Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Výživa / Rýsovačka
Autor Zpráva
Habi

Člen
# Zasláno: 7 Dub 2016 10:51


Zdravím Vás, 22 let, 185 cm, 80 kg. Posiluji asi 2 roky, ale různě s přestávkama a pevně danou stravu držím asi poslední 3 měsíce, předtím ty výsledky staly za nic. Po 3 měsících vidím lepší pokrok než po těch dvou letech . Rád bych se zeptal na názor na jídelníček, mám snahu ještě asi 3 kg tuku shodit a vyrýsovat to, cvičím 4x až 5 krát týdně, max hoďku. Dále bych se chtěl zeptat jaký máte nazor na kardio po tréninku versus kardio na lačno . No a tady můj klasický jídelníček poslední 3 měsíce:

8:00 Vločky, voda (mléko sem zrušil), protein, skořice, kokos, chia

11:30 střídám kuře s rýží a rybu (aljašská treska, pstruh), brambor, k tomu hodně zeleniny ...tady prosím o nazor na syrovou a vařenou zeleninu

15:00 protein do toho jedna lžíce vloček, bílý nebo řecký jogurt, grep

18:00 ta je docela vydatná, hodně zeleniny, kousek žitného chleba, 3 vejce, cottage, mozzarela, tunak v kozervě...vždy to nějak nakombinuju tyhle věci .

20:30 pulka vaničky tvarohu nebo protein

Hned po tréninku dávám ovoce, většinou jablko.

Díky za všechny odpovědi a doporučení co zlepšit.
Habi

Člen
# Zasláno: 8 Dub 2016 11:50


To mi opravdu nikdo nezhodnotí jídelníček? někdo zkušenější se tu nenajde?

Dnes jsem po měsíci stoupl na váhu a musím opravit, nemám 80 kg jako pred měsícem, ale 76. Zdá se mi to dost propad váhy, ale doufám, že tuku a né svalů. Přidám více komplexních sachrů, nebo si myslíte že ta váha je k výšce dostačující? chci být vysekaný ale néé kostra.
Legi

Moderátor
# Zasláno: 9 Dub 2016 14:28


Zdar,
já Tvou definici splňuji....jsem starý. Snad to bude stačit.
Z hlediska skladby potravin se to jeví jako slušné, až na tvaroh na večer a jablko po tréninku, ale ani to není špatně. Záleží co je Tvým cílem. Více se z Tvých informací vyčíst nedá....jinými slovy nedá se z toho vyčíst nic. Jen tak od voka bych si tipnul, že jak se chceš rýsovat, přijímáš dlouhodobě méně kalorií, než vydáš, proto Ti ta váha padá. V Tvém věku je totiž normální, že když cvičíš takhle často, můžeš "sežrat" i mamuta a rostou jen svaly. Když to takhle přiškrtíš, zpomalíš si metabolismus a vyčerpáš si organismus. Únava, nemoci, záněty jsou toho důsledkem. Zelenina je dobrá syrová, i vařená.


42let @ 195cm @ 125kg
Habi

Člen
# Zasláno: 9 Dub 2016 14:47


Díky Legi za odpověď. Cílem je dostat se zpět na 80 nebo 82 kg, ale vrátit se tam se svalama, ne s tím tukem co jsem ty 3 měsíce schazoval . Tak proto chci zařadit více komplexních sachrů a pokračovat jinak v tom co dělám. Zkusím místo půl sáčku rýže dát celý a ráno dát o něco více vloček. Snad to poroste. Jinak to jablko po tréninku, někde jsem narazil na článek že rychlý cukr po tréninku je fajn a rozhodně líp než protein. Budu rád když budeš ještě reagovat
Legi

Moderátor
# Zasláno: 9 Dub 2016 15:51


Se změnou váhy je vždycky ta potíž, že organismus má tendenci vyvažovat, neboli držet si stabilní váhu. Když teď přidáš cukry, což je teoreticky správné, je velmi pravděpodobné, že ty tuky nabereš zpět. Musíš přidat všechny složky a hlavně....mít je všechny pěkně vyvážené....bílkoviny, sachry i tuky.

Teď tady napíšu něco, co jsem takhle ještě neprezentoval. Je to děsně tajný, v podstatě takovej svatej grál nabírání svalů. Je to myšleno vážně, nicméně já si nedokáži ze sebe a z celé této věci neudělat legraci, protože všechno je relativní a ono je to možná všechno úplně jinak.

Takže...po tréninku, myslím tím opravdu po silovým anaerobním tréninku v trvání min. 1 hodiny, kdy jdeš do šatny a musíš 5 minut sedět, abys neupadl ve sprše, můžeš sníst do 24 hodin úplně všechno a hlavně toho musíš sníst hodně. Nesnáším (ale jinak je mi to jedno), když někdo přijde do šatny z tréninku a první co udělá je, že si dělá gainer, případně hůř....proteiňák. Klidně hodinku vydrž, budeš pálit zdarma tuk a trávící trakt si zase vezme tu krev, kterou půjčil svalům, zpátky. Bez krve v trávícím traktu není trávení a hlavně vstřebávání. Po hodině je čas na pořádnej gainer, nejlépe rozdělenej na dvě půlky. První 3 hodiny organismus preferuje jednoznačně cukry, následně bílkoviny. Největší cvrkot výstavby svalové hmoty je kolem 5-6 hodiny po ukončení tréninku, ale tento anabolický stav trvá 24 hodin. V tento čas nenabírá tělo žádné tuky do podkoží, leda bys sežral vepře i s řezníkem. V den, kdy netrénuješ, je to totálně naopak a střídmost, voda a zelenina jsou na pořadu dne. Z toho asi chápeš, že trénovat každý den, nebo 5-6x týdně, je pro nabírání absolutní hloupost, protože tolik živin naturálně do sebe nikdo nedokáže dostat, aby nabíral a regeneroval. Takové ty sny, že budu nabírat svaly a budu vysekanej a trénovat 5x týdně...to je sci-fi.....nebo otázka nelegálních prostředků.


42let @ 195cm @ 125kg
Habi

Člen
# Zasláno: 9 Dub 2016 16:05


Velmi zajímavý pohled musím říct. Mě jde o to, že chci procvičit ty velké partie dvakrát za týden, tak chodím často, ale max tu hoďku. Do toho jím takhle prakticky pořád, jednou za týden do toho prásknu nějakou pizzu nebo burger . Kdybych tedy trénoval 4 krát týdně, řekněme pondělí utery ctvrtek pátek, a v tyto dny tam házel 2 sáčky rýže, ráno hrnec vloček a k tomu vše to co sem vypsal nahoře, a ve zbylé 3 dny jel zlehka zeleninu, nějakou rybu, a podstatně míň sachrů tak by to bylo ono? Takhle nějak to myslíš?
Já mám problém že se pořád točím kolem 80 kg, když necvičím jsem na 85 a víc obalený tukem, když cvičím a do toho správně jím tak 75. A to si myslím že základnu mám celkem dobrou, silné ruce, i širší záda. Žádný ektomorf Přijde mi to už jako začarovaný kruh.
Legi

Moderátor
# Zasláno: 9 Dub 2016 16:57 - Změnil/a: Legi


Tak nějak jsem to myslel. Musíš se vždy zamyslet nad principem jak to celý funguje. Na jedné straně máš energetický výdej....bazálka, aktivita a nesmíš zapomenout ani to, že 20-30% energie, který je obsažený v živinách, tělo použije na zpracování těchto živin. To znamená, že když si např. spočítáš energetickou potřebu na 3000Kcal, správně je 3800Kcal.....a na druhé straně je příjem. Tady Tě vždy bude limitovat výkon Tvé trávící soustavy. Proto je dobré si nejdříve vyzkoušet, co Tvoje trávící soustava snese. To znamená, že se budeš cítit komfortně, žádný nadýmání atd. Tento výkon se dá postupně navyšovat....GIT si zvykne, používáním tekuté náhrady stravy a různých doplňků, které podporují trávení...jako např. trávící enzymy, káva atd. se to dá navýšit. Na tyto svoje možnosti potom následně našiješ možný energetický výdej, tedy objem práce. Ne naopak. Taky si musíš reálně uvědomit, že dlouhodobě nabírat svaly, znamená mít klidně kolem 15-20% tělesného tuku. Takhle to prostě je a je to dobře. Tělo si při takovém energetickém výdaji dělá zásoby. Někdo má tzv. "šetřící gen" aktivnější víc, někdo míň. Čili většinou to vychází na trénink 3-4x týdně, v závislosti na objemu práce. Důležitý je také typ tréninku. Nejvíce funguje něco těžkýho. Někde se ty hormony udělat musí a čím větší soda, tím větší hormonální odezva.


42let @ 195cm @ 125kg
Habi

Člen
# Zasláno: 19 Dub 2016 08:50


Tak jedu podle toho co si poradil, zatím ta váha moc nahoru nejde, cvičím 4 krát týdně, v den tréninku se přežírám komplexníma jako prase , k večeru už ale ne. V den bez tréninku to je rano hrstka vloček a cely den bez sachrů. Tak uvidím snad to půjde trochu nahoru. Jsou to takové sacharidové vlny . Jinak ještě jsem se chtěl zeptat, začal jsem jíst B-komplex, protože jsem byl často takový unavený a nic se mi nechtělo, ted mám problém že nemůžu v noci usnout, chodil jsem spávat v 11 a ted kolem 1 usínám. Může to být tím B-komplexem? , štve mě to protoze regenerace nula rano v pul 8 vstávám a spát 6 hodin není nic extra.
Habi

Člen
# Zasláno: 19 Dub 2016 08:54


Jo a Legi prosímtě, ještě názor na kafé před tréninkem. Ty ,,odborné" články už mě nebaví, každý říká něco jiného.
Legi

Moderátor
# Zasláno: 20 Dub 2016 09:08 - Změnil/a: Legi


Únava B-komplexem způsobená nebude, to bude spíš tou restrikcí sacharidů. Sacharidům večer se nemusíš za každou cenu bránit. Hodně lidem se po sacharidech dobře spí a je na tom postavená i jedna výživová filozofie, o které Ti případně může porozprávať Lucka hej? Nezapomínej taky suplementovat zinek a hořčík...dá se to vyřešit příjmem ZMA na noc, po tom se taky báječně spí.

Kafe, večné téma. Všeobecně je káva považována (v přiměřeném množství) za velmi prospěšnou potravinu. Jako stimulant před tréninkem je to ovšem maličko problematičtější. Kofein má zřejmě negativní vliv na psychomotoriku člověka, má diuretické účinky, čili odvodňuje a zvyšuje vylučování vápníku z těla. Tyto poslední fakta bych považoval za jasný doklad toho, že pro krátkodobý silový trénink je káva jako aktivátor CNS zcela nevhodná. Existují určitě vhodnější alternativy, např. stimulanty na bázi NO, synefrinu atd.


42let @ 195cm @ 125kg
Habi

Člen
# Zasláno: 27 Dub 2016 08:23


Díky za rady. Legi píšu opět po týdnu. Váha klesla o kilo a půl za ten týden, a to jsem celý tento víkend prasil...(rodinná oslava), dortíky, chlebíčky . Jsem na 76 kg. Sacharidy držím jak si radil, rano vždy vločky a střídám dny se sachrama a bez během dne.
Legi

Moderátor
# Zasláno: 27 Dub 2016 15:07


Je to sice maličko nadsázka, ale když chce člověk zhubnout, musí se nejdřív pořádně najíst!


42let @ 195cm @ 125kg
Habi

Člen
# Zasláno: 27 Dub 2016 18:07


U mě to tak vypadá, nevím nevím co s tou váhou, asi i 4 krát týdně hoďka cvičení je moc
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 24 Říj 2021 16:22


audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertape
gageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleave
gascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiametergeartreating
generalizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituate
hackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblings
hallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephonehangonparthaphazardwinding
hardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphere
headregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecrane
jobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterialjournallubricatorjuicecatcherjunctionofchannels
justiciablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotation
keymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottle
kneejointknifesethouse
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 24 Říj 2021 16:23


knockonatomknowledgestatekondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtree
lacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransition
laminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreform
landuseratiolanguagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeant
layaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfield
mailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcaries
negativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystem
offsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberrypapercoating
paraconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoney
quenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowth
rattlesnakemasterreachthroughregion
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 24 Říj 2021 16:24


readingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignmentrectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigen
regeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodity
scrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticflux
semifinishmachiningspicetradespysalestunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrection
tappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuilding
tuchkasultramaficrockultraviolettesting
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 9 Pro 2021 00:56


Fred147.8CHAPReprHamiRoseTherAzzu
GeorWomaJeweSonnSeriMaryruneElse
ToniTescBrunCremXVIIMediJackMine
DormClauPeonExceXVIIKeraSinaJohn
ThomKeepIntrRogeBarbAloeSchaSham
ClivTillAtriDarrExpeFrizSounPaul
VoguTiffGeniDigiJohnAlexXVIIWith
ELEGCarlJaroCircCircJameSelaChri
NikimattWindRomaHerbXIIISoliFELI
BernCircArnoLiveAverArcaShifZone
diamIsaaCiviEduaRusiJohaRoseHimm
credZone
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 9 Pro 2021 00:57


VirtLeonJeweSideZoneFromEricRobe
ZoneXVIIAlfrZoneScotAlexMikeGiga
MoleDarkZoneJacoFourZoneWareZone
ZoneRomaMillEtaiMPEGDracLorrGore
GerbCityInviInteDesiProtLeifAeli
BestPowePionARAGMAZDTallCardPanf
ValiValiConnGeorMOXIAlbeRockWind
SalemailCHARBorkBoscItiszitaFant
BrotDoinsupeYojiShanMereQueeEvil
MichwwwnAcadJameBriaFyodFranAlai
MartBamaHansGoodSeekPrisStepThis
PCTaStom
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 9 Pro 2021 00:58


CrazKennWhatConsModecallVitaDeut
JeweTamaXVIIwwwgSeymVasihomaGold
NaruJuneClauBackwwwnWiskBeatElle
wwwaMPEGMPEGMPEGCradBianBeyoSabi
FantMyriprogDaviAmatMartBlacJohn
tuchkasManswwwr
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 6
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist