Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Fotky uživatelů / 4 měsíce posilování doma (fotky)
Autor Zpráva
dooky

Člen
# Zasláno: 22 Led 2014 10:27 - Změnil/a: dooky


Jednoruční činky, lavice, 4 měsíce, 3x týdně fullbody, desítky kil masa, ryb, rýže, brambor, těstovin, vajíček:D Myslím, že bude na čase začít navštěvovat posilovnu, protože doma brzo hitnu plateau, tak abych tělo šokoval novými cviky Když se teď koukám na ty staré fotky, je to hrůza jak jsem vypadal. Už nikdy více;) FOTKA
Legi

Člen
# Zasláno: 22 Led 2014 10:39


Dooky...dost dobrý....
Zaměř se teď hodně na tricepsy...benč s úzkým úchopem a francouzský tlaky s nad i podhmatem...s velkou záteží...


42let @ 195cm @ 125kg
liliana

Člen
# Zasláno: 22 Led 2014 10:45


konečně vidím tvar břicha jako mám já i u chlapa.. je to dobré


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
Karolina

Člen
# Zasláno: 22 Led 2014 10:57





I don´t work hard because I hate my body, I work out because I love it
dooky

Člen
# Zasláno: 22 Led 2014 11:02


liliana: Děkuji pochvala od slečny vždycky potěší Jednou jsem byl se svojí vysněnou slečnou v bazénu a pak mi řekla, akorát bys nemusel být tak hubený. "Akorát" a přitom to pro ní asi bylo tak důležitý. Musim říct, že mě to docela vzalo;) a když mě teď nedávno viděla, tak ten její výraz byl k nezaplacení. Jeden z nejlepších pocitů jaký může člověk zažít
liliana

Člen
# Zasláno: 22 Led 2014 11:06


hihi, já děkuju za to oslovení.. nojo..holky neví co chtějí... o těle to až tak není..navíc.. dá se to celkem ovlivnit..


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
Kriss

Člen
# Zasláno: 22 Led 2014 19:14


Velmi pěkná práce jen tak dál


Never back down ...
Wake up . work out and Be Happy
dooky

Člen
# Zasláno: 23 Led 2014 19:00


Legi: určitě vyzkouším zatím jsem na triceps dělal: kickback, one arm triceps extension a dips

poslední dobou mám spíš problém s cns (centrální nervovou soustavou) nespíš jsem přetrénovaný, moc mi nechutná jídlo, dvakrát jsem ráno zvracel atd. Dokonce jsem si dal týden pauzu asi před 2 týdny a moc to nepomohlo. Vim že vybudovat dobrou postavu nějaký čas trvá a asi se to snažím moc uspěchat. Nejhorší se cítím asi 20-90 minut po odcvičení. V průběhu cvičení a pár minut po odcvičení je to supr svaly jsou napumpované atd., ale pak se právě cítím strašně slabě a svaly jakoby začnou zase růst a vrátí se do normálu až tak ty 2 hodiny po odcvičení je todle normální? Jinak okamžitě po odcvičení mám whey protein, jednoduchý sacharidy a hodinku a půl po odcvičení nějaké maso, rýže atd. snažim se toho sníst dost ale prostě poslední dobou to moc nejde. Přemýšlel jsem dát zase týden pauzu, ale opravdu to tělo nechat odpočinout spát 9 hodin denně, pořádně jíst atd. Svaly chtějí pořád růst to cítím, ale cns je proti
Legi

Člen
# Zasláno: 23 Led 2014 19:09


Co jíš před tréninkem? Suplementuješ něco?


42let @ 195cm @ 125kg
dooky

Člen
# Zasláno: 23 Led 2014 20:51 - Změnil/a: dooky


Takže ze začátku jsem jel hodně bez suplementů. Ještě když jsem nevěděl nic o stravě tak jsem si pořídil gainer s jednoduchými sacharidy a myslel jsem si, že mi porostou svaly:D Pak jsem začal jíst hodně, ale šílený množství bílkovin a málo sacharidů. Nepočítal jsem to, ale těch bílkovin mohlo být klidně i 3g/kg!, ale řikám sacharidů jsem jedl málo takže svaly rostly ale kila pomaloučku. Každý gram na váze byla opravdu jen svalová hmota. Pak se to samozřejmě zastavilo, protože tělo mě už dál s tak malým podkožním tukem nepustilo. Tak jsem začal jíst sacharidy hodně vloček a zařadil jsem gainer pouze s komplexními sacharidy http://cz.bodybuilding.com/store/univ/real.html?_r equestid=3916671
to je věc která mi opravdu hodně pomáhá bez toho bych ty sacharidy neměl šanci dát. Takže poslední dobou můj jídelníček vypadá takhle:

ihned po probuzení: whey protein
za 45 minut:vločky, komplexní gainer, banán
oběd:nějaké to maso, rýže nebo ryba, brambor jak kdy
pak si většinou dám http://www.kaloricketabulky.cz/elinas-recky-jogurt -bily/ a do něj vločky, ještě dám třeba nějaké to ovoce jablko nebo banán
pak jdu cvičit
okamžitě po cvičení whey protein, půlka dávky komplexního gaineru, 30 g dextrozy
20 minut po cvičení ještě většinou banán
hodinu a půl po odcvičení maso, rýže
pak většinou 3-4 míchaná vajíčka
mléko, protein (prostě plácám páté přes deváté když nemám chuť na maso a rýži abych to nahnal)
+
za celý den vypiju tak 500ml mléka, sním 20 mandlí

Takhle to musí vypadat že sním za den 4000 kalorií:O, ale ne jsou to opravdu malé dávky jídla. Někdo má velkou večeři, velký oběd. Já tohodle momentálně nejsem schopný, tak to řeším takhle.
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Můžete použít jen přezdívku bez hesla, pokud neexistuje registrovaný člen s tímto jménem.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist