Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Cviky / Mrtvý tah
<< . 1 . 2 . 3 . >>
Autor Zpráva
tetsuo

Člen
# Zasláno: 17 Dub 2009 00:46


http://www.youtube.com/watch?v=Ba7q14s5-2w
koukni na tohle video.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
LubosPubos

Člen
# Zasláno: 18 Dub 2009 11:05


Ja mu v tom videu vubec nerozumim, ale asi to myslel tak, ze mam zacit s temi cviky co delal na zacatku a potom postupne postupovat na ty tezsi mam pravdu? Jinak dekuju
tetsuo

Člen
# Zasláno: 18 Dub 2009 11:32


Ano, je to "evoluce shybu", od nejsnazssiho po nejtezsi.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
yoyohh

Člen
# Zasláno: 30 Zář 2009 04:46


The sizes of article directories we submit to wow power leveling ranges

from high volume traffic directories wow gold to a low volume

traffic aion power leveling directories but it

does not matter. The idea aion gold is that your

articles will always be reprinted cheap wow power leveling over and

over buy wow power leveling again. Remember, article directories are

sources for webmasters and aion kina ezine

publishers for fresh quality content.
Kraken

Člen
# Zasláno: 7 Bře 2010 02:05


Zkoušel jsem po sto letech nějaký těžší tahy. Je moje technika ok?

http://www.youtube.com/watch?v=_V5o6-KXZaY

Do budoucna bych se nebránil upravit techniku, aby to bylo co nejvíce šetrné na páteř. Momentálně jsem si navykl tahat hodně na úzko, ale kdo ví, jestli bych neměl při jiném provedení lepší páky. Chci to nějak vypilovat, než se na trénink mrtvého tahu nějak víc zaměřím.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 7 Bře 2010 11:29


Mas dlouhy ruce i nohy, ale vykony jsou to hladke, ani moc nehrbis zada.

Mozna by ses mohl snazit tahat to malinko vic smerem dozadu, zacinat pres paty. Nevim, jestli je to uhlem zaberu, ale pripada mi, ze to tahas vic smerem nahoru a zadk mas na zacatku jeste dost vysoko.

Ale celkove je to hodne pekny.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Kraken

Člen
# Zasláno: 7 Bře 2010 15:11


Díky za hodnocení.

-Celkově tahám asi hodně na úzko, na široko mi to moc nejde, ale třeba by to bylo dlouhodobě výhodnější.

-Na široko bych se ale asi sehnul k čince o něco víc a měl rovnější záda a menší předklon. Možná by stálo za řeč o něco zvýšit mobilitu lýtek, tím bych se taky dostal víc dolů.

-Zapojení nohou snad ujde. Zdá se mi, že z pohybu nohou vycházím až ke kolenům.

-Jak se tahá víc přes paty?

Řekl bych, že dřep a tah můžu postavit na carryoveru z čelního dřepu, protože s takhle dlouhou nohou je všechno o předklonu a kvadriceps svojí porci práce většinou jinak nedostane. Ostatně co ho cvičím, tak je technika tahu jenom lepší a už je trochu o noze.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 7 Bře 2010 15:23


Jo, stejne jako je dobre pro klasick drep s cinkou na zadech vyuzivat celni drepy nebo drepy s dosedem na box/lavicku, tak pro zlepseni klasickeho mrtveho tahu pomaha mrtvy tah s sirokym uchopem - snatch grip deadlift.

-Jak se tahá víc přes paty?
Zapres se na zacatku vic patami do zeme. Ty si tam na zacatku stoupas na spicky a teprve pak jdes na paty, nejses si v tom zakladnim postoji jisty - a bude to mobilitou kotniku-lytek.

Jinak - koukal jsem - ty mas unikatne siroky uchop na bench, i close-grip je u tebe co u nekoho wide grip. Mozna b bylo dobr natocit, jak u toho davas lokty. Ale znova - vykony pekny. Mozna uz trochu moc na krev, obcas.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Kraken

Člen
# Zasláno: 7 Bře 2010 16:03


Dám tedy extra důraz na zlepšení mobility kotníků.


Co se týče benče, tak mám úchop přesně 81cm - maximální povolený soutěžní. V technice mám momentálně mezery. Asi to neni tak hrozný, ale je to spíš taková kulturistická technika. Po republice a čechách budu překopávat tehniku a pokusím se o techniku ála Dave Tate, kterou ukazuje na jednom ze svých videii i s celkově lepším setupem a náběhem na most.

Videa jsou většinou na krev, protože točím jen PR. Jinak poslední dobou mám většinu tréninků spíš lehkých s důrazem na frekvenci a když to není k tomu, tak na základě autoregulace ukončím cvik dřív, než bylo plánováno.

Díky za pochvalu Snažím se aby to trochu šlo a velká část mého know-how pochází právě tady z fóra.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 7 Bře 2010 19:58


Neznam lepsi videa benche nez ma Dave Tate. Na to se da fakt divat porad dokola.

K mobilite kotniku - doporucuju hlavne clanky Erica Cresseyho a Mikea Robertsona na T-Nation.com.

Videa jsou většinou na krev, protože točím jen PR. Jinak poslední dobou mám většinu tréninků spíš lehkých s důrazem na frekvenci a když to není k tomu, tak na základě autoregulace ukončím cvik dřív, než bylo plánováno.
Jasny. Principem autoregulace je, ze nad vahou musis dominovat, nikdy vaha na cince nesmi cvicit s tebou.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
pejmoo

Člen
# Zasláno: 31 Kvě 2010 22:27


Ahoj je mi 18 let,meřim 172,važim 58 kg.Posiluju doma asi třičtvrtě roku a pribral sem teprve 1 kg sem jen vyrisovanej ale nemam zadny objemi.A chtel sem poprosit o radu.A ješte sem se chtel zeptat jake cvyky jsou na zapesti protoze mam strasne hubeny zapestí i predloktí děkuji za radu Patrik
Commanderwar09

Člen
# Zasláno: 6 Čvn 2010 09:33


kluci jaky byste mi doporučily vzperačský opasek ??

nebo je to celkem jedno???

tady ve sportisimu u nas maji....asi tri kusy od 400 do 600 kč
4D4M

Člen
# Zasláno: 1 Říj 2010 17:15 - Změnil/a: 4D4M


V jake vysce nad zemi by presne mela byt osa v pocatecni pozici (kdyz je cinka na zemi) pri mrtvym tahu? V posilovne mame kotouce s dost malym prumerem, tak premyslim, jestli bych je nemel podlozit jeste.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 1 Říj 2010 17:19


KOukni se na nejaka zakladni videa. Ale doporucuju ty kotouce podkladat.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
4D4M

Člen
# Zasláno: 1 Říj 2010 19:43 - Změnil/a: 4D4M


Neni to nejak dany pravidlama, jaky prumer maji mit kotouce? treba pri trojboji?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 1 Říj 2010 20:35


Stopro je, kdyz se kouknes na stranky svazu silového trojboje. Ti tam resej i tloustku pasku nebo vysku podkolenek


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
4D4M

Člen
# Zasláno: 2 Říj 2010 09:53


Jo tak jsem to nasel, prumer osy je 3cm (28-29mm presne) a prumer nejvetsich kotoucu 45cm, takze osa by mela byt 21 nad zemi.

Kotouce u nas maj tak 28-30cm prumer, osa 3, tj. pri mrtvym tahu osa +- 13cm nad zemi.

Ma tech 8 cm nejakej znatelnej dopad na maximalku?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 2 Říj 2010 12:36


No hodne velkej. Ja si pri podobnym deficitu zpusobil problemy se spodnima zadama.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
4D4M

Člen
# Zasláno: 2 Říj 2010 12:45


Hm, tak ozkouseni maximalek odlozim, vcera jsem zkousel mrtvolu, ale viz vyse, ty maly kotouce jsou nahovno. Pristi tyden (pondeli a streda) se vypravim do jinyho fitka, je to sice mnohem dal, ale maj tam vzperacsky osy a kotouce, hlavne klec na drepovani, tak maximalky otestuju tam. AMG mi stejne jeste neprislo, volali mi, ze jim tam neco chybi na sklade, tak se to zdrzi. Novej log udelam (doufam) od pristiho tydne.
4D4M

Člen
# Zasláno: 8 Říj 2010 23:24 - Změnil/a: 4D4M


Ve stredu a dneska jsem se tam konecne dostal, byl hrozne hektickej tyden.

Jen k mrtvymu tahu, od toho zkouseni maximalky s malyma kotoucema me zase zacal pobolivat vzprimovac na pravy strane, co jsem si pred casem odrovnal, dost mozna to bylo prave z mrtvol s osou moc nizko nad zemi. Dneska se spravnym prumerem kotoucu nejen, ze jsem nemel zadny problem se zady, technicky ani pocitove, ale jeste jsem si maximalku o 6 kilo zvysil, takze odedneska si budu kotouce podkladat a cvicit jedine tak.

btw takze maximalky jsem ozkousel, amg uz mam taky cvhili doma, zitra zalozim new log
davidek

Člen
# Zasláno: 9 Říj 2010 10:05


Můžu dělat mrtvý tah i když mi neni 18?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 9 Říj 2010 10:09 - Změnil/a: tetsuo


Pokud mas trenera, ktery te nauci techniku, tak ano.

http://www.t-nation.com/free_online_article/sports _body_training_performance/starting_strength
Mimochodem, tady je genialni clanek, kde trener s 30 letymi zkusenostmi vysvetluje, ze deti muzou normalne cvicit drepy a mrtve tahy.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
davidek

Člen
# Zasláno: 10 Říj 2010 00:21


trenéra sice nemám.. ale než sem to začal sledovat tak sem se snažil co nejvíc okoukat techniku. snad to bude v pohodě.
ZANGER

Člen
# Zasláno: 10 Říj 2010 11:13 - Změnil/a: ZANGER


Já dělám MT a dřep od 13ti. Mužu říct že asi jediná dobrá vec když jsem jel korte, tak jsem se načil pořádně tu techniku(myslím že celkem fakt jo). Navíc jsem vůbec neuměl počítat, tak jsem toho moc nepřidával.

Kdyžtak ze začátku uber, tak na 60%.
Ten dřep jsem jel s 60 a mt s 70kg, nebo nějak tak.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 10 Říj 2010 11:17


Pro lidi, co neumeji mrtvolu, jsou dobra i tahle videa:
http://www.t-nation.com/free_online_article/most_r ecent/excelling_at_the_big_lifts
A ostatne cely clanek, pokud umite trochu anglicky.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
kubasek

Člen
# Zasláno: 15 Lis 2010 22:11


ahoj
Mohly by jste mi doporučit nějaky ten vzpěračský pás?
Děkuji Kuba
tetsuo

Člen
# Zasláno: 16 Lis 2010 00:02


Ony nejsou nejaky extra lepsi a horsi. Minimalne pro vetsinu lidi. Smysl to ma u lidi, co delaji zavodne powerlifting nebo vzpirani.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
kubasek

Člen
# Zasláno: 16 Lis 2010 18:48


A mám si ho vůbec koupit? pomůže mi? nerad bych si kvůli tomu odrovnal záda.
Jsem přemýšlel,(teprve začínám 2 měsíce cvičím) že bych ještě posílil vršek cca měsíc a pak bych vyhledal odbornou pomoc abych doladil techniku a potom bych si ho dyštak koupil. Nebo jaký na to máte názor?

Je mi 17 let, 82Kg, 193cm
Posiluji doma..

Můj táta posiloval cca 7 let a před necelým rokem si přivodil úraz na benchu
2 naštíplé plotýnky a jednu vychýlenou. Nerad bych ho následoval..

Díky za rady Kuba
tetsuo

Člen
# Zasláno: 16 Lis 2010 19:05 - Změnil/a: tetsuo


Ona je to spis otazka spravne techniky nez opasku.

Typicky u nastiple plotynky na benchi by otci opasek stejne nepomohl.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
ZANGER

Člen
# Zasláno: 16 Lis 2010 19:36


Prominte ale jak se takovej uraz může stát?
Našel jsem si první co to plotýnka vůbec je http://cs.wikipedia.org/wiki/Meziobratlov%C3%A1_pl ot%C3%A9nka

Ale moc tomu nerozumím jak by se při benchu tohle mohlo stát.
<< . 1 . 2 . 3 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 4
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist