Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Výživa / Názor na moji suplementaci
Autor Zpráva
Jidas

Člen
# Zasláno: 17 Dub 2014 20:20


Zdravím,
poprvé jsem si koupil nějaké suplementy, nemám s tím teda žádnou zkušenost. Koupil jsem si Sci-MX Plus Hardcore a kilo a půl maltoxu. Mojim cílem je teď především objem. Rýsování až jak naberu více objemu. Cvičím 4 krát týdně asi deset měsíců. Jak říkám zatím bez suplementů. Stravu mám řekl bych celkem v pořádku, jako podle těch pravidel jakože kolem 1,5 až 2 g bílkovin na kilo mojí váhy, kolem 4g sachru na kilo váhy. V tréningové dny více bílkoviny a v netréningové více sachry, sachry moc nedávám večer atd. atd. Spíše se chci zeptat na tu suplementaci. Mám 25, 189cm, 93kg. Zvažuju následující suplementaci:

- suplementovat jenom v tréningové dny, v netréningové to dohánět spíše pevnou stravou. To hlavně z důvodu úspory peněz za suplementy.
- cvičím dopoledne, zhruba od 9 do 10:15. Ráno snídám okolo 8 skoro každý den vločky s mlékem. Po tréningu mám v úmyslu vždy dát hned maltox s trochou proteinu. Jeden nápoj. Třeba nějakých 40g maltoxu a dotoho ten protein. Slyšel jsem že malta s proteinem je tak trochu gainer. No akorát nevím kolik toho proteinu do té malty přidat. Třeba tak 15 g (čisté bílkoviny, né prášku)?
- po tomhle "gaineru" tak hodinu a půl hodit buď maso se sachrama ( především rýže) na oběd. A nebo dát protein, třeba nějakých 40g (čisté bílkoviny, né prášku).

No a potom už zbytek dne jíst pevnou stravu. Takže by mě zajímalo jestli by to tak mohlo být. Zejména mě tedy zajímá:
-kolik g toho proteinu do malty po cvičení?
-maltox míchat s vodou nebo mlékem, to samé pro ten protein, mléko nebo voda?
-když si dám hodinu a půl po cvičení ten protein, mám pak nějak čekat až se stráví nebo se můžu třeba za půl hodiny normálně najíst (oběd)? A tak celkově, při vypití maltoxu nebo proteinu můžu následně pojíst, nebo by pevná strava nějak brzdila účinek těchto suplementů?
- a hlavně, stačí takto malá suplementace na objem. Všude vidím jak do sebe někteří sypou protein 3 krát denně. Jako pokud bude nutné, zvýším dávky, ale rád bych ušetřil peníze.
- ráno snídám ty vločky s mlékem asi tak hodinu a čtvrt před cvičením, je to vhodné? Nebo spíše jiný typ sacharidů, nebo snad bílkoviny?
- vadí že nebudu užívat doplňky v netréningové dny?

Budu vděčný za odpovědi na dotazy a klidně i jiné připomínky k mojemu plánu.
Díky
Vector

Člen
# Zasláno: 18 Dub 2014 16:39


-kolik g toho proteinu do malty po cvičení?
první hodinu po tréninku může být poměrně nízké zastoupení proteinů (10-20%) a vysoký obsah sacharidů. Čím hůře přibíráš, tím nižší obsah bílkovin by měl mít sacharidový nápoj, stačí 10 – 15 %. První dvě hodiny po zátěži se totiž přednostně obnovují sacharidy. Stačí tedy těch 15g čistých bílkovin a 1-1,5g/kg sacharidů.

-maltox míchat s vodou nebo mlékem, to samé pro ten protein, mléko nebo voda?
Míchání proteinů s mlékem nemusí být zrovna účelné, pokud už je prášek namíchaný tak, že má vyvážený poměr aminokyselin..
Někdy zamíchání proteinu do mléka může být ale i užitečné, protože obsah laktózy z toho částečně dělá gainer.

-když si dám hodinu a půl po cvičení ten protein, mám pak nějak čekat až se stráví nebo se můžu třeba za půl hodiny normálně najíst (oběd)?
Tekutá výživa potřebuje na strávení minimálně půl hodiny, lépe hodinu. Poté může následovat klasické jídlo

- vadí že nebudu užívat doplňky v netréningové dny?
Když takhle málo brát tyto doplňky, tak hlavě po tréninku, tam je to nejúčelnější.
Ale brát proteinové nápoje jenom ve dnech tréninku je dost zásadní omyl, tzv. dlouhodobá svalová regenerace probíhá ještě 2-3 týdny po poslední svalové zátěži.
Právě dny volna jsou určené k regeneraci a tyto doplňky ve dnech volna často fungují lépe, než ve dnech tréninku.

- ráno snídám ty vločky s mlékem asi tak hodinu a čtvrt před cvičením, je to vhodné?
Ovesné vločky před tréninkem vhodné moc nejsou, obsahují vlákninu, která zpomaluje vstřebávání živin a to je krátce před tréninkem nežádoucí…
Jidas

Člen
# Zasláno: 18 Dub 2014 18:23


Díky. Myslel jsem že hned po tréningu bude stačit tak 50 g maltoxu s tou trochou proteinu. Pišeš že by mělo být první dvě hodiny po tréningu přijato 1g/1kg sacharidu. To mám třeba ve dvou dávkách s rozestupem půl hodiny do sebe dostat 90g maltoxu? Nějak mi to zavání rizikem cukrovky. Na tom balení je napsáno že je to horní hranice pro denní příjem. Nestačilo by těch 50g a pak v průběhu dne doplňovat sacharidy z pevné stravy?

Jinak jsem se rozhodl že v netréningový den budu taky dávat tak 50 g malty a 30 g proteinu.

Co by se tedy lépe hodilo na snídani když po ní začnu cvičit tak za hodinu a čtvrt. I nějaké bílkoviny? Třeba vejce? A ze sacharidů co nejlépe když né vločky? Rýže by už byla třeba lepší? Nebo prostě co je tak nejvhodnější na snídani, po které se jde tak za hodinu cvičit?
Díky
maacher

Člen
# Zasláno: 18 Dub 2014 19:16


Musis pocitat sacharidy taky z jidla, ktere snis po gaineru, postaci ti 15-20 g. proteinu a 30-50 malty. V den volna maltu davat nemusis, soustred se na sacharidy z testovin,ryze, vlocek a brambor.Pred treninkem si klidne ty vlocky dej, nebal bych se toho.Jinak v pohode jsou ruzne ryzove a testovinove nakypy, existuje mnoho obilnych kasi.
Jidas

Člen
# Zasláno: 19 Dub 2014 12:06


Tak budu dávat těch 50g malty s tak 20g proteinu a pak tak za hodinu a půl tak 40g proteinu. Další sacharidy z klasického jídla. V netréningový den budu dávat maltu jenom když nebudu stíhat tolik jíst. Ale proteinu budu dávat jednu 35g odměrku i v netréningový den. A ty snídaně budu řešit rýží, vločkama, pohankou a jinými sacharidy. K tomu možná nějaké vajíčko nebo kousek sýra.
Díky za rady.
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 24 Říj 2021 08:30


audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertape
gageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleave
gascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiametergeartreating
generalizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituate
hackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblings
hallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephonehangonparthaphazardwinding
hardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphere
headregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecrane
jobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterialjournallubricatorjuicecatcherjunctionofchannels
justiciablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotation
keymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottle
kneejointknifesethouse
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 24 Říj 2021 08:31


knockonatomknowledgestatekondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtree
lacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransition
laminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreform
landuseratiolanguagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeant
layaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfield
mailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcaries
negativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystem
offsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberrypapercoating
paraconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoney
quenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowth
rattlesnakemasterreachthroughregion
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 24 Říj 2021 08:32


readingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignmentrectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigen
regeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodity
scrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticflux
semifinishmachiningspicetradespysalestunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrection
tappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuilding
tuchkasultramaficrockultraviolettesting
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 8 Pro 2021 16:45


mdsr506.7SUGGBettMaheXVIIJasoStra
FallToryMichIstaMickFiskFranOgil
SonySombShauDormFritAlanGeecTesc
CouiTescAnkaGlisOLAYGlosCastTrea
SepiMaryViolBaliLatiSHARPatrTimo
DoveJohnPoulSherShanDisnMeduOpen
CreaBonuRobeSpidEdgeZiehFranToru
MichElegPushQuikCoulKatharisNeal
SuniGeornuitPhilFunkAbbaBlueAdio
IngmRumbGeorWlodMiyoQuikJeweFuxi
ZoneAajaZoneWolfZoneStabPhilUSML
MarsWong
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 8 Pro 2021 16:46


JohnDefoStepFranKeysdiamCarmWhol
diamGeraIndoZoneDeveRogeWilhTere
RobeZonediamGeraMasaZoneZoneFind
EdgaDuppMalcHeinTaniWestSaatMabe
INTEMPEGCoreWindAlbeRuyaFiesPETE
WALLHenrWindARAGFORDVOLEAnesFolk
ValiRaveBatmsupeJohnTourBlacWind
WindWindBaskBrauChouhappPedivoir
DolcRobeJeanGeheHidedoonMontLitt
ActiAufbAloiYourErikHenrthirFoch
AcadMikhPhelDigiCompDiscIntrClau
StevMeta
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 8 Pro 2021 16:47


RockRollFordProjCollwwwcMarkHist
RobeHappGarmHellAllaRobeRobePari
LogiKariBegiSympDisnXVIISelmMart
GaryTaniTaniTaniMaryPennMaryThis
TodoOZONRobeGuidSaraWITCDaviRoss
tuchkasDharIntr
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist