Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Zranění / Rameno úraz
<< . 1 . 2 .
Autor Zpráva
doodie

Člen
# Zasláno: 28 Říj 2010 13:09


aha ja ze sem teda snad vsude cetl ze na obem se cvicit jednou tydne takze treba kdybych si dal prsa po+ct tak to muze byt? a kdyz to bude dvakrat tydne tak mam cvicit jen tak 2 cviky za trenink?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 28 Říj 2010 13:31 - Změnil/a: tetsuo


Zkus si přečíst tyhle články o tréninku
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=126
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=197
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=1727
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=1093


Jestli ses nekde docetl, ze NEJLEPSI na budovani objemu svalu je cvicit dotycnou partii 1x tydne, tak to psal idiot popirajici dukazy z realneho sveta a pravdepodobne nekdo, kdo bere steroidy nebo se ridi tim, co delaji lidi, co sypou.
Koukni se na sportovce, kteri nejakou partii zatezuji casto - maji ji nejrozvinutejsi. (Cyklisti a vzperaci stehna stehna, boxeri ramena, gymnasti bicepsy atd. Vsichni bezne cvici tytez veci 5-6 dni v tydnu, rano i vecer.) Frekvence je proste klic k nabirani svalu. Neni o cem debatovat. Jasne, ze pouzivane cviky a zatez se lisi u posilovani a vytrvalostnich sportu, ale poku zasadnim zpusobem neprekrocis kapacity regeneracnich schopnosti, tak je vzdycky lepsi trenovat casteji.

Dlouhodobe lze cvicit kazdy sval 2x tydne (nektere mensi svaly i 3x tydne - ruzne neprimo, nebo jednim lehcim treninkem), narazove (na 2-6 tydnu) se daji svaly zatezovat 3-4x tydne, existuji i programy na zatezovani jedne partie 5-6x tydne.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
doodie

Člen
# Zasláno: 28 Říj 2010 15:41


tak uz sem precet ty prvni 2 clanky a dost zajimavy dik uz mam jenom posledni prosbu.. myslis ze by si mel nejakej kompletni trenink pro me na objem... ja sem jich nasel dost ale vetsinou to sou ty splity kde je kazda cast jednou tydne a rasdi si to nechci sestavovat sam.. protoze takovej odbornik nejsem trenovat muzu 3/4 tydne
doodie

Člen
# Zasláno: 28 Říj 2010 19:40


zdravim tedka sem prisel z posilky trenoval sem uz normlane ten bench jak si mi poradil a docela to bylo zajimavy normlane kdyz sem cvicil bench bez tehto pravidel tak sem zvedal 80kg 4x7... a s tema pravidlama ktery si mi doporucil sem zvedl tak 70 a jeste sem posledni serii ani nedodelal.... docela me to stve ze sem tak spadl.. myslis ze je normalni? ze to tedka uz netaham tolik ramenama tak tolik nezvednu nebo neco delam spatne? mel sem lokty temer u tela, lopatky k sobe, osu na bradavky , prohnuti v zadech
tetsuo

Člen
# Zasláno: 28 Říj 2010 22:23


To se casem zlepsi.

Dalsi pravidla
- silny stisk osy a snaha tu osu jakoby roztahnout.
- celou dobu, i pri spousteni mysli na to, ze cinku tlacis nahoru, a pak jen v hlave prepni


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
doodie

Člen
# Zasláno: 28 Říj 2010 22:26


no to doufam a mohl by si mi jeste napsat nebo dat odkaz na nejakej jen kompletni objemovej trenink? ja sem snad vsude nasel jenom ten split kde se cvici kazda partie jednou tydne
tetsuo

Člen
# Zasláno: 28 Říj 2010 23:00


http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=402


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
doodie

Člen
# Zasláno: 29 Říj 2010 09:48


tak sem prave ted prochazel snad 2 hodiny ty treninky ale stejne se v tom nejak neorientuju..,, jedinej trenink s kterym mam skusenosti je objemova rutina.. a docela dobre sem se pri tom zlepsoval.., mohl bys me prosimte dat odkaz na jeden konkretni objemovej trenink.. uz sem docela zoufalej:D... nejakej osvecenej
tetsuo

Člen
# Zasláno: 29 Říj 2010 10:53


Ja jsem jel napr. tyhle:

HST (Hypertrophy Specific Training) http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=23

Bear routine http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=51


Trénink push&pull http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=105

TBT (Total Body Training) http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=362

Conjugate split by Mark Rippetoe http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=1241

Trénink 5x5 inspirovaný Regem Parkem http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=2587

Trénink silové vytrvalosti http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=202



Necvicil jsem, ale za vyborne pokladam treba tohĺe:

The Regular Guy Off-Season Strength Program http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=3784

Velký, větší, největší http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=3794

WSB (West Side Barbell) http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=14


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
doodie

Člen
# Zasláno: 29 Říj 2010 20:11


tak sem to procetl asi bych tedka zkusil tak 6 tydnu push&pull a pak skusim hst taky na 6 tydnu. Jenom me jeste napadla jedna vec... ja mam zafixovany v hlave ze cim vic zvedam tim vic svalovy hmoty... a to se mi i overilo u push&pull na vetsinu cviku sem si kazdy tyden pridaval 2,5 kg a po mesici sem se takhle zlepsil napr. na benchi o 10 kg a narostly i svaly... ale prave pokud to chapu spravne tak u hst si zjistim maximum pred zacatkem toho 6 tydeniho treninku pro 15,10,5 a v tyhle dobe je pro me maximum s tim benchem ktery si me vysvetlil tak 70 na 5 opakovani... no a v posledni fazi hst je 5 opakovani takze bych zvedal tech 70... takze vpodstate za 6 tydnu budu zvedat stejnou vahu jako pred zacatkem hst tak me zajima jestli to na to ma vliv nebo ne.. jak sem psal mam zafixovany v hlave ze cim vic zvedam tim vic svalu... jestli pisu nesmysli tak se nenastvi nemam s podobnym treninkem jeste zkusenosti diky
tetsuo

Člen
# Zasláno: 29 Říj 2010 20:28


U HST roste sila taky. To maximum na 5 opakovani si potom odmeris znovu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
doodie

Člen
# Zasláno: 29 Říj 2010 20:56


takze si musim maximum zmerit vzdycky pred zacatekm kazdy faze(2 tydny) a ne na zacatku celyho treninku?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 29 Říj 2010 22:51


Ale tak snad nejak odhadnes, co je tvoje maximum na 5 opakovani, ne? To neni zadna veda. Das jednu serii s urcitou vahou a kdyz to nebude ono, tak bud trochu pridas, nebo uberes. A mas nejak zakladne stanovenou vahu na dalsi treninky.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
doodie

Člen
# Zasláno: 30 Říj 2010 11:17


ok tak dik za rady a snad uz to je vsechno a hned v pondeli se vrhnu na push&pull
doodie

Člen
# Zasláno: 4 Lis 2010 10:16


zdravim... tak mam jeste jeden dotaz trochu sem brouzdal po internetu a nasel sem tohle http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=93 mysliz ze je to dobry procvicovani na tu hypermobilitu ramene? ja uz sem to totiz jednou odcivicil a zda se mi ze ze to rameno bylo potom pevnejsi ale chvili potom zase mi naopak zdalo ze mi v tom zacalo krupat coz mi driv nedelalo temer vubec... snad to prestane casem docvicil sem to pred 4 hodinami asi
tetsuo

Člen
# Zasláno: 4 Lis 2010 10:22


Ano, ten Cresseyho clanek je postaveny na provadeni ruznych externich rotaci.
Doporucuju k tomu i video "Shoulder rehab" na Youtube. Da se pomoci toho rozcvicovat, neco davat i na konec treninku a nebo do nejakeho specialniho doplnkoveho dne.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
<< . 1 . 2 .
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist