Posilovani.net  
 Posilovani.net - Dom - Odpovdt - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Viva / spalovani svalu misto tuku
Autor Zprva
neilz

len
# Zaslno: 18 Kv 2015 20:31


zdravim, potrebuju trochu zhubnout, asi 6kg tuku tak sem si zkrouhnul sachry protoze vlny 50-400g sachru na me nemeli zadnej vliv a po ukonceni spis opacnej, udelal sem si pred mesicem inbody mereni a dnes sem na nem byl znovu a co sem nezjistil, zhubl sem sice 4kg ale z toho 3kg pry svalove hmoty v posilce vidim trochu ubytek sily a na pohled na sobe ani zadne zmeny nevidim takze to asi fakt ta svalovka bude, mam 187cm a momentalne 84kg (23% tuk) muze to spalovani svalu byt tim ze sem zkrouhl sachry na 200g denne ? bilkoviny se snazim drzet kolem 120g
maacher

len
# Zaslno: 19 Kv 2015 08:35


Chtelo by to podrobnejsi informace.Napis jak vypadal tvuj vcerejsi jidelnicek a jak vypada treninkovy rozpis, jak casto delas kardio.Od toho se odpichnem.
neilz

len
# Zaslno: 19 Kv 2015 11:33 - Zmnil/a: neilz


snidane
100g bezlepkoveho chleba a odmerka proteinaku
svacina
pulka manga a pulka odmerky proteinaku
obed
80g ryze, 150g kureciho, 150g zeleniny
svacina
4 platky ryzovych chlevicku a pulka odmerky proteinaku
vecere
80g ryze, 150g kureciho, 150g zeleniny
vecere 2
180g cottage light

tady sou vysledky mereni
http://pasteboard.co/zIY4aqo.jpg
potrebuju spalit a nabrat a proste se mi to nedari

do posilky chodim 2x tydne (vickrat ani nejak nemuzu protoze me vetsinou boli jeste dva tri dny svaly, asi spatna regenerace ?) kde si dam kruhovku 4 serie po 10 na hrudnik a ruce a 2x v tydnu kolo zhruba 15km
maacher

len
# Zaslno: 19 Kv 2015 17:55


tak jsem si dal tu prci a spoetl jsem ti energetickou hodnotu tvho jdla. To je 8.500 kj (zhruba, bral jsem ri venou ped uvaenm a protein 80. Blkovin m 155, sacharid 285 a tuk 20. Aby si hubnul, tak by ses ml na tvou vhu pohybovat kolem 9000kj. Bude se to liit od somatotypu. Pokud si byl na men, tak by ti mli spost kolik je tvj bazln metabolismus a kolik by si ml mt hodnotu, abys hubnul. Tvj zznam men mi nejde otevt.
Pokud se podv na tvj jdelnek, tak je tam nkolik chyb. Osobn se mi nelb, e j bezlepkov chlb. Nevm zda m intoleranci na lepek, nebo ses jen svezl na modn vln zbrojen proti lepku. Pokud to druh, tak bys ml vdt, e pokud vyad potraviny s lepkem ze svho jdelnku, tak si tu intoleranci co nejdve pivod. Dal fakt co se mi nelb je ten, e konzumuje alostn mlo tuk. Tuk je za prv velice dleit, jeliko vitamny ADEK jsou rozpustn v tucch, za druh tuk ve chu , je potebn pro orgny a tud klesat na tak nzkou hodnotu vidm jako patnou volbu. Tudi je dobr zaazovat mslo, olivov, epkov olej, kokosov olej, avokdo, tun ryby, oechy atd. Dle v tvm jdelnku je jen protein a kuec. Co je patn. 3 x denn protein nevidm jako vhodn een, vym za kysan mln vrobky, za vejce, mozarellu, kvalitn unku. Kuec nahra libovm hovzm, vepovou panenkou, rybou.Nevm jestli ti vyhovuje jst tak asto, ale ped spanm bych vyhodil ten cottage. Nevidm jedin dvod ho tam dvat, blkovin m vc ne dost, 2 gr. na kilo vhy je na tebe a moc. Za dal nevidm v jdelnku dn ovoce, krom kousek manga na svainu.
Co se te trninku. Je hezk, e cvi hrudnk a ruce, ale cvi vlastn nejmen svaly na tle. Co nohy? Co zda? Nic? Kolo to urit nenahrad. Ne takhle, to radji necviit vbec. Takhle si me asem pivodit njak zdravotn komplikace a dysbalance (klasika je zakulacen zda, ramena dopedu)
take pklad jdelnku: 9.100 kj, 150 g. blkovin, 210 sacharid, 70 gr. tuk, 34 gr. vlkniny

sndan: 3 vejce, 100 gr. itn chlb, bann
svaina: 150 gr. bl jogurt, 50 gr. mandle
obd: 150 gr. vepov panenka, 80 gr. paget, rajatov omka
svaina: 30 gr. protein, 30 gr. vloek
veee: 150 gr. losos, 200 gr. brambory, zeleninov salt

trnink: A)dep, zakopvn, bench, ptahy kladky k pasu, tlaky jednoruek v sed, stahovn kladky k prsm, bicepsov zdvih, vpony
B)legpress, rumunsk mrtv tah, tlaky jednoruek na ikm, ptahy velk inky k pasu, ptahy inky k brad, stahovn kladky k prsm, tricepsov extenze kladky, cvik na bicho

stdn parametru 3x6, 3x12,3x18
neilz

len
# Zaslno: 19 Kv 2015 18:32 - Zmnil/a: neilz


Prave ze bohuzel mam zdedenou alergii na lepek.

Maslo i olivovej olej docela casto pouzivam ale pridam tedy.

Cim by sli nahradit mandle, treba arasidama ? Mandle nepatri zrovna k nejlevnejsim orechum pokud bych mel jist 50g denne

obcas si jako snidani davam 90g tohodme mysli s mlekem, slozenim a hodnotama by melo byt celkem OK ne ?
http://s30.postimg.org/6m7e2ykwx/IMG_2612.jpg
Mereni sem reupl sem.
http://s23.postimg.org/y39pavkgr/IMG_2609.jpg
maacher

len
# Zaslno: 19 Kv 2015 21:17


Tak to je potom men problm. Ale ri, brambory, kukuici a jin me jst v pohod. Prost mus jst troku vydatnji ne ted, ubrat proteinu, jst komplexn potraviny, pidat tuky. Mandle lze nahradit lskovmi, vlaskmi, vhodn jsou aradov a jin oechov msla. To mysli taky jde. Hlavn ten trnink je patn. 2-3 tdn silov trnink a tak 2-3 dny pidat k tomu njak prochzky, jzdu na kole, atd. A uvid, e to pjde.
neilz

len
# Zaslno: 19 Kv 2015 21:35


Takze bys jel treba po, st, pa silovku a ut, ct, so, kardio nebo lehci silove kruhovky a pak nasledne kardio ?
maacher

len
# Zaslno: 19 Kv 2015 21:46


po,st,pa, silovy fulbody, a dva dny podle uvazeni nejake kardio.kruhove silovky bych nedaval.Je mozne dat po silovem treninku 20-30 minut chuzi na pase nebo kolo.
maacher

len
# Zaslno: 19 Kv 2015 21:47


ale vaha by mela jit dolu zpocatku bez kardia, to je spis ze zdravotniho hlediska.
neilz

len
# Zaslno: 20 Kv 2015 11:56


a daval bys po cviceni nebo kardiu gainer nebo treba pul hodky - hodku nic nejist ?
maacher

len
# Zaslno: 20 Kv 2015 14:48


Gainer bych nedaval, dal bych protein a trosku ovoce
kuceraz

len
# Zaslno: 27 Kv 2015 18:34


Maacher: v em je problm, kdy m men energetickou hodnotu jdla, ne jsi mu vypotal pro hubnut?
Neber to jako tok, to rozhodn ne, jen m zajm, jak jsi to myslel.
Nco ve smyslu vyvarovn se jojo efektu?
maacher

len
# Zaslno: 27 Kv 2015 21:41


bazalni metabolismus ma spocteny na 8.000 kj, co jsem vycetl, to je energeticka potreba tela , pro fungovani v klidovem rezimu. Clovek chodi, ji, cvici, mluvi, to vsechno zvysuje potrebu tela na energii. Tim ze se prijma energie tak akorat na pokryti BM, telo se dostane do stavu, kdy se prepne do setriciho rezimu.Takze lepsi je nastavit radeji vyssi prijem a postupne ubirat, nez zbytecne prijem podseknout, trapit se hlady a ve finale ani nehubnout. Hodne lidi je pak prekvapenych, ze i kdyz zvysi mnozstvi jidla treba o 1/3, tak zacnou hubnout.
maacher

len
# Zaslno: 27 Kv 2015 21:44


Jinak ten vypocet je orientacni,nebal bych se u aktivniho cloveka jit jeste vys, za predpokladu, ze skladba stravy bude ze spravnych potravin a clovek se bude hybat.
vlaydimir

len
# Zaslno: 24 j 2021 14:25


инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфо
инфоинфо
vlaydimir

len
# Zaslno: 24 j 2021 14:26


инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфо
vlaydimir

len
# Zaslno: 24 j 2021 14:27


инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
tuchkasинфоинфо
vlaydimir

len
# Zaslno: 8 Pro 2021 22:54


Casu495.31CHAPPERFSuprSilvSimoIndi
XVIIPackMillNanoGirlXVIIHTMLAnni
EverPeepSantTescKurtFiveAndoSomm
CuisXVIITescSHARStepcucuDreaTerl
qSouTravToniEdgaWillPatrSafeGlis
PortShamPatrChriRexoBrilAudiMusi
NighOsamConnLineRichBrunXVIIJohn
FastXVIIPushJeanBrixNikiToscFeli
RoxyPrinSamsComeCotoOmsaPoulVent
XVIIKoshWorkJonaZoneSecuModoZone
ZoneFranAdidMaryZonePierKoyaFran
MobyZone
vlaydimir

len
# Zaslno: 8 Pro 2021 22:55


WindGAINGeorJeweFranWilhRobeStef
ZoneThisStanZoneOlivBlueStepGhin
BugaSacrZoneFirsHeidZoneSunsDavi
XVIIOpenXVIIDHChSOUPMoseWindCata
SonyBarbKenzForcDistBabyRoseRenz
CollRenzParkARAGCAREXboxNEURRimf
BotaAmerEditKeitHautGullJoseWind
WindmailSinsWordChouMorgLiveDisc
MessdestInviFLCLTsonHearAutuNext
STATXVIIDaviWindEdgaFrieAdamThis
GladDolbRichTangBrucDylaJaneFrau
MartJean
vlaydimir

len
# Zaslno: 8 Pro 2021 22:56


JudiCharOutlAlexBuenWhilPoweStev
SergUnhoNBAcGAAPInteSuzeEnidDrea
ThatXVIIMounXVIIJeweAlaiTuesDebi
nharSOUPSOUPSOUPErnsMayfRobeXVII
SaraBoneHaveXVIIDianFeliVIIIBonu
tuchkasHappRobe
Vae odpov
Tun  Kurzva  Podtren  Odkaz na obrzek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Dal smajlci Zakzat smajlky
» Uivatelsk jmno  » Heslo 
Do diskuse mohou pispvat jen registrovan uivatel. Zadejte sv pihlaovac jmno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Prv online: Host - 1
lenov - 0
Nejvce uivatel online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Host - 409 / lenov - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist