie.cz/s-1490-dessert-protein-sha ke.html

Dorian Yates ULTIMATE PROTEIN FORMULA - http://www.fitness-produkty.cz/katalog/dorian-yate s/dorian-yates-ultimate-protein-formula.html



Podle vseho dobre proteiny, ktere maji postupne uvolnovani

Elite 12 Hour Protein - http://obchod.ronnie.cz/s-1613-elite-12-hour-prote in.html

Isobolic - http://obchod.ronnie.cz/s-878-isobolic.html

High 5 - http://obchod.ronnie.cz/s-146-high-5.html



Viceslozkove proteiny, ktere by mohly vyhovovat, ale neuvadeji jasne, jak jsou udelane

Protein 80 Plus - http://obchod.ronnie.cz/s-881-protein-80-plus.html

Maxi Whey 80 - http://obchod.ronnie.cz/s-899-maxi-whey-80.html

Future Spectra 75 - http://obchod.ronnie.cz/s-972-future-spectra-75.ht ml

Future Synergy 85 - http://obchod.ronnie.cz/s-974-future-synergy-85.ht ml

Excelent 80 - http://www.fitness-produkty.cz/katalog/proteiny/ex celent-80-1000.html


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 7 Dub 2009 18:45


Princip vyberu - vyrobce musi jasne rict, ze protein je delany podle struktury materskeho mleka, prip. lidskeho svalu. Jedine tehdy je protein dokonale VYUZITELNY.
Vyuzitelnost je neco jineho nez stravitelnost nebo vstrebavani. Tim se chlubi vsichni vyrobci, ale neni pritom proc - vsechny proteinove suroviny jsou dobre stravitelne.
A kazda surovina se naopak vstrebava jinak rychle, a pokud se to dobre namicha, tak te protein dovede dlouho zasobit aminokyselinami, protoze ty se rozkladaji postupne.

Jenomze ani rizene vstrebavani/uvolnovani nerika nic o vyuzitelnosti.

Lidske telo proste nejlip vyuziva materske mleko, protoze to je bilovina, kterou telo samo vyrabi. Proto taky mimina rostou tak rychle.
Jeste o neco lepsi je primo profil lidske svaloviny - svaly se proste nejlip zivi tim, co jim je podobne. Ale samozrejme, neznamena to jist lidske maso Staci poskladat ruzne suroviny tak, aby mely slozeni aminokyselin jako lidsky sval.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vasek10

Člen
# Zasláno: 7 Dub 2009 19:46


jeste jsem se chtel zeptat co se tyka drepu.neudelam drep na rovnejch chodidlech.prej to mam z toho ze mam zkraceny slachy.tak se poradne a poctive protahuju.dostavili se i nejaky zlepseni ale na poradnej a podstivej drep to zatim neni.uz jsem vyzkousel i kotouce pod paty ale to pri tezsi vaze zase prepadavem do predu. myslis ze by jsem zatim mohl delat dreby na multipressu?dik za radu s treninkem hned od pristiho tydne zacnu s novym.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 7 Dub 2009 20:29


Multipress je na houby. Radeji drepuj s sirsim postojem a nauc se drepovat tak, ze sedas dozadu, zhruba tak, jako kdyz si sedas na zachod. Cinku taky musis drzet pomoci zad - ty taky hodne pracujou a mit nabrany vzduch do bricha - sirsi zakladna = vice sily.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 8 Dub 2009 17:29


Jeste jedna rada - spousta lidi pouziva zmekcile rucnik nebo molitan omotany okolo osy. Cinka jim pak klouze a dela problemy s rovnovahou. Je dobre zvyknout si na to usadit cinku pekne na zadech a snest to, ze se trochu natlaci/zarizne do svalu. Boli to par treninku a pak to prestane.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vasek10

Člen
# Zasláno: 14 Dub 2009 12:13


tu bolest znam uz jsem ty drepy parkrat zkousel s tema kotoucema pod patama. druhej den fakt nic moc.dobra dam na tvoje rady diky
Riki

Člen
# Zasláno: 15 Dub 2009 13:19


Ja mam taku jednu asi zbytocnu otazku ale zaujima ma to.
Ked drepujem hra ulohu ci drzim cinku siroky uchop skoro pri kotucoch,alebo ked mam ruky blizsie pri sebe?
zda sa mi,ked mam sirsi uchop tak to ide lahsie.
Borecx

Člen
# Zasláno: 15 Dub 2009 13:34


tak pokud si tu cinku polozis na zada, tak je to podle me jedno, mozna ze sirsi uchop je stabilnejsi.....
tetsuo

Člen
# Zasláno: 15 Dub 2009 13:46


Zalezi na tom, jak umis pouzivat ruzne casti tela. Kazdy to cvici trochu jinak. Ruzne postoje, ruzne uchopy. Nekdo pouziva vic stehna, nekdo vic bojy, nekdo vic zada.

http://www.youtube.com/watch?v=Gsk-G92Ao6o

http://www.youtube.com/watch?v=Oo1tU1YqPp0

http://www.youtube.com/watch?v=L0lF4lm3efA

http://www.youtube.com/watch?v=RM_PG_0yHck

http://www.youtube.com/watch?v=Q3KGgVN_8rI


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
karel zelinka

Člen
# Zasláno: 29 Srp 2009 18:35


zdravim ja teda jedu trenink 6tydne tvrdej a posledni den jedu jen tak odpocinkove treba 3-4km behu..a muj trenink zni pondeli-streda-patek:prsa-triceps-bricho:prsa-benc hpress rovne,roztahovacky,benchpres jednoruc sikmo nahoru,pulover.triceps-bradla do selhani,benc na uzko,a ten cvikv leze s cinkou za hlavoubricho roztahovani kolecka a zkracovacky. utery-čtvrtek-sobota jedu zada-biceps ramena-a to je:zada-přítahy do selhani pak přítahy na kladce,přítahy činky v predklonu a nakonec si davam veslovani.a ramena jedu predpazovani,rozpazovani,a krčení ramen,a k tomu vsemu kazdy den 20min box do pytle.a v nedeli odpocinek jen 3-4km beh(kluz)nebo brusle stejnou trat..a myslim ze mi to sedi uplne perfektne..a vitaminy beru modrej xpand pred cvicenim červenej xpand po cviceni a zapijim to proteinem zn CFM WEIDER.a hodne jim pres den a na noc protein synthaa muzu rict ze zatim ok.dik nashle
tetsuo

Člen
# Zasláno: 29 Srp 2009 19:33


1) Po treninku se nema pit cisty protein, to je zakladni chyba

2) Necvicit nohy - zakladni chyba

3) Ctyri cviky na hrudnik 2x tydne - zbytecnost (bud cesta k pretrenovani nebo nedostatecna intenzita)

4) Opomijeni spodku zad - chyba

5) Mozna by stalo za to naucit se taky nazvy tech cviku, minimalne
roztahovacky + roztahovani kolecka+ přítahy do selhani pak přítahy na kladce, - jsou nesmyslne

muzu rict ze zatim ok - To jsem zvedavy, jak dlouho to bude ok. Zatim to je dokonale neefektivni.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Commanderwar09

Člen
# Zasláno: 29 Zář 2009 18:21


zdravím hcic se zeptat mam vubec takto provedeny cvik...nejakou cenu???

http://www.youtube.com/watch?v=OnV54JdkJak&feature =related
tetsuo

Člen
# Zasláno: 29 Zář 2009 18:57


Ma ten clovek vetsi bicepsy nez ty? Tak to asi ma cenu. Svaly se daji procvicovat mnoha zpusoby. Pokud ma nekdy zvladnuty i takovyhle cheating, proc ne.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
kweess

Člen
# Zasláno: 7 Lis 2009 15:31


poradi mi nekdo jak dobre posilovat bicepsy tricepsi brisni prsni svaly znate nejakou stranku co mam delat v pondeli utrey atd
kweess

Člen
# Zasláno: 7 Lis 2009 15:32


jak mam dobre posilovat bicepsy tricepsy hriho prsa neznate nejkaou stranku kde je napsane co mam delat za cviky v podeli atd
kweess

Člen
# Zasláno: 7 Lis 2009 15:33


jak mam dobre posilovat bicepsy tricepsy hriho prsa neznate nejkaou stranku kde je napsane co mam delat za cviky v podeli atd
tetsuo

Člen
# Zasláno: 7 Lis 2009 19:30


Poradil bych ti lepe formulovat vety.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
kweess

Člen
# Zasláno: 7 Lis 2009 23:28


toz jak se nejlip posiluji bicepsy a tricepsy jake mam delat na to cviky
tetsuo

Člen
# Zasláno: 8 Lis 2009 20:48


Zalezi na to, jak jsi pokrocily (kolik ti je, kolik meris a vazis, jak dlouho cvicis) a jake jsou tvoje cile.

Obecne vetsine zacatecnikum a kondicnim cvicencum staci delat kvalitne ruzne variace kliku pro rozvoj tricepsu (a hrudniku a ramen) a shybu na hrazde pro rozvoj bicepsu (a zad a predlokti).

Casto je rika, ze pokud neudelas 10 shybu na hrazde a 20 kliku na bradlech nemas co cvicit izolovane cviky na paze s jednoruckami a kladkami.

Z cviku, ktere zapojuji bicepsy izolovaneji, je vynikajici splh na lane, pripadne ruzne horolezecke techniky.
Samotnych bicepsovych zdvihu jsou desitky variant. Velmi setrny cvik uzivany pro rychly narust jsou tzv. drag curls a Zottman curls.

U tricepsu se za nejlepsi cvik obecne poklada benchpress s uzkym uchopem, a dobre jsou i zdvihy se zkracenou drahou pohybu - board press a rack lockout. Malo vyuzivane a vynikajici cviky jsou JM press a Tate press.

Pokud ti ty nazvy nic nerikaji, zkopiruj si je a dej vyhledat v Google.com nebo na Youtube.com


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
cawdel

Člen
# Zasláno: 9 Lis 2009 15:08


Zdar, chtěl bych si upřesnit jednu věc z tohoto vlákna: cvičení prsou a tricepsu v jeden den (příp. analogicky zad a bicepsu v jeden den) je zbytečné POUZE pro začátečníky (kvůli přetrénování), nebo to platí obecně?
Cvičím tři roky, přičemž obvykle volím právě tuto variantu (tzn. čtyři cviky prsa + tři triceps v jediný den; podobně záda + biceps). Dosud jsem žil v domnění, že právě takovéto komplexní zatížení obou partií, kdy vlastně během jediného tréninku prsa "dostanou" sekundárně ještě při tricepsu a naopak. je žádoucí....
tetsuo

Člen
# Zasláno: 9 Lis 2009 15:53


U posilovani, at uz je jeho cil jakykoli (narust hmoty, sila, zlepseni v urcitem sportu) funguje ze vseho nejlip soustavnost, pravidelnost a dlouhodobost.
Pri dostatecne dlouhem cviceni funguje vicemene cokoli, zvlast, pokud k tomu ma clovek geneticke predpoklady a pevne zdravi.

Tam ten horni pripad byl extrem. Cvicit 4 cviky na hrudnik a 3 na triceps musi u zacatecnika vest bud k pretrenovani, nebo to proste nemuze odcvicit kvalitne.

Samozrejme, ze pokrocilejsi atleti zvladnou vic. Ale je nutne rict, ze tyhle splity typu "velka partie 4-5 cviku s malou 3-4 cviky " je hlavne vyplod steroidove kulturistiky.
Clovek, ktery nesype, z toho moc nevytezi a je ZBYTECNE to napodobovat. Neni vubec dulezity pocet cviku ani nesmysly typu "procvicit sval ze vsech uhlu". Dulezite je usili vlozene do SKUTECNE produktivnich cviku.

Cili je mozna delit telo napr. na vrsek a spodek a stridat to 2x tydne ve 4 trenincich. Nebo rozdelit pohyby na tlaky a tahy a zase stridat. Nebo jet komplet fullbody stylem "tezky cvik na nohy, tezky tlakovy cvik, tezky pritahovy cvik + nejake izolovane doplnky".

Rozumny je treba trenink typu:
bench press - 5x5
kliky na bradlech - 4x8
francouzsky tlak - 3x10
upazovani ve stoje - 3x10

nebo
Military press
Floor press
Pullover
Face pulls

Ale tech variant muzou byt desitky. Dobre jsou antagonisticke superserie typu
bench+pritahy v predklonu - 5x5
kliky+shyby - 4x8
bicepsovy zdvih+tricepsova extenze (libovolne varianty) - 3x10
upazovani ve stoje+upazovani v predklonu - 3x10
Tim je procviceny cely vrsek.

Lifterska varianta bude treba:
Bench - pyramida az ke 2-3 maximalkam
Bench s jednoruckami - 4x10
tricepsova extenze - 3x8
upazovani na ramena - 3x12
face pulls - 3x15


U zad a bicepsu to bude podobne.
Shyby + pritahy jednorucky + jeden typ bicepsoveho zdvihu jsou plne dostacujici na kvalitni trenink.

Nebo trenink typu:
Mrtvy tah - 5x6 (6x3)
Shyby podhmatem - 4x6-8
pritahy jednorucky - 3x10-12
bicepsovy zdvih s velkou cinkou nadhmatem - 3x6-8-10


Vtip je v tom, jak poskladat trenink v ramci celeho tydne nebo i jineho casoveho useku.
Ideal je cvicit urcite partie ci cviky 2x tydne.
Nez se jednou totalne zridit u treninku typu "hrudnik 4 cviky a triceps 3 cviky" je vyhodnejsi delat 2x tydne 2 komplexni cviky na hrudnik, tricepsy a ramena (bench nebo kliky) a k tomu 2-3 izolovanejsi cviky. Ve vysledku nazvedas vic, jsi min unaveny a zaroven ty jednotlive cvicky odcvicis s vetsim nasazenim a taky se snadneji zregenerujes.

Jeden z navrh jsem psal treba sem:
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=4&topic=406&page=6
strida se tam
trup (záda, hrudník) a ramena
a
nohy a paže
4 treninky tydne, kazdy trenink ma dve varianty. Je to hodne pestry, neni treba mit strach o stratu vyvazenosti a symetrie postavy.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
DXR

Člen
# Zasláno: 9 Lis 2009 19:39


nějak se tu ztratila odpovet na prvotní otázku :

"... je dobry cvicit v jednom dni triceps a biceps?..."

mozná jsem ji jen prehledl, kazdopadne, je?
. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 3
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist