Posilovani.net  
 Posilovani.net - Dom - Odpovdt - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Výľiva / Jídelníček ve ąkole
. 1 . 2 . >>
Autor Zprva
PavelPolacek

len
# Zaslno: 18 Lis 2014 20:37


Dobrý den,

jsem student a to mi dost stěľuje stravování. S cvičením sice úplný začátečník nejsem, nicméně aľ teď se začínám opravdu věnovat pravidelnému navątěvování posilovny a hlídání jídelníčku. Potřeboval bych tedy pár rád.
1) Nejspíą jsem ectomorph a mám 176cm 71kg. Tudíľ bych měl mít cca 1.7g bílkovin na 1kg váhy a 6g sacharidů na 1kg váhy ?
2) 6:00 snídaně - 100g ovesných vloček s 30g proteinu
9:00 svačina - 100g eidamu 30%
12:00 oběd - ąkolní oběd který bude obsahovat nejvíc masa, rýľe, bramor...plus 30g proteinu
15:00 svačina - 100g bebe suąenek
18:00 večeře - tolik bílkovin a sacharidů jak to jen bude moľné
21:00 2. večeře - tučný tvaroh

mohl by jste mi prosím říct co je správně a na druhou stranu co bych měl jeątě vypilovat ?
Předem Děkuji za rady
Legi

Modertor
# Zaslno: 18 Lis 2014 20:49


Tak to vzdávám...


48let @ 195cm @ 135kg
PavelPolacek

len
# Zaslno: 18 Lis 2014 21:39


Dobrá, Děkuji za upřímnou odpověď.
Legi

Modertor
# Zaslno: 19 Lis 2014 11:53


Tudíľ bych měl mít cca 1.7g bílkovin na 1kg váhy a 6g sacharidů na 1kg váhy ?
To nikdy nikdo nespočítá, takľe musíą to zkouąet metodou...pokus, omyl. 6g sachrů je ale uľ opravdu hodně, začni radąi na 5g.

9:00 svačina - 100g eidamu 30%
To nechápu...

15:00 svačina - 100g bebe suąenek
Taky nechápu...

21:00 2. večeře - tučný tvaroh
Četl jsi téma Tvaroh - proč nemá ve vaąem jídelníčku co dělat...?


48let @ 195cm @ 135kg
PavelPolacek

len
# Zaslno: 19 Lis 2014 16:58


Jsem ve stravování úplný laik takľe jsem se snaľil alespoň nějakým způsobem obohatit svůj denní jídelníček o bílkoviny a sacharidy..
Legi

Modertor
# Zaslno: 19 Lis 2014 17:07


Vąak buď v pohodě, od toho jsem tady. Tohle jsi četl?

http://www.posilovani.net/vyziva-suplementace-zaca tecniku-v-kulturistice/