Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Zranění / Bolest v lokti a nad loktem
Autor Zpráva
MacekCZ

Člen
# Zasláno: 16 Srp 2012 10:38


Zdravím, po včerejším tréningu tricepsů a dalších svalů, ale to je uplně v jíné části těla, mě začalo bolet v loktě a nad loktem. Když jsem přišel z tréningu, tak mě to tolik vůbec nebolelo. Až v noci jsem se probudil a bolelo to ještě víc. Hlavně když tu ruku ohnu k sobě. Teď už to nebolí tolik jako v noci, možná je to jen nějaké namožení z tréningu. Ale chtěl jsem se zeptat, jestli je to časté při posilování svalů a jestli s tím nemusím nic dělat. Jestli to neni jen namáhavým tréningém a že to chce chvíli oraz. Bolí mě to dost podobně jako když má člověk namožený sval a v tom loktě je to já nevim, jako když na něj člověk slítne a pak ho to bolí. Bolí to ale fakt jen když jí pokrčim. A už né tak moc.
blu3

Člen
# Zasláno: 17 Srp 2012 16:54


Já měl naprosto to samý zhruba před rokem a půl - problém byl v přetrénování tricepsů.
benson77

Člen
# Zasláno: 18 Srp 2012 08:15


ja taky...dal jsem si pauzu 1-2tydny a bylo to ok ...moc jsem cvicil ruceÿ
adiooo

Člen
# Zasláno: 21 Zář 2012 19:02


myslite si ze muzu cvicit ikdyz me to takhle boli + mne v tom nekdy křupne? nebo si mam dat pauzu na ruce a jet jen zbytek tela, kdyz me to boli jen na levačce?
Legi

Moderátor
# Zasláno: 21 Zář 2012 19:55


Sval nikdy nebolí, do svalu můžeš dostat jen křeč. To co bolí, jsou úpony a šlachy. To je důsledkem zvedání příliš vysokých vah, na které šlachy nejsou ještě dostatečně silné. Normální je cítit celkovou bolest 1-2 dny po tréninku. Pokud bolí, nebo dokonce píchá určité místo, je to silně namožené, nebo může být dokonce ruptura. Dlouhodobé řešení je vhodná suplementace kolageny a krátkodobá dostatečný odpočinek. Můžeš to po odeznění největší bolesti začít opatrně protahovat a procvičovat. Pokud je bolest dále silná, návštěvu lékaře neodkládej.


42let @ 195cm @ 125kg
MacekCZ

Člen
# Zasláno: 18 Dub 2013 20:53


Po týdnu to zmizelo. Cvičil jsem dost špatně. Teď mám pevně stanovený trening a nic takového mě zatím nepotkalo. Ale díky za rozšíření obzoru .
PetraW

Člen
# Zasláno: 20 Úno 2014 08:25


Moc děkuju za tohle forum. V pondělí jsem byla na TRX a neskutečně mě bolí nad lokty. Teď už vím proč Díky pánovééééé
quakmen

Člen
# Zasláno: 21 Úno 2014 18:43


Já mám trénink kde jedu bench, dřep a mrtvolu s tím že se zaměruji na bench.
Mám lehký bench zhruba 75% maximálky 5 sérii 5 opakování a těžký trénink 85-90% maximalky.
A když mám lehký trénink tak cítím úpony max dva dny a po těžkém tréninku tak tři dny. Vždy jedu na maximum tu poslední sérii dávám tak tak.
Každý trénink přidávám zatím 1 kg a pozvolním a budu přidávat jen po 0,5 kg.
Snažím se zapojovat i týden volna ať si tělo odpočine.
Také se několikrát za den protahuji, hlavně prsa, protože se po takovém tréninku zkracují a táhne to.
Legi

Moderátor
# Zasláno: 21 Úno 2014 21:20


Máš velmi zvláštní představy o lehkém tréninku.
Osobně bych oba kvalifikoval jako těžké, jeden silový, druhý silovo-objemový, pokuď si to mohu dovolit takto nazvat. Lehkým tréninkem u benče se rozumí např. parametr 3x12 s 50% maxima....opravdu jen na protažení.


42let @ 195cm @ 125kg
quakmen

Člen
# Zasláno: 23 Úno 2014 01:11 - Změnil/a: quakmen


Legi:
Já jedu tento trénink
Den 1 - těžký dřep + lehký bench (+ ramena, tricepsy) 
Den 2 - mrtvý tah, záda, bicepsy 
Den 3 - lehký dřep + těžký bench 

Na doporučení Pavla Dobeše

Parametr 5x5 můžeš jet tak se 75% tvého maxima na 1 opakování 

Parametr 8x3 tak s 85-90% maxima, uvidíš, co budeš zvládat 

Na tvé doporučení
parametr 5x5 dávám minutu pauzu a parametr 8x3 dvě minuty
A jednou za dva až tři měsíce si dám pauzu na 5-7 dní.
Legi

Moderátor
# Zasláno: 23 Úno 2014 06:50


No, jak říkám, cvičíš to správně, mě šlo spíš o to názvosloví. O "lehký" trénink se v tomto případě rozhodně nejedná, ale pokuď dodržuješ ty pauzy, aby si nadledviny a vzpřimovače odpočinuly, mělo by to fungovat i dlouhodobě.


42let @ 195cm @ 125kg
liliana

Člen
# Zasláno: 23 Úno 2014 09:56


přepískla jsem tricepsový cviky.. bolí mě od loktu směrem k rameni..zevní strana.. je mi jasńý, že úpon..jela jsem do vysílení..fakt ta ruka trpěla.. to mám zato zkoušela jsem, co vydržím.. uvidentně ještě moc ne


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
quakmen

Člen
# Zasláno: 23 Úno 2014 15:58


liliana
No ale tím že jedeš tak ma plno a dostatečne si odpočneš tak to bude mít přínos.
quakmen

Člen
# Zasláno: 23 Úno 2014 16:06


Legi
máš pravdu, on je to spíš střední bench
jinak pauzu si hlídam stopkama na telefonu.

už jsem překonal přetrénování které mě postihlo v září.
začal jsem znovu koncem října zase na plno.

a zlepšení velké na maximálku jsem dal 102,5 koncem října a na konci ledna 115kg
v středním tréninku jsem začínal na 75 kg 5X5 a nyní to jedu 87kg
a těžký jsem začínal 85kg 8X3 a nyní to jedu s 99kg
liliana

Člen
# Zasláno: 23 Úno 2014 19:37


quakmen
zatím to mělo přínos, že jsem pul roku nemohla sáhnout na holeně a ted to bude to samé s tricepsy..málo zobu drogy(manželův slovník =D)- suplementy.. špatná regenerace..


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
Legi

Moderátor
# Zasláno: 23 Úno 2014 19:48


Však jasně, podle této logiky je tvaroh, jogurt a mléko taky těžce návyková droga a na WADA zvažují, že to hodí na dopingovej seznam! A ví už Tvůj manžel, že je země kulatá?


42let @ 195cm @ 125kg
liliana

Člen
# Zasláno: 24 Úno 2014 07:17


tvarohu a jogurtu mám dost, potřebuju něco silnějšího


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
Starosta

Administrátor
# Zasláno: 24 Úno 2014 07:25


52% slivovica je silnejšia ale jasné chápem ťa Lili chceš nejaký proteín čo je správna voľba mnoho ľudí si najprv nakúpi nejaké samodtatné aminá a podobne čo je hlúposť tak ako aj v strave je to to isté aj s doplnkami traba začať zo základnými doplnkami žiadny arginín a podobne Ti nedá toľko ako proteín
liliana

Člen
# Zasláno: 24 Úno 2014 07:51


o víkendu jsem měla jen 40%


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist