Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Výživa / Jídelníček - kritizujte, poraďte
Autor Zpráva
PetrRohy

Člen
# Zasláno: 29 Srp 2016 14:25


Ahojte,

mám jídelníček a snažil jsem se ho složit na jednom pravidlu, vyvážený podíl makroživin. Je mi 18 let, vážím 75kg a měřím 180cm, chtěl bych nabrat hmotu, svaly. Posiluju doma, cvičím s vlastní vahou podle programu Marka Laurena (Tělo jako posilovna) 4-5x týdně.

Snídaně
Vločky s mlíkem a medem/
Knackerbrot se šunkou/
bílej jogurt s vločkama, chia semínka, mandle apod./

piju vodu nebo kafe (troška cukru)

Svačina
kus ovoce, kus zeleniny a mandle/
knackerbrot s cottage a ředkve

Oběd
kuřecí s rýži/
hovězí se zeleninou/
tuňák se zelen. salátem

svačina po cvičení
protein hned po cvičení +
jogurt s vločkama

Večeře I
Tuňák se zeleninou/
Šunka se slunečnicovým chlebem

Večeře II
Tvaroh s chia semínkama

Celý den piju jen vodu, nic jinýho. Občas pivko po cvičení O ale to jen teď v létě, samozřejmě!

Díky za rady,
PR
Fitnesak94

Člen
# Zasláno: 2 Zář 2016 13:59


Ahoj,

Chápu to dobře , ze jídla oddělena / jsou varianty jídel ? V tom případě.

U snídaně 1 a 2 variantu bych dal pryč a dal bych tu třetí - bílej jogurt s vločkama, chia semínka, mandle apod./ , přidal bych ještě k tomu protein a kousek ovoce. Ale určitě by nebylo od věci přidat nějakou variantu s vejci.( ktere mimochodem nemáš ani jedno v celém dni což je velká škoda. podle mě nejlepší bílkovina co se týče aminospektra )

svačina - v jedné variantě nemáš vůbec bílkoviny , a co se týče knackerbrot jsem vůči tomuhle polystytenu velice skeptický

oběd - největší problém je ,že jsi neudal množství. Zase jen jedno jídlo obsahuje sacharidy, ty varianty jídel by měli být všechny stejně nutričně cca udělané aby to všechno dobře sedělo.

svačina po cvičení - nedávej vločky.. dej protein a jestli tam chces ten cukr kup si v lékarně glukopur stojí pár kaček.

večeře .- vadí mi tam ten chleba ale je to na tobě.

večeře II- nedávej samotnej tvaroh , vždycky ho musíš doplnit o další bílkovinu aby se doplnilo aminospektrum , takže si tam dej třeba 10g proteinu nebo si udelej vejce k tomu nebo šunku. A zbytečně žereš furt chia semínka , bohatě stačej ke snídani. Dej si např strouhanej kokos do toho tvarohu , výborná věc co se týče zdraví na tělo.

To co jsem zde napsal je můj osobní názor.
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist