Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Zranění / Zarazení růstu
Autor Zpráva
misa

Člen
# Zasláno: 7 Čvn 2009 10:38


Caute
Jen tak pro bezpečnost je možné zarazení růstu s činkami ,které váží 3-4 kg?

Díky


Gustave Flaubert: Blbci žijí veseleji, neboť vždy mají více důvodů k smíchu než lidé moudří a přemýšliví.
tetsuo

Moderátor
# Zasláno: 7 Čvn 2009 10:51


Nejvetsi mytus ohledne posilovani - cviceni s cinkami zastavuje rust kosti.
Je to absolutni blbost.

Lidi jsou velci podle toho, jak velci jsou clenove jejich rodiny a jakou maji vyzivu.
Naprosta vetsina sportu, u kterych se beha, skace a vubec je telo vystavene narazum, jsou pro klouby a kosti mnohem nebezpecnejsi nez plynule zvedani cinek.

Uplne mladi lid a deti by ale nemely delat tezke cviky typu drepy, mrtve tahy a silove premisteni, resp. nedelat je na vykon s vysokymi vahami. Tam hrozi lordoza patere. To ale opet nema co delat se vzrustem, jen s drzenim tela.
Fakt by me zajimalo, kdo takovou megapicovinu "posilovani s cinkami zarazi rust" v 21. stoleti muze porad sirit... To je neuveritelny.

Vzdyt vetsina basketbalistu zveda cinky. Staci se podivat na jejich postavy. Ty ruce rozhodne nemaji jen z driblovani a hazeni micem.

To, ze je spousta kulturistu a vzperacu mala, je sice pravda, ale to je dano tim, ze oni by ani vetsi nebyli a mala postava je idealni k tomu, ze se na ni snadno nabaluji svaly a kratke kosti jsou kratke paky, takze se da zvednout hodne tezka vaha. Jenomze vedle toho existuji i vysoci kulturisti (klasicky priklad Arnold Schwarzenegger, ktery posiloval od detstvi a ma nejakych 186 cm, jeho soupeř Lou Ferrigno mel 195 cm.).
Jinak vetsina svalnatych wrestleru jsou hodne vysoci, mnozi i pres dva metry; spousta powerlifteru jsou velci chlapi nejen vahou, ale i na vysku, a to zvedaji od utleho mladi mnohem vic nez kulturisti.

Zkratka, se 3-4 kilovymi cinkami bych nechal cvicit i prvnaka na zakladni skole.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz a eshop: http://www.eshop.body-test.cz/
misa

Člen
# Zasláno: 7 Čvn 2009 11:11


prvnaka... No diky ja jen ,že mi někdo říkal ,že bych si s činkou mohl zarazit růst... jinak si můžu přidat až do 10kg ale bál sem se toho


Gustave Flaubert: Blbci žijí veseleji, neboť vždy mají více důvodů k smíchu než lidé moudří a přemýšliví.
tetsuo

Moderátor
# Zasláno: 7 Čvn 2009 11:14


Hadam, ze clovek, co ti to rikal, nemuze mit ani maturitu. A rozhodne nevi nic treninku.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz a eshop: http://www.eshop.body-test.cz/
Jirkas

Člen
# Zasláno: 7 Čvn 2009 13:15


Jo, to je jako kdyz nekdo rekne: neblbni zvedat 150 kg tim si dokurvis zada. Ale uz si neuvedomi, ze pro toho cloveka je to treba 70% z maxima a ma u toho precizni techniku + do toho poradne posiluje stred tela jinymy cviky. To se nemuze nic stat
tetsuo

Moderátor
# Zasláno: 7 Čvn 2009 13:43


V nacti to bude trochu problem, ona se ta pater proste muze ohnout.
Takze tam je namiste jista opatrnost. Lepsi je u drepu, mrtvol a silovych premisteni drzet se trochu nizsich vah, nezkouset moc maximalky (jen si svych 100 % odpocitat pomoci kalkulatoru) a nedelat moc serii.

Ale u vetsiny lidi je spis problem, ze ty cviky necvici vubec a hlavne nemaji zpevneny stred tela, jak rikas.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz a eshop: http://www.eshop.body-test.cz/
Jirkas

Člen
# Zasláno: 7 Čvn 2009 13:56


Jo to je vsechno fakt. Ale to pocitani maxka pomoci kalkulatoru neni moc presny, hlavne na deadlift, to mam maxko vzdy o 20-30kg vetsi nez spocitane...
misa

Člen
# Zasláno: 7 Čvn 2009 19:17


jak se to pocita pomoci kalkulatoru ?


Gustave Flaubert: Blbci žijí veseleji, neboť vždy mají více důvodů k smíchu než lidé moudří a přemýšliví.
misa

Člen
# Zasláno: 9 Čvn 2009 15:26


napr. kdyz 8x zvednu 3,5-4kg tak na maxko dam 29-30kg? (8x3,75 priblizne..)


Gustave Flaubert: Blbci žijí veseleji, neboť vždy mají více důvodů k smíchu než lidé moudří a přemýšliví.
tetsuo

Moderátor
# Zasláno: 9 Čvn 2009 21:10


http://powerlifting.ronnie.cz/c-3835-teorie-ruskeh o-siloveho-treninku-prilepinova-tabulka.html

Jedna z moznosti


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz a eshop: http://www.eshop.body-test.cz/
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 1 [ wdfzfbdfio ]
Nejvíce uživatelů online: 14 [25 Čvc 2014 22:45]
Hosté - 5 / Členové - 9


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist