Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Zranění / praskání v rameni
Autor Zpráva
pavlik906

Člen
# Zasláno: 20 Led 2013 12:12


Nevíte někdo co dělat s praskáním v rameni při stahovaní kladky na široký uchop nebo při shybech na široký uchop ? :D
v mem okoli to maji vsichni a nikdo neví co s tím...
Legi

Moderátor
# Zasláno: 20 Led 2013 12:38


Děláte dynamický strečink, rozcvičku a speciálně rozcvičujete rotátory ramen?


42let @ 195cm @ 125kg
pavlik906

Člen
# Zasláno: 20 Led 2013 13:20


ano ,to je samozřejmost...
Legi

Moderátor
# Zasláno: 20 Led 2013 15:20


Tak můžete mít všichni hypermobilitu, což jsou volnější klouby, neboli vrozená porucha syntézy kolagenního vaziva. Klouby, nebo šlachy v okolí remenního kloubu pak přeskakují. Bohužel rychlá účinná pomoc neexistuje. Lze pouze dlouhodobě rozumně ramenní svaly posilovat a šlachy zpevnit. Ty potom kloub udrží tam kde má být. Kolagen a kvalitní kloubní výživa nebude určitě taky na škodu, pokud ještě neužíváš.


42let @ 195cm @ 125kg
Pajoss

Člen
# Zasláno: 6 Kvě 2013 18:07 - Změnil/a: Pajoss


pavlik906
Nevíte někdo co dělat s praskáním v rameni při stahovaní kladky na široký uchop nebo při shybech na široký uchop ? :D
v mem okoli to maji vsichni a nikdo neví co s tím...


Povedlo se ti s tím něco dělat? Já když cvičím s činkou (8kg) z připažení na vzpažení (myslím tím jakoby pulkruh jednou rukou) vyskakují mě obě ramena, a říkám si jestli bych si těmato cvikama spíš neuškodil než zpevním šlachy jak píše Legi, čímž mám taky strach dělát dál tehle cvik.
Napadá někoho cvik který by nevadil a tento sval procvičoval?
dobespavel

Člen
# Zasláno: 6 Kvě 2013 19:41


A cvičíš rotátory v rameni a celkově mobilitu ramenního kloubu?
Pokud ne, zkus si nějaké cviky vygooglit, mohlo by to pomoct


22 let
181 cm
84 kg
Prosím o tykání
Pajoss

Člen
# Zasláno: 6 Kvě 2013 21:35 - Změnil/a: Pajoss


tady URL
píšou že když nemůžu sertvat s těžkou věcí nad hlavou dost dlouho, nejspíš mám tuto skupinu svalů (externích rotátorů) oslabenou.
Právě jsem držel nad hlavou minutu 9kg činku v obou rukou a bolely mě bicepsy, při pokládání trošku vyskočil ramenní kloub, ale se samotným držením nahoře těžkých věcí problém nemám.
Píšou že je vhodné cvičit první s podpěrou lokte, nebo s podpěrou o stůl, dál pak cvičit prsní svaly.
Jelikož cvičím doma a mám jen tu činku tak prsní svlay cvičím jen klikama nebo předpažením s činkou, jinak mě nic nenapadlo.
Taky píšou že rotátory se cvičí trhem nahoru a nadhozem, což taky cvičím a problémy to nedělá.
Jen ten pulkruh ramenem mě dost trápí

tohle mě trápí
RobinB

Člen
# Zasláno: 7 Kvě 2013 20:18


Čau Pajossy, jen poznámka: nevím co děláš s 8 kg činkou, že ti vypadává rameno, ale když čtu, jak píšeš, že se něco cvičí trhem a nadhozem, tak kořen slova trhat se vyskytuje také ve slově utrhnout. Nemyslím si, že je normální, když někomu vypadává rameno a když už nechceš jít k doktorovi a chceš to zpevnit, tak bych rozhodně nešel cestou trhů a škubů, protože by se ti mohlo stát, že ti to jednou vyskočí a už nezaskočí a pak nejenže budeš mít po cvičení, ale ani si ho už pak nikdy nevyho ... íš.
Pajoss

Člen
# Zasláno: 7 Kvě 2013 23:09 - Změnil/a: Pajoss


kdo řekl že tam jít nechcu? Už jsem tam byl, dokonce jak u obvodní doktorky tak u ortopeda, doporučil snížit zátěž a myslí si že mám v chrupavce zánět místo slabých rotátorů, na což jsem dostal prášky (to je na tu bolest)

Na to vyhazování kloubů řekl že mám snížit zátěž a že to bude časem dobré

Čau Pajossy, jen poznámka: nevím co děláš s 8 kg činkou, že ti vypadává rameno, ale když čtu, jak píšeš, že se něco cvičí trhem a nadhozem, tak kořen slova trhat se vyskytuje také ve slově utrhnout. Nemyslím si, že je normální, když někomu vypadává rameno


a tady nechápu proč mě vyčítáš pohyb který mě problém nedělá, na obrázku je jasně ukázáno jak cvičím, drž se problému který mě trápí a nemusíš se mě vysmívat za něco co mám v pořádku (aspon z podtextu mám ten pocit)
RobinB

Člen
# Zasláno: 8 Kvě 2013 07:53


Pajossy, o doktorovi nebyla v diskusi ani zmínka, takže jsem to nevěděl a dobře, že si tam byl
Psal jsi: Taky píšou že rotátory se cvičí trhem nahoru a nadhozem, což taky cvičím a problémy to nedělá.
Jen jsem ti chtěl říci, že bych to rozhodně necvičil trhem nebo švihem. Spíš bych snižil ještě třeba na 5 kg a jel bych to pomalu. Jestli tam byl cítit podtext, tak tam být neměl.
RobinB

Člen
# Zasláno: 8 Kvě 2013 08:03


A k tomu vyčítání. Nevyčítám ti daný pohyb, ale švih a trh. Při švihu nemusíš mít plnou kontrolu nad technikou a pohyb nejde zastavit. Pokud to rameno nemáš v 100% stavu, měl bys to jet pod plnou kontrolou tedy pomalu. Ale je to jen můj osobní názor.
Pajoss

Člen
# Zasláno: 8 Kvě 2013 09:26


A tak já nevím jestli to je přesně trhnutí nebo švih, ale změnil jsem to, jelikož řekl že ta šlacha se zapojuje až od 40 stupnů vuči tělu (což je asi na obrázku poloha upažit dolů) a pohybuju s ní ze šikma směrem na hrudník, šlacha samotná se tak moc nezapojuje a mín to bolí ....uvidíme jak se to vyvyne
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist